Информацията, която масово съм срещал по тази тема в заводската документация е, че клапаните на този мотор се регулират при температура на мотора от 80 до 95'С както следва: - смукателни: 0,2mm; - изпускателни: 0,3mm. Но според мен е малко неудобно и трябва да се действа доста бързо. В друга документация пак за същия мотор се казва, че клапаните се регулират на студен мотор, както следва: - смукателни: 0,11mm; - изпускателни: 0,2mm. Но колко студен, ... не се споменава. Та и аз незнам къде е истината в крайна сметка?? В едно клипче един руснак регулира клапаните на такъв мотор в студено състояние на 02/0,3. В една от темите DJ Tumbi бе споменал, че ако колата е с ГИ тогава стойностите на хлабините се завишават с 0,05mm., но не споменава при каква температура се прави настройката. Така, че и на мен ще ми е интересно колегите, които са се занимавали с тази процедура да споделят опит.