Phantomaz Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 разбрах че от вида на изпускателните колектори зависи дали мощността ще е при високите или ниски обороти, споделете мнение, примерно каква дължина и диаметър, 4-2-1 и такъв сорт неща. и колко мм е добре да е диаметъра на тръбите за атмосферен еклипс 4г63 на цялата система, и как трябва да е вида на колекторите ,ако някой е чел някъде нека даде линкове. а нещо за всмукателните колектори, нещо от този сорт: http://www.roadraceengineering.com/parts/m...ke_manifold.jpg въпреки че това е за турбо моторите , но ако се измисли нещо подобно ще върши ли работа на атмосферния двигател?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Тези всмукателни колектори са много добри, но при положение, че караш турбо кола, но не знам как ще се отразят на атмосферната кола. Имат висок дебит, а късите рънъри подобряват пълненето във високите обороти. Не съм сигурен дали изобщо има смисъл да сменяш всмукателните колектори на първо време... за изпускателните - нямам идея при атмосферките как е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 16 октомври 2008 Сподели Публикувано 16 октомври 2008 Смяташ ли да я сгъстяваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 17 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Смяташ ли да я сгъстяваш? това ще рече да смаля диаметъра на тръбите ли ,или за друго говориш, иска ми се да направя нещо за да върви повече колата, знам че няма да лети ,но колкото и да е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Да не забравяме, че вървенето идва от горенето!Могат да се направят много неща по колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 това ще рече да смаля диаметъра на тръбите ли Не колега....Това ще рече да намалиш горивната камера..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n-shaved Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Демек шлайф на главата .... ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 18 октомври 2008 Сподели Публикувано 18 октомври 2008 Не, степента на сгъстяване е съотношението между обема на горивната камера в долна мъртва точка и горна мъртва точка. За атмосферка едно леко сгъстяване, придружено с промяна на газоразпределението май ще е най-ефикасно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 18 октомври 2008 Сподели Публикувано 18 октомври 2008 Не, степента на сгъстяване е съотношението между обема на горивната камера в долна мъртва точка и горна мъртва точка. За атмосферка едно леко сгъстяване, придружено с промяна на газоразпределението май ще е най-ефикасно.....и само висок октан на бензина,щото иначе следват детонации и ако имаш кнок сензор,следва сигнал към ЕКУто,връщане аванса и в резултат колата ще върви по-слабо и от преди.А ако нямаш антидетонационен датчик,ще върви много,но за кратко.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 18 октомври 2008 Сподели Публикувано 18 октомври 2008 Да, дори е добре да си сложиш регулируеми колела на валовете. 4г63 има кнок сензор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 18 октомври 2008 Сподели Публикувано 18 октомври 2008 Хей хей :icon_blush: Просто исках да кажа на колегата че без сгъстяване и валове, ефекта на ъпгрейди от рода на спортни филтри,спортни изпускателни генерации и колектори е толкова минимален,че просто не си заслужава парите и усилията.В крайна сметка колата ще върви по добре но съвсем малко колкото да те подразни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 19 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Не колега....Това ще рече да намалиш горивната камера..... трудно ли става това dosev4eto : Да не забравяме, че вървенето идва от горенето!Могат да се направят много неща по колата. давайте идеи де, много съм зарибен CynepMEH Не, степента на сгъстяване е съотношението между обема на горивната камера в долна мъртва точка и горна мъртва точка. За атмосферка едно леко сгъстяване, придружено с промяна на газоразпределението май ще е най-ефикасно какво ще рече промяна на газоразпределението? CynepMEH Да, дори е добре да си сложиш регулируеми колела на валовете. 4г63 има кнок сензор това трудно ли е , би ли обяснилколеги за мен тази информация е доста ценна ,надявам се и за други ще е от полза ,нека докараме до край нещата, дайте нужната информация :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 трудно ли става товаТова става най лесно.....Просто сваляш главата, и я шлайфаш, за да намалиш обема на горивната камера...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 19 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Това става най лесно.....Просто сваляш главата, и я шлайфаш, за да намалиш обема на горивната камера...... добре, а това с валовете какво прадставлява и защо се прави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Промяна на газо-разпределението, логично според мен, означава да се променят фазите му! Демек, моментите в които се отварят и затварят всмук. и изпуск. клапани. Поправете ме ако греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 29 октомври 2008 Сподели Публикувано 29 октомври 2008 А ако само се шлайфа главата с 1 ремонтен размер ще има ли проблеми и дали ще се усети във вървежа на колата??? :icon_n_ermm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 29 октомври 2008 Сподели Публикувано 29 октомври 2008 Който иска да чете за изпускателните системи малко:http://www.audiworld.com/tech/eng28.shtml Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.