Премини към съдържание

Kаква изпускателна система?


Препоръчано мнение

разбрах че от вида на изпускателните колектори зависи дали мощността ще е при високите или ниски обороти, споделете мнение, примерно каква дължина и диаметър, 4-2-1 и такъв сорт неща. и колко мм е добре да е диаметъра на тръбите за атмосферен еклипс 4г63 на цялата система, и как трябва да е вида на колекторите ,ако някой е чел някъде нека даде линкове. а нещо за всмукателните колектори, нещо от този сорт:

 

http://www.roadraceengineering.com/parts/m...ke_manifold.jpg

 

въпреки че това е за турбо моторите , но ако се измисли нещо подобно ще върши ли работа на атмосферния двигател?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези всмукателни колектори са много добри, но при положение, че караш турбо кола, но не знам как ще се отразят на атмосферната кола. Имат висок дебит, а късите рънъри подобряват пълненето във високите обороти. Не съм сигурен дали изобщо има смисъл да сменяш всмукателните колектори на първо време...

 

за изпускателните - нямам идея при атмосферките как е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяташ ли да я сгъстяваш?

 

 

това ще рече да смаля диаметъра на тръбите ли :) ,или за друго говориш, иска ми се да направя нещо за да върви повече колата, знам че няма да лети ,но колкото и да е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че вървенето идва от горенето!

Могат да се направят много неща по колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това ще рече да смаля диаметъра на тръбите ли :)
Не колега....Това ще рече да намалиш горивната камера.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, степента на сгъстяване е съотношението между обема на горивната камера в долна мъртва точка и горна мъртва точка. За атмосферка едно леко сгъстяване, придружено с промяна на газоразпределението май ще е най-ефикасно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, степента на сгъстяване е съотношението между обема на горивната камера в долна мъртва точка и горна мъртва точка. За атмосферка едно леко сгъстяване, придружено с промяна на газоразпределението май ще е най-ефикасно.

....и само висок октан на бензина,щото иначе следват детонации и ако имаш кнок сензор,следва сигнал към ЕКУто,връщане аванса и в резултат колата ще върви по-слабо и от преди.А ако нямаш антидетонационен датчик,ще върви много,но за кратко....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хей хей :icon_blush: Просто исках да кажа на колегата че без сгъстяване и валове, ефекта на ъпгрейди от рода на спортни филтри,спортни изпускателни генерации и колектори е толкова минимален,че просто не си заслужава парите и усилията.В крайна сметка колата ще върви по добре но съвсем малко колкото да те подразни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не колега....Това ще рече да намалиш горивната камера.....

 

трудно ли става това

 

dosev4eto :

Да не забравяме, че вървенето идва от горенето!

Могат да се направят много неща по колата.

 

давайте идеи де, много съм зарибен

 

CynepMEH

Не, степента на сгъстяване е съотношението между обема на горивната камера в долна мъртва точка и горна мъртва точка. За атмосферка едно леко сгъстяване, придружено с промяна на газоразпределението май ще е най-ефикасно

 

какво ще рече промяна на газоразпределението?

 

CynepMEH

Да, дори е добре да си сложиш регулируеми колела на валовете. 4г63 има кнок сензор

 

това трудно ли е , би ли обяснил

колеги за мен тази информация е доста ценна ,надявам се и за други ще е от полза ,нека докараме до край нещата, дайте нужната информация :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

трудно ли става това
Това става най лесно.....Просто сваляш главата, и я шлайфаш, за да намалиш обема на горивната камера......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това става най лесно.....Просто сваляш главата, и я шлайфаш, за да намалиш обема на горивната камера......

 

добре, а това с валовете какво прадставлява и защо се прави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Промяна на газо-разпределението, логично според мен, означава да се променят фазите му! Демек, моментите в които се отварят и затварят всмук. и изпуск. клапани. Поправете ме ако греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

А ако само се шлайфа главата с 1 ремонтен размер ще има ли проблеми и дали ще се усети във вървежа на колата??? :icon_n_ermm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...