Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

MitakaNadeto

Потребител
  • От него общо

    57
  • Регистрация

  • Беше тук

За MitakaNadeto

  • Рожден ден 10/05/1967

Местоживеене

  • Град
    Варна

Интернет контакт

  • AIM
    0897-808326
  • Уебсайт адрес
    http://www.ilan.bg
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    4G37 Galant, 4G18 Space Star
  • Интереси
    Електроника.

MitakaNadeto's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги, какво става с покупката? Дайте малко инфо...!
  2. MitakaNadeto

    Трудно палене

    Моят съвет е да се премери компресията на всеки цилиндър. Диагностиката и електрониката няма да ти го покаже, ако имаш проблем там ......
  3. Карай с разстояние 0.7- 0.8мм задължително. А на колегата Bakard1 му предстои ремонт на изпарител и цялостна проверка на газовата система... - клапани, филтри, тръбопроводи за графитни отлагания и т.н. Аз дори бих отворил и бутилката за да я изчистя :icon_blush: !
  4. MitakaNadeto

    Space Star 1.8 GDI

    Тази тема май е за друг раздел от форума...! Все пак споделете, колега, какъв е проблема !? Както чета не молите за съвет, а само търсите ЕЦМ ... Кой направи диагностиката? Или сте закупили колата без ЕКУ ? Дайте малко инфо !
  5. Колеги, не знам защо се заблуждавате и свързвате предавателното число на скоростната кутия при различните предавки с това на какво гориво карате в момента ?! Няма начин две едни и същи коли ( модели и мотори) при еднаква скорост да имат различни обороти. Разбира се изключвам преплъзване на съединител и драстично различен размер гуми. Горивото въобще 'не пее в хора' в случая. А че нашите коли се справят зле при ниски обороти е факт. На жена ми Space Star'a, макар и с обикновенно газово, не се наблюдава разлика в мощността на газ и на бензин, но забележете, че по сервизно за модела максималната мощност мотора достига при 5000 оборота, а максимален въртящ момент - пак някъде там по спомени. Това е тенденция за автомобилостроенето. Все по-малки кубатури, все по големи обявени конски сили и мощности за единица обем и все повече обороти на мотора, при които те се достигат !!!!!!!!! Кривите на мощността в случая са силно експоненциални спрямо оборотите, докато в по-старите модели (визирам моя Галант 91г.) са по-скоро линейни. Затова аз карам и на 5-та предавка с 40км/H без никакъв проблем и придърпване, а със звездата ми трябва 3-та. Оттам - разход, шум и т.н.
  6. Малко инфо за джаджата, която препоръчвам: http://www.futurashop.it/allegato/8210-SCANMASTER.asp?L2=SOFTWARE%20VARI&L1=SOFTWARE%20E%20SISTEMI%20DI%20SVILUPPO&L3=&cd=8210-SCANMASTER&nVt=&d=75,00 Тествано е от мен и работи !
  7. За мен Space Star е малко шумна кола, що се касае за звука от гумите при движение, примерно, по грапав асфалт. В сравнение с Galant, обаче, що се отнася за стабилност, е по-добра въпреки привидната си по-голяма височина на центъра на тежестта. По-комфортно се чувствам, разбира се, в стария си Galant, но определено ми е по-сигурно в Space Star'a ! При дълъг път (примерно 500 км. с едно спиране за зареждане) звездичката съвсем малко отстъпва - отнесено до умората на водача. Силно ме впечатлява и чувството за голям обем и пространство в купето. Както аз, така и жена ми сме много доволни от избора си !!!
  8. Здравейте, колеги! Мина дълго време, докато добия окончателно и най-важното – вярно впечатление от ремонта на автомобила, който предприех. Изминах близо 8000 км. след него. Чувствам се задължен да споделя с Вас резултатите, защото само по този начин можем да си помагаме и самообучаваме без който и да било от притежателите на тази великолепна марка кола да влиза в непредвидени и излишни разходи. Ремонта стана бавно. Относително качествени части за 1.6 се намериха трудно. Резултата – ОТЛИЧЕН !!! При една командировка в Пловдив си купих уред за мерене на компресия за смешните 36лв. Проверих го, калибрирах го и допреди седмица , честно казано, ме беше страх да се разочаровам и да измеря компресията на колата. След като го направих учудването ми е огромно – резултата е почети двоен в посока нагоре. На всичките 4 цилиндри измерих налягане 1.45МР !!! Мотора се държи съвсем различно от преди. Има отлична динамика, линейност в ускорението, намален разход на гориво и т.н. Смятам,че няма какво да желая в повече! Сега разбирам колегите, които толкова много хвалят както модела на колата, така и майстора , на който поверих автомобила на жена ми. Човека има много прецизна и точна работа, направи коректно това, което изисках от него и съм сигурен, че така действа с всички свои клиенти. Сумата за труд е пренебрежително малка в сравнение с това, което той даде от себе си за да има налице този краен резултат. Може би по-нагоре в темата съм споменал, но не е излишно да повторя, че той се казва Слави и сервиза му е срещу обръщача на линия 13 на околовръстното на Варна (тел. 0895616479 ). Горещо Ви го препоръчвам. Не е някой самозванец в занаята. Свидетел съм на стремежа му всичко , с което се е захванал, да бъде изпипано с отлично качество. Ако се съмнява в нещо, което би го затруднило било то в работата, било то в диагностиката, то той не се поколебава или срамува да се консултира и с други изявени негови колеги от бранша. Има и безупречен диагностичен уред, предимно специализиран за нашите коли и марка. Много приятен човек за комуникация !!! Сега да споделя с Вас, че си купих и това : http://www.ebay.co.u...=item1c237756bf . Представлява OBD2 диагностичен уред (V1.5 ELM327 OBD2g OBDII CAN-BUS Auto Dianostic USB Interface Code Scanner Reader ) , който с един лаптоп върши идеална работа за бензиновите модели на Mitsubishi Space Star (или поне за моята кола – да не подведа някой). Безбожно евтин е за целта си и си заслужава. Също го препоръчвам на ентусиастите като мен ! Лека и безаварийна на всички и до скоро от мен !!!
  9. Първо провери компресията на всички цилиндри ! Имам същия проблем и при мен, който се превърна в цяла одисея....
  10. Ами то и аз съм със същия проблем с антената. Смятам за изключително недомислено технологично решение да се сваля държача на антената откъм кората на вътрешността на автомобила. Мисля да дествам също по втория начин......:rolleyes:.
  11. Здравейте отново , колеги и ЧЕСТИТ ПРАЗНИК !!!!! Благодаря за мненията и препоръките !!! Наистина се нуждаех от тях. Постъпвам точно по начина, по който ме съветвате: - нови сегменти на NPR - тук във Варна са 110 лв. Премерих ключа на сегментите - 0.30. Макар и да е в нормите според спецификацията на мотора, предприемам смяна въпреки всичко-за да не ме е яд впоследствие - ремонт на главата в Техническия Университет. Говори се за гарантирано качество на работата там. Обслужване на - легла, клапани, челен шлайф. Като цена - 125 лв за 16 клапана. Понеже това е най-важното от всичко до сега, което съм правил по колата, съм силно притеснен как ще се напаснат височините на клапаните, дали ще ги проверят за кривини или задиране във водачите, какви контактни повърхности ще оставят и т.н. Едно време сам си обслужих главата на една ЛАДА с руски райбери - 6 на брой от руснаците, когато идваха на нашите пазари. И понеже сам си го правих - стана отлично. Но там нямах хидравлични повдигачи а точно това ме притеснява в настоящия случай. - пълен комплект гарнитури за главата - 170 лв. Ако след тези смени и ремонти не се постигне еднаква компресия на всички цилиндри или тя е по-малка от 1.4Мр, то някой някъде не си е свършил работата. Други филми няма, за да се вкарвам сам в тях. Ще споделя, разбира се, резултата скоро. А вие ми пожелайте късмет .......!
  12. Здравейте, колеги! Ще помоля за бърз съвет, защото колата ми е разглобена в сервиза на Слави във Варна и сме в безизходица. А тя е Mitsubishi Space Star, 1.6 MPI 4G18, 2004г., 98hp, 96000 км. Много накратко предистория: - Купена в началото на годината от Мездра (иначе е от Австрия) с един прескочил зъб на ангренажния ремък; - Монтирана на другия ден обикновена газова уредба ; - Сменени свещи, бобини, кабели, ангренажен ремък с ролка, термостат, датчик за температура, спирачни дискове и куп други дреболии, за които съм се сетил. Не трупа грешки в ЕЦМ,а. Основен проблем на колата - прекъсване на запалването в различни цилиндри, загуба на мощност и при двете горива, гърмене във въздушния филтър при работа на газ. Най-накрая премерих и компресията (и при топъл и при студен мотор) и като че ли открих причината: 1-ви,2-ри и 4-ти цилиндър са 0.8 MP, а трети - под 0.7 при норма грубо от 1.2 до 1.5. Проблема, обаче, не е на път да се разреши, а напротив. След сваляне на главата не се открива защо този двигател няма компресия. Клапаните и буталата са чисти и не са прегорели, държат налятата им нафта. Коляновия вал е като нов. Повдигачите също. Няма и пробив на металната гарнитура. Свалихме и буталото от 3-ти цилиндър - този с най-ниска компресия. Сегментите са еластични, ключът им е по-малко от милиметър в цилиндъра, а самите цилиндри нямат износване - имат елипса само 2 стотни. Колата не харчи масло въобще. Буталата също са без елипса и са с диаметър 75.4мм. в горния си край. Прави впечатление, че са като че ли изработени от 2 материала - челото им до началото на втория сегмент е по-тъмно и по-твърдо от алуминия по-надолу, но това не е опушване или прегряване, а друг материал. Отговарят по снимки на оригиналите за модела. Не личи по нищо мотора да е отварян. Преди разглобяването е проверена на газов анализатор - не се отчита каквото и да било нередно в отработените газове. Аз наистина моля за вашата идейна помощ и подкрепа, защото както аз, така и всички покрай колата сме в патова ситуация без полезен ход в случая. Много се надявах проблема да е в главата на мотора, като не забравям да отчета объркването и празнотата и в моята собствена глава. Приемам всякакви съвети и предположения, включително и привидно невъзможните.
  13. При мен докато не минах главата на шлайф, тази майонеза не се махна от капачката. Никакво съмнение няма, че това е повишено съдържание на вода в маслото. Оправдавах наличието на такава пяна с това, че карам във Варна - тоест силно влажен въздух. Нарочих след това и маслата, които наливам. Да, ама не !!!!! Маршрути на много къси разстояния също могат да доведат до нещо такова, но не и в такъв мащаб. Аз сега карам на ден по 7км. до работа и толкова за връщане. Колата работи с всякакви масла и няма и помен от майонезката.....:icon_dance:
  14. Днес смених ремъка. Резултата е, че немога да си позная колата - великолепна динамика, 2 пъти по-нисък разход на гориво, безпроблемно палене и работа на двигателя и на двете горива. И наистина - не правете като мен да въртите мотора откъм разпределителния вал или поне го освободете от компресия с махане на свещите. Може и да побутвате колата на скорост. Аз просто бях нетърпелив в случая ( и леко мързелив .....) :D
  15. Здравейте отново, колеги! Преди 2 часа реших да проверя газоразпределението на колата, че стана по-топло днес. ИМАМ ПРЕСКОЧИЛИ 2 ЗЪБА. Тази проверка ми хрумна след като в сряда се получи детонация на газ и се пръсна въздушния ми филтър на парченца в движение. Непаленето, гасненето на кръстовища, ниската мощност, липсата на динамика, големия разход на гориво, еднаквото поведение на колата и на бензин и на газ, прекъсването в запалването, разликата в поведението на ниски и високи обороти СЕ ОКАЗВАТ РЕЗУЛТАТ ОТ НЕПРАВИЛНО ГАЗОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ в моя случай. Скоро ще предприема смяна и се надявам само с това да се размина. А проверката става много лесно - сваля се горния капак ( 3 бр. болтове), с ключ 17 се върти шайбата на разпределителния вал докато дойде на белег и се гледа къде ще застане белега на шайбата на коляновия вал. Той, разбира се, също трябва да е на белег. А ако не е - ясна е работата..... като при мен. За 10 минути работа се успокоих, че както ми беше тръгнало бях стигнал до дефект в ECM-a. Моя опит показва, че при такъв дефект компютъра не дава грешки, а ако покаже някъкви, то те са подвеждащи. Лека и безаварийна на всички!
×
×
  • Създаване...