Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

marian_georgiev

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Козлодуй

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

marian_georgiev's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Разхода на Грандиса силно зависи от състоянието на горните ламбда сонди. За лениви сонди чек не свети.
  2. Джантите са оригинални за Mitsubishi, марка BORBET (произведени в Германия). Монтирани са на Grandis. Размерите са: 7J 18 ET46 ; Централен отвор: 67,1mm. ; Делителна отвори: 5х114,3. Нямат кривини, удари, заварки и т.н., в много добро състояние са, карани до последно. Към джантите са монтирани летни гуми с размер 225х45х18 (DOT2014) и дълбочина на грайфера около 5mm. Причината за продажбата е преминаване към по-нисък цолаж. Склонен съм и на размяна за оргигинални 17-ки за Грандис. За повече информация - на телефон: 0889285059. Джантите се намират в гр. Козлодуй. Предпочитам лично предавате. Цена: 470лв. http://media.snimka.bg/s1/6368/038980961.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980962.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980963.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980967.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980968.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980969.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980970.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980971.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980972.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980973.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6368/038980974.jpg?r=0
  3. Имам познат с Тойота Приус хибрид и е с газова Аз съм също любител на газта, но за съжаление бъдещата еволюция на бензиновите мотори ще ни откаже от това гориво.
  4. Аз съм с пълен комплект на BRC Plug&Drive. Никакви ядове. Но се наложи финна донастройка в движение по графика. За в бъдеще съм се замислил и за аванс процесор, казват че подобрявал значително динамиката и разхода.
  5. https://www.wheel-size.com/size/mitsubishi/grandis/2004/ И аз съм с 225/45/18. Следващите сигурно ще са 225/50/18.
  6. 5 стотни се настройват в повече заради газта. При мен всички бяха около 0.15 ... 0.2. На втори цилиндър почти нямаха хлабина.
  7. Вчера ми направиха тази процедура в сервиза на Пламен. Регулажа бе направен на 4 такта при топъл мотор, както е правилно. Хлабините:0,25/0,35. Много съм доволен от работата на момчетата, най-важното е, че работят с материали и идеи на клента В резултат- работата на двигателя се подобри коренно на ПХ, мотора се успокои и утихна значително, и чукането на студен мотор силно намаля.
  8. До колкото знам нормите за регулиране на клапаните при този мотор на студено са за първоначална настройка в случай, че главата е била разглобявана. След това се прави донастройка на топъл мотор, и то на 4 такта, а не по начина който е описан в мануала. Тук е обяснено подробно: https://out-club.ru/board/showthread.php?t=40264
  9. Информацията, която масово съм срещал по тази тема в заводската документация е, че клапаните на този мотор се регулират при температура на мотора от 80 до 95'С както следва: - смукателни: 0,2mm; - изпускателни: 0,3mm. Но според мен е малко неудобно и трябва да се действа доста бързо. В друга документация пак за същия мотор се казва, че клапаните се регулират на студен мотор, както следва: - смукателни: 0,11mm; - изпускателни: 0,2mm. Но колко студен, ... не се споменава. Та и аз незнам къде е истината в крайна сметка?? В едно клипче един руснак регулира клапаните на такъв мотор в студено състояние на 02/0,3. В една от темите DJ Tumbi бе споменал, че ако колата е с ГИ тогава стойностите на хлабините се завишават с 0,05mm., но не споменава при каква температура се прави настройката. Така, че и на мен ще ми е интересно колегите, които са се занимавали с тази процедура да споделят опит.
  10. Има ли особенност при смяна на тампон на макферсона?
  11. Колеги,малко късно пиша,но моята драма преключи. Верно се оказа лагер главина - лява. Тази която демонтирахме се върти мазно, тихо, без каквито и да е луфтове, и по нищо не подсказваше, че има проблем, освен виенето при 100км/ч. В завой също виенето нито се променяше, нито затихваше. Благодаря на всички отзовали се и весело посрещане на празниците!
  12. Ето няколко полезни теми при Грандис как стоят нещата: https://www.drive2.ru/l/508739908077093572/ https://www.drive2.ru/l/458977935949356723/ https://www.drive2.ru/l/466595352506531905/
  13. Колеги днес тествах отново колата на дълъг път. Слабо виене се появява отпред отдолу при 70км\ч., след което затихва и отново се появява по-силно точно при 100км/ч, към 110 затихва и постепенно преминава в лека вибрация. При движение в ляв и десен завой виенето не затихва и не се променя звука му при съответната скорост на която го има.
×
×
  • Създаване...