Премини към съдържание

slug

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

За slug

  • Рожден ден 08/08/1981

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt CJ 1.3 12v

slug's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, От известно време Колтчето ми прави много досаден номер - не ми работят по-голямата част от уредите. Не работят оборотомера, скоростомера, температурния датчик, датчика за гориво, километража, както и лампите за ABS и SRS. Когато ми е студена колата всичко си бачка. И така докато я загася. После нищо от изброеното не работи. Проверих бушоните и в двете кутии - всички са ОК. Също свалих таблото и почистих контактите да не би да има проблем там - същата работа. Та ако някой има идея от какво може да е ще се радвам да сподели.
  2. Колеги да ви питам някой слагал ли е 15" джанти на Колт с 1.3 двигател? Щото дойде време да слагам летните гуми, а те са ми 13" и се чудя дали да не ги продам и да си взема нови гуми с джанти 15". Не знам дали ще можи да ги върти колицата... :icon_hmm:
  3. slug

    Странна работа

    Преди малко го гледах на загрял двигател, дигнало се е нивото с 1-2 см, но пак е по-малко от преди. Утре на светло ще проверя маркуча, водната помпа и капачката. Благодаря много за отговорите :icon_clap:
  4. Карам си аз колицата, всичко си е наред... докато тая сутрин реших да проверя нивото на течностите. Антифриза беше паднал почти до долната черта на преливника. Миналата седмица беше малко под максимума. Проверих тръбите, двигателя - всичко изглежда сухо и ОК. Под капачката за маслото няма "майонеза" и останалия антифриз, доколкото мога да видя е бистър и без боклуци вътре. Радиатора, до колкото успях да проверя също не е наранен. Пък и то ако течеше радиатора предполагам, че съвсем щях да остана без антифриз... Единственото, което ми направи впечатление, е че са се образували някакви зелени кристали там, където дебелата тръба от радиатора влиза в двигателя. Ако някой се сеща какво може да е ще съм благодарен ако сподели.
  5. slug

    Въпрос ?

    Ти не я гледая тая лампичка... на моята като падне стрелката под определено ниво свети както си иска. Ако си на баирче и се изкачваш примерно може да ти светне дори и да имаш повечко бензин. Святкала ми е и при по-рязко ускорение и спиране... Май единствения що-годе точен начин да видиш колко гори е да я напълниш догоре, да караш 100-200 км и после да идеш пак на бензиностанцията да видиш колко бензин ще влезе.
  6. slug

    Въпрос ?

    Моя е CJ и в книжката му пише, че лампата светва като ти останат около 8 литра в резервоара. А ти как разбра, че ти гори 5 литра на 38 км?
  7. slug

    Тропане във волана

    Milen_z прав се оказа - от каренцата хлопа. DJ Tymbi я гледа днес колата. Ама това е по-малкия дявол. Рейката също се е разхлопала яко и ще трябва и тя да се прави...
  8. Здравейте. Нещо ми се разтропа волана на колтчето :icon_crying: . Карах я да и видят предницата, но в сервиза общо взето реакцията им беше нещо от сорта на "Предницата ти е бетон, карай си колата и не ни занимавай с глупости...". Реших да ги послушам и я карам така от известно време. Да ама тропа. Не е постоянно, най-много се усеща като я карам по павета. Нещо като тракане метал по метал вътре в кормилото. Също хлопа и ако нацеля някоя по-голяма дупка, която да ми врътне предните гуми. Ако някой си има идея от какво може да е ще съм му благодарен ако сподели. Колата е 1.3, 99 година.
  9. Моята е 1.3i 99г. на около 95000 км и е същата работа. Първа - само от спряло положение влиза гладко, втора влиза доста трудно като е студено навън. Трета чат-пат и тя доста трудно се включва. Веднъж я карах в един сервиз за това и пича там ми обясни, че първа и втора били механични, а пък 3, 4 и 5 та били с накъв електромагнит и за това първа и втора влизали по-трудно :icon_hmm: Честно казано тогава ми се стори, че човека ме баламосва нещо и не я оставих да я гледат допълнително...
  10. slug

    Galant Dизел

    GT PoWeR мерси за информацията :icon_thumbup: Ходих да гледам колата. Абе имаше някакви дребни кусури, но най ме притесни, че като отворя капачката за маслото и от там духа като вентилатор. Това доколкото разбрах за бензинови двигатели е много лошо. За дизел си нямам идея. Възможно ли е да е спукана главата или нещо още по-лошо? :icon_hmm:
  11. slug

    Galant Dизел

    Здравейте, Мисля и аз да преминавам в правата :mitsu-smiley: вяра и да си взема Galant. От известно време гледам в mobile.bg за нящо подходящо и съм си избрал един Galant 2.0 дизел 2000 година. Утре ще ходя да го гледам. Поразрових из форума за инфо за дизелите, четох и статийката какво да се гледа на автомобил втора ръка. Има много инфо какво точно да се гледа по колата и по бензиновите двигатели, но за дизел има много малко. Та искам да попитам по-компетентните има ли някакви "златни правила" какво да се гледа на дизела, за да си спести човек по-скъпите ремонти по двигателя. Също така колата е на 190000км. Това по принцип много ли е за Galant и голяма ли е вероятността колата вече да е на изживяване? Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...