Премини към съдържание

Galant 2.4 Gdi 2000 г.


Препоръчано мнение

Здравейте!

Както се вижда съм нов във форума и попрочетох някоя друга тема, но искам да изразя по конкретно въпроса си.

Много харесажам марката, имам приятел които кара от старите галанти /'90 - `91 г./, но няма на кой да се доверя повече за мнение освен на Вас. Искам ако можете да споделите обективното си мнение за този модел и поддръжката му в България. Наясно съм с това, че от кола до кола има голяма разлика и че много зависи на каква ще попаднеш, но все пак като цяло какво ви е мнението. Здрава ли е като мотор, ходова част и т.н. Вече разбрах че е много капризна към бензин, свещи и кабели. Скъпа ли е откъм поддръжка /консумативи/? Колата смятам да е от Германия....

 

Благодаря предварително! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...6461.....Колега прочети и това, повече не ти трябва..... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...6461.....Колега прочети и това, повече не ти трябва..... :icon_thumbup:

 

 

Ами прочетох всичко което си ми препратил, включително и още доста теми. Засякох обаче един съвет на колегата "aga", който ако съм разбрал правилно гласеше Ако ще е Галант да не е 2.4.................2000 или 2.5 :( Това е което малко ме обърка, но не мисля че трябва да се ръководя от това мнение /една жена "мишел" питаше какво да си купи/ и той и беше отговорил да не е 2.4. Пообърках се.......защо да не е 2.4 кое не му е хубавото спрямо 2000 и 2.5? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами прочетох всичко което си ми препратил, включително и още доста теми. Засякох обаче един съвет на колегата "aga", който ако съм разбрал правилно гласеше Ако ще е Галант да не е 2.4.................2000 или 2.5 :( Това е което малко ме обърка, но не мисля че трябва да се ръководя от това мнение /една жена "мишел" питаше какво да си купи/ и той и беше отговорил да не е 2.4. Пообърках се.......защо да не е 2.4 кое не му е хубавото спрямо 2000 и 2.5? :mitsu-smiley:

Здравей,

Разликата е, че 2.4 е GDI - за това погледни и тук Link

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами той колегата aga, винаги пише във стил "майтап", но в случая е прав........И вероятно е имал в предвид, че на 2.4-ГДИ- не може да се монтира АГУ- докато при другите два може.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче според думите на колегати 2,4 GDI харчи колкото и 2,0 бензин.

Също доколкото съм запознат при 2,5 има всички глезотийки, а другите модели са орязани от към екстри (но може и да греша).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами той колегата aga, винаги пише във стил "майтап", но в случая е прав........И вероятно е имал в предвид, че на 2.4-ГДИ- не може да се монтира АГУ- докато при другите два може.......

 

 

Да бе ясно, но аз това го разбрах и знам че е на принцип директно впръскване, но само това ли му е минусът на ГДИ-то, защото ако е така, аз не съм си и помислял да съсипвам красавеца с ГАЗ!!! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче според думите на колегати 2,4 GDI харчи колкото и 2,0 бензин.

Също доколкото съм запознат при 2,5 има всички глезотийки, а другите модели са орязани от към екстри (но може и да греша).

Въпросът с екстрите също ми е ясен ..... вече! Единствено ме интерисува на двигателя само това че неможе да се сложи АГУ ли е минуса?!?!? :mitsu-smiley:

 

Модератор - не пиши моля с Bold, а с непочертани букви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , по принцип плюсовете са му повече от минусите , но 2,4 ГДИ при Галант не е същия като 1.8 Гди при Каризма! Двигателя е много добър,икономичен ,пъргав , но е доста по-скъп за поддръжка спрямо другите,дори и от 2.5 мотора! Както ти си решиш - ако си толкова запален по този мотор лошо няма , само дето до преди една-две седмици се продаваше тук във форума перфектния 2.4 Гди Галант и го изпусна!

Успех с търсенето и ще чакаме да се присъединиш към нас!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-големия минус е, че има много малко хора който разбират от него. Бих казал че майсторите се броят на пръстите на едната ми ръка. Относно предимствата и недостатъци е трудно да се говори, това си е въпрос на предпочитание. Но щом няма да караш на газ, си мисля че това е твоят автомобил. :mitsu-smiley:

 

P.S. Забравих да кажа нещо много важно..... Най-големия проблем на 2,4 GDI-то е склонноста му да "запича сегменти", и от там спадане на компресията. При покупка задължително да се премери, трябва да е над 12атм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно! :) Благодаря Ви за съветите и мненията. Не съм се насочил точно към него но тои е най-разпространен за седана...... Но ако ми изпадне 2000 не е изключено да е той! За 2.5 до колкото знам е акцизен и излиза мн пари вкарването му от чужбина? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно! :) Благодаря Ви за съветите и мненията. Не съм се насочил точно към него но тои е най-разпространен за седана...... Но ако ми изпадне 2000 не е изключено да е той! За 2.5 до колкото знам е акцизен и излиза мн пари вкарването му от чужбина? :mitsu-smiley:

Грешиш!!!!! 2.5 НЕ е акцизен!!! Точно на границата е :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , по принцип плюсовете са му повече от минусите , но 2,4 ГДИ при Галант не е същия като 1.8 Гди при Каризма! Двигателя е много добър,икономичен ,пъргав , но е доста по-скъп за поддръжка спрямо другите,дори и от 2.5 мотора! Както ти си решиш - ако си толкова запален по този мотор лошо няма , само дето до преди една-две седмици се продаваше тук във форума перфектния 2.4 Гди Галант и го изпусна!

Успех с търсенето и ще чакаме да се присъединиш към нас!

Видях го сивия и другия синьо-зеления Ямболския /който беше обявен на 10000 в мобиле.бг между другото/, но тогава, когато ги гледах не бях наясно още за какво става въпрос! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш!!!!! 2.5 НЕ е акцизен!!! Точно на границата е :icon_dance:

:icon_doh: Ми значи нещо се опитват да ме мятат тези които вкарват коли....... :mad: :mitsu-smiley:

 

 

Модератор - не пиши моля с Bold, а с непочертани букви! Получаваш предупреждение!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: Ми значи нещо се опитват да ме мятат тези които вкарват коли....... :mad: :mitsu-smiley:

На 100% те пускат по пързалката :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят галант е 2.5 и е 120 kW - не е акцизен, а ако тези ти казват, че е акцизен и ти искат поне още едно 4 000 лв (горе долу толкова е уж акциза за 120 kW) значи е време да смениш доставчиците на коли ;) Питай колегата Mitsubishi за някой Галант, че той вкарва доста добри. Успех :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно! :) Благодаря Ви за съветите и мненията. Не съм се насочил точно към него но тои е най-разпространен за седана...... Но ако ми изпадне 2000 не е изключено да е той! За 2.5 до колкото знам е акцизен и излиза мн пари вкарването му от чужбина? :mitsu-smiley:
Щом не мислиш да слагаш газ, ГДИ е твоят мотор.........И още нещо , човекът който ти писа за майсторите които се броят на пръсти, е всъщност единият пръст........И вярвай ми че не е среден "пръст".......Така че скачай на ГДИ, и ако имаш ядове-той е на среща..... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях го сивия и другия синьо-зеления Ямболския /който беше обявен на 10000 в мобиле.бг между другото/, но тогава, когато ги гледах не бях наясно още за какво става въпрос! :mitsu-smiley:

 

Колега и аз както Viper те съветвам да говориш с колегата Mitsubishi - в момента са вкарали един галант от Испания -казват ,че вървял като пушка! Няма да съжаляваш ако се позаинтересуваш-оверявам те!Човека е много сериозен и вече е продал много коли от този модел и никой не се е оплакал!

Аз по едно време и аз се замислях за 2,4 Галанчето (зеления-маслинен)

 

А за 2.5 определено доставчиците ти на коли искат да ти вземат някой лев :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз както Viper те съветвам да говориш с колегата Mitsubishi - в момента са вкарали един галант от Испания -казват ,че вървял като пушка! Няма да съжаляваш ако се позаинтересуваш-оверявам те!Човека е много сериозен и вече е продал много коли от този модел и никой не се е оплакал!

Аз по едно време и аз се замислях за 2,4 Галанчето (зеления-маслинен)

 

А за 2.5 определено доставчиците ти на коли искат да ти вземат някой лев :)

 

 

Някой може ли да ми даде име и телефон на Mitsubishi?

 

А за доставчиците......просто съм питал хора които внасят предимно немски коли от германия и не са много наясно с характеристките на 2.5 мотора.....колко к.с. е :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми даде име и телефон на Mitsubishi?

 

А за доставчиците......просто съм питал хора които внасят предимно немски коли от германия и не са много наясно с характеристките на 2.5 мотора.....колко к.с. е :mitsu-smiley:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...opic=5928.....В първият пост има и номера и името....... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно от къде се получава недуразомението - немските 2.5 V6 са със 170 bhp (125 kW), докато японските са със 163 bhp (120 kW), ама кое колко върви е друг въпрос ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Немски или японски, все в Япония са произведени Галантите и доколкото зная, 2,5 мотора е 120 кW, което са 163 коня. Последните модели са с още един катализатор и допълнителна ламбда сонда и затова мощността им е 118 кW. Не мисля, че имат мотор 170 коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за немските коли (о**л, фол******ген) като цяло :icon_angel:, а то че няма произведен Галант в Германия - няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами той колегата aga, винаги пише във стил "майтап", но в случая е прав........И вероятно е имал в предвид, че на 2.4-ГДИ- не може да се монтира АГУ- докато при другите два може.......

 

Аз не съм специалист по това. Но:

Toва което съм имал предвид е, че досега не съм видял читав такъв Галант след голям пробег. Пробвал съм около 3 такива. Както съм писал преди, зарибих целия офис да си купи Галанти, и покрай това видях не един и сравних всичките версии. Всичките 2.4 GDI на втора ръка имат следните прояви: Вибрации в мотора, неравномерни обороти, колата е шумна, липсва динамика. Предполагам че разходът е висок на тези коли. Подобен на възраст и км Галант с 2.0, 2.5, дизелов мотор дори да е необслужен, дори да е занемарен, поне върви като хората.

 

Затова аз препоръчвам 2.0 бензин или дизел и 2.5.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ви кажа и аз се насочвам към 2.5 вече, макар и притесненията за скъпото обслужване да ги имам все още, но пък както изглежда те не са толкова капризни като 2.4. А за газ вече споменах, не мисля да слагам, но да не се заричам че в днешно време.....нищо не се знае.... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...