slug Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Карам си аз колицата, всичко си е наред... докато тая сутрин реших да проверя нивото на течностите. Антифриза беше паднал почти до долната черта на преливника. Миналата седмица беше малко под максимума. Проверих тръбите, двигателя - всичко изглежда сухо и ОК. Под капачката за маслото няма "майонеза" и останалия антифриз, доколкото мога да видя е бистър и без боклуци вътре. Радиатора, до колкото успях да проверя също не е наранен. Пък и то ако течеше радиатора предполагам, че съвсем щях да остана без антифриз... Единственото, което ми направи впечатление, е че са се образували някакви зелени кристали там, където дебелата тръба от радиатора влиза в двигателя. Ако някой се сеща какво може да е ще съм благодарен ако сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Може преди да си го гледал на зягрят двигател, а сега на студен. Долей и засечи пак. Тези отлагания означават, че от там тече малко антифриз и се изпарява, но вероятно е малко количество. Трябва да се свали, прегледа маркуча дали не е нацепен, да се почисти, да се види дали скобата е здрава и пак да се сложи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 При мен също изчезва по малко антифриз, но аз знам от къде е!Нали съм с газ и тройниците са ми пластмасови, а скобите са стегнати и пак си тече по малко.Прегледай хубаво около водната помпа.На нея има едни отвори и преди да протече съвсем капе по малко.Дупчиците са 2. Едната е отгоре, а другата отдолу.Огледай хубаво там за да си спокоен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 А на мене ми се беше случило следното. Гумичката на капачката на радиатора се беше прецакала. И постепено оттам беше изфирясал доста от антифриза. Аз даже реших че ми се е пукнал радиатора (точно в големите студове се случи), тъй като целяи беше омазан с антифриз. И оттам газ до сервиза, човека само отлупи капачката и вика - скъсало се е уплътнението... Смени го, долях антифриз и оттогава няма проблеми. :icon_thumbup: Дано и твоя проблем да е нещо не серизоно :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slug Публикувано 29 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2008 Преди малко го гледах на загрял двигател, дигнало се е нивото с 1-2 см, но пак е по-малко от преди. Утре на светло ще проверя маркуча, водната помпа и капачката. Благодаря много за отговорите :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Преди малко го гледах на загрял двигател, дигнало се е нивото с 1-2 см, но пак е по-малко от преди. Утре на светло ще проверя маркуча, водната помпа и капачката. Благодаря много за отговорите :icon_clap: От сърце ти желая да не е пукнатина в главата...Не че не мож да караш така 3-4 години. :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Аз едно време имах този проблем на друга кола...оказа се водна помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 смени си капачката , при мен така се оправи. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.