Премини към съдържание

Още един член на Mицубиши :)


shosho

Препоръчано мнение

По хубаво стечение на обсоятелствата най-накрая успях и аз да се сдобия с дълго бленувания автомобил ГАЛАНТ:)

Характеристики:

Двигател: 2 литра

Мощност: окло 136 коня

Година: 05.07.1999

Цвят: тъмно син

Скоростна кутия: ръчна

Клометри: 93 хиляди

Климатроник

Цена: С докарването 10 500 лева ( само колата 4300 Евро)

 

Има някои странности, които бих ги нарекъл плюсове... Но първо ще започна с минусите... Значи колата ми я докараха от Германия... стария собственик я е карал с криви дискове и е разбил окачването... Смених всички неща по окачването... горни носачи, долни, дискове и накладки... също така ремъци масла и филтри... Другата приятна изненада беше тапицирането отвътре... явно предишния притежател е бил нещо спортистче, защото беше я сменил с няква синя тапицерия (ама едно синьо :))))) няма такова искрящо синьо)... та и нея я претапицирах...другите "екстри" бяха сини стелки с дракони иии отвънка имаше една ГОЛЯМА КОБРА залепена на левия заден панел на колата :) Ами това са минусите :)

 

Та ето и нещата, които според мен се отличават от стандартния вариант:

1. Когата сменях дисковете и накладките се оказа, че при мене е по голяма цялата спирателна система (дискове, апарата и накладки) - надявам се това да е плюс :)

2. Колата е с жълто амортисьори КОНИ и червени пружини (прекарах я колата на тресьор и пружините и амортисьорите са перфектни на 86-88%) - но отпред е доста ниска, което води до два минуса - предната броня задира и късите светлини светя доста близко 6-8 метра напред... ходих на няколко места за реглаж на фарове и не става :(

3. Генерациата е преправяна като не излиза 4 в 1, а 4->2->1 за което съм чел, че облекчава оделянето на газовете

4. Инжекторите са ми жълти (майстора, който я гледа предположи, че са от по мощен мотор) - тук също нямам мнение по вапроса

5. Колата е на 93 хиляди километра и вътре освен тапицерията другото е мноого запазено (с нея дойде документация за всички технически прегледи, които са и правени на всеки 3 години, където е описано как и нарастват километрите) До някъде мога да имам доверие, че километрите са реални ама въпреки това ми звучи много хубаво, за да е истина :)

6. Двете задни странични и задното стъкло са тонирани

 

ето я и красавицата :

post-2990-1208338296.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Много да те радва!

За това че колата ти е ниска не се притеснявай. Мойта също е със спортно окачване и в началото запираше тук там, но с времето се научаваш от къде и как да минеш! Зимата съм се качвал с нея до Безбог, Алеко, Боровец и т.н...дори помагах на един 4 матик да излезе от една преспа :icon_thumbup:

Слагай едни 17-ки и ще я вдигнеш малко! Лошото на колите от Германия е ръждата...при мен цялата кола отдолу и по веждите е мината на прахоструйка или нещо подобно, за да неръждясва, но предполагам, за да се стигне до там е била избила ръждица :icon_blush:

 

Направил си правилният избор! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еххх... все нови и нови попълнения - честита да ти е колата, да те радвам много километри и да надживее очакванията ти :)

 

Единственото, което ми хрумна при четенето, е че подобен тунинг, какъвто има това возило, обикновено си правят по-млади собственици, които карат колите... да речем на малко по-висок предел и форсират, за да се движи по-спортно. Проверил ли си състоянието на двигателя? Колко разход ти дава... и дали не е удряна, особено с тези проблеми по ходовата час :)

 

Пак ще ме обвинят, че съм песимист, но ти давам съвети какво да и провериш... защото всичко е поправимо, но сега е моментът да се поправя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не е удряна а разхода е:

 

градско: 10.5-11

извън градско:

До Благоевград с около 80-120км/ч - 6.3/100

До Враца 140-160км/ч, като на два пъти моментно вдигах 200 - 7.5/100 (+климатроника работеше от време на време не през целия път)

 

но я гледахме добре и аз предполагах, че младок я е карал масло не гори не духа от пробката и такам :))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много е добра колицата. :icon_thumbup: Трябва да пуснеш в галерията малко снимки на колицата от вътре и от вънка ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и от мен! Наистина е удоволствие да се види такъв дзвер на пътя :wub: . Колкото до пружините и моите са същите жълти спортни, и аз малко се притеснявам за това да не задира, но всяко лошо нещо за добро - поне ще е по устойчива в завоите :). Пожелавам ти да и се радваш максимално и да и навъртиш поне милион безаварийни километри! Аз поне за мен вече знам, че съм влюбен в моята :wub: , направо си мисля, че годеницата ми ще ми даде развод още преди да сме се оженили :unsure:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега, за добрия избор !

Разхода на гориво ме кара да си мисля, че си късметлия и скоро няма да имаш проблеми с мотора.

Пожелавам много безаварийни километри и добро настроение с този автомобил !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ааайде да ти е честита и от мен!

 

BTW: миналата неделя да си бил случайно на ул. Витошка!? :) - една същата кат твойта ама едно турско синьо братче ми извади очите, - загледайме я с гаджето щтото се открояваше от всички спрели наоколо возила .... :) :mitsu-smiley: :icon_rock: ...много ми хареса :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...