I.Telkedjiev Публикувано 27 декември 2008 Сподели Публикувано 27 декември 2008 Здравейте колеги, :icon_dance: Бих искал да ви попитам и да ви помоля за малко мнения по въпроса ми. Имам Митсубиши колт 1.3 75коня и искам да по-напомпам малко колицата....Искам да ползвам от вашият опит и да разбера какво и кое е най-доброто за моята кола.Ако може да ми дадете по-подробна информация с цени,качество и източници ще бъда много благодарен. Благодаря предварително. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 декември 2008 Сподели Публикувано 27 декември 2008 Здравейте колеги, :icon_dance: Бих искал да ви попитам и да ви помоля за малко мнения по вапроса ми. Имам Митсубиши колт 1.3 75коня и искам да понапомпам малко колцата....Искам да ползвам от вашият опит и да разбера какво и кое е най-доброто за моята кола.Ако може да ми дадете по-подробна информация с цени,качество и източници ще бъда много благодарен. Благодаря предварително. :mitsu-smiley:Колега ! Добре дошъл във форума, и безаварийно пилотиране......А по въпроса за "помпането"- то е безплатно.....На всяка бензиностанция имат компресори, и си помпиш без пари...... :D .....Или с други думи, това е безсмислена операция.......Най добрият вариант за повече мощност, е да си продадеш Колта и да си вземеш друг, с по голям двигател........Има много писано по темата, просто ползвай търсачката и прочети...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi`Boy Публикувано 27 декември 2008 Сподели Публикувано 27 декември 2008 Здравей, колега и добре дошъл. Поради факта че имат изключително красива визия нашите красавици имаш доста голяма вероятност за оптичен (визуален) тунинг. Виждал съм доста красиви изпълнения, наскоро бях пуснал в форума линк към една такава красавица ! Двигатела мисля че още като си копувал колата ти е било ясно,че 1.3 няма как да е като 1.6 и 75 коня са си точно 75 и то всичките жребци! Незнам аз лично наскоро се замислех за смяна на 1.3 с 1.6, но засега съм си доста доволен от моя двигател. С твоя ако всичко е наред и е подържан ще разбереш, че за 1.3 е доста пъргав и добре се представя! Весели празници! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Telkedjiev Публикувано 28 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2008 Благодаря за топлото посрещане,но аз съм моного доволен от моят1.3...Колата ми бе подарък от татко ми и нямах право на избор за 1.6 мотор.Но съм много доволен и неискам да се чува за разделяне с моята 1.3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willy Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Благодаря за топлото посрещане,но аз съм моного доволен от моят1.3...Колата ми бе подарък от татко ми и нямах право на избор за 1.6 мотор.Но съм много доволен и неискам да се чува за разделяне с моята 1.3 Както ти писа Mitsubishi`Boy за 1.3 мотора се представя доста прилично.Ако смяташ да буташ нещо по него , имай на предвид ,че двигатела трябва да е в перфектно състояние.Това означава всички консумативи да са сменени и да е минала диагностика и замерена компресия.След като се увериш ,че всичко е наред слагаш тунинг свещи (при мен са Denso Iridium 26лв за брой) и започваш да караш със някой от 100 октановите бензини( моя избор е Шел Рейсинг).До тук мотора ще работи с по малко детонации и ще бъде малко по отзивчив при натискане на педала на газта. Ако ти се иска още - поръчваш си нова генерация задължително с нов колектор от някой от утвърдените марки Supersprint, Sebring, Remus и т.н. тука инвистицията не е малка 1000лв нагоре за нови, има и други варианти самоделни, но там трябва да се експериментира.Следващата стъпка е чиптунинга ето ти инфо за ориентир цъкПравилният начин е да изпълниш гореописаните стъпки и тогава да пристъпиш към чипа за да има максимален ефект. Според мен това е най достъпния начин да живне мотора, ако искаш нещо по сериозно сменяй колата или мотора - това е по евтиния вариянт да качиш повече коне.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Telkedjiev Публикувано 30 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2008 Да благодаря, но аз съм намислил да намеря 1.6 мотор някои катастофирал и да го сложа защотото ако се прави мотор то нека да бъде 1.6 затова се чудя и се замислих дали ще стане смяната на мотора и дали кутията и полуоските ще напаснат на 1.3 автомобила? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Здравей и добре дошъл.Искам да ти кажа, че автомобила който си получил, е с много добри показатели за потребителският сегмент, към който е насочен. Този колт е типичен представител на малък/компактен/ градски автомобил.Но имам и един въпрос.Коректно ли попълни рождената си дата в профила? Ако да - не мисля че трябва да се хвърляш веднага на по-мощна машина. Била тя и :mitsu-smiley: . Покарай малко, запознай се с двигателя/надявам се имаш свидетелство за правоуправление/.Ако ли пък вече имаш навършени 17 години и съм се заблудил относно възрастта ти - приеми моите напътствия, като загриженост към нов колега във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Telkedjiev Публикувано 30 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2008 Да.Всичко е попълнено коректно.След месец правя 17, но съм с амбиция да събера малко пари и да направя една добра колца.Затова черпя знания от вас по-големите и по-опитните.Не съм се хванал да го правя утре.Просто искам да разпитам и догодина живот и здраве искам да събера пари и да направя 1 хубав автомобил.Просто направих темата за да чуя вашето мнение и да чуя различни вариаций. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Имаш ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Telkedjiev Публикувано 30 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2008 Хахаха Приятели я вижте аз какво мисля да сложа. Искам двигател :"1.5 TURBO CZC - 150 CV" дали не съм нагъл?Попринцип дали мога да намеря такова нещо тук ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 По добре си вземи един CYBORG 4G92 1600cm3 DOHC 175 hp ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Telkedjiev Публикувано 30 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2008 Ехе аз като ще тъпча цяла еволюция вътре в коша, по добре да е 1 двигател на Suziki Haybusa че да се знае :cop: че нямам стигане :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Колега мотора на киборга е 4G92 и моя е 4G92 Разликата е, че онзи е с два разпределителни вала и е МИВЕК (променливо газоразпределение)... Купето е едно и също, само че онова не е за Европа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Downhill Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Здравейте, малко ме е срам, но имам един глупав въпрос.Имам colt glxi 1,6 16v, и въпроса ми е колко вала има? 1 или 2? Пак се извинявам за глупавия въпрос. :icon_blush: http://img13.imageshack.us/img13/9479/38023815.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simo_NX Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 С един вал е колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Колегата с колта 1.3, започни с един спортен филтър, платиниеви или иридиум свещи, смени катализатора с резонатор и сложи дросел от 1.6! Като за начало ще си изключително доволен, цялата инвестиция излиза около 150тина лв! :mitsu-smiley:П.С Ако имаш повече парички пиши ЛС! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Колегата с колта 1.3, започни с един спортен филтър, платиниеви или иридиум свещи, смени катализатора с резонатор и сложи дросел от 1.6! Като за начало ще си изключително доволен, цялата инвестиция излиза около 150тина лв! :mitsu-smiley:П.С Ако имаш повече парички пиши ЛС! Същото важили и за модел като моя 1.3 12v 75к.с. 90год. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opticstudio Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Здравейте и от мен колеги.Колкото знам по темата, е че на малките двигатели като се прави някакъв тунинг от към мощноста не се отразява много освен ако не се натъпчат торби с пари в цилиндрите :D . Нещо от рода на чип тунинг или нещо подобно също няма смисъл за такъв тип 1.3 мотор. По- добре е найстина да се направи смяна с автомобила от 1.3 на 1.6. А и като за първа кола един оптичен тунинг ще ти свърши също добра работа ако искаш да те забелязват. Приятно шофиране. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Същото важили и за модел като моя 1.3 12v 75к.с. 90год. :icon_thumbup: Там май нямаше катализатор, но може да се направи по освободена генерация, шлайф на глава до 10.5:1, свещите и кабелите са добра инвестиция! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Там май нямаше катализатор, но може да се направи по освободена генерация, шлайф на глава до 10.5:1, свещите и кабелите са добра инвестиция!Мерси за съвета.Катализатор има но е махнат в момента и е сложена само тръба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Абе хора, не разбрахте ли, че слагането на спортен филтър, на 4Г13 мотора (1.3 12 клапана) е малко лишено от смисъл?! Само 1.6 моторите имат дебитомер и на базата на повечето вкаран въздух, може да постъпи и повече гориво. И ако катализаторите ви са в добро състояние, по-добре не ги махайте. Колата няма да "тръгне" повече, а само ще стане значително по-шумна. За да се постигне малко повече мощ, е необходима цялостна генерация с по голямо фи, полирани колектори и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Абе хора, не разбрахте ли, че слагането на спортен филтър, на 4Г13 мотора (1.3 12 клапана) е малко лишено от смисъл?! Само 1.6 моторите имат дебитомер и на базата на повечето вкаран въздух, може да постъпи и повече гориво. И ако катализаторите ви са в добро състояние, по-добре не ги махайте. Колата няма да "тръгне" повече, а само ще стане значително по-шумна. За да се постигне малко повече мощ, е необходима цялостна генерация с по голямо фи, полирани колектори и т.н. Ще снимам клип на празен ход със спортния и със стандартния филтър как пълни! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Ще снимам клип на празен ход със спортния и със стандартния филтър как пълни! :mitsu-smiley: Как пълни кое?! Аз съм с КиН спортен филтър, панелен от щатите и ако ще ми показваш как бучи, това ми е ясно. Въпроса е, че при мен има дебитомер, който мери постъпващия въздух, и след като влиза повече въздух, има възможност да влезе и повечко бензин. При мен разлика има осезаема във високите обороти, и при рязко подаване на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Как пълни кое?! Аз съм с КиН спортен филтър, панелен от щатите и ако ще ми показваш как бучи, това ми е ясно. Въпроса е, че при мен има дебитомер, който мери постъпващия въздух, и след като влиза повече въздух, има възможност да влезе и повечко бензин. При мен разлика има осезаема във високите обороти, и при рязко подаване на газ. Ей да се бях регнал по рано в тоя форум . Я кажи по-подробно за КиН-а отде го поръча, слагане, със всички допълнителни неща за монтиране ли идва, или си пригаждаш /побългаряваш/ ако може да качиш и снимки ще ми е полезно. Колко и струва всичко и в звук как се промениха нещата, че не обичам да ми бучи. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Downhill Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Здравейте, когато си купих моя colt, си беше с панелен K&N филтър, но ми се наложи едно ходене до село из едни горички, в много скапано време и филтъра ми се затъкна с мизерии. Колата започна да се дави и да падат рязко оборотите след 4000, в сервиза ми казаха че е от филтър и си поръчах нов. Като пристигна бях много приятно изненадан като видях че е японски . Сложих го и имам чувството че колата върви много по-леко и по-лесно реагира на настъпване на педала на газта. Звука се промени, стана много по-плътен и това, което много ме изненада е че хидравликата на волана стана значително по-мека?! :rijden: Изкам да кажа, че Японското си е Японско!!! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.