Rangel Simov Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Хм, явно има нужда от нова тема. Питах в някоя от предишните дали водата за чистачките и за фаровете е на едно и също място, защото не искаше да мие фаровете, а пръскаше на чистачките. Оказа се, че са на едно място, но когато нивото на водата падне, оставя само за чистачките, явно просто те подсигурява. Днеска вечерта, чух странен шум когато оборотите влизах там където се вкл. турбото, сеедно стържене на метал, ама много леко, чуваше се и като падаха оборотите и минаваха през 1650-1800, после изчезна като пробвах няколко пъти на място, пих по една кола и се качих пак в колата, бая я сръчках, ама май изчезна. Някой да е забелязал нещо подобно? ... и нека темата е само за Лансър и проблеми свързани с него и разбира се, нека се пишат и решенията на проблемите, когато ги открием. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Уточни, че е е само за новия Лансер! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Тъкмо си мислех нова тема да направя, за да си задам въпроса, но ето, че си имаме... Та, направи ми (неприятно) впечатление бързото изпотяване на стъклата при дъжд. В момента, в който завали и ... И по-кофтито е, че трябва да пускам топлото и да мра от жега, щото от студен въздух не се маха. А да не говорим като се качат повече хора, какво става. Естествено, във всяка кола си става така, но в новия лансър нещо много бързичко се случва. В колта преди ми се запотяваха стъклата само в големия студ или след продължително каране. На какви степени нагласяте климатика за най-ефективно отстраняване (в не студено време, щото в студено е ясно - блъскаш топлото и това е)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2008 На колкото и градуса да съм нагласил климатика, просто пускам това на джамовете и то само си се справя със ситуацията. Изобщо не се занимавам с температурите, то си знае явно какво да прави . Колкото до моя проблем, май вече го няма. Странно беше, чак дори се притесних, защото беше точно когато се вкл. турбото, но днеска сутринта нищо нямаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Тъкмо си мислех нова тема да направя, за да си задам въпроса, но ето, че си имаме... Та, направи ми (неприятно) впечатление бързото изпотяване на стъклата при дъжд. В момента, в който завали и ... И по-кофтито е, че трябва да пускам топлото и да мра от жега, щото от студен въздух не се маха. А да не говорим като се качат повече хора, какво става. Естествено, във всяка кола си става така, но в новия лансър нещо много бързичко се случва. В колта преди ми се запотяваха стъклата само в големия студ или след продължително каране. На какви степени нагласяте климатика за най-ефективно отстраняване (в не студено време, щото в студено е ясно - блъскаш топлото и това е)? Важно е да не спираш притока на външен въздух/първото кръгче от ляво на дясно това с градусите , лампата посредата да не свети /. Иначе няма спиране запотяването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 18 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2008 Разбира се. То автоматично би трябвало да го изключва, като пуснеш на джамовете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Тъкмо си мислех нова тема да направя, за да си задам въпроса, но ето, че си имаме... Та, направи ми (неприятно) впечатление бързото изпотяване на стъклата при дъжд. В момента, в който завали и ... И по-кофтито е, че трябва да пускам топлото и да мра от жега, щото от студен въздух не се маха. А да не говорим като се качат повече хора, какво става. Естествено, във всяка кола си става така, но в новия лансър нещо много бързичко се случва. В колта преди ми се запотяваха стъклата само в големия студ или след продължително каране. На какви степени нагласяте климатика за най-ефективно отстраняване (в не студено време, щото в студено е ясно - блъскаш топлото и това е)?На мене климатика постоянно ми стои на 19.5C', сила на обдухване AUTO, позиция на струята за обдухване AUTO. От както съм купил колата през март тази година не съм променял тези позиции, с изключение на големите жеги, когато свалях само градусите на 17 за да охлади по-бързо и после пак ги вдигах, даже съм стигал до 27C', за да не става разликата между купето и външната температура повече от 10C', че не е хубаво за организма. Сигурен съм, че ако го нагласиш така и ти, няма да имаш проблеми с запотяването на стъклата. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 23 септември 2008 Сподели Публикувано 23 септември 2008 Колеги, някой досега имал ли е проблеми с предница? На мен воланът ми е малко кривнат наляво, вместо да е центриран, когато си карам направо. Със сигурност се е изместил, преди си беше точно на средата. И не знам дали си въобразявам за нужда от реглаж - то с това серво не мога да установя, но май малко по-леко завивам наляво. Иначе на прав път не дърпа. Но с колта беше същата история - волан наляво и не дърпаше на прав път, а на завои се усещаше. Чудя се колко ли време ще ми отнеме да я закарам в БС да я видят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2008 Хах и моя е там и лего завива на ляво, ама много леко. В БС казаха, че всичко й е наред, вече ходих за този проблем. Така че мисля, няма смисъл да ходиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 24 септември 2008 Сподели Публикувано 24 септември 2008 Колеги, някой досега имал ли е проблеми с предница? На мен воланът ми е малко кривнат наляво, вместо да е центриран, когато си карам направо. Със сигурност се е изместил, преди си беше точно на средата. И не знам дали си въобразявам за нужда от реглаж - то с това серво не мога да установя, но май малко по-леко завивам наляво. Иначе на прав път не дърпа. Но с колта беше същата история - волан наляво и не дърпаше на прав път, а на завои се усещаше. Чудя се колко ли време ще ми отнеме да я закарам в БС да я видят? и при мен го има тва..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Колеги и моя за да се движи в права линия трябва волана да му е леко на дясно. Даже ми износва предните гуми вътрешно. Казаха, че много го юркам за тожва е така. Казах им че на 22.10 им го вкарвам в сервиза и да се оправят. Иначе ще има скандал ама як и ще им откажа поръчката на новия ми Лансер. Ще си го карат те. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sleepless Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Колеги и моя за да се движи в права линия трябва волана да му е леко на дясно. Даже ми износва предните гуми вътрешно. Казаха, че много го юркам за тожва е така. Казах им че на 22.10 им го вкарвам в сервиза и да се оправят. Иначе ще има скандал ама як и ще им откажа поръчката на новия ми Лансер. Ще си го карат те. браво, пич! и аз трябва да ги навестя скоро време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Колеги и моя за да се движи в права линия трябва волана да му е леко на дясно. Даже ми износва предните гуми вътрешно. Казаха, че много го юркам за тожва е така. Казах им че на 22.10 им го вкарвам в сервиза и да се оправят. Иначе ще има скандал ама як и ще им откажа поръчката на новия ми Лансер. Ще си го карат те. Само моя ли си е наред ? Чувствам се различен , как ги карате тея коли ?Аз обикалям целия град за да избягвам разбитите улици спящите полицаи , май май трябва да си пазиме колите зада не ни бягат наляво на дясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Само моя ли си е наред ? Чувствам се различен , как ги карате тея коли ?Аз обикалям целия град за да избягвам разбитите улици спящите полицаи , май май трябва да си пазиме колите зада не ни бягат наляво на дясно.Не бе колега, не е от това. Волана си е така от както го купих, но не ме бврка. Когато обаче преди 2-3 дена забелязах, че гумите са ми повече износено от вътрешната страна (само предните) направо се вбесих. Бех си до Смолян и на връщане към морето минах през Б.С. Пловдив да ми дадат поканата за тест драйв на EVO X и да си поръчам нов Lancer но бял. Казах им за гумите а те "караш много бярзо по завоите" ?! Направо побеснях. Казах им, че на 22 или 23.10 отивам на тест драйв и ще им оставя колата докато се кефя с ония изрод EVO X. Ако не ми я оправят, като дойде белия ще си го карат те да ги видя. Е... съм им майката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Не бе колега, не е от това. Волана си е така от както го купих, но не ме бврка. Когато обаче преди 2-3 дена забелязах, че гумите са ми повече износено от вътрешната страна (само предните) направо се вбесих. Бех си до Смолян и на връщане към морето минах през Б.С. Пловдив да ми дадат поканата за тест драйв на EVO X и да си поръчам нов Lancer но бял. Казах им за гумите а те "караш много бярзо по завоите" ?! Направо побеснях. Казах им, че на 22 или 23.10 отивам на тест драйв и ще им оставя колата докато се кефя с ония изрод EVO X. Ако не ми я оправят, като дойде белия ще си го карат те да ги видя. Е... съм им майката. Поръча ли го белия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 Поръча ли го белия?Да, но не съм им дал и стотинка. Края на Февруари или началото на Март 2009 Ама да не стане да си го карат те. :giggle:Те и без това за бели не се прескачат желаещите. Има да им седи в шоурума та да му се радват и да ме споменават всеки ден като го видят белия хубавец :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 29 септември 2008 Сподели Публикувано 29 септември 2008 За реглаж губим ли гаранция, ако е в неутрален сервиз? А имам и едно друго въпросче: едно камъче ми одраска стъклото. Беше заседнало в чистачката и раздра от край до край :icon_censored: Има ли как да се оправи това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 септември 2008 Сподели Публикувано 29 септември 2008 За камачето е непоправимо. Иди при застрахователите да измислите нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Имах го същия проблем на новия колт оказа се от накладките износили се почват да задържат [да не се връщат напълно]и почва да дърпа съвсем леко На лансера съм му навъртял само 10 000 и за сега нямам такъв проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 22 октомври 2008 Сподели Публикувано 22 октомври 2008 Мамка му и моя ми се струва, че дърпа вляво и то май не е толкова слабо, а е само на 320км, аз го взех преди 2 седмици и половина. За новия лансер става въпрос де, intense вариант. Не мога да разбера защо все наляво дърпат, това няма никаква логика, освен ако не им правят лоша центровка на всичките по един и същ начин. Аз засега няма да ходя де, ше изчакам 1000 км. и тогава ше ходя и без това, ама доста ме дразни това и наистина ще ми развали и гумите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 22 октомври 2008 Сподели Публикувано 22 октомври 2008 Мамка му и моя ми се струва, че дърпа вляво и то май не е толкова слабо, а е само на 320км, аз го взех преди 2 седмици и половина. За новия лансер става въпрос де, intense вариант. Не мога да разбера защо все наляво дърпат, това няма никаква логика, освен ако не им правят лоша центровка на всичките по един и същ начин. Аз засега няма да ходя де, ше изчакам 1000 км. и тогава ше ходя и без това, ама доста ме дразни това и наистина ще ми развали и гумите.Абе да ти кажа износването на гумите е никакво почти, ама нали е принципен въпроса та за това им го повдигнах. Не че ме притеснява ама да ги питам, да видя кво ще ми кажат. Отгоре на това износването се забелязва чак след като гумите подминат последната контрола, тоест те вече са за хвърляне. Аз си го обяснявам това, че е направено така (малко по-отворена предницата) за да се повиши стабилноста на колата в завоите. Наистина са го постигнали. Като си я карам тука в нашия район (Смолян) и забелязвам, че е много стабилна в завоите и ми позволявя да се юркам с доста сериозни за нормален автомобил скорости. Явно малките човечета с опънатите очички са го предвидили това, че който си купи такава кола даже и с 1.5 мотор, ще я кара като EVO X, без да го интересува че е трудно да стане така. Просто външният и вид ти обърква психиката тотално и те кара да правиш глупости. Ако ти е слаб ангела и си готово камикадзе. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 23 октомври 2008 Сподели Публикувано 23 октомври 2008 Аз за моя се отказах да ходя на реглаж, щото приятели се качваха и викат, че си въобразявам. Не знам. Гумите май не се изтриват... А и скоро ще сменям със зимни и ще видим как е. Но воланът си е леко наляво, а със сигурност не беше така. Аз не ги разбирам нещата, но ми се струва, че за да се измести, трябва да има и други последици. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 26 октомври 2008 Сподели Публикувано 26 октомври 2008 Аз за моя се отказах да ходя на реглаж, щото приятели се качваха и викат, че си въобразявам. Не знам. Гумите май не се изтриват... А и скоро ще сменям със зимни и ще видим как е. Но воланът си е леко наляво, а със сигурност не беше така. Аз не ги разбирам нещата, но ми се струва, че за да се измести, трябва да има и други последици. :icon_hmm:Абе Аз в Петъка, като ходих на тест с EVOто оставих мойта да и направят стенд. Малко беше отворена предницата и го корегираха. Искаха да платя стенда 84лв защото не влизал в гаранцията. Ама Аз веднага направих панаир и поисках да ми дадат нови гуми тогава, защото не по моя вина са износени непревилно, и веднага се оказа, че стенда ми влвзе в гаранциятя и ми върнаха парите. Сега волана ми застана точно на средата а не както беше преди - леко на дясно. Така че отивай и не им мълчи изобщо. Ти си си купил нова кола и те до 100 000лм са длъжни да ти я потдържат БЕЗПЛАТНО!!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 26 октомври 2008 Сподели Публикувано 26 октомври 2008 Абе Аз в Петъка, като ходих на тест с EVOто оставих мойта да и направят стенд. Малко беше отворена предницата и го корегираха. Искаха да платя стенда 84лв защото не влизал в гаранцията. Ама Аз веднага направих панаир и поисках да ми дадат нови гуми тогава, защото не по моя вина са износени непревилно, и веднага се оказа, че стенда ми влвзе в гаранциятя и ми върнаха парите. Сега волана ми застана точно на средата а не както беше преди - леко на дясно. Така че отивай и не им мълчи изобщо. Ти си си купил нова кола и те до 100 000лм са длъжни да ти я потдържат БЕЗПЛАТНО!!! :icon_thumbup: Сигурно си им "любимия" клиент :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 26 октомври 2008 Сподели Публикувано 26 октомври 2008 :icon_n_king: Ами не са ми го казали още, ама май са на ясно, че Аз съм на ясно с моите права и техните задължения към мене като клиент!!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.