mario64 Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 На две коли с дизелов двигател ми се е случвало едно и също нещо...Оставям ги на резервата, филтъра моментално се задръства с кал и колата гасне...(Голф 2 1.6 дизел и Рено 5 1.6 дизел)...И в двата случая засмуках калта от дъното и сменях филтри...Емо ! При дизела е друго нещо.........Той няма помпа в резервоара...... А това което ти е задръстило филтъра, не е кал а парафин........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 90% от шофьорите в страната карат с гориво почти на нулата... И не сменят през ден бензинови помпи...Ти да не би да си монтьор или продавач в магазин за авточасти за да имаш такива наблюдения?Щото при мен през ден има такива ,които са "......загаснали и няма палене " или пък "..........пали ,но прекъсва и гасне " ...............и това всичко е от изгорели и ли повредени помпи.............миналата седмица 4 помпи смених ,за сметка на това пък по миналата само една.......... И незабравяйте друго, едно е нова помпа да я тормозиш така , друго е помпа която е въртяла 8 години............така че колеги ,не си правете експерименти с резервата ,има друг начин да провериш колко харчи една кола, сипвате догоре, след което минавате известен пробег и паак сипвате догоре ,желателно на същата колонка...............не е необходимо да я оставяте на празен резервоар само за да видите колко ви е резервата...........за това си има техн. данни и там може да го прочетете.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 Съгласен съм до някъде с точка 2 и 3, но точка 1 е направо смехотворна... Не посмях да коментирам горния цитат, понеже видях, че са се намесели светилата и са дали мнението си. /Защо да е смехотворна??Напротив, точно така е както колегата обясни , дълго време работеща помпа на сухо изгаря не, ами направо се стопява.........ако ти не си виждал такова нещо то аз съм виждал десетки пъти............./ :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 :throw: Така е, вие сте прави, аз греша... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 ... дълго време работеща помпа на сухо изгаря не, ами направо се стопява...Това е вярно, но при светване на лампата на резервата помпата не е 'на сухо'. Запитвал ли си се защо си виждал толкова много изгорели помпи в България? Защото всеки втори кара на газ и няма капка в резервоара си, а не защото чака да му светне резервата. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 Не посмях да коментирам горния цитат, понеже видях, че са се намесели светилата и са дали мнението си. /Защо да е смехотворна??Напротив, точно така е както колегата обясни , дълго време работеща помпа на сухо изгаря не, ами направо се стопява.........ако ти не си виждал такова нещо то аз съм виждал десетки пъти............./ :mitsu-smiley:Колега! Аиде стига сме дъвкали темата........Човека чак компа ще си изхвърли заради това....... :lol: И аз съм виждал десетки помпи, и на всички цедките от където смучат бензин, са на 5-6 мм. от дъното на резервоара, така че няма страшно да останат на сухо, когато колата е на резерва........Освен това няма как да работи дълго време на сухо, та чак да се стопи, защото като остане на сухо, колата изгасва и спираш.......Освен разбира се ако не сипеш бензин, и продължиш да си въртиш и сам да си я изгориш..........Но в конкретният случай, колегата спомена че си е подготвил резервна туба......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 :spam: :icon_dance: Само да вметна, че оранжевата лампичка с бензино-колонка не служи за осветление на таблото. Колеги зареждайте винаги до горе, само първия път е по-кофти. :gore: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 Аз например винаги зареждам до горе! Т.е. обикновено си го доливам като падне до средата...Така и на всяко зареждане си меря разхода ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 29 юли 2008 Сподели Публикувано 29 юли 2008 Много често като зареждам също предпочитам да пълня резервоара до капачката с цел по лесно следене на разхода. Да ама последно време започнах да слагам по 30 л., защо да се лангъркат постоянно излишни килограми. Освен ако не предстои по дълго пътуване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Еми колега зареждай, щом свети лампата. :DМоже и обратното да ти се случи, да пише 0, а пък да не свети лампата. Според мен лампичката е по важна, защото това с километрите е според моментния разход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 30 октомври 2014 Сподели Публикувано 30 октомври 2014 Колеги,здравейте.Имам проблем с лампата за гориво и стрелката която отчита нивото на гориеото.Смених сондата в резрвоара сущото си беше.Смених цялото табло и пак не се оправи.Вече съдя,че е някъде по ел.инсталациярта.Някой може ли да каже от къде да намеря схемите за ел.инсталацията,моята каризма е 1999г 1.8GDI.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fancyfree Публикувано 31 октомври 2014 Сподели Публикувано 31 октомври 2014 (редакция) Да ,точно така.........ти какво ? Да не мислиш че ще се запали ? :D Бензина е електрически изолатор, т.е. през четките няма как да прехвърчи искра ...........освен това четките са от специален графит.....Цетката може да я има ,може и да я няма.................но и през нея минава по голямата част от фините боклуци.......... Това не го знаех за бензина че е изолатор.Въпреки че не съм собственик на мицубиши и аз имах такива проблеми с лампата за резервата.Всичко съм опитал тук: ЦъкВсе още не съм намерил решение и карам на фантазия Скоро ще съм собственик на елек Mitsubishi от фен зоната а за Каризма нема кинти Редактирано 31 октомври 2014 от fancyfree Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 1 ноември 2014 Сподели Публикувано 1 ноември 2014 На моята датчикът за лампата е някакъв мистериозен за мен елемент, който е в една пластмасова кутийка, отделно от поплавъка. Ако има бензин в кутийката лампата не свети. Обаче дъното на кутийката се беше запълнило с ръждива утайка и докато не я изчистих лампата никога не ми беше светвала - утайката задържаше бензин около елемента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 4 ноември 2014 Сподели Публикувано 4 ноември 2014 Някой ако може да качи ел.схемата от поплавака до тъблито,щотот ми се струва,че там ми е проблемапри мен.Смених нивомера в резервоара и тъблото но пак няма резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.