Премини към съдържание

За справка...


Препоръчано мнение

Здравейте . Имам няколко въпроса отностно Galant 98 година V6 2.5 .

1. Лампичките над таблото ми изгоряха и двете , някой има ли представа с какво точно се отваря пластмасата и как , понеже ако има някакъв чалъм , преди да съм се захванал да ми споделите за да не я напъвам излишно .

2. Търся си кутия за въздушен филтър , става въпрос за квадратната в която седи самия филтър , тя дали върви комплект с другата кутия която вкарва въздух отпред или е самостоятелна , също ако имате представа за цени и от къде да си я набавя.

3. Двигателя е малко шумен , когато колата е студена звука наподобява все едно дизел , докато не карам половин час и млъква . От Бургас съм карал съм я на разни майстори , всички ми вдигат раце и казват карай си я така не е нещо сериозно , ходих дори в Darts Auto ,където са представители на Мицубиши за Бургас ,исках да направят диагностика на двигателя, да я качат на стенд и т.н , запалих му двигателя на майстора и той ми каза същото , че нямало смисъл от диагностика , да си я карам така . Има и други забележки , но вече не искам да се занимавам с Бургаски майстори , DJ Tymbi дано правилно съм ти написал никнейма , сервиза ти е в София така ли ?

4. При висока скорост и натискане на спирачка предницата почва да вибрира леко, предполагам е от единия преден диск който е деформиран , колко излиза един диск ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. За часовника лиговориш? Ако да - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...amp;hl=часовник

2. Свържи се е Miroslav да ти предложи цена, виь и в раздела купува/продава.

3. Отиди на сервиз в които са виздали Mitsubishi, или в Ратола Пловдив по път ще ти е към София.

4. Като сменяш дискове нека да са 2, както и накладките и тях ги смени. Цени пак при Miroslav

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте . Имам няколко въпроса отностно Galant 98 година V6 2.5 .

1. Лампичките над таблото ми изгоряха и двете , някой има ли представа с какво точно се отваря пластмасата и как , понеже ако има някакъв чалъм , преди да съм се захванал да ми споделите за да не я напъвам излишно .

2. Търся си кутия за въздушен филтър , става въпрос за квадратната в която седи самия филтър , тя дали върви комплект с другата кутия която вкарва въздух отпред или е самостоятелна , също ако имате представа за цени и от къде да си я набавя.

3. Двигателя е малко шумен , когато колата е студена звука наподобява все едно дизел , докато не карам половин час и млъква . От Бургас съм карал съм я на разни майстори , всички ми вдигат раце и казват карай си я така не е нещо сериозно , ходих дори в Darts Auto ,където са представители на Мицубиши за Бургас ,исках да направят диагностика на двигателя, да я качат на стенд и т.н , запалих му двигателя на майстора и той ми каза същото , че нямало смисъл от диагностика , да си я карам така . Има и други забележки , но вече не искам да се занимавам с Бургаски майстори , DJ Tymbi дано правилно съм ти написал никнейма , сервиза ти е в София така ли ?

4. При висока скорост и натискане на спирачка предницата почва да вибрира леко, предполагам е от единия преден диск който е деформиран , колко излиза един диск ?

Правилно си го написал...........

по въпрос 1 - най елементарно се сваля таблото и се сменят крушките по него.........

по въпрос 2 - въздушния филтър е тделен елемент и не върви с никакви кутии освен опаковката...........

по въпрос 3 - вероятно имаш предвид че трака малко вповече и то сутрин като е истинала колата, нормално е за тези коли, на тези години и км и т.н. проблема се отстранява като се сменят повдигачите ..............

по въпрос 4 - може да не е крив диска а да ти е разбито нещо по окачването...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

може да не е крив диска а да ти е разбито нещо по окачването...........

Оптимист - както винаги!!! :icon_angel:

 

Да се включа и аз с малко разяснение:

 

1. Подозирам, че колегата говори за конзолата с лампи, която е горе на тавана, при централното огледало. При всички положения, вместо да ти разтягаме локуми, най-добрият начин е да отвориш manual-а на колата и да видиш как са закрепени частите. Можеш да го откриеш ето тук: :link:

2. Кутия, както ти казаха, ако искаш нова - пиши на Мирослав. Той е в Пловдив, но може да ти я изпрати. Другият вариант е - пиши в Купува/Продава... там е пълно с Галанти на части, все някой ще има здрава кутия и ще ти стъпи по-евтино. Ако те интересува как да я смениш - захваната е само с една метална скоба, която се затяга/разтяга с най-обикновена отвертка.

3. Шумът... ако е тракане, нещо като "тък-тък-тък-тък тъърр тък тък" (съжалявам за дефинирането, ама наистина така звучи, ако се замислите) значи са повдигачите. Лошото е, че са малко скъпички за смяна, особено на 2.5 V6. Не е опасно и така да караш, но ще качваш постепенно разхода.

Има и друг вариант, обаче!!! И е много важно да се знае - по принцип всички Галанти 2.5 V6 са малко по-шумни след запалване. Говоря за плътен шум, все едно някой е запушил гърнето отдолу и подава повечко газ. Едно глухо гъгнене, както ти си го дефинирал - подобно на дизел. Този звук изчезва, когато колата достигне до първата чертичка над C на температурата. ТОВА Е НОРМАЛНО... и като казвам нормално, имам предвид, че тези коли и като чисто нови са го правели... Не знам от какво точно е, но съм попадал на информация за тази особеност и на чуждестранни сайтове, пък и Пламен съм питал - той също каза, че е наред всичко и не е от подвигачите.

4. Ако бяха дисковете, нямаше да е само при висока скорост. Ако искаш бързо и лесно да провериш, дали са дискове - вдигаш я с крик, изключваш от скорост и завърташ с ръка гумата. Ако спира някъде, сякаш задира, значи е диск! Провери си го това и на четерите гуми! А за цени - Мирослав :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте . Имам няколко въпроса отностно Galant 98 година V6 2.5 .

1. Лампичките над таблото ми изгоряха и двете , някой има ли представа с какво точно се отваря пластмасата и как , понеже ако има някакъв чалъм , преди да съм се захванал да ми споделите за да не я напъвам излишно .

 

Пластмасата се държи на 2 винтчета (горе) и на щипки (долу). За щипките трябва да пипаш внимателно докато ги разкачаш за да не повредиш тапицерията..

 

2. Търся си кутия за въздушен филтър , става въпрос за квадратната в която седи самия филтър , тя дали върви комплект с другата кутия която вкарва въздух отпред или е самостоятелна , също ако имате представа за цени и от къде да си я набавя.

 

Доколкото съм виждал, за всичките галанти 2.0, 2.4 и 2.5 кутията е еднаква. В раздела купува/продава има няколко галанта на части.

 

3. Двигателя е малко шумен , когато колата е студена звука наподобява все едно дизел , докато не карам половин час и млъква . От Бургас съм карал съм я на разни майстори , всички ми вдигат раце и казват карай си я така не е нещо сериозно , ходих дори в Darts Auto ,където са представители на Мицубиши за Бургас ,исках да направят диагностика на двигателя, да я качат на стенд и т.н , запалих му двигателя на майстора и той ми каза същото , че нямало смисъл от диагностика , да си я карам така . Има и други забележки , но вече не искам да се занимавам с Бургаски майстори , DJ Tymbi дано правилно съм ти написал никнейма , сервиза ти е в София така ли ?

 

Ами повдигачи. :) Приготви се за ценови шок.

 

4. При висока скорост и натискане на спирачка предницата почва да вибрира леко, предполагам е от единия преден диск който е деформиран , колко излиза един диск ?

 

Спирачките на тия коли имат повече проблеми от един диск. Корозират и клеясват. Трябва да се разглобят, почистят и смажат. Обща профилактика при ДиДжея, включваща и нови дискове и накладки струва към 500 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По първите 3 точки, най точно ти е отговорил Реконструктор..........По 4-та съм по съгласен с Ди Джея, защото крив диск се усеща на по ниските скорости.........Мисля че имаш разбита кормилна щанга, или накрайник.........За диска можеш да го провериш по метода на Стилиян, а за накраиника, се хваща гумата успоредно на праговете, и клатиш......Ако играе гумата значи са разбити......По същият начин проверяваш и шарнирите, и лагер на главината, само че хващаш гумата успоредно на амортисьора.......т.е. горе и долу........След като провериш тези работи, пиши какво е положението....... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за полезната информация . За въздушния филтър и лампичките се оправих . Останах с убеждението , че това тракане след запалване при студена кола е нормално за кола на тези години и километри . Остава ми да проверя дисковете и ако проблема не е в тях , по метода на изключването да обслужа останалите предположения от какво може да е проблема с това треперене при натискане на спирачките .

1. Повдивгвачите колко парички биха ми излезли с труда ?

2. Също препоръчайте ми масло , четох една тема, че Кастрола е добър , как мислите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за полезната информация . За въздушния филтър и лампичките се оправих . Останах с убеждението , че това тракане след запалване при студена кола е нормално за кола на тези години и километри . Остава ми да проверя дисковете и ако проблема не е в тях , по метода на изключването да обслужа останалите предположения от какво може да е проблема с това треперене при натискане на спирачките .

1. Повдивгвачите колко парички биха ми излезли с труда ?

2. Също препоръчайте ми масло , четох една тема, че Кастрола е добър , как мислите ?

Повдигачите са по 70лв. бройката, а при тебе те са 24 бр.........Така че вади калкулатора и смятай.............Масло.Тотал Куарц.10W40........Кастрола много го имитират.........Но ти не спомена с какво масло си в момента.........Може от него да ти тракат, и да се разминеш само с промивка и хубаво масло........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак напомням, защото игнорирахте това, което писах :) Не е 100% сигурно, че са подвигачите! Двигателите ПРИНЦИПНО са по-шумни, когато са студени. Ако не е тракане, а само шум - недей да го мислиш... а ако са повдигачите - всичко, с труд и части, ще ти стъпи около 1800лв. В никакъв случай недей да купуваш евтини повдигачи!!! Продават се на пазара такива по 30лв, които нямат нищо общо с истината и ще изгърмят след 1000км! Оригиналните са на цената, която Марио ти писа - 70 кинта, но просто на 24 винтила, това е положението!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с повдивгвачите ми "хареса" . Ще опитам с смяна на маслото . А мойто ще го съобщя малко по-късно , че не се сещам точно какво беше . И въпрос ако си я карам така , без да сменям повдигввачи , ако проблема идва от тях де , има ли рискове след време , да стане някоя друга по-сериозна повреда ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с повдивгвачите ми "хареса" . Ще опитам с смяна на маслото . А мойто ще го съобщя малко по-късно , че не се сещам точно какво беше . И въпрос ако си я карам така , без да сменям повдигввачи , ако проблема идва от тях де , има ли рискове след време , да стане някоя друга по-сериозна повреда ?

 

Първо - маслото нищо няма да промени. Ако си му е дошло времето - сменяй го... Ако не е, няма смисъл. А повдигачите - не са фатални. Познавам хора, които от повече от година са така и продължават да си карат. Единственият проблем е, че ти вдига разхода на гориво... и това с времето ще се влошава! Прави си сметка кога ще ти бъде изгодно, но качвайки разхода, рано или късно ще ти струва повече за гориво, отколкото да ги оправиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има едни повдигачи за по 43 лв./бр. които уж били оригинални, но не са лоши, сложих едни такива и мотора заспа - за колко време , не знам обаче.............

със смяна на маслото и филтър ,но преди това промивка на мотора може и да се оправят нещата ,но е малко вероятно..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тези повдигачи от 40 лева са Taiho Kogyo и са перфектни. Няма да има никакъв проблем с тях. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ! Но в математиката винаги има и едно наум.............880лв= не се знае на колко години..........1800лв=10-тина години........Както виждаш по постовете, към десетата година притракват оригиналните повдигачи........Имай го и това впредвид при избора........ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, обаче тумби написа, че са му по 43 а не по 40 лв, и не смятате труда на човека в тези 880лв! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Тук някъде четох за блеедване на повдигачите.. Има и линк към Ютуб, наниза повдигача на една тел, напомпа няколко пъти и излезе едно като грес от повдигача от дупчица на челото, не от страничната дупка. Какво ще кажете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с повдивгвачите ми "хареса" . Ще опитам с смяна на маслото . А мойто ще го съобщя малко по-късно , че не се сещам точно какво беше . И въпрос ако си я карам така , без да сменям повдигввачи , ако проблема идва от тях де , има ли рискове след време , да стане някоя друга по-сериозна повреда ?

 

:icon_thumbup:

Почети леко...

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=10947

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е къде е това "коте" :icon_crying: да си го купя. Пробвах със Универсальный модификатор, от 36лв и от 60 и кусур лева, държат по около месец и после пак. В удобен момент (на разкостяване :icon_n_furious: ) ми ги промиха и раздвижиха, да речем 2 месеца мълчаха.Чувам от патили, че голфове и рена на първа гаранционна смяна на масло започват, не знам.Едва ли причината е в лоши конструктивни решения, или честа смяна на повдигачи на 16V примерно, с цел печалба.Или се дължи на грешки в експлоатацията и обслужването, или в лошо качество на консумативите, в случая масла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е къде е това "коте" :icon_crying: да си го купя. Пробвах със Универсальный модификатор, от 36лв и от 60 и кусур лева, държат по около месец и после пак. В удобен момент (на разкостяване :icon_n_furious: ) ми ги промиха и раздвижиха, да речем 2 месеца мълчаха.Чувам от патили, че голфове и рена на първа гаранционна смяна на масло започват, не знам.

 

Добавката е от Poli - виж линка в поста ми.

Но не можеш до безкрай да оправяш проблемите на повдигачите с добавки и хубаво масло, можеш само да задържиш неизбежното, докато имаш парички да ги смениш. А когато са си заминали решението е в DJ Tymbi - в Западна България и Milen_z - в Тракия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли кардинално решение на проблема? :icon_crying: Явно се задържа някаква гъста емулсия в повдигачите и конвенционалните методи за почистване не я почистват (може би поради различната плътност на почистващите препарати спрямо потенциала за нагнетяване на маслената помпа). Не съм специалист, просто проверявам за нови иновационни решения, а не познатото и болезнено -"смяна". Не е нормално да сменям повдигачи на 5-6 годишна кола. А те чукат от 3 години. Ако ги бях сменил 2005, сега трябваше да повтарям операцията ли?

. Няма ли някъде разрез на тия лифтърси? А "котето" не е за моята кола. От него кашля и излиза черен дим от ауспуха.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли кардинално решение на проблема?
Има... Навременна смяна на маслото (7500 км) със такова каквото е предписал производителят.....

0W-40, 5W-40 или 5W-30

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...