Премини към съдържание

Разход Gdi автоматик


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Обръщам се към колегите с GDI автоматик Галанти да споделят своя разход. Моят Галант е комби 99 година, така че ако има колеги с такава комбинация комби и такъв двигател + автоматик моля да кажат за да мога да сравня разхода. Със 17-ки джанти съм и гуми 215/45 , ако има значение разбира се.

Аз сега засякох следното: заредих до горе в ОМВ - до първото изщракване на пистолета за зареждане. Тръгнах от София в посока Варна и в Велико Търново отново в ОМВ пак заредих до горе само, че докато кажа на момчето до първото изщракване до добави и малко отгоре - първо беше 17.ХХ , но той доля то 18.01. Бях изминал 230км от нулирането - 220км са до Търново + 10км до излизане от София.

Скоростта която карам е на магистрала гледам да карам повечето време 110км/ч на автопилот до Варна без климатик - беше дъждовно. Последните 150км на фарове и чистачки.

След това от Варна до Св.Влас - 100км/ч там средна скорост около 100км има баири, завои и прочие.

От Св.Влас до Магистралата са 200км със средна скорост отново 100-110км/ч и на магистрала Тракия 110км/ч с включен климатик на Есо режим до Пловдив където заредих когато лампата ми светна.

Равносметката: до Варна, след това Св.Влас и през Карнобат до Стара Загора без климатик на магистрала Тракия и на Пловдив при изминати 900км и 78 литра от зареждания. По-прости сметки това дава 8,66 на 100. И това без да е включен климатик(почти 700-750км) и със скорост до 120км:).

Предният път когато го засичах с включен климатик и пак пенсионерско каране беше 9,5 приблизително.

Автомобила е със сменени всички масла и филтри при DJ-a, почистени дюзи и клапа при Милен в Пловдив, и на компютър изглежда всичко наред.

Горивото е 95 безоловен.

Може би нещо пропускам, но в момента не се сещам.

Благодаря предварително за споделената информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 144
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Съжалявам колега, не искам да ти пълня темата със странични неща, но мога да ти кажа какъв е разходът при мен, като аз съм същото като при теб, но друг двигател. При мен моделът е Mitsubishi Galant 2.5 V6 комби, автоматик... с двама души в колата + пълен догоре багажник, отиване и връщане София-Пампорово, тоест 150км магистрала и почти 100км смесено извънградски и планински път в едната посока, ми даде разход около 7.5/100 л/км.

 

Това, като имаш предвид, че по дефилето съм карал със средна скорост 60км/ч и съм изпреварвал всички камиони, но пък по магистралата на Пловдив включих круиз контрол на 130км/ч (3000 оборота/мин) и не съм го спирал до София!

 

Градско ми гори 10-11/100 л/км в София, но това е дълга тема. Въпросът, ако не се лъжа, е за извънградско... според мен на твоя двигател, при тази скорост, трябва да падне поне до 6/100!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля и съм изумен от разхода!

И незнам какво още да се гледа. Майсторите или хората който разбират моля да кажат....

Estilian мерси за отговора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разходът ти е прекалено висок, категорично. Аналогичен е при мен, но със скорости от порядъка на 150,160 магистрално и агресивно междуградско шофиране. Щом консумативите са сменени е добре да се види запалването - как е настроено, евентуално разместено, естествено филтри въздушен и бензинов, свещите и това дали са точно за този двигател, въглеводородите да се премерят, тоест един газ анализ, да се закачи на тестера да видят в какво състояние ти ламбда сондата и останалите датчици. При тази скорост не бива да е повече от 8 свръх сили, според мен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как ти е въздушният филтър?

На мен зимата ми беше много мръсен и имах същите дерзания, защо е толкова висок пустия му разход и като смених филтъра нещата се оправиха.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами въздушният филтър е нов, смених го веднага след като взех колата. Той е наред.

Бензиновият го смени DJ. Свещите Милен каза, че са наред, пак при него на компютъра излиза, че е наред всичко.

 

 

А как ти е въздушният филтър?

На мен зимата ми беше много мръсен и имах същите дерзания, защо е толкова висок пустия му разход и като смених филтъра нещата се оправиха.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се притеснявай ,аз карах до преди 2 месеца същата кола на Estilian , т.е. той я купи от мен , и на мен така и не ми даде под 8.8 на извънградско, така ,че май всичко е до начина на шофиране , и аз си мислех,че нещо не и е наред на колата , проверявах ,смених и всичко от-до ... и пак същото положение , и като си смени собственика и започна да гори доста по-малко :icon_blush: , така , че .....не е страшно ,караш и сипваш и това е :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ее, ама аз карам толкова кротко, че чак не е истина, не съм я взел да я карам като пенсионер, но при такъв разход изобщо не смея да я настъпя дори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ее, ама аз карам толкова кротко, че чак не е истина, не съм я взел да я карам като пенсионер, но при такъв разход изобщо не смея да я настъпя дори.

Ами нея карай тогава така,ще видиш колко разлика ще ти даде, аз лично я карах от Стара Загора като излезнах на магистралата ..... по новия участък ..значи някъде около 215-220 ,после на автопилот до софия 150-160 и разхода беше около 10, жалил съм я доста и пак около 8.5/8.8 , така, че карай и ще видиш разликата, че не е страшна :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Хубави думи, ама на мен хич не ми харесва такъв разход... Бях свикнал на дизела колкото и да го настъпва да ми гори малко и сега нещо не ме радва този разход. Чувствам се прецакан.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами въздушният филтър е нов, смених го веднага след като взех колата. Той е наред.

Бензиновият го смени DJ. Свещите Милен каза, че са наред, пак при него на компютъра излиза, че е наред всичко.

Здравей колега, както знаеш аз ти направих първоначалния ремонт/профилактика на твоята кола.......ремъците са зацепени перфектно, водната помпа е нова с доста хубава, всичко е повече от перфектно и това и Милен би го потвърдил, но доколкото разбрах от Милен компресията ти не е била добре.........в този случай няма как да очакваш добър разход .................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами последно Милен каза, че е повече от перфектна - 15. Това след като я зачисти разбира се. Преди това не я е мерил, само по компютър излизаха някои показали извън норми.

Имаше позапушени дюзи, които той успя да почисти. Свещите каза, че са наред. Кабелите също - колата не прекъсва като я настъпиш. Пробвахме я и на магистралата със закъчен компютър настъпи я Милен - клапата отваря максимално, дюзите също работят перфектно.

Дроселовата клапа също зачисти и очаквахме положителен ефект, но още на прибиране към София заедно с колегата Чичи се видя, че продължава да си гори толкова.

Нека и Милен да каже за компресията и резултатите от компютъра. Предния понеделник я взех от него и той лично ми показа резултатите от компютъра, че вече всичко е нормално. Да де ама разходи си е все така висок.

 

 

Здравей колега, както знаеш аз ти направих първоначалния ремонт/профилактика на твоята кола.......ремъците са зацепени перфектно, водната помпа е нова с доста хубава, всичко е повече от перфектно и това и Милен би го потвърдил, но доколкото разбрах от Милен компресията ти не е била добре.........в този случай няма как да очакваш добър разход .................
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компресията е по 15атм, това е отлично за GDI. Всички параметри вече са в нормата, казвам вече защото когато доиде при мен беше в отвратително състояние. Единственния проблем е че колата неще да върви, в една друга тема за Галант GDI Комби колегата Чичи също се оплаква че неговата не върви. Та проблема ме озори да си призная, тези двата Галанта ми взеха здравето. Всичко е наред а не искат да вървят, предполагам че точно там е и причината за разхода. На магистралат с пълна газ тези двата Галанта не могат да вдигнат повече от 175км/ч. Относно центровки и предварения при тези двигатели има два твърдо фиксирани датчика на коляновия и разпределитлния вал, предварението се определя от ECU-то и не може да се коригира, Между другото проверявал съм ги и на елкон с стробоскопна лампа, перфектна им е центровката...............ако има други идеи.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Милен за включването. Да си призная в него ми е надеждата :)

Ако някой има идея да заповяда.

Здрасти колега, идеята е ако има други заблудени които нечетат форума да ги харизваме ,който колкото даде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали проблем в изпускателната система не може да една от евентуалните причини за големия разход и невървенето на колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, идеята е ако има други заблудени които нечетат форума да ги харизваме ,който колкото даде.

Забравих да допьлня,че моята не е автм.Но под 8/100 от София до Созопол при 120макс по магистралата без клима не свали.Хаиде ако имате идеи пишете защото като чета темите за САМОЛЕТИ и като гледам моята просто се чувствам като яко заблуден.Само ще допьлня че след като прочетох форума реших да купя Mitsubishi.Сега да не се окаже че няма кой да помогне.Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може проблема да е в качеството на горивото.....в Германия като бях колата летеше и разхода беше перфектен....тука в Бг горивата са дроб....имам усещането че, даже ни гърбят и с количеството.... а пък GDI моторите искат доста чисто гориво без добавки вътре и други бози.... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ! Аз и в темата на Чичи го споменах, но пак да ви подсетя........Проверете си изпускателната система, но не само колекторите, а и катализатора и другите гърнета.........Някои път се откъсват парчета вата, и запушват тръбите, което затормозява извеждането на изгорелите газове........Освен това много често се присаждат бензинови помпи от други коли, с по малък дебит, за спестяване на някой лев.......И не на последно място , проверете спирачната система........При задържане на спирачки разхода се вдига неимоверно........Горивата са също от значение но нали и другите колеги дето им горят по малко колите, карат със същите горива......Благо а ти изобщо не се оплаквай защото при вас са най качествени......Аз като идвам от Пловдив към Бургас винаги ми гори 6/100-нафта.........Като си тръгвам пълня резервара в Бургас, и колата при същата скорост ми дава 5/100........При другото зареждане, вече тука пак 6-тица........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре, ако сте в София, вървете в сервиза на Рубин - там правят анализ на газовете и могат да го регулират! Нека Йонко само да подсети - кой беше човекът, който рабира най-добре от този анализ в София?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали ще помогнат ,но поне може да опитате ,търсите Иво ето и телефона му ;0888225250, но ще искате той да ви види колата и да ви прави замерванията, на друг там вяра нямам , дано съм бил полезен, че знам колко е неприятно като си в такава ситуация :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...