Премини към съдържание

Покупка


aga

Препоръчано мнение

Един приятел се разболя за Галант и ходим да гледаме.

 

Намерихме идентично копие на моя, и мога да направя директно сравнение.

 

60 000км, 2002.

 

На вървене, управление, стабилност, шумове и т.н. няма абс. никакви забележки или разлики с моя.

 

Сега подозрителните неща:

 

Предни дискове нови - ОК, кривят се, сменят се

Няма никакви емблеми отпред и отзад, с обяснението - така е поръчан (има ли такава опция изобщо?)

Лайсните на прозорците са хлабави от едната страна.

Моторът и всичко под капака е ужасно зацапано, с пластове наслоена мръсотия. Ей това ме притеснява, защото знам отлично как и колко се цапа моя. Просто този има вид на непипан поне 100 000км ако не и повече.

Салона е също доста занемарен но не е проблем да стане като нов.

 

Седалките - кожата на щофьорската има характерните олюпвания като на кола на 300 000км. Просто сравнен с моя, този изглежда стар, ама много по-дърт! А е на по-малко км... (уж). Да рече човек, стария собственик е бил по-тежък и го е протъркал... Но.... чак толкова....

 

Същото с волана, лоста на скоростите - доста по-износена кожа.

 

На вратите тази част която обикновено е боядисана в черно (около стъклата) е ясно пребоядисвана и то с обикновената боя, а там оригинално е малко по-специална (матова). Има следи от шкурене на основата.

 

Отзад частично е пребоядисвано, има едно невидимо потекло място - ОК случват се леки удари... Но продавача твърди - НИКАКВИ удари...

 

Иначе е идеално прав, всеки контур, равнина, процеп, е перфектен. Текстурата на боята е равномерна, боята не е чистак нова, ... огледах го под лупа.

Оптически е много добре. Ако е оправян, е направен отлично и не наскоро.

 

Сега главното - автокъщата е на братя сърби, а собственикът е и той сърбин. Колата е купена и карана в Австрия. Нищо против сърбите, но превъртането на км е нещо характерно за нашия край. Въпрос на статистика.

 

Успяхме да свалим 1000 евро (цената е 11 000 евро) заради несменени консумативи. Тръгна да ми развива теории кога се сменят ремъците, маслата и колко струвало - ангренажа бил 200-300 евро... Ясно ви става...

 

Според мен този е превъртан поне със 100 000км и не са полагани грижи. Убеден съм просто, шестото ми чувство казва НЕ. Обаче моя познат е в транс, тръгна да оставя капаро. Ще трябва да му бия 2 шамара да се събуди. :D Другата седмица сме на сервиз за по-обстойно гледане. Кажете сега, кво да го правим, да го взимаме ли. Егати въпроса.

 

Излишно е да пускам снимки, на вид е прекрасен.

 

Както разбирате се вълнувам все едно аз си го купувам. :D :D

 

:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мое лично мнение е, ако можеш да го удържиш още малко, за да не страда после. Щом 6-тото ти чувство казва не, може би е по-добре да не избързвате.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че трябва да го заведеш да види и някой друг Галант, докато не е капарирал този!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятам че колегата dan е прав. Разгледайте поне още 2-3 коли, пък ако толкова му е на сърце да си чупи главата. Аз не бих взел тази кола след всичко което си видял, а и най-вече заради сърбите. Наистина има нещо скрито, защото има неща които описващ, които са като на моята 20 годишна Е33-ка. Става въпрос за боята на рамките на прозорците и т.н. Освен това кожен салон не се протърква толкова лесно. Аз съм 115кг и за 7 години и почти 500000 км трудно протърках шофъорската седалка на едно Деу, а кожата беше страхотна. След всичко което изброи тази кола е поне на 150000 км. Виж и педала на спирачката, по него също се познава лесно. Като за последно по-скоро не , особено при тази цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че отговорите се съдържат в цялото описание, което даваш за този автомибил и ти сам си на мнение да не взимате тази кола.

Както чета - не я взимайте ( според мен ).Не са се свършили хубавите коли- напротив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко съвета от мен - обърни внимание на кожата на волана, започва да избелява в горния външен край след 160 00 км, същото важи и за бутоните на климатроника, ако има протъркване по тях, значи колата наистина е на над 160 000км.

За емблемите може само Миро да каже, но аз нито съм виждал, нито вярвам каквато и да е кола да излезе от завода без емблеми. Има нещо гнило в тази кола, ама толкова гнило, че чак намирисва. И моя съвет е да не я купувате, хеле пък на тази цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мале, 11 000 евра...

Моят камион е '93. Аз му скъсах седалката без да искам миналата седмица (плат, разбира се), ама са 15 години и е от италия - слънце, жега и така.

Другото го остави. Ама тва с мърлявия двигател - не е за купуване - дори на Горубляне ги мият.

Моя, като го купих миналото лято, беше на "153 533"км. Нямаше никакви уливания. Нормално. Измит е. Сега, след 35х км - пак няма - не съм го мил - само прах.

Бе каква е тая кола 2002, дето вътре е съсипана така?

Бий му два шамара и търсете....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант има само малката емблема отпред на капака. Няма никакви други. Някои от Спорт Едишън излизат така. Ама поне отпред има де :icon_blush:

Другото, което ме изненада...Галант 2002 без АБС???

Аз лично не бих взел точно тази кола ако ще и 5-6000 Евро да бе. В Германия за по 7-8000 има невероятни Галанти. Има и по 5к де ама понякога евтиното излиза скъпо :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga, не му позволявай да я вземе, за да не загуби ентусиазма и любовта към Галант! Защото представата му сега за Галанта по твои думи е една, а ако вземе някоя кола, която не ти харесва - ти ще си караш Галанта, а той ще храни сервизите на Мицубиши в Линц...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодарен съм ви за съветите! Много е важно когато човек си загуби ума, някой да му даде опора :icon_thumbup: Галантите са като хубавите жени, човек :D трудно устоява дори на лошите!

 

Наистина намирисва нещо, нали знаете, като се взима решение трябва да има вътрешна увереност, която в случая я няма.

 

Затова ще му кажа да гледа нататък. В случая зорът беше за това че е рядката комплектация Аванс черено-черно, крокодилско зелената текстура на таблото, др. дреболии. Но има и други хубави Галанти, не по-малко хубави, по своему...

 

Отново благодаря! :D

 

п.с. Колата иначе е страхотна! Ако можеха да я подарят, пък другото лесна работа! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиваме да гледаме друг който е... нямам думи, зеленикав със светлите кожи, и от Мицубиши дилър, а не от трафиканти на коли, проститутки и други неща:

 

http://www.car4you.at/sea_det.cfm?step=30&...96870,102043712

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиваме да гледаме друг който е... нямам думи, зеленикав със светлите кожи, и от Мицубиши дилър, а не от трафиканти на коли, проститутки и други неща:

 

http://www.car4you.at/sea_det.cfm?step=30&...96870,102043712

 

Много добре изглежда, а и като му виждам реколтата... според мен това е колата...

Единствения му минус според мен е цвета... :icon_blush:

Огледайте на място и споделете...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиваме да гледаме друг който е... нямам думи, зеленикав със светлите кожи, и от Мицубиши дилър, а не от трафиканти на коли, проститутки и други неща:

 

http://www.car4you.at/sea_det.cfm?step=30&...96870,102043712

 

Абе красота! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда, а и като му виждам реколтата... според мен това е колата...

Единствения му минус според мен е цвета... :icon_blush:

Огледайте на място и споделете...

 

Като го вземем, ще направим снимка и малко равносметка. Ако подредим колите от офиса ни, ще е така: Галант, Галант, Галант, Мазда 6, Нисан, Акорд. Направете си изводи какво карат инженери които работят по проекти за европейски автомобилни ОЕМ. Изводите са ясни, твърдо НЕ на европейските. Макар че това е против самите нас защото спрат ли продажбите, увяхваме. За щастие на европееца му е насадено генетически да купува само Голф и деривативите му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снимайте си офиса с тези автомобили пред него... след това я качете на сайта си като титулна страница! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не не пиша на най-правилното място, но ми стана смешно и все пак ще го направя...

Вижте преди малко какво прочетох в нашето mobile, относно един продаващ се Галант /2000г./:

"Допълнителна информация:

Колата е на реални км, перфектно състояние. Може бартер за Golf 5 или малък джип с доплащане от моя страна"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не не пиша на най-правилното място, но ми стана смешно и все пак ще го направя...

Вижте преди малко какво прочетох в нашето mobile, относно един продаващ се Галант /2000г./:

"Допълнителна информация:

Колата е на реални км, перфектно състояние. Може бартер за Golf 5 или малък джип с доплащане от моя страна"

 

Страшното е, че преди две седмици имаше един подобен... който се е продал... тоест - сменен е! Правете си сметката какви коли се продават ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga страхотна е ама и цената е страхотна. Само от любопитство и ако не е тайна, колко струваше твоята като я взе навремето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga страхотна е ама и цената е страхотна. Само от любопитство и ако не е тайна, колко струваше твоята като я взе навремето?

 

Моят беше 16500. Висока цена? И да, и не. След доста пресмятания стигнах до извод че това е дори един от евтините варианти за автомобил с подобни качества и най-вече превръщащ се в зараза - коя друга марка би накарала в рамките на 1-2 години трима познати последователно да си сменят текущите коли с Галант (четвърти ще сменя по-нова технологично Мазда 6 за Галант)? :icon_thumbup: Има очевидно причина - тя е известна на всички ни, нали? :icon_dance:

 

Всъщност некараните Галанти държат упорито цена между 13 000 - 18 000 евро.

 

 

Сега относно онзи зеления - трепач е! Със забележки. Сериозно се депресирах че вече няма да имам най-хубавия Галант в Австрия. Със сигурност не е менте, има си всички следи от експлоатацията колкото е обявен, не е напудрен... Има кора под мотора... Няма разлики с оригинала, като при онзи. Няма ненормален дисбаланс в износването и зацапването на една част, и ненормално нов в друга част... Просто една кола на 40-50 000км трябва да изглежда видимо чистак нова с леки следи по боята, основно при дръжките на вратите се наблюдават леки следи от нокти (махат се лесно), бронята има леки надирания отдолу в невидимата част (бордюрите тук са с еднаква височина и паркирането става до упор без много мислене, но на Галант леко задира отдолу). Всичко идеално право. Стоповете не са матирани от времето, лайсни и уплътнения са много свежи, стъклата са с голям гланц (важен показател, с времето хващат плака която се маха трудно). Салонът е все едно чисто нов, ни най-малка следа въпреки че е светъл. Все едно нови кожени обувки - просто нова кожа на пипане, мирис. Двигател, окачване, вървеж - часовник. 2 години гаранция. Масло авт. скорости - малинка без частици... Казанчетата за антифриз, спирчаки, серво са бистри, чисти.... Маркучите са нови на вид с надписи... Перфектен!

 

Сега забележките - хванал е ръждица завалията. Това му е болката. Веждите по ръба са хванали леки "пъпки". И ще се прави процедурата от онази тема. За щастие само в невидимата част. Ще се подходи много сериозно по въпроса, с най-добрите продукти. Иначе повърхностна ръжда го е пипнала леко навсякъде - болтове на корите, носачи... Като го вземе, колата влиза в бокса за цялостна терапия - намерил съм специален сервиз за реставрация на олд таймери, там си знаят отлично работата как да превърнат старо желязо в експонат. Тука има мания на тема олд таймери, през уикендите плъзват навсякъде лъскави коли от 60те. Значи и Галант 2003 ще може.

 

Сега малко коментар относно ръждата по Галант - Виждал съм Галант на десет години с много по-малко ръжда от такъв на 5 години. Моят е образец за липса на ръжда, причината е само една - веднъж седмично се измива около прагове и вежди със струя, и така е от първата му зима - която беше в мои ръце. Преди това дори тръбите на гърнето бяха с блясък. Сега след 2 зими, там където на зеления има ръжда, на моя има сиви на цвят безвредни хим. съединения. Ще пусна снимки!

 

Та ако се сравнят сега цените:

 

моя беше 16500?, 2002 - 2006, 24000км, без деградация, и досега без ръжда

зеления - 14 000?, 2003 - 2008, 45 000км, с малко тръгнала ръжда за оправяне

 

т.е. за моя съм платил 2500? повече за ефективно по-малко експлоатация с 1 година, с по-голям потенциал заради ръждата

 

Ако се игнорира ръждата и приеме че са еквивалентни като кола, идват дребните неща - моят имаше комплект летни гуми с маниашките джанти и втори алуминиеви с нови зимни гуми. Зеления има само 15' джанти, но има страхотно радио Becker. Всички тези подробности дават нюанс в цената от порядъка на +-1000 евро. Само радиото му е 500 ново.

 

Зеления обаче ще сменя ремъци сега, аз сменях след 2 години. ...

 

И т.н...........доста аргументи за и против. ...

 

Ръждата обаче е проблем и погледнато в бъдещето, макар и по-нов като дата и км., зеления ще е за скрап доста по-рано от моя (дай боже деградация от само себе си). Ще сваляме цената! За съжаление това е което може да се купи тук. Остаряха Галантите!!!

 

И така, това е колата, човека е твърдо убеден и отива да си уреди документите и... имаме нов фен. Някой ще спи на ванилените кожи другата седмица и ще сънува ванилени сънища. Шегувам се! :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е чак до скрап надали ще се стига, все пак колата си се подържа .. аз моята съм решил да я карам докато ми се кара .. предполагам > 5 год. След това я давам на бащата, който също стана фен на Мицубиши покрай моите 2 красавици .. и така .. Дори и да не излезе по хубав модел от сегашните ни Галанти, пак Галант ще взема и така ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е чак до скрап надали ще се стига, все пак колата си се подържа .. аз моята съм решил да я карам докато ми се кара .. предполагам > 5 год. След това я давам на бащата, който също стана фен на Мицубиши покрай моите 2 красавици .. и така .. Дори и да не излезе по хубав модел от сегашните ни Галанти, пак Галант ще взема и така ..

И аз така мисля, това с ръждата е кофти но няма то да погуби колата.

Важното е всичко останало да се задържи в добре работещо състояние.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
И аз така мисля, това с ръждата е кофти но няма то да погуби колата.

Важното е всичко останало да се задържи в добре работещо състояние.

 

Поздрави!

 

Колата я купихме! :icon_thumbup:

Вече стана така: Който си няма Галант, не го викаме с нас на кафе. :icon_dance:

 

Колата е чудесна, карах я. Единствената субективна разлика с моята е че сменя скоростите някакси по-меко а спирачките са също доста по-меки. Т.е. спира по-бавно на усет, възможно е фактически да спира еднакво или по-добре... Накладките и дисковете са като нови...

 

Направи ми впечатление че всички метални покрития са различни от моите - моите са нещо като цинк със зеленикаво-златист цвят. Онези са някакви други и хващат корозия! Дали на последните Галанти (този е производство 10.2003 !!!) не са променили нещо? Може да са с еднакъв парт номер но просто не са еднакви с моя, и това е.

 

Сменян маншон на каре, явно се с късал по незнайна причина, какво е положението с карето в този случай не е ясно........... Маркучите на водата бяха много съмнителни - без надписи и зеленикави на цвят. Такива били на най-новите...

 

На този двигателят е с промените 163к.с. --- 160к.с., някои сензори са сменени и сложени на друго място, има един сензор на генерацията отпред който го няма при мен.

 

На канала - перфектно окачване, кормилна рейка перфектна, шарнири без грам луфт, кормилни щанги без луфт, лагери идеални, всичко се върти и мести безшумно, без никакво усилие като прецизен механизъм. Направихме малко драйв тестове на един празен супермаркет, с висока скорост завои, колата е идеална просто, симетрична реакция наляво-надясно, няма пукания, шумове или каквото и да било...

 

Защо пиша всичко това - ами за да изброя какво сме гледали, може да е полезно за други... Или ако някой допълни нещо... Хубаво е да се направи нещо като чеклист за покупка на Галант - като допълнение към онази статия

 

Аз се сдобих с едно бракувано радио Бекер, напълно ново на вид, ама точно като това което винаги съм искал, и си го оправих!!! :icon_thumbup: Разчистваха един склад... Ето че добрината която проявих към човека ми се върна.

 

:icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...