trreck Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Налях 3 литра и нещо ми се струва множко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Налях 3 литра и нещо ми се струва множко3.4 литра с филтъра, маслото трябва да бъде 10W40 SH/A3-96.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trreck Публикувано 11 март 2008 Автор Сподели Публикувано 11 март 2008 Явно не сме го източили добре защото след като налях 3 литра на щеката показва около 25мм над максимума :icon_hmm:въреки че двигатела беше загрял... мястото беше равно и чакахме да се утече доста време даже тая вечер мерих колко сме източили кам 2 литра без филтъра защото него го изляхме на друго място Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Явно не сме го източили добре защото след като налях 3 литра на щеката показва около 25мм над максимума :icon_hmm:въреки че двигатела беше загрял... мястото беше равно и чакахме да се утече доста време даже тая вечер мерих колко сме източили кам 2 литра без филтъра защото него го изляхме на друго мястоявно ...............тия мотори обаче задържат много масло и много бавно се стича..............един съвет , докато точиш маслото ,развий масления вилтър и/или го махни...................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 И аз като си сменям маслото ми побира около 2,5 - 2,75л. масло, двигателя ми е същия. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 И аз като си сменям маслото ми побира около 2,5 - 2,75л. масло, двигателя ми е същия. :mitsu-smiley:О...........вие сега ме карате да проверявам на няколко места.............там поти навсякъде го дават 3.2-3.4 литра,явно зависи и от вместимоста на филтъра...... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Възможно е да е и от вместимостта на филтъра, защото съм виждал и много малък филтър и такъв с двойно по-голяма дължина. Една от смените на маслото съвпадна със смяна на ангренажен ремък и тези услуги ми ги извършиха в Ратола Пловдив и на другия ден проверих нивото на маслото, беше над максимума, при което се обадих на Любо от Ратола Пловдив и той ми каза, че са наляли точното количество по каталог. Да неби да има някаква неточност? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 В книгите пише точно както Пламен казва.3л. събира картера и 0.3л. филтъра, което прави точно 3,3л. масло за двигател 4G13При предишната ми смяна на маслото на двигателя ми наляха 3л. и маслото застана малко над максимума.Филтъра за този двигател е само един (оригиналния)! Може би остават около 300 грама от старото маслото във маслената помпа и в легенчетата при клапаните.Другия вариант който си мисля е да има отлагания по дъното на картера, обаче да са толкова много е почти не-възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Аз казах да се налее 3.4 литра масло, като наляхме 3 литра и беше над максимума, просто така е създаденамаслената система, че явно не може да се оттече всичкото масло, като остава около половин литър от старото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Аз казах да се налее 3.4 литра масло, като наляхме 3 литра и беше над максимума, просто така е създаденамаслената система, че явно не може да се оттече всичкото масло, като остава около половин литър от старото.Може, но е глупаво това...........за да изхвърли маслото от помпата, трябва при махнат филтър и махнати лули на свещите или откачен куплунг на делкото ( с други думи така трябва да я приведете колата че да не запали) да завъртите 2-3 пъти на стартер малко за да изхвърли и останалото масло ...........Картера събира точно 3.1 литра + м. филтър ,който може да събира 100-200 мл. още .............това го казвам от опит ,тъй като на такъв мотор преди 2 месеца правих осн. ремонт и както се сещате след ремонта той е чист и абсолютно празен..............сипах 3.0 л. масло и след като поработи 5 мин. и следващо изчакване от 10 мин. докато направя други операции ( слагане на капаци, пистови ремъци и т.н. ) на щеката нивото беше на средата, долях още 200-300 мл. и дойде точно на макс. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Component Capacity Product Check/Change Engine 4G13 -3,4 liter Havoline Extra 10W-40 Havoline Premium 15W-40 / Change 10000 km / 12 months Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trreck Публикувано 12 март 2008 Автор Сподели Публикувано 12 март 2008 При мен сега е точно на максимума но след като източих около 400 грама през щеката за нивото...Следващата смяна задължително ще превъртя 2 3 пъти с извадени лули за да видя как ще е :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Не е въобще в темата, но знаете ли колко масло събира двигателя и скоростната кутия на Рено19 (F3N) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Не е въобще в темата, но знаете ли колко масло събира двигателя и скоростната кутия на Рено19 (F3N) ?Дай малко повече инфо за французина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 R19 (F3N740 мотора, 1.7 моноинжекция '92г.). Направо се учудих на вместимосттта (потвърдена и от форума на Рено) :(Това е една история за яко набутало се приятелче, ако на някой му е интересно как може да си купиш кола за 2000, 91 година, а на 3-тия ден да ти излезе още толкова... да разправям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Не е въобще в темата, но знаете ли колко масло събира двигателя и скоростната кутия на Рено19 (F3N) ? Аз имах Пежо 205 което събираше даже повече - маслото беше общо за двигател и скорости - вероятно и при това е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Как може маслото за двигателя и за скоростната кутия да е общо, до сега не съм чувал такова нещо И аз веднъж се пулих 20 минути поне пред сервизната книжка за рено 19 точно в секцията течности - масло, антифриз и т.н.Все едно караш камион, маслото е 6-7 литра в двигателя Дори на моя 2.4 литров двигател вместимоста е по-малка - 4 литра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Не е така - двигател 5.2 литра, скорости 3.4!!! литра. Колегите от рено форума казаха че фирмата е партия с ELF и се подкрепяли взаимно та затова е така - сипва се повече ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2008 Сподели Публикувано 12 март 2008 Не е така - двигател 5.2 литра, скорости 3.4!!! литра. Колегите от рено форума казаха че фирмата е партия с ELF и се подкрепяли взаимно та затова е така - сипва се повече ;)Не ,може просто коляновия вал да е в маслена баня...........в този случай трябва сериозен картер с голямо количество ,макар че се съмнявам.............По скоро тук става дума за поредната простотия френска , нищо лично ,без да се обиждат колегите от френския отбор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 13 март 2008 Сподели Публикувано 13 март 2008 Аз имах Пежо 205 което събираше даже повече - маслото беше общо за двигател и скорости - вероятно и при това е така. Божо, явно имаш впредвид Пежо 205 1.4 ГТ (легналия мотор). Скорости и двигател тук работят с едно и също масло. П.П. На всеки ли двигател с код 4G13, трябва да се налива масло с вискозитет 10W40? А за 4G13 16V след 2001 година, препоръчителното масло пак ли е 10W40? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 март 2008 Сподели Публикувано 13 март 2008 Божо, явно имаш впредвид Пежо 205 1.4 ГТ (легналия мотор). Скорости и двигател тук работят с едно и също масло.Да, само дето моя не беше ГТ, а с двигател с кодовото име XY7 :icon_blush: П.П. На всеки ли двигател с код 4G13, трябва да се налива масло с вискозитет 10W40? А за 4G13 16V след 2001 година, препоръчителното масло пак ли е 10W40?Общо взето зависи от климата, не толкова от двигателя. Ето тук е диаграмата от ръководството за 2001 независимо от двигателя (4G1 и 4G9) http://img402.imageshack.us/img402/3782/lancer2001yg0.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 13 март 2008 Сподели Публикувано 13 март 2008 Като гледам най-добро за експлоатация идва маслото с вискозитет 5W40, 100% синтетика(ако това има значение). Чудя се дали единственият '' - '' на 10W40 спрямо 5W40 е само този ,за долната температурна граница на използване(зимната)? В сервизната ми книжка, освен този термометър за определяне на вискозитета на маслото спрямо околната среда, се споменава нещо и за масло с вискозитет 0W40, 5W30, 5W40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 13 март 2008 Сподели Публикувано 13 март 2008 Като гледам най-добро за експлоатация идва маслото с вискозитет 5W40, 100% синтетика(ако това има значение). Чудя се дали единственият '' - '' на 10W40 спрямо 5W40 е само този ,за долната температурна граница на използване(зимната)? В сервизната ми книжка, освен този термометър за определяне на вискозитета на маслото спрямо околната среда, се споменава нещо и за масло с вискозитет 0W40, 5W30, 5W40.За нашия климат е едно от най подходящето масло с вискозитет 10/40.Прочети малко повече за маслата :rolleyes: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5282 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 13 март 2008 Сподели Публикувано 13 март 2008 R19 (F3N740 мотора, 1.7 моноинжекция '92г.). Направо се учудих на вместимосттта (потвърдена и от форума на Рено) :(Това е една история за яко набутало се приятелче, ако на някой му е интересно как може да си купиш кола за 2000, 91 година, а на 3-тия ден да ти излезе още толкова... да разправям.Component Capacity Product Check/Change Engine F3N 5,3 liter Havoline Extra 10W-40 Havoline Extra 15W-50 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.