Премини към съдържание

Новият модернизиран Colt


valboss

Препоръчано мнение

Реален недостатък на колт(новия) при дълго пътуване е прекалено изправена позиция на седене, усещам че ми се натоварва гърба. Също така липсата на регулиране на волана в дълбочина ми липсва. Като си приплъзна седалката назад за да ми е добре на краката, волана ми идва малко далече. Иначе ръцете ми си почиват когато са волана, имах гаден навик да държа волана с една ръка а другата да се чудя къде да я сложа, но си наложих и свикнах да ги държа двете на 9 и 15 и вече не ми се изморяват. Иначе за пътя Бургас-София гледам вече да правя рекорди за разход а не за време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колега кротал, моя модел колт са с подлакътник, и ти гарантирам, че ако го караш една седмица, ще се убедиш какво удобство е, и как в другите коли после ще ти увисва ръката...Аз сега като се кача в колата на баща ми, и просто ми е супер терсене без него...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали съм се объркала, но в темата за " Colt, 5 врати, Di-d, някакви мнения и коментари?" Emil Dimitrov беше сложил една картинка на новия Colt и затова си мислех, че е неговият. И не ми е адаш по фамилия,а по име. Аз съм Емилия. Въй да ви се оплача за 6 път ме блъскат на паркингаааааааааа.... направо вече .. гггрррр.. аман от некъдърни шофьориииии... дето не си знаят габаритите... аааааааааааа.. не ме е яд че са я ударили, свикнах вече .. ами всичкото това разправяне с кат и застраховки и т.н направо ме побърква... и пак без кола 2 седмициииииии... аааааааа :icon_censored: :mad: бивали да съм такъв карък! Още на 10 ден пред входа ми я удариха и от тогава не са спрелииииии

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо , това си е въпрос на навик. Нали ти казах ... карах на един приятел Голф 4-ката.Този подлакътник докато карам на дълъг път е ОК, но за в града ме дразнеше -въпрос на лично виждане. Не би трябвало да да се води чак за голям недостатък. Но пък ако това наистина е големия недостатък на тази кола значи с Емилия сме "капитан Планета" с нашите :mitsu-smiley: Колтчета :icon_thumbup:

 

Емилия, към кой ти е застраховката? Старата ми кола беше към Армейците и веднъж ми се наложи да опра до тях, че един камион ми одра бронята(на паркинг) и хората си ми дадоха парички да си я правя където искам. Не искам да разбирам какво е с гаранционна кола .Да чукна на дърво да не се случва!

 

П.С. Емо беше качил снимка на Колт-а на колегата, с който по едно и също време си купувахме колите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в Булстрад ми е застраховката.. а то с тях нямам проблеми.. и в София и в Бургас само докато ми чуят гласа и вече знаят какво е станало. Както казах не ме удрят за пръв път НА ПАРКИНГА (усещате ли иронията :argue: ). С тях си нямам проблеми, полицаите винаги идват и ме изкарват, че аз съм си я ударила ... и след ужасяващи скандали от моя страна, че не съм чак толкова некадърна колкОто ме изкарват... ми дават служебната бележка. Ама вече в Булстрад не ми искат последните 2 пъти само докато кажа, че е надрано ОТНОВОООО и документите за пребоядисване са готови. То не е кой знае колко серозно- откачили са ми предната броня от ляво и са ми надрали лайсната. Аз се ядосвам за това че пак се занимавам с глупости, губене на време което нямам и айде пак без кола. То това каско го избих незнам колко пъти вече, ама не е там въпроса. А в София чакам много, затова не искам тук,а в Бургас ми я правят за 3 дни и си я вземам, затова ще я карам до там. Много съм си доволна от Дарс Ауто там :)

 

 

П.С Аммм, да ви питам нещо, намерих едно сайтче и там пише много интересни цени от сорта на - ab 69,69 лв, но жестоко ме съмнява, а отдолу пише съвсем различно ... Вие какво ще кажете http://duw001.bmf-application.com/default.aspx

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в Булстрад ми е застраховката.. а то с тях нямам проблеми.. и в София и в Бургас само докато ми чуят гласа и вече знаят какво е станало. Както казах не ме удрят за пръв път НА ПАРКИНГА (усещате ли иронията :argue: ). С тях си нямам проблеми, полицаите винаги идват и ме изкарват, че аз съм си я ударила ... и след ужасяващи скандали от моя страна, че не съм чак толкова некадърна колкто ме изкарват... ми дават служебната бележка. Ама вече в Булстрад не ми искат последните 2 пъти само докато кажа, че е надрано ОТНОВОООО и документите за пребоядисване са готови. То не е кой знае колко серозно откачили са ми предната броня от ляво и са ми надрали лайсната. Аз се ядосвам за това че пак се занимавам с глупости, губене на време което нямам и айде пак без кола.  То това каско го избих незнам колко пъти вече, ама не е там въпроса. А в София чакам много, затова не искам тук,а в Бургас ми я правят за 3 дни и си я вземам затова ще я карам до там. Много съм си доволна от Дарс Ауто там :)  

П.С Аммм да ви питам нещо намерих едно сайтче и там пише мн интересни цени от сорта на - ab 69,69 лв но жестоко ме съмнява, а отдолу пише съвсем различно ... Вие какво ще кажете http://duw001.bmf-application.com/default.aspx

Видях конфигуратора за джанти, но не ме изкефи. Определено може да се направи по добре! Иначе на мен най-много ми се нравят ab 126,94 (Borbet LS черната) и мисля да си сложа подобни за лятото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях конфигуратора за джанти, но не ме изкефи. Определено може да се направи по добре! Иначе на мен най-много ми се нравят ab 126,94 (Borbet LS черната) и мисля да си сложа подобни за лятото.

 Ама не ... аммм нямам предвит, че тези джанти ми харесват.. хахаха.. питах дали цената, която е дадена 69 лв на брой не е малка... в смисъл лята джанта за толкова малко не ми се вярва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 Ама не ... аммм нямам предвит, че тези джанти ми харесват.. хахаха.. питах дали цената, която е дадена 69 лв на брой не е малка... в смисъл лята джанта за толкова малко не ми се вярва!

Това е само началната цена. Сложили са едно ОТ... за да я променят ако си поръчаш. Не видях да споменават никъде за допълнителните чаркове които трябват към тези джанти, като гайки, втулки... За тях не пише дали влизат в цената. Общо взето е прилична цена според мен но не е в лв. а в евро. Когато направиш избора си в долния десен ъгъл май се появява истинската цена :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Хм и на мен ми изглеждаше прекалено добре за да е истина  :icon_hmm:

До скоро в сайта на Маргел имаше някакво допитване и ако отговориш печелиш 7 % отстъпка на всичко ако не се лъжа.

Не знам дали важи още, но може да се пробваш , че нямам вече спомени до кога важеше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм и на мен ми изглеждаше прекалено добре за да е истина  :icon_hmm:

 

За тази цена само втора употреба. При добър късмет ще могат и да се балансират...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Ами аз съм в София студентка от 2 години. Така че няма значение дали е С-я или Б-с, а и щом е за колата ще отида навсякъде, мерси много само да мине др седмица и отивам... че нещо тея изпити тоя месец ми идват в повече. А адаш (Emil Dimitrov), да ти кажа само- не съм колега, а колежка :icon_blush: ... и относно мацката дето си я видял с София .. сме само аз(лапето) и една мацка дето май май е колкото мен ама си изглежда по големичка и с моя късмет живее малко по надолу от нас.. моя е червен, а нейния оранжев.Та това сме Колтовете CZC в София. Като тя си го взе наскоро. Моя като го копувахме бяха само 3 в България (1- Бургас-моя, 1 - Пловдив, и 1- Варна), и неуките все ме питаха боже какво е това! :icon_doh:

 

Е, колежке, съжалявам, но инфото ти не е съвсем вярно. В София има поне още 1 червен (моя), 1 черен (не видях мъж, жена, баба или бебе го кара), 1 синьо-сиво-зелен (някакъв много странен цвят) - кара го една мацка и го има от поне 2 години.

Не виждам защо им се впрягаш на тези с Пежата - Колтчето си е супер. Върви като змей и е адски стабилно (стига да не прекаляваш със скоростта при свален покрив). Така че - не им се давай на франсетата! И късмет със застрахователите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги, в днешния брой Ауто билд са отделили място за една статийка за новия :mitsu-smiley: колт. При все, че знаем изказванията им за всичко що не е швабско са дали много добър краен извод за япончето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В един британски форум на колт има хора, които вече са си купили новия, както обикновената версия така и ралиарта. Мнението на повечето е, че е по-добър от стария, по-добре сглобен и като цяло доста от недостатъците са му изчистени. Гледам, че вече почнаха и по нашата телевизията да пускат реклами за него, смятам че скоро ще го видим и на пътя. Та единствено въпроса е дали е по-добър от конкуренцията. Защото като слушам новата фиеста разбива всичко останало в класа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам по какви показатели разбива форд фиестата-нито двигателите и двигатели,а купето същото дърво като колт 6.А на новото митсу колт никакви изменения по купето;само по предницата-изглежда им се отразява кризата и на дизайна.За сметка на това я вижте комшиите/румънци/,какво купе са направили на дачия сандеро-мене ме кефи много/но само купето/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:argue:

Не знам по какви показатели разбива форд фиестата-нито двигателите и двигатели,а купето същото дърво като колт 6.А на новото митсу колт никакви изменения по купето;само по предницата-изглежда им се отразява кризата и на дизайна.За сметка на това я вижте комшиите/румънци/,какво купе са направили на дачия сандеро-мене ме кефи много/но само купето/.

 

Колега да не чувам повече лоша дума за купето на шестицата :icon_refuse: верно е тумбесто , но вътре се чувстваш като в голяма кола. Всеки който се качва при мен за първи път казва "А ... ама то от вътре много широко бе ...?" Миналия уикенд се возихме 5 човека с много багаж към хижа Петрохан. Беше им ОК, само дето в краката имаше багаж че е с малък багажник. Не че в старото ми Поло не сме го правили този номер, но след 100 километра вече разликата се усеща на задната седалка.

Както казах - тумбесто в полза на лукса, но и си има своя чар! :icon_thumbup:

 

 

П.С. новия колт, не само че няма дизел, ами и по нищо не се различава от 6-цата. Таблото е шарения, музиката е с по лош дизайн според мен. Единствено предницата от към фарове ... но едва ли Лансера може да износи на гърба си всички останали модели заради тези фарове. Второто и най съществено предимство е че има серийно вкаран тракшън контрол, докато шестицата го няма, а в официалната статия на сайта пише че трябва да има :argue: !!! (някой има ли идея на кой трябва да се търси отговорност за тези евтини измами?)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другото добро нещо на новия колт е че са намалили големината на задните фаровете и широчината на задните ъглови колони-за сметка на увеличаване на видимоста.Ех на тая 6-ца много малка видимост има при маневра назад.Иначе са големи бегачки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другото добро нещо на новия колт е че са намалили големината на задните фаровете и широчината на задните ъглови колони-за сметка на увеличаване на видимоста.Ех на тая 6-ца много малка видимост има при маневра назад.Иначе са големи бегачки.

С видимоста назад нямам абсолютно никакви проблеми,а и фаровете на новото с 5-врато с нищо не са по по хубави от тези на 6 - напротив. Доста са безлични ... все едно са залепени на сила.

Това, което пречи на 6-цата е рамката на предните малки прозорчета - пречат да видиш какво се слува около предните гуми или в това направление, когато влизаш в завой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда има и като екстра вече темпомат, и казват че шумоизолацията е по-добра(това е нещо задължително според мен). Но отново казвам че с това е по-добър от предишния, колко е по-добър от конкуренцията предстои да разберем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:argue:

 

Колега да не чувам повече лоша дума за купето на шестицата :icon_refuse: верно е тумбесто , но вътре се чувстваш като в голяма кола. Всеки който се качва при мен за първи път казва "А ... ама то от вътре много широко бе ...?" Миналия уикенд се возихме 5 човека с много багаж към хижа Петрохан. Беше им ОК, само дето в краката имаше багаж че е с малък багажник. Не че в старото ми Поло не сме го правили този номер, но след 100 километра вече разликата се усеща на задната седалка.

Както казах - тумбесто в полза на лукса, но и си има своя чар! :icon_thumbup:

 

Споделям! Купето е доста просторно за иначе малките габарити на колата. Фаровете на новия са далеч по-грозни според мен. На лансера му отиват, но не и на колта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Новият Colt. :rulez:

 

http://img201.imageshack.us/img201/1687/coltzm44xmy09shoppingstta4.jpg

 

 

http://img440.imageshack.us/img440/6486/coltzm44xopentrunkrgbhqwy2.jpg

 

http://img228.imageshack.us/img228/1391/ralliart3ddrivingrgbhqwx3.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Изтребителят на Мицубиши - Колт бори градския трафик с маневреност и динамика

 

 

Японската компания "Мицубиши" следва стъпките на изцяло новото семейство

"Лансер" и направи следващото поколение на "Колт" с дизайна на радиаторна решетка в стил "изтребител".

Новото поколение на "Колт" е пряк наследник на автомобила, благодарение на който "Мицубиши" постигна успех в сегмента на малките коли в средата на 2004 г. Този път най-младият член на семейството на леките автомобили на "Мицубиши" е по-комфортен отвсякога Новият "Колт" е готов да се бори в най-конкурентния сектор на европейския пазар, в който предлаганите нови модели се стремят към място в стабилния и ограничен обем на продажби. Моделът изпълнява съществена роля за постигане на целта на "Мицубиши" да увеличи обема на продажбите в Европа, когато пазарът се свива.

Като най-млад член на семейство с богати спортни традиции следващото поколение на "Колт" се доближава още повече до своя модерен събрат "Лансер", предлагайки екстериор, основно обновен от европейския център на "Мицубиши". Заменяйки наподобяващите ван високи форми на своя предшественик с

по-нисък и по-широк силует новият модел създава силно първо впечатление с използването на радиаторна решетка, проектирана изцяло в стил "изтребител", която се набива на очи заедно с новите панели на купето пред предните страничните колони. Преминаването към тази смела, но логично последователна нова визуална идентичност е изключително фино съчетана с новата концепция на цялостния дизайн на "Колт". Същото важи и за мускулестите контури на предните калници и допълващите нови фарове със "самурайски" вид, вдъхновени от новия "Лансер" и подсилващи присъствието на колата на пътя. Профилът се характеризира с удължена линия на прозорците благодарение на черното покритие върху третата и четвъртата странична колона.

Новият дизайн на задната част на варианта с 5 врати се характеризира с по-тънки и по-ниско разположени задни комбинирани светлини, нова декорация на задната повдигаща се врата и броня с по-усъвършенствана форма. Промените в задната част на специфичното купе с 3 врати са предимно в новата броня и новите корпуси на фаровете. Модерният екстериор се допълва от нови джанти. В новата гама на "Колт" моделът с 5 врати предлага повече удобства с допълнителните си две задни врати и по-прагматична гъвкавост на задните седалки. В същото време окачването е доста по-удобно за пътуващите. Новото градско возило използва още по-ефективно огромното вътрешно пространство

Използвани са нови системи за повишаване на гъвкавостта, като например изцяло равен под, без да се демонтират задните седалки, и регулируема височина на пода на товарния отсек, в резултат на което се увеличава товарният обем от 220 л до 1032 л при сгънати задни седалки.

Новото поколение "Колт" предлага по-добри условия и за дълги пътувания - както в градски задръствания, така и върху дълги магистрали. Намалени са значително нивото на шум и вибрации в купето. Интериорът предлага арматурно табло с нов дизайн и с много елементи, които са заимствани от автомобилите от семейството на "Лансер", по-добре интегрирани компоненти. Новите разработки включват и усъвършенствано оборудване, включително нови функции, като например система за поддържане на постоянна скорост, система за аварийна сигнализация при спиране, режим на осветление "Завръщане у дома", вход за външни устройства в аудиосистемата и индикатор за избрана предавка.

Новият "Колт" се предлага с четири бензинови агрегата. Най-малкият е 3-цилиндров 1,1-литров с мощност 75 к.с. Следват го 4-цилиндров 1,3-литров двигател, 95 к.с. и 1,5-литров - 109 к.с. На върха на гамата стои един 4-цилиндров 1,5-литров турбомотор с мощност 150 коня с който "Колт" ускорява до 100 км/ч за 7,4 секунди. Максималната скорост достига внушителните за малък автомобил 210 км/ч. Окачването на най-мощния "Колт" е променено и предизвиква по-малко наклоняване на купето благодарение на по-дебелата предна стабилизираща щанга. Отскоро новият "Колт" се продава у нас, а цените започват от 20 000 лв.

 

източник : http://paper.standartnews.com/bg/article.p...;article=268232

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...