aga Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Един приятел се разболя за Галант и ходим да гледаме. Намерихме идентично копие на моя, и мога да направя директно сравнение. 60 000км, 2002. На вървене, управление, стабилност, шумове и т.н. няма абс. никакви забележки или разлики с моя. Сега подозрителните неща: Предни дискове нови - ОК, кривят се, сменят сеНяма никакви емблеми отпред и отзад, с обяснението - така е поръчан (има ли такава опция изобщо?)Лайсните на прозорците са хлабави от едната страна.Моторът и всичко под капака е ужасно зацапано, с пластове наслоена мръсотия. Ей това ме притеснява, защото знам отлично как и колко се цапа моя. Просто този има вид на непипан поне 100 000км ако не и повече.Салона е също доста занемарен но не е проблем да стане като нов. Седалките - кожата на щофьорската има характерните олюпвания като на кола на 300 000км. Просто сравнен с моя, този изглежда стар, ама много по-дърт! А е на по-малко км... (уж). Да рече човек, стария собственик е бил по-тежък и го е протъркал... Но.... чак толкова.... Същото с волана, лоста на скоростите - доста по-износена кожа. На вратите тази част която обикновено е боядисана в черно (около стъклата) е ясно пребоядисвана и то с обикновената боя, а там оригинално е малко по-специална (матова). Има следи от шкурене на основата. Отзад частично е пребоядисвано, има едно невидимо потекло място - ОК случват се леки удари... Но продавача твърди - НИКАКВИ удари... Иначе е идеално прав, всеки контур, равнина, процеп, е перфектен. Текстурата на боята е равномерна, боята не е чистак нова, ... огледах го под лупа.Оптически е много добре. Ако е оправян, е направен отлично и не наскоро. Сега главното - автокъщата е на братя сърби, а собственикът е и той сърбин. Колата е купена и карана в Австрия. Нищо против сърбите, но превъртането на км е нещо характерно за нашия край. Въпрос на статистика. Успяхме да свалим 1000 евро (цената е 11 000 евро) заради несменени консумативи. Тръгна да ми развива теории кога се сменят ремъците, маслата и колко струвало - ангренажа бил 200-300 евро... Ясно ви става... Според мен този е превъртан поне със 100 000км и не са полагани грижи. Убеден съм просто, шестото ми чувство казва НЕ. Обаче моя познат е в транс, тръгна да оставя капаро. Ще трябва да му бия 2 шамара да се събуди. :D Другата седмица сме на сервиз за по-обстойно гледане. Кажете сега, кво да го правим, да го взимаме ли. Егати въпроса. Излишно е да пускам снимки, на вид е прекрасен. Както разбирате се вълнувам все едно аз си го купувам. :D :D :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Мое лично мнение е, ако можеш да го удържиш още малко, за да не страда после. Щом 6-тото ти чувство казва не, може би е по-добре да не избързвате. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Аз смятам, че трябва да го заведеш да види и някой друг Галант, докато не е капарирал този! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Смятам че колегата dan е прав. Разгледайте поне още 2-3 коли, пък ако толкова му е на сърце да си чупи главата. Аз не бих взел тази кола след всичко което си видял, а и най-вече заради сърбите. Наистина има нещо скрито, защото има неща които описващ, които са като на моята 20 годишна Е33-ка. Става въпрос за боята на рамките на прозорците и т.н. Освен това кожен салон не се протърква толкова лесно. Аз съм 115кг и за 7 години и почти 500000 км трудно протърках шофъорската седалка на едно Деу, а кожата беше страхотна. След всичко което изброи тази кола е поне на 150000 км. Виж и педала на спирачката, по него също се познава лесно. Като за последно по-скоро не , особено при тази цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Мисля, че отговорите се съдържат в цялото описание, което даваш за този автомибил и ти сам си на мнение да не взимате тази кола.Както чета - не я взимайте ( според мен ).Не са се свършили хубавите коли- напротив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Няколко съвета от мен - обърни внимание на кожата на волана, започва да избелява в горния външен край след 160 00 км, същото важи и за бутоните на климатроника, ако има протъркване по тях, значи колата наистина е на над 160 000км. За емблемите може само Миро да каже, но аз нито съм виждал, нито вярвам каквато и да е кола да излезе от завода без емблеми. Има нещо гнило в тази кола, ама толкова гнило, че чак намирисва. И моя съвет е да не я купувате, хеле пък на тази цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Мале, 11 000 евра...Моят камион е '93. Аз му скъсах седалката без да искам миналата седмица (плат, разбира се), ама са 15 години и е от италия - слънце, жега и така. Другото го остави. Ама тва с мърлявия двигател - не е за купуване - дори на Горубляне ги мият. Моя, като го купих миналото лято, беше на "153 533"км. Нямаше никакви уливания. Нормално. Измит е. Сега, след 35х км - пак няма - не съм го мил - само прах. Бе каква е тая кола 2002, дето вътре е съсипана така? Бий му два шамара и търсете.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 17 април 2008 Сподели Публикувано 17 април 2008 Моя Галант има само малката емблема отпред на капака. Няма никакви други. Някои от Спорт Едишън излизат така. Ама поне отпред има де :icon_blush: Другото, което ме изненада...Галант 2002 без АБС???Аз лично не бих взел точно тази кола ако ще и 5-6000 Евро да бе. В Германия за по 7-8000 има невероятни Галанти. Има и по 5к де ама понякога евтиното излиза скъпо :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 април 2008 Сподели Публикувано 18 април 2008 aga, не му позволявай да я вземе, за да не загуби ентусиазма и любовта към Галант! Защото представата му сега за Галанта по твои думи е една, а ако вземе някоя кола, която не ти харесва - ти ще си караш Галанта, а той ще храни сервизите на Мицубиши в Линц... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 април 2008 Автор Сподели Публикувано 18 април 2008 Колеги, благодарен съм ви за съветите! Много е важно когато човек си загуби ума, някой да му даде опора :icon_thumbup: Галантите са като хубавите жени, човек :D трудно устоява дори на лошите! Наистина намирисва нещо, нали знаете, като се взима решение трябва да има вътрешна увереност, която в случая я няма. Затова ще му кажа да гледа нататък. В случая зорът беше за това че е рядката комплектация Аванс черено-черно, крокодилско зелената текстура на таблото, др. дреболии. Но има и други хубави Галанти, не по-малко хубави, по своему... Отново благодаря! :D п.с. Колата иначе е страхотна! Ако можеха да я подарят, пък другото лесна работа! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 април 2008 Автор Сподели Публикувано 18 април 2008 Отиваме да гледаме друг който е... нямам думи, зеленикав със светлите кожи, и от Мицубиши дилър, а не от трафиканти на коли, проститутки и други неща: http://www.car4you.at/sea_det.cfm?step=30&...96870,102043712 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 април 2008 Сподели Публикувано 18 април 2008 Отиваме да гледаме друг който е... нямам думи, зеленикав със светлите кожи, и от Мицубиши дилър, а не от трафиканти на коли, проститутки и други неща: http://www.car4you.at/sea_det.cfm?step=30&...96870,102043712 Много добре изглежда, а и като му виждам реколтата... според мен това е колата...Единствения му минус според мен е цвета... :icon_blush: Огледайте на място и споделете... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 18 април 2008 Сподели Публикувано 18 април 2008 Отиваме да гледаме друг който е... нямам думи, зеленикав със светлите кожи, и от Мицубиши дилър, а не от трафиканти на коли, проститутки и други неща: http://www.car4you.at/sea_det.cfm?step=30&...96870,102043712 Абе красота! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 април 2008 Автор Сподели Публикувано 18 април 2008 Много добре изглежда, а и като му виждам реколтата... според мен това е колата...Единствения му минус според мен е цвета... :icon_blush: Огледайте на място и споделете... Като го вземем, ще направим снимка и малко равносметка. Ако подредим колите от офиса ни, ще е така: Галант, Галант, Галант, Мазда 6, Нисан, Акорд. Направете си изводи какво карат инженери които работят по проекти за европейски автомобилни ОЕМ. Изводите са ясни, твърдо НЕ на европейските. Макар че това е против самите нас защото спрат ли продажбите, увяхваме. За щастие на европееца му е насадено генетически да купува само Голф и деривативите му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 април 2008 Сподели Публикувано 18 април 2008 Снимайте си офиса с тези автомобили пред него... след това я качете на сайта си като титулна страница! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HrSt Публикувано 18 април 2008 Сподели Публикувано 18 април 2008 Може и да не не пиша на най-правилното място, но ми стана смешно и все пак ще го направя...Вижте преди малко какво прочетох в нашето mobile, относно един продаващ се Галант /2000г./:"Допълнителна информация:Колата е на реални км, перфектно състояние. Може бартер за Golf 5 или малък джип с доплащане от моя страна" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 18 април 2008 Сподели Публикувано 18 април 2008 Може и да не не пиша на най-правилното място, но ми стана смешно и все пак ще го направя...Вижте преди малко какво прочетох в нашето mobile, относно един продаващ се Галант /2000г./:"Допълнителна информация:Колата е на реални км, перфектно състояние. Може бартер за Golf 5 или малък джип с доплащане от моя страна" Страшното е, че преди две седмици имаше един подобен... който се е продал... тоест - сменен е! Правете си сметката какви коли се продават ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 18 април 2008 Сподели Публикувано 18 април 2008 aga страхотна е ама и цената е страхотна. Само от любопитство и ако не е тайна, колко струваше твоята като я взе навремето? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 април 2008 Автор Сподели Публикувано 21 април 2008 aga страхотна е ама и цената е страхотна. Само от любопитство и ако не е тайна, колко струваше твоята като я взе навремето? Моят беше 16500. Висока цена? И да, и не. След доста пресмятания стигнах до извод че това е дори един от евтините варианти за автомобил с подобни качества и най-вече превръщащ се в зараза - коя друга марка би накарала в рамките на 1-2 години трима познати последователно да си сменят текущите коли с Галант (четвърти ще сменя по-нова технологично Мазда 6 за Галант)? :icon_thumbup: Има очевидно причина - тя е известна на всички ни, нали? :icon_dance: Всъщност некараните Галанти държат упорито цена между 13 000 - 18 000 евро. Сега относно онзи зеления - трепач е! Със забележки. Сериозно се депресирах че вече няма да имам най-хубавия Галант в Австрия. Със сигурност не е менте, има си всички следи от експлоатацията колкото е обявен, не е напудрен... Има кора под мотора... Няма разлики с оригинала, като при онзи. Няма ненормален дисбаланс в износването и зацапването на една част, и ненормално нов в друга част... Просто една кола на 40-50 000км трябва да изглежда видимо чистак нова с леки следи по боята, основно при дръжките на вратите се наблюдават леки следи от нокти (махат се лесно), бронята има леки надирания отдолу в невидимата част (бордюрите тук са с еднаква височина и паркирането става до упор без много мислене, но на Галант леко задира отдолу). Всичко идеално право. Стоповете не са матирани от времето, лайсни и уплътнения са много свежи, стъклата са с голям гланц (важен показател, с времето хващат плака която се маха трудно). Салонът е все едно чисто нов, ни най-малка следа въпреки че е светъл. Все едно нови кожени обувки - просто нова кожа на пипане, мирис. Двигател, окачване, вървеж - часовник. 2 години гаранция. Масло авт. скорости - малинка без частици... Казанчетата за антифриз, спирчаки, серво са бистри, чисти.... Маркучите са нови на вид с надписи... Перфектен! Сега забележките - хванал е ръждица завалията. Това му е болката. Веждите по ръба са хванали леки "пъпки". И ще се прави процедурата от онази тема. За щастие само в невидимата част. Ще се подходи много сериозно по въпроса, с най-добрите продукти. Иначе повърхностна ръжда го е пипнала леко навсякъде - болтове на корите, носачи... Като го вземе, колата влиза в бокса за цялостна терапия - намерил съм специален сервиз за реставрация на олд таймери, там си знаят отлично работата как да превърнат старо желязо в експонат. Тука има мания на тема олд таймери, през уикендите плъзват навсякъде лъскави коли от 60те. Значи и Галант 2003 ще може. Сега малко коментар относно ръждата по Галант - Виждал съм Галант на десет години с много по-малко ръжда от такъв на 5 години. Моят е образец за липса на ръжда, причината е само една - веднъж седмично се измива около прагове и вежди със струя, и така е от първата му зима - която беше в мои ръце. Преди това дори тръбите на гърнето бяха с блясък. Сега след 2 зими, там където на зеления има ръжда, на моя има сиви на цвят безвредни хим. съединения. Ще пусна снимки! Та ако се сравнят сега цените: моя беше 16500?, 2002 - 2006, 24000км, без деградация, и досега без ръждазеления - 14 000?, 2003 - 2008, 45 000км, с малко тръгнала ръжда за оправяне т.е. за моя съм платил 2500? повече за ефективно по-малко експлоатация с 1 година, с по-голям потенциал заради ръждата Ако се игнорира ръждата и приеме че са еквивалентни като кола, идват дребните неща - моят имаше комплект летни гуми с маниашките джанти и втори алуминиеви с нови зимни гуми. Зеления има само 15' джанти, но има страхотно радио Becker. Всички тези подробности дават нюанс в цената от порядъка на +-1000 евро. Само радиото му е 500 ново. Зеления обаче ще сменя ремъци сега, аз сменях след 2 години. ... И т.н...........доста аргументи за и против. ... Ръждата обаче е проблем и погледнато в бъдещето, макар и по-нов като дата и км., зеления ще е за скрап доста по-рано от моя (дай боже деградация от само себе си). Ще сваляме цената! За съжаление това е което може да се купи тук. Остаряха Галантите!!! И така, това е колата, човека е твърдо убеден и отива да си уреди документите и... имаме нов фен. Някой ще спи на ванилените кожи другата седмица и ще сънува ванилени сънища. Шегувам се! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 април 2008 Сподели Публикувано 21 април 2008 Ееех, ех ех.... И аз искам една такава старица.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 21 април 2008 Сподели Публикувано 21 април 2008 Е чак до скрап надали ще се стига, все пак колата си се подържа .. аз моята съм решил да я карам докато ми се кара .. предполагам > 5 год. След това я давам на бащата, който също стана фен на Мицубиши покрай моите 2 красавици .. и така .. Дори и да не излезе по хубав модел от сегашните ни Галанти, пак Галант ще взема и така .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 април 2008 Автор Сподели Публикувано 22 април 2008 Е чак до скрап надали ще се стига, все пак колата си се подържа .. аз моята съм решил да я карам докато ми се кара .. предполагам > 5 год. След това я давам на бащата, който също стана фен на Мицубиши покрай моите 2 красавици .. и така .. Дори и да не излезе по хубав модел от сегашните ни Галанти, пак Галант ще взема и така ..И аз така мисля, това с ръждата е кофти но няма то да погуби колата.Важното е всичко останало да се задържи в добре работещо състояние. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 април 2008 Автор Сподели Публикувано 30 април 2008 И аз така мисля, това с ръждата е кофти но няма то да погуби колата.Важното е всичко останало да се задържи в добре работещо състояние. Поздрави! Колата я купихме! :icon_thumbup: Вече стана така: Който си няма Галант, не го викаме с нас на кафе. :icon_dance: Колата е чудесна, карах я. Единствената субективна разлика с моята е че сменя скоростите някакси по-меко а спирачките са също доста по-меки. Т.е. спира по-бавно на усет, възможно е фактически да спира еднакво или по-добре... Накладките и дисковете са като нови... Направи ми впечатление че всички метални покрития са различни от моите - моите са нещо като цинк със зеленикаво-златист цвят. Онези са някакви други и хващат корозия! Дали на последните Галанти (този е производство 10.2003 !!!) не са променили нещо? Може да са с еднакъв парт номер но просто не са еднакви с моя, и това е. Сменян маншон на каре, явно се с късал по незнайна причина, какво е положението с карето в този случай не е ясно........... Маркучите на водата бяха много съмнителни - без надписи и зеленикави на цвят. Такива били на най-новите... На този двигателят е с промените 163к.с. --- 160к.с., някои сензори са сменени и сложени на друго място, има един сензор на генерацията отпред който го няма при мен. На канала - перфектно окачване, кормилна рейка перфектна, шарнири без грам луфт, кормилни щанги без луфт, лагери идеални, всичко се върти и мести безшумно, без никакво усилие като прецизен механизъм. Направихме малко драйв тестове на един празен супермаркет, с висока скорост завои, колата е идеална просто, симетрична реакция наляво-надясно, няма пукания, шумове или каквото и да било... Защо пиша всичко това - ами за да изброя какво сме гледали, може да е полезно за други... Или ако някой допълни нещо... Хубаво е да се направи нещо като чеклист за покупка на Галант - като допълнение към онази статия Аз се сдобих с едно бракувано радио Бекер, напълно ново на вид, ама точно като това което винаги съм искал, и си го оправих!!! :icon_thumbup: Разчистваха един склад... Ето че добрината която проявих към човека ми се върна. :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi87 Публикувано 30 април 2008 Сподели Публикувано 30 април 2008 сложи снимки да видим :plane: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2008 сложи снимки да видим :plane: :rulez: Заразата се разпространява Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.