UserName Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Здравейте колеги, От както Галанта е в мой владения има един шум, който е доста силен и ме притеснява. Значи нещо като стържене е, появява се когато подам газ и колата е на скорост. Не е ли на скорост или ако е натиснат съединителя, колкото и газ да подавам, не се чува. Шумът се усилва прогресивно с набиране на по-висока скорост и се чува от двигателният отсег, някъде по средата. Ако някой има някакви идеи от какво може да е, ще съм му благодарен ако сподели, защото искам поне малко наясно да съм от какво може да е преди да се ходи при майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Здравейте колеги, От както Галанта е в мой владения има един шум, който е доста силен и ме притеснява. Значи нещо като стържене е, появява се когато подам газ и колата е на скорост. Не е ли на скорост или, ако е натиснат съединителя, колкото и газ да подавам не се чува. Шумът се усилва прогресивно с набиране на по- висока скорост и се чува от двигателният отсег, някъде посредата. Ако някой има някъкви идей, от какво може да е ще съм му благодарен, ако сподели, защото искам поне малко наясно да съм от какво може да е преди да се ходи при майстор.Най-вероятно лагери на първичния вал на ск. кутия............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Най вероятно лагери на първичния вал на ск. кутия............На празен ход при добре загряла кола трябва да чуваш едно характерно къркорене... което изчезва при натискане на съединителя... Та да си съвсем сигурен, че става дума за лагерите на първичния вал. И да ги смениш всичките, а не само първия - тоя основния носещия съчмен, но и иглените. Оригинални в БГ са скъпи, аз моите си ги поръчах от САЩ на половин цена... Сега е огън колата :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 На празен ход при добре загряла кола трябва да чуваш едно характерно къркорене... което изчезва при натискане на съединителя... Та да си съвсем сигурен, че става дума за лагерите на първичния вал. И да ги смениш всичките, а не само първия - тоя основния носещия съчмен, но и иглените. Оригинални в БГ са скъпи, аз моите си ги поръчах от САЩ на половин цена... Сега е огън колата :icon_clap:Не всеки може да си ги поръча от САЩ, а и тук не са много по-скъпи от САЩ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Не всеки може да си ги поръча от САЩ ,а и тук не са много по скъпи от САЩ...........Ммммм, щом казваш....Ето ги 4-те лагера на първичния валMD7002072526A001MD744538 MD744537 MD717670 За картинно преставяне ТУКЕто ги и ценичкитеSelect items to add to your cart Part Number: 2526A001 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T INPUT $28.05 $0.00 $21.04 Part Number: MD744538 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T OUTPU $13.23 $0.00 $9.93 Part Number: MD744537 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T OUTPU $11.57 $0.00 $8.68 Part Number: MD717670 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T INPUT $17.83 $0.00 $13.38 Да, има още 100 долара отгоре за доставка... обаче са оригинални, а и няма кой знае какъв проблем всеки да се поръча...ПП. това са лагерите за Еа5а, просто да уточня... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Ммммм, щом казваш....Ето ги 4-те лагера на първичния валMD7002072526A001MD744538 MD744537 MD717670 За картинно преставяне ТУКЕто ги и ценичкитеSelect items to add to your cart Part Number: 2526A001 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T INPUT $28.05 $0.00 $21.04 Part Number: MD744538 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T OUTPU $13.23 $0.00 $9.93 Part Number: MD744537 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T OUTPU $11.57 $0.00 $8.68 Part Number: MD717670 List Price Core Price Your Price BEARING,M/T INPUT $17.83 $0.00 $13.38 Да, има още 100 долара отгоре за доставка... обаче са оригинални, а и няма кой знае какъв проблем всеки да се поръча...ПП. това са лагерите за Еа5а, просто да уточня...Ами че те и тук струват горе-долу толкова.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Абе всички лагери най-добре да се сменят..... Че току виж сменили на първичния вал, а то се оказало от диференциала. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Абе всички лагери най-добре да се сменят.....Че току виж сменили на първичния вал, а то се оказало от диференциала. :icon_blush: :good: :good: Точно така и правя............ дори и да ги познавам кои са заминали и кои не, най-добре е всички да се сменят.......Но има и друго нещо, ами ако е заминала циментацията на короната или на пиньона?Защото последната кутия, която правих преди седмица, беше с този проблем........... смених му всички лагери, но шума си остана, намали се доста, но не изчезна.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UserName Публикувано 17 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2008 А колко горе- долу излиза като пари цялата манипулация? И спешен ли е този ремонт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 А колко горе- долу излиза като пари цялата манипулация? И спешен ли е този ремонт?Ами трябва първо да се види от човек, който ги разбира нещата, ако си от София може и при мен, ако си от Пловдив - при Миленчо........... и чак тогава ще се говори по този въпрос.........Можеш да я караш така, но имай на предвид, че не търпи много отлагане, защото валовете ти и в момента играят, а след време съвсем, това в началото води до износване на "фронта" на зъбите на различните зъбчатки и става лошо - падат и се изронват зъби, падат цементации и т.н. В един момент блокира ск. кутия и си аут................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Най-вероятно лагери на първичния вал на ск. кутия............ Това вече почвам да си мисля че е масов дефект при :mitsu-smiley: и това е петата или шестата подобна тема. И аз имам въпросния проблем, за сега само на първа при сериозен тормоз (30-40 градуса баир, много газ, лагера се усеща леко и на свободна, кутията е F5M42);Въпроса ми е горе-долу колко ще ми вземат в сервиз за труда по смяната на въпросния лагер и дали кутията трябва да се вади заедно с двигателя или може и да се измъкне отделно (става дума за Carisma); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Това вече почвам да си мисля че е масов дефект при :mitsu-smiley: и това е петата и шестата подобна тема. И аз имам въпросния проблем, за сега само на първа при сериозен тормоз (30-40 градуса баир, много газ, лагера се усеща леко и на свободна, кутията е F5M42);Въпроса ми е горе-долу колко ще ми вземат в сервиз за труда по смяната на въпросния лагер и дали кутията трябва да се вади заедно с двигателя или може и да се измъкне отделно (става дума за Carisma);Естествено че се сваля само кутията - това да не е Ситроен ............... за цената зависи от сервиза, но от порядъка на 300лв. само за труд ще ти искат........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Тогава щом няма нужда да се корми февруари имам много свободно време, имам и познати които се занимават с такива неща, така че може и в гаража да стане, може и в сервиз, до тогава време много, само да не извие нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UserName Публикувано 23 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2008 В сервиз автоматик: 200 лева за труд и 200 - 250 лева за самите лагери (ако са те). А имате ли представа от предходните Галанти дали са съвместими скоростите? Визирам 2.0 V6 предишният модел? Питам, защото в един двор до нас има един такъв на 60 000км. ударен обаче, та човека каза, че би ми продал кутията, стига да са сходни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 23 декември 2008 Сподели Публикувано 23 декември 2008 В сервиз автоматик: 200.00 лв. за труд и 200-250 лева за самите лагери (ако са те). А имате ли представа от предходните галанти дали са съвместими скоростите? Визирам 2,0 В6 предишният модел? Питам защото в един двор до нас има един такъв на 60 000км. ударен обаче, та човека каза, че би ми продал кутията стига да са сходни?Не става, защото на предният модел двигателят е на обратно - т.е. като застанеш срещу автомобила, ск. кутия ти е отляво, а ремъците отдясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 март 2009 Сподели Публикувано 8 март 2009 Ммммм, щом казваш....Ето ги 4-те лагера на първичния валMD7002072526A001MD744538 MD744537 MD717670 За картинно преставяне ТУК ПП. това са лагерите за Еа5а, просто да уточня... Това за EA5A със 6А13 двигател ли е? Някакви идеи за F5M42-1-F8A4 номерата на лагерите дали са същите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Най-вероятно - да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 А ако не спира при натиснат съединител? Носим я в най-близкият пункт за отпадъци ли? Те пък ги закриха :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Ама в случая по-вероятно е наистина вала.... А не лагерите. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Здравейте колеги - тука чета за този шум, но човекът е написал, че се чува стържене на скорост, а когато е на свободна, не се чува .При мен не е така - чува се и на свободна, и на скорост. Спира само когато натисна съединителя и това румолене спира. Та да ви питам дали е същият проблем и при мен: първичния вал на скоростната кутия? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:Проблема е същият, но при теб е износен само предният лагер на първичният вал, докато при колегата са износени зъбни колела..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Маллей, тук е подавано огън :icon_blush: Deamn! Първо мислех, че е от каре/та. Уфф, заболя ме портфейла......... ама ще го направим, нали ми е слабост :icon_dance: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 А ако не спира при натиснат съединител? Носим я в най-близкият пункт за отпадъци ли? Те пък ги закриха :rolleyes: Ако си платил екотакса нямаш грижи, ако не си отиваш до някой КАТ там има, плащаш 180-210лв. и те ще ти кажат къде да оставиш колата. Какво стана с лагерите? Със същите номерации ли са като при галанта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Ако си платил екотакса нямаш грижи, ако не си отиваш до някой КАТ там има, плащаш 180-210лв. и те ще ти кажат къде да оставиш колата. Какво стана с лагерите? Със същите номерации ли са като при галанта?Ми дай ВИН и веднага ще ти кажа, другото са лакърдии... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Роска, еднакви са лагерите. Номерата на твоите лагери ги имаше в една друга тема, напълно съвпадат с моите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.