bate_pleven Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Добре де къде да занеса моята? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Добре де къде да занеса моята?Вземи си от колегата Алекс 2511......Виж какъв Галант е докарал, на 82000км......Щом опре работата до наваряване, по-добре смяна.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Според мен по добре да рециклирам рейка от колкото да си купя втора къка и после пак да рециклирам.Въпроса къде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 7 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Аз не правих компромис по тази тема и приех всичко каквото Пламенски ми каза... Нямам идея какво точно е направено на рейката, но в момента съм супер доволен. Сигурен съм че всичко е наред и направено какво трябва - неговите думи бяха че рейката ми е била супер износена и е имало доста работа по нея :icon_crying: Винаги съм разчитал на неговото мнение относно проблемите и каквото каже че трябва да се смени се сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Не правя глупости............Аз съм виждал на много коли как наваряват гребена или го правят нов..............Момент! Нека не става объркване! Не съм искал да те обидя, нито твърдя, че това което съм виждал да правят на рейките има каквото и да е било общо с теб. Моите впечатления са от хондаджийски рейки и то правени от едни прехвалени майстори. Естествено, че ако става дума за рециклиране на рейка бих се обърнал към Пламен и към никого другиго! Моля не ме забърквайте в интриги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Аз не правих компромис по тази тема и приех всичко каквото Пламенски ми каза... Нямам идея какво точно е направено на рейката, но вмомента съм супер доволен. Сигурен съм че всичко е наред и направено какво трябва - неговите думи бяха че рейката ми е била супер износена и е имало доста работа по нея :icon_crying: Винаги съм разчитал на неговото мнение относно проблемите и каквото каже че трябва да се смени се сменя.Твоето беше май червеното комби ? Или греша............По принцип се опитвам да правя нещата добре, при това много добре, но не всичко зависи от мен, проблема е че и аз правя грешки понякога за това колите ги проверявам многократно преди да ги предам, обаче напоследък от многото работа ( а тя наистина е много ) понякога ме " домързява" така да се каже и не ги проверявам толкова обстойно, чак да се престаравам както някои колеги са ми казвали.........За самия сервиз на който се доверявам за рециклиране не случайно ги правя там ,тъй като знам как работят и кои хора работят там, т.е. аз сам давам оценка за работата на човека който му се доверявам и предвид това че съм претенциозен - държа на качеството ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 8 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Твоето беше май червеното комби ? Или греша............По принцип се опитвам да правя нещата добре, при това много добре, но не всичко зависи от мен, проблема е че и аз правя грешки понякога за това колите ги проверявам многократно преди да ги предам, обаче напоследък от многото работа ( а тя наистина е много ) понякога ме " домързява" така да се каже и не ги проверявам толкова обстойно, чак да се престаравам както някои колеги са ми казвали.........За самия сервиз на който се доверявам за рециклиране не случайно ги правя там ,тъй като знам как работят и кои хора работят там, т.е. аз сам давам оценка за работата на човека който му се доверявам и предвид това че съм претенциозен - държа на качеството ........... Същото червено комби В качеството което предоставяш - мисля че всички, които са идвали при теб ще изразят моето мнение. Направих темата за да се знае, че съществува такъв проблем, и ако не се вслушваш какво ти "говори" колата, може и неприятни емоции да имаш :( надявам се да съм обърнал внимание на колегите, а не просто да ги плаша. Все пак :rulez: и трябва на мах да се кефим на :plane: си :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GALANTniq Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Добре де, ама разлика от 400 лв до 250 (колкото е при майстора в ТУ) е голяма, даже огромна. Аз лично искам да си спестя тези 150 лв, при положение, че колегата по горе каза че е останал доволен, така че ще отида там да проверя но все пак някой да ми каже къде другаде ги правят добре? Благодаря! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Добре де ама разлика от 400лв до 250(колкото е при майстора в ТУ) е голяма,даже огромна. Аз лично искам да си спестя тея 150лв при положение ,че колегата по горе каза че е останал доволен,така че ще отида там да проверя но все пак някой да ми каже къде другаде ги правят добре? Благодаря! :mitsu-smiley: Колега, ако качеството е занижено на въпросното мястo, евeнтуалният ремонт на зле отремонтирана рейка може да стана доста по-голяма сума, ако изобщо може да се отремонтира, а цената на нова рейка мен ще ме е срам да кажа колко струва, ако съм вносител :icon_blush: Аз не бих рискувал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Добре де, ама разлика от 400 лв до 250 (колкото е при майстора в ТУ) е голяма, даже огромна. Аз лично искам да си спестя тези 150 лв, при положение, че колегата по горе каза че е останал доволен, така че ще отида там да проверя но все пак някой да ми каже къде другаде ги правят добре? Благодаря! :mitsu-smiley:Тази сума за ремонта беше преди доста време. Наистина останах много доволен... Но сега положението може да е друго. Пламен каза, че доста са занижили качеството на работа. Което също си от значение :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Все пак :rulez: и трябва на мах да се кефим на :plane: си :)Е то от това по голям кеф няма, да караш с наварявана рейка.......Адреналина винаги е на 6...... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Колега, ако качеството е занижено на въпросното мястo, евeнтуалният ремонт на зле отремонтирана рейка може да стана доста по-голяма сума, ако изобщо може да се отремонтира, а цената на нова рейка мен ще ме е срам да кажа колко струва, ако съм вносител :icon_blush: Аз не бих рискувал.Цената за нова рейка за нашите Галанти е 1700 евро.............сметайте ............ :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 10 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Е то от това по голям кеф няма, да караш с наварявана рейка.......Адреналина винаги е на 6...... :lol: Цената за нова рейка за нашите Галанти е 1700 евро.............сметайте ............ mario, наистина може да е адреналинско изживяването, ама нямам излишни евро за рейка :( За толкова пари не знам колко пъти ще си отремонтирам рейката - дори и за кофата да е, ще взема 2-ра ръка, която да се отремонтира - и пак ще дам по-малко пари... Излиза, че си правя сметки на дребно и вероятно евтиното излиза скъпо... Но при мен е такава ситуацията, че не мога да си позволя този разход. :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Ами то си е 1/3 от цената на целия автомобил новата рейка........ :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Ако наваряването се направи както трябва - няма никакъв повод за притеснение. Но след рециклиране е добре да се внимава за следното:1. Гумите да не се надуват твърде много;2. Забравяме за 17-цолови джанти, височината на гумата на 60 е най-добре, разбирай 15-цола :icon_thumbup: 3. Преминаване с висока скорост и завит волан през трамвайни релси или други предмети на пътя, които причиняват директно претоварване на рейката;4. Глупости от типа на въртене на колата на сухо с ръчна спирачка;ПП. Моята рейка я няма в Щатите, та не мога да дам алтернативна цена :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inv1sible Публикувано 22 септември 2017 Сподели Публикувано 22 септември 2017 Колеги, знам че темата е стара но пък актуална за вече доста застаряващите Галанти.От 8 години карам колата и вече два пъти рециклирах рейката като последния път беше в началото на тази година. В момента пак е тръгнала да се омаслява и при някои положения усещам при завиване странно задържане-търкане-шумене сигурно от въпросните зъбни колела за които говорите. Рециклирането на рейка с монтаж и демонтаж (и пътна помощ че последния път изтече цялата директно) не излиза евтино и се замислям за нова. Проверих цената и е около 700лв. Питането ми е съвсем конкретно - читави ли са тези нови рейки и каква марка да търся? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.