Pepper Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 :fool: :victory: :specool: :hysterical: Разсмя ме искрено този път! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Какво има да и търсиш нивото .....вкарваш си рамата в ВИН декодера и си готов за секунди. А относно сензора, не го знам какво е. В каталога излиза като "G". Свързан е с работата на 4х4-то и данните му се четат като се влезе в диагностика на АБС-а, т.е. това чудо е вързано там (в АБС-а). Въпроса не е какъв е и какво прави, а какви са му стойностите, понеже постоянно излиза като грешка. G-сензорът анализира процеса на спиране и определя доколко хлъзгава е повърхостта. Явява се като пети датчик при ABS системите /четирите са но колелата/. Не е задължително автомобила да е 4х4. Реагира на странични ускорения. Няма нищо общо с "G-точка". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 В цитата ми които сте използвали моля прочете последното изречение. Знам какво и как прави датчика, интересуваха ме стоиностите му. Божо благодаря, колата е оправена........ :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 В цитата ми които сте използвали моля прочете последното изречение. Знам какво и как прави датчика, интересуваха ме стоиностите му. Божо благодаря, колата е оправена........ :rolleyes: Прочетох го, разбира се. Бях го срещнал в един руски сайт и вече 2 часа го търся. Имаше и принципно устройство, и таблица с изходящи напрежения. Но не мога да го открия. По спомени - от 0 до 3,7V спиране с - и ускорение с +, за дясно + и за ляво - . Ама е по спомени. Че затуй не довърших поста. За което се извинявам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Ами виж сега и следващото мнение, на това което си цитирал. Там са дадени параметрите ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 26 ноември 2008 Сподели Публикувано 26 ноември 2008 Та да се върнем на TCL-ла, аз пък имам даже 3 нива- 1- включено, 2-изключено, 3-автоматично!? В някой завой като вляза доста рязко се включва TCL-ON и после всичко угасва!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 И според мен не е само копче и и препрограмиране на комп-а,трябва да се сложат още неща,за които има оставени кабели и гнезда за закачането им и не са изобщо евтини тези части,защото трябва да се купуват нови,малко ударени коли имат тракшън контрол мисля.И мисля че ако някои от колегите се навият и разработят идеята ще има много желаещи за тази екстра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 И според мен не е само копче и и препрограмиране на комп-а,трябва да се сложат още неща,за които има оставени кабели и гнезда за закачането им и не са изобщо евтини тези части,защото трябва да се купуват нови,малко ударени коли имат тракшън контрол мисля.И мисля че ако някои от колегите се навият и разработят идеята ще има много желаещи за тази екстра. Докарай ми поне 5 клиента, които са навити да дадат по 1000 кинта за тракшън и ше го направя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Докарай ми поне 5 клиента, които са навити да дадат по 1000 кинта за тракшън и ше го направя. :good: Аз съм първия ,но преди това ела ми оправи стенда че съм почнал да уча китайски , японски и сигурно виетнамски........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Ще ми позволите едно еретично мнение, но тракшъна на двете мицки, които съм карал - едната постоянно е много далеч от понятието за тракшън контрол. Това, както уместно е отбелязал колегата, е някакво подобие на ланч контрол, което с повечко газ просто го забравяме.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 :good: Аз съм първия ,но преди това ела ми оправи стенда че съм почнал да уча китайски , японски и сигурно виетнамски........... :D Ми дигни сервиза първо, тия работи на улицата не стават. Междувременно намери 2 дросела от 2.4 GDI (за мен единия). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Ми дигни сервиза първо, тия работи на улицата не стават. Междувременно намери 2 дросела от 2.4 GDI (за мен единия)............"на улицата".............ела да ми преведеш менютата бре............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 Пламене,снимай ги тия менюта и ги пусни в раздела Извън темета,имам приятел дето разбира японския,което може ще преведе.Сигурно няма да стене веднага, но като може ще ги преведе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Копчето е 50 ст., за програмиста 999.50 лв. Утре ще ида да купя едно копче, кабел имам, само буксата трябва да сменя и да го почвам... :D :D :D :D И според мен не е само копче и и препрограмиране на комп-а,трябва да се сложат още неща,за които има оставени кабел Не е само до програмиране на компа, иначе щяхме да хващаме кабела и компа и да сменяме firm-a и да имаме cruise control и traction control, но явно не е предвидено (слаб е "процесора" явно, не че е невъзможно) и ги слагат като допълнителен хардуер, което до някъде е по-добре. Другото което е въпросния модул ще е стандартизиран и ще сатва за почти всички модели от дадена година, така че е напълно възможно да се намери такъв на достатъчно разумна цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Не е само до програмиране на компа, иначе щяхме да хващаме кабела и компа и да сменяме firm-a и да имаме cruise control и traction control, но явно не е предвидено (слаб е "процесора" явно, не че е невъзможно) Ми намери ми най-слабия възможен процесор, сложи 10000 лв. на масата и да видим дали няма да го направя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Ми намери ми най-слабия възможен процесор, сложи 10000 лв. на масата и да видим дали няма да го направя. Отивам да отворя някой светофар :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Ми намери ми най-слабия възможен процесор, сложи 10000 лв. на масата и да видим дали няма да го направя. Браво за ентусизазма, но: Става на въпрос че ако въпросното ECU е имало хардуерния ресурс са щели да го направят серийно, а не с допълнителен хардуер. Ако става въпрос за EPROM-a няма да е проблем ако се хвана да го сменя, но няма да получа почти нищо ново като функционалност. Другия вариант е да се пренапише наново firmware-a, което е полуневъзможно, без сорса или да се pach-ва, но там се искат доста познания по асемблер и т.н и пак резултата е съмнителен. Третия вариант е да ти дадат 1000лв и да намериш друго ECU с въпросните функции, съвместимо с двигателя и да го смениш. Както казах, най-разумния вариант е с въпросната кутийка, дето са и предвидили буксата... Отивам да отворя някой светофар :icon_thumbup: Има и къде-къде по-слаби процесори. Смятай че светофарите с електроно управление са предвидени да са свързани по между си (някои и със сензори в асфалта) както и с управляващ компютър, с две думи трябва да се поддържа и някакъв вид интерфейс, който да работи постоянно, а не само за програмиране и т.н... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Отивам да отворя някой светофар :icon_thumbup: Абе светофарните са мощни. По-мощни от класическото PC XT, примерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Браво за ентусизазма, но: Става на въпрос че ако въпросното ECU е имало хардуерния ресурс са щели да го направят серийно, а не с допълнителен хардуер. Ако става въпрос за EPROM-a няма да е проблем ако се хвана да го сменя, но няма да получа почти нищо ново като функционалност. Другия вариант е да се пренапише наново firmware-a, което е полуневъзможно, без сорса или да се pach-ва, но там се искат доста познания по асемблер и т.н и пак резултата е съмнителен. Третия вариант е да ти дадат 1000лв и да намериш друго ECU с въпросните функции, съвместимо с двигателя и да го смениш. Както казах, най-разумния вариант е с въпросната кутийка, дето са и предвидили буксата... Мен не ме интересува най-разумния вариант, а най-интересния на първо място и относително доходоносен на второ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Е явно не си си трошил достатъчно главата с подобни глупости, за да мислиш че ще можеш да добавиш нови функции на ECU-то и то да работи (стабилно), другия фактор е времето което ще загубиш. При варианта с кутийката вземаш я на някаква символична цена от някоя блъсната :mitsu-smiley: и после пак обръсваш някой с 1000лв, без да си губиш времето с безсмислени експреименти, но важното е желанието и ентусиазма. За това не казах невъзможно, а полуневъзможно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 А какво те кара да мислиш че като имаш такава букса.....слагаш на нея кутийка и си в бизнеса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Логично е но пак не се знае. Все пак ECU-то е същтото, кабелите и те, както и сезнорите, но може все пак нещо по колата да липсва. Никъде не съм казал че ако се сложи въпросната кутийка шанса е 100%, но в сравнение с другите варианти е огромен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Ами примерно на тази букса която си намерил.......другия и край е свързан към някоя от вече съществуващите системи......Та сега въпроса ми е ако системата е програмирана да работи с датчика, то тя ще вади грешка при липсата му. Ако пък не е конфигурирана да търси съответния датчик, значи и да го сложиш на буксата файда няма да има. А да влияеш на тази система, с подръчни средства няма да можеш, вервай ми... Извода е не се занимавайте с щуротии. Убеден съм че Реконструктор-а ще го направи да работи ама по съвсем друг начин. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Не е задължително, но 100% си разбира, ако има нещо на въпросния кабел и ако не е оставен от другата страна откачен, разбира се. Общо - взето решението е с нещото закачено на края на този кабел, но въпроса остава чисто теоретичен, докато някой не го изпробва в действителност, останалото си е flood-ване на темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Е явно не си си трошил достатъчно главата с подобни глупости, за да мислиш че ще можеш да добавиш нови функции на ECU-то и то да работи (стабилно), другия фактор е времето което ще загубиш. При варианта с кутийката вземаш я на някаква символична цена от някоя блъсната :mitsu-smiley: и после пак обръсваш някой с 1000лв, без да си губиш времето с безсмислени експреименти, но важното е желанието и ентусиазма. За това не казах невъзможно, а полуневъзможно... Е, глупости, никога не ми е хрумвало да бъркам по чужди ЕКУ-та, обикновено си правя свои. Електрониката е стотинки, хубави процесори и развойни средства под път и на път, трябва ти само да разбираш кво правиш. За това беше онзи бъзик за 50 ст. и 999.50 лв. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.