Премини към съдържание

Мицубиши Колт 1.3 ?


I.Telkedjiev

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, :icon_dance:

Бих искал да ви попитам и да ви помоля за малко мнения по въпроса ми.

 

Имам Митсубиши колт 1.3 75коня и искам да по-напомпам малко колицата....Искам да ползвам от вашият опит и да разбера какво и кое е най-доброто за моята кола.Ако може да ми дадете по-подробна информация с цени,качество и източници ще бъда много благодарен.

 

Благодаря предварително. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, :icon_dance:

Бих искал да ви попитам и да ви помоля за малко мнения по вапроса ми.

 

Имам Митсубиши колт 1.3 75коня и искам да понапомпам малко колцата....Искам да ползвам от вашият опит и да разбера какво и кое е най-доброто за моята кола.Ако може да ми дадете по-подробна информация с цени,качество и източници ще бъда много благодарен.

 

Благодаря предварително. :mitsu-smiley:

Колега ! Добре дошъл във форума, и безаварийно пилотиране......А по въпроса за "помпането"- то е безплатно.....На всяка бензиностанция имат компресори, и си помпиш без пари...... :D .....Или с други думи, това е безсмислена операция.......Най добрият вариант за повече мощност, е да си продадеш Колта и да си вземеш друг, с по голям двигател........Има много писано по темата, просто ползвай търсачката и прочети...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега и добре дошъл. Поради факта че имат изключително красива визия нашите красавици имаш доста голяма вероятност за оптичен (визуален) тунинг. Виждал съм доста красиви изпълнения, наскоро бях пуснал в форума линк към една такава красавица ! Двигатела мисля че още като си копувал колата ти е било ясно,че 1.3 няма как да е като 1.6 и 75 коня са си точно 75 и то всичките жребци! :) Незнам аз лично наскоро се замислех за смяна на 1.3 с 1.6, но засега съм си доста доволен от моя двигател. С твоя ако всичко е наред и е подържан ще разбереш, че за 1.3 е доста пъргав и добре се представя!

 

Весели празници!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за топлото посрещане,но аз съм моного доволен от моят1.3...Колата ми бе подарък от татко ми и нямах право на избор за 1.6 мотор.Но съм много доволен и неискам да се чува за разделяне с моята 1.3 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за топлото посрещане,но аз съм моного доволен от моят1.3...Колата ми бе подарък от татко ми и нямах право на избор за 1.6 мотор.Но съм много доволен и неискам да се чува за разделяне с моята 1.3 :)

Както ти писа Mitsubishi`Boy за 1.3 мотора се представя доста прилично.Ако смяташ да буташ нещо по него , имай на предвид ,че двигатела трябва да е в перфектно състояние.Това означава всички консумативи да са сменени и да е минала диагностика и замерена компресия.След като се увериш ,че всичко е наред слагаш тунинг свещи (при мен са Denso Iridium 26лв за брой) и започваш да караш със някой от 100 октановите бензини( моя избор е Шел Рейсинг).До тук мотора ще работи с по малко детонации и ще бъде малко по отзивчив при натискане на педала на газта. Ако ти се иска още - поръчваш си нова генерация задължително с нов колектор от някой от утвърдените марки Supersprint, Sebring, Remus и т.н. тука инвистицията не е малка 1000лв нагоре за нови, има и други варианти самоделни, но там трябва да се експериментира.

Следващата стъпка е чиптунинга ето ти инфо за ориентир цък

Правилният начин е да изпълниш гореописаните стъпки и тогава да пристъпиш към чипа за да има максимален ефект. Според мен това е най достъпния начин да живне мотора, ако искаш нещо по сериозно сменяй колата или мотора - това е по евтиния вариянт да качиш повече коне.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря, но аз съм намислил да намеря 1.6 мотор някои катастофирал и да го сложа защотото ако се прави мотор то нека да бъде 1.6 затова се чудя и се замислих дали ще стане смяната на мотора и дали кутията и полуоските ще напаснат на 1.3 автомобила?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл.

Искам да ти кажа, че автомобила който си получил, е с много добри показатели за потребителският сегмент, към който е насочен. Този колт е типичен представител на малък/компактен/ градски автомобил.

Но имам и един въпрос.

Коректно ли попълни рождената си дата в профила? Ако да - не мисля че трябва да се хвърляш веднага на по-мощна машина. Била тя и :mitsu-smiley: . Покарай малко, запознай се с двигателя/надявам се имаш свидетелство за правоуправление/.

Ако ли пък вече имаш навършени 17 години и съм се заблудил относно възрастта ти - приеми моите напътствия, като загриженост към нов колега във форума. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да.Всичко е попълнено коректно.След месец правя 17, но съм с амбиция да събера малко пари и да направя една добра колца.Затова черпя знания от вас по-големите и по-опитните.Не съм се хванал да го правя утре.Просто искам да разпитам и догодина живот и здраве искам да събера пари и да направя 1 хубав автомобил.Просто направих темата за да чуя вашето мнение и да чуя различни вариаций.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха Приятели я вижте аз какво мисля да сложа. Искам двигател :"1.5 TURBO CZC - 150 CV" дали не съм нагъл?

Попринцип дали мога да намеря такова нещо тук ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехе аз като ще тъпча цяла еволюция вътре в коша, по добре да е 1 двигател на Suziki Haybusa че да се знае :cop: че нямам стигане :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега мотора на киборга е 4G92 и моя е 4G92 :) Разликата е, че онзи е с два разпределителни вала и е МИВЕК (променливо газоразпределение)... Купето е едно и също, само че онова не е за Европа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте, малко ме е срам, но имам един глупав въпрос.

Имам colt glxi 1,6 16v, и въпроса ми е колко вала има? 1 или 2?

Пак се извинявам за глупавия въпрос. :icon_blush:

http://img13.imageshack.us/img13/9479/38023815.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с колта 1.3, започни с един спортен филтър, платиниеви или иридиум свещи, смени катализатора с резонатор и сложи дросел от 1.6! Като за начало ще си изключително доволен, цялата инвестиция излиза около 150тина лв! :mitsu-smiley:

П.С Ако имаш повече парички пиши ЛС! :kolet:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с колта 1.3, започни с един спортен филтър, платиниеви или иридиум свещи, смени катализатора с резонатор и сложи дросел от 1.6! Като за начало ще си изключително доволен, цялата инвестиция излиза около 150тина лв! :mitsu-smiley:

П.С Ако имаш повече парички пиши ЛС! :kolet:

Същото важили и за модел като моя 1.3 12v 75к.с. 90год. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен колеги.

Колкото знам по темата, е че на малките двигатели като се прави някакъв тунинг от към мощноста не се отразява много освен ако не се натъпчат торби с пари в цилиндрите :D . Нещо от рода на чип тунинг или нещо подобно също няма смисъл за такъв тип 1.3 мотор. По- добре е найстина да се направи смяна с автомобила от 1.3 на 1.6. А и като за първа кола един оптичен тунинг ще ти свърши също добра работа ако искаш да те забелязват. Приятно шофиране. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същото важили и за модел като моя 1.3 12v 75к.с. 90год. :icon_thumbup:

 

Там май нямаше катализатор, но може да се направи по освободена генерация, шлайф на глава до 10.5:1, свещите и кабелите са добра инвестиция!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там май нямаше катализатор, но може да се направи по освободена генерация, шлайф на глава до 10.5:1, свещите и кабелите са добра инвестиция!

Мерси за съвета.Катализатор има но е махнат в момента и е сложена само тръба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, не разбрахте ли, че слагането на спортен филтър, на 4Г13 мотора (1.3 12 клапана) е малко лишено от смисъл?! Само 1.6 моторите имат дебитомер и на базата на повечето вкаран въздух, може да постъпи и повече гориво. И ако катализаторите ви са в добро състояние, по-добре не ги махайте. Колата няма да "тръгне" повече, а само ще стане значително по-шумна. За да се постигне малко повече мощ, е необходима цялостна генерация с по голямо фи, полирани колектори и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, не разбрахте ли, че слагането на спортен филтър, на 4Г13 мотора (1.3 12 клапана) е малко лишено от смисъл?! Само 1.6 моторите имат дебитомер и на базата на повечето вкаран въздух, може да постъпи и повече гориво. И ако катализаторите ви са в добро състояние, по-добре не ги махайте. Колата няма да "тръгне" повече, а само ще стане значително по-шумна. За да се постигне малко повече мощ, е необходима цялостна генерация с по голямо фи, полирани колектори и т.н.

 

Ще снимам клип на празен ход със спортния и със стандартния филтър как пълни! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще снимам клип на празен ход със спортния и със стандартния филтър как пълни! :mitsu-smiley:

 

Как пълни кое?! Аз съм с КиН спортен филтър, панелен от щатите и ако ще ми показваш как бучи, това ми е ясно. Въпроса е, че при мен има дебитомер, който мери постъпващия въздух, и след като влиза повече въздух, има възможност да влезе и повечко бензин. При мен разлика има осезаема във високите обороти, и при рязко подаване на газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как пълни кое?! Аз съм с КиН спортен филтър, панелен от щатите и ако ще ми показваш как бучи, това ми е ясно. Въпроса е, че при мен има дебитомер, който мери постъпващия въздух, и след като влиза повече въздух, има възможност да влезе и повечко бензин. При мен разлика има осезаема във високите обороти, и при рязко подаване на газ.

 

Ей да се бях регнал по рано в тоя форум :) . Я кажи по-подробно за КиН-а отде го поръча, слагане, със всички допълнителни неща за монтиране ли идва, или си пригаждаш /побългаряваш/ ако може да качиш и снимки ще ми е полезно. Колко и струва всичко и в звук как се промениха нещата, че не обичам да ми бучи. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, когато си купих моя colt, си беше с панелен K&N филтър, но ми се наложи едно ходене до село из едни горички, в много скапано време и филтъра ми се затъкна с мизерии. Колата започна да се дави и да падат рязко оборотите след 4000, в сервиза ми казаха че е от филтър и си поръчах нов. Като пристигна бях много приятно изненадан като видях че е японски :). Сложих го и имам чувството че колата върви много по-леко и по-лесно реагира на настъпване на педала на газта. Звука се промени, стана много по-плътен и това, което много ме изненада е че хидравликата на волана стана значително по-мека?! :rijden:

Изкам да кажа, че Японското си е Японско!!! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...