Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

fbikz75

Потребител
  • От него общо

    31
  • Регистрация

  • Беше тук

За fbikz75

  • Рожден ден 10/22/1975

Местоживеене

  • Град
    Paphos

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi FTO GR,Honda Civic EK3,Mazda Lantis V6

Интернет контакт

  • Skype
    fbikz75

fbikz75's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. fbikz75

    Смяна масло Carisma

    Моите повдигачи се разтракват след като я запаля и поработи около 2-3 мин.Т.е запозват да се чуват след около 3 мин.а не веднага след като я запаля..След като се разтрака след още 3-4 мин.спира и започва да мърка...Понякога след като съм карал градако и мотора е горещ,спирам някъде за мяколко минути,примерно половин час..Колата е все още топла,запалвам и веднага се разтраква един от повдигачите..Това не го прави всеки път подчертавам...Интересно е че след запалването сутрин се разтраква след 2-3 мин след старта,а не веднага,и така още 2-3 мин.докато се стопло мотора.Бях със 10w40 magnatec...сега сложих 15w40 high mileage пак на Кастрол..Еми едно и също е всеки път...Сега съм замислил да сложа 10w60 mobil1....10w60 edge castrol.....10w40 motul или 20w60 motul...И аз не знам но мотора ми е V6 170 коня и си мисля за малко по гъсто масло след W....Или да сменям повдигачи от тук http://www.camskill.co.uk/m3b0s9p2474/Camskill_Products_-_Hydraulic_Tappets_-_FULL_SET_of_24_-_FTO_V6_GR_GX_Non_Mivec_2_0 или тук http://www.spring-loaded.co.uk/products.php?cat=Mitsubishi+FTO+GR%2FGX+Lash+Adjusters+%2F+Tappets Кои ли ще са по добри и аз не знам но са със дупка 3мм.
  2. fbikz75

    Масло за ГДИ двигател

    И какво ако е полуснтетика.Какво ще им стане на повдигачите
  3. Не колега.Кутията си включва перфектно.Попитах само за информация,защото исках да знам какво е количеството на моята кутия...
  4. Само че аз когато го меря на P и D,има разлика във нивота.Значи маслото при загрял мотор във положение P,ми показва около 2мм под макс във графата HOLD..Но когато го меря във положение D,нивото е със 2-3мм над последна чертичка HOLD,което говори за малко повече масло.Сега се чудя как е правилно да се мери..Трябва да има точна процедура...А дали мога със тънка шлауфка да изсмуча през щеката на автомата малко количество масло.Предполагам че не е проблем да пъхна някакъв вид тънък маркуч?..Другото което ме интересува е,знам че маслото трябва да е във графата HOLD,но самата графа е около 1 см..Точно къде трябва да е,във средата или около най горната чертичка на HOLD
  5. Аз знам че мотора трябва да е работещ.Т.е.след каране поне 10км лятно време или около 20км.зимно време,спираш но не гасиш мотора.Минаваш през всички сектори на лоста като на всеки сектор се спираш за около 7-10 секунди,и после оставяш лоста на P ...НЕ ГАСИШ МОТОРА...Слизаш и отиваш да видиш щеката...Трябва да е във графата HOLD...Само не съм сигурен точно във кой сектор трябва да е лоста когато се мери маслото.Един казва във положение P...други казват D и дръпната ръчна..Нека някой който наистина е сигурен да напише точно къде се оставя лоста
  6. http://filteroil.prom.ua/p934105-maslo-dlya-akp.html Най-после си намерих отигинално масло като това от линка..Произведено в Дунай
  7. http://filteroil.prom.ua/p934105-maslo-dlya-akp.html това също е оригинално
  8. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7523&st=0&gopid=325594entry325594 това масло също е подходящо защото е оригинално
  9. fbikz75

    Carisma автоматик

    http://filteroil.prom.ua/p934105-maslo-dlya-akp.html това също е оригинално и е същото като Diaqueen
  10. Темата е стара,но дано някой все пак ми отговори на въпроса.Прочетах че ТПС-а дрябва да се настройва 580-690 миловолта.Само че как се наглася уреда на тия миливолта...Някой запознат може ли да сподели цялата процедура и на кои кабели се замерва когато е на контакт колата.Не мен един приятел ми каза следното.Даваш контакт и отиваш до ТПС-а..Измерваш напрежението на самия понтициометър и трябва да е около 5.5 волта.После измерваш колко бил отворен дросела..Колата пак на контакт и мериш със един мутицет.Пъхаш червената човка на 2 рия кебел отгоре на доло и за минус взимаш маса от купето на самата кола,НЕ от акумулатора защото ще те излъже така.Направих тази процедура от началото до края.Значи показа ми тия 5.5 волта и после измерих 0.65...Не знам дали е правилно така,но каквото ми каза тоя приятел това направих..
  11. Здравейте колеги..Искам първо да се извиня на модератора ако не пиша на правилното място,но не намерих подобна тема и да го помоля да редактира ако може заглавието че съм допуснал неволна грешка във името Типтроник....Значи търся оригинално масло за автоматик.Колата ми е Мицубиши ФТО.Поръчах си 10 литра от този сайт http://www.streettun..._mitsubishi.htm изминаха 2 седмици и нищо не дойде.Писах във Пейпъл че даже от сайта не отговарят на нито един мой имейл,пък бях написал 9 имейла поне.И гледам днес че имам Refund на парите които пкатих за маслото,т.е. връщат ми парите и оставам без масло..Направо супер..Ще помоля всички които имат информация от къде в България мога да си купя около 8-10 литра масло...Жена ми на 25 юни ще си идва в България със дъщеря ми и искам ако може така да направя че тя да ми го изпрати до Кипър.Значи тук където живея никъде няма DiaQueen ATF SP III .Мисля че така му беше името на оригиналнотo...Някой да е поръчвал онлайн примерно и от кой сайт защото от този който поръчах аз,нищо не стана..
  12. fbikz75

    Mасло за автоматик

    Колеги може ли някой който му е понятно да ми обясни каква е разликата на маслата- DiaQueen ATF SP-3 ..... Diamond ATF SP-3...Не мога да разбера защо са под различни имена,също защо са във различни бутилки,т.е.дизайна.Това което си мисля аз е Diamond отговаря по специфинация,но е патентован продъкт.Нека някой по-запознат да ме поправи ако греша.
  13. fbikz75

    FTO

    Малко късно намирам темата,но и аз колега съм със FTO GR,карам си я яко.Вчера сваляхме дросела за почистване,махнаха и ТПС сензора.После на компа една хобава диагностика направиха.Регулираха ТПС-а и сега много плавно върви.Само не знам дали оборотите са ми добре на празен ход във положение на автоматика P.Струват ми се по-малко от преди да я ъпдейтнат с компа.Сега на загряла във позиция P,ми показват около 700-750.При тебе колко са ако не е тайна.То може вече да не си със тази кола,че темата е доста старичка,но аз да попитам.
  14. fbikz75

    Mасло за автоматик

    Благодаря ви много колеги за всичко с което помогнахте относно маслата.Искам само да ви попитам някой има ли точна информация как се настройва точно този STP сензор.Гледах във Ютуб клипове но не намирам точна информация как се настройва.Нямам и autodata,пък и не знам дали ще пише там как става магията за адаптирането му.Предполагам за всички модели ще е различно,знам ли..
  15. fbikz75

    Mасло за автоматик

    Аз не съм със CVT скоростна.Никой модел от модела на Mitsubishi FTO не е със вариаторна кутия.Скоростната ми е обикновен типтроник INVECS-II със 4 скорости,и точно това масло от линка е със характеристиките за модела http://www.streettunedmotorsports.com/parts/atf_mitsubishi.htm тук намерих доста инфо относно маслата в различните скоростни кутии на модела и си пише че е DEXRON 3 http://www.spmotor.co.uk/mitsubishi-fto-transmission
×
×
  • Създаване...