Премини към съдържание

Странен шум?


UserName

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

От както Галанта е в мой владения има един шум, който е доста силен и ме притеснява. Значи нещо като стържене е, появява се когато подам газ и колата е на скорост. Не е ли на скорост или ако е натиснат съединителя, колкото и газ да подавам, не се чува. Шумът се усилва прогресивно с набиране на по-висока скорост и се чува от двигателният отсег, някъде по средата.

 

Ако някой има някакви идеи от какво може да е, ще съм му благодарен ако сподели, защото искам поне малко наясно да съм от какво може да е преди да се ходи при майстор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

От както Галанта е в мой владения има един шум, който е доста силен и ме притеснява. Значи нещо като стържене е, появява се когато подам газ и колата е на скорост. Не е ли на скорост или, ако е натиснат съединителя, колкото и газ да подавам не се чува. Шумът се усилва прогресивно с набиране на по- висока скорост и се чува от двигателният отсег, някъде посредата.

 

Ако някой има някъкви идей, от какво може да е ще съм му благодарен, ако сподели, защото искам поне малко наясно да съм от какво може да е преди да се ходи при майстор.

Най-вероятно лагери на първичния вал на ск. кутия............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно лагери на първичния вал на ск. кутия............

На празен ход при добре загряла кола трябва да чуваш едно характерно къркорене... което изчезва при натискане на съединителя... Та да си съвсем сигурен, че става дума за лагерите на първичния вал. И да ги смениш всичките, а не само първия - тоя основния носещия съчмен, но и иглените. Оригинални в БГ са скъпи, аз моите си ги поръчах от САЩ на половин цена... Сега е огън колата :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход при добре загряла кола трябва да чуваш едно характерно къркорене... което изчезва при натискане на съединителя... Та да си съвсем сигурен, че става дума за лагерите на първичния вал. И да ги смениш всичките, а не само първия - тоя основния носещия съчмен, но и иглените. Оригинални в БГ са скъпи, аз моите си ги поръчах от САЩ на половин цена... Сега е огън колата :icon_clap:

Не всеки може да си ги поръча от САЩ, а и тук не са много по-скъпи от САЩ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не всеки може да си ги поръча от САЩ ,а и тук не са много по скъпи от САЩ...........

Ммммм, щом казваш....

Ето ги 4-те лагера на първичния вал

MD700207

2526A001

MD744538

MD744537

MD717670

 

За картинно преставяне ТУК

Ето ги и ценичките

Select items to add to your cart

 

 

Part Number: 2526A001 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T INPUT

$28.05 $0.00 $21.04

 

Part Number: MD744538 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T OUTPU

$13.23 $0.00 $9.93

 

Part Number: MD744537 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T OUTPU

$11.57 $0.00 $8.68

 

Part Number: MD717670 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T INPUT

$17.83 $0.00 $13.38

 

Да, има още 100 долара отгоре за доставка... обаче са оригинални, а и няма кой знае какъв проблем всеки да се поръча...

ПП. това са лагерите за Еа5а, просто да уточня...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммммм, щом казваш....

Ето ги 4-те лагера на първичния вал

MD700207

2526A001

MD744538

MD744537

MD717670

 

За картинно преставяне ТУК

Ето ги и ценичките

Select items to add to your cart

 

 

Part Number: 2526A001 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T INPUT

$28.05 $0.00 $21.04

 

Part Number: MD744538 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T OUTPU

$13.23 $0.00 $9.93

 

Part Number: MD744537 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T OUTPU

$11.57 $0.00 $8.68

 

Part Number: MD717670 List Price Core Price Your Price

BEARING,M/T INPUT

$17.83 $0.00 $13.38

 

Да, има още 100 долара отгоре за доставка... обаче са оригинални, а и няма кой знае какъв проблем всеки да се поръча...

ПП. това са лагерите за Еа5а, просто да уточня...

Ами че те и тук струват горе-долу толкова..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе всички лагери най-добре да се сменят..... Че току виж сменили на първичния вал, а то се оказало от диференциала. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе всички лагери най-добре да се сменят.....Че току виж сменили на първичния вал, а то се оказало от диференциала. :icon_blush:

:good: :good: Точно така и правя............ дори и да ги познавам кои са заминали и кои не, най-добре е всички да се сменят.......

Но има и друго нещо, ами ако е заминала циментацията на короната или на пиньона?

Защото последната кутия, която правих преди седмица, беше с този проблем........... смених му всички лагери, но шума си остана, намали се доста, но не изчезна..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колко горе- долу излиза като пари цялата манипулация? И спешен ли е този ремонт?

Ами трябва първо да се види от човек, който ги разбира нещата, ако си от София може и при мен, ако си от Пловдив - при Миленчо........... и чак тогава ще се говори по този въпрос.........

Можеш да я караш така, но имай на предвид, че не търпи много отлагане, защото валовете ти и в момента играят, а след време съвсем, това в началото води до износване на "фронта" на зъбите на различните зъбчатки и става лошо - падат и се изронват зъби, падат цементации и т.н. В един момент блокира ск. кутия и си аут...................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно лагери на първичния вал на ск. кутия............

 

Това вече почвам да си мисля че е масов дефект при :mitsu-smiley: и това е петата или шестата подобна тема.

И аз имам въпросния проблем, за сега само на първа при сериозен тормоз (30-40 градуса баир, много газ, лагера се усеща леко и на свободна, кутията е F5M42);

Въпроса ми е горе-долу колко ще ми вземат в сервиз за труда по смяната на въпросния лагер и дали кутията трябва да се вади заедно с двигателя или може и да се измъкне отделно (става дума за Carisma);

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това вече почвам да си мисля че е масов дефект при :mitsu-smiley: и това е петата и шестата подобна тема.

И аз имам въпросния проблем, за сега само на първа при сериозен тормоз (30-40 градуса баир, много газ, лагера се усеща леко и на свободна, кутията е F5M42);

Въпроса ми е горе-долу колко ще ми вземат в сервиз за труда по смяната на въпросния лагер и дали кутията трябва да се вади заедно с двигателя или може и да се измъкне отделно (става дума за Carisma);

Естествено че се сваля само кутията - това да не е Ситроен ............... за цената зависи от сервиза, но от порядъка на 300лв. само за труд ще ти искат........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава щом няма нужда да се корми февруари имам много свободно време, имам и познати които се занимават с такива неща, така че може и в гаража да стане, може и в сервиз, до тогава време много, само да не извие нещо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сервиз автоматик: 200 лева за труд и 200 - 250 лева за самите лагери (ако са те). А имате ли представа от предходните Галанти дали са съвместими скоростите? Визирам 2.0 V6 предишният модел? Питам, защото в един двор до нас има един такъв на 60 000км. ударен обаче, та човека каза, че би ми продал кутията, стига да са сходни?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сервиз автоматик: 200.00 лв. за труд и 200-250 лева за самите лагери (ако са те). А имате ли представа от предходните галанти дали са съвместими скоростите? Визирам 2,0 В6 предишният модел? Питам защото в един двор до нас има един такъв на 60 000км. ударен обаче, та човека каза, че би ми продал кутията стига да са сходни?

Не става, защото на предният модел двигателят е на обратно - т.е. като застанеш срещу автомобила, ск. кутия ти е отляво, а ремъците отдясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
Ммммм, щом казваш....

Ето ги 4-те лагера на първичния вал

MD700207

2526A001

MD744538

MD744537

MD717670

 

За картинно преставяне ТУК

 

ПП. това са лагерите за Еа5а, просто да уточня...

 

Това за EA5A със 6А13 двигател ли е?

 

 

Някакви идеи за F5M42-1-F8A4 номерата на лагерите дали са същите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

 

Най-вероятно - да.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако не спира при натиснат съединител? Носим я в най-близкият пункт за отпадъци ли? Те пък ги закриха :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

Ама в случая по-вероятно е наистина вала.... А не лагерите. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Проблема е същият, но при теб е износен само предният лагер на първичният вал, докато при колегата са износени зъбни колела.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маллей, тук е подавано огън :icon_blush: Deamn! Първо мислех, че е от каре/та. Уфф, заболя ме портфейла......... ама ще го направим, нали ми е слабост :icon_dance: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако не спира при натиснат съединител? Носим я в най-близкият пункт за отпадъци ли? Те пък ги закриха :rolleyes:

 

Ако си платил екотакса нямаш грижи, ако не си отиваш до някой КАТ там има, плащаш 180-210лв. и те ще ти кажат къде да оставиш колата.

 

Какво стана с лагерите? Със същите номерации ли са като при галанта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си платил екотакса нямаш грижи, ако не си отиваш до някой КАТ там има, плащаш 180-210лв. и те ще ти кажат къде да оставиш колата.

 

Какво стана с лагерите? Със същите номерации ли са като при галанта?

Ми дай ВИН и веднага ще ти кажа, другото са лакърдии...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, еднакви са лагерите. Номерата на твоите лагери ги имаше в една друга тема, напълно съвпадат с моите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...