nmizov Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Колеги, искам да си закупя Галант 99 година. Кой двигател е най - сполучлив според вас? Аз лично харесвам и трите, само да са бензинови, разхода на гориво не ме интересува. Кой е по - издръжлив и по евтин за поддръжка? Приемам съвети, благодарим предварително!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Колеги, искам да си закупя Галант 99 година. Кой двигател е най - сполучлив според вас? Аз лично харесвам и трите, само да са бензинови, разхода на гориво не ме интересува. Кой е по - издръжлив и по евтин за поддръжка? Приемам съвети, благодарим предварително!!! Здрасти, аз карам такъв 2.0 и съм доволен от към здравина, за сега :icon_blush: 136 коня ми стигат, но все пак малко отгоре никога не са излишни...Във форума четох че 2.0 е най-оптималния двигател за това купе и за това се спрях на него. Иначе предполагам, че 2.5 ще е по-скъп за потдръжка, пък за 2.4 чувам по-негативни мнения. Не че не е добър двигател, просто е по-претенциозен към бензина, а добре знаеш, че в България ти наливат каквото имат :rolleyes: .Успех с избора! Който и да вземеш няма да сбъркаш :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Здрасти, аз карам такъв 2.0 и съм доволен от към здравина, за сега :icon_blush: 136 коня ми стигат, но все пак малко отгоре никога не са излишни...Във форума четох че 2.0 е най-оптималния двигател за това купе и за това се спрях на него. Иначе предполагам, че 2.5 ще е по-скъп за потдръжка, пък за 2.4 чувам по-негативни мнения. Не че не е добър двигател, просто е по-претенциозен към бензина, а добре знаеш, че в България ти наливат каквото имат :rolleyes: .Успех с избора! Който и да вземеш няма да сбъркаш :rulez: Мерси колеги, със сигурност ще сменям Мондеото със Галант 99 г. Искам да е максимално мощен и евтин за поддръжка. Тези които са по 163 коня са поне с 1000 евро по скъпи от другите. Но пък чувам от тук и от там, че тези по 150 коня нещо им има, но не знам какво? Искам кола до 10 000лв с вноса и към 99г, но да има екстри, а такива има предимно на 2,5 литровите но май няма да се събера в тази сума. Стресна ме само нещо! Наистина ли смяната на ангренажа с ролките е към 1000 лева? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Колеги, искам да си закупя Галант 99 година. Кой двигател е най - сполучлив според вас? Аз лично харесвам и трите, само да са бензинови, разхода на гориво не ме интересува. Кой е по - издръжлив и по евтин за поддръжка? Приемам съвети, благодарим предварително!!!2.5L, V6 24V ECU-Multi 6A13 е твоя избор.........това при положение че разходя ще можеш да го "носиш"......... :icon_blush: Консумативите му не са чак толкова по скъпи спрямо тези на 2.0 4G63 , обаче получаваш удоволствието от истинската лимузина.......Този мотор на това купе харчи в софийското градско около 14 л/100км. извън града е към 7л./100км. което ще рече че е за м/уградско каране......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Мерси колеги, със сигурност ще сменям Мондеото със Галант 99 г. Искам да е максимално мощен и евтин за поддръжка. Тези които са по 163 коня са поне с 1000 евро по скъпи от другите. Но пък чувам от тук и от там, че тези по 150 коня нещо им има, но не знам какво? Искам кола до 10 000лв с вноса и към 99г, но да има екстри, а такива има предимно на 2,5 литровите но май няма да се събера в тази сума. Стресна ме само нещо! Наистина ли смяната на ангренажа с ролките е към 1000 лева?150 коньовите мотори са 2.4 GDI - тези мотори са неподходящи за нашите условия.............за седмица минаха 2 такива с проблеми по тях ( за справка - Милен-З) лично аз няма да си купя такъв мотор........За 6А13 2.5 литорвите мотори - агр. и ролки с японски части ( поне такива ,които аз слагам - изкл. добро качество ) стъпват към 350 лв. Ако се наложи да сменяш водна помпа - оригинална -280 лв. , има и хидр. обтегач който е убаво да се смени - и той някъде там. .............към 300 лв. Последните две не са задължителни за смяна а само при необходимост...........На този мотор има и други скъпи консумативи и това са свещите , те са платинени и са 6 на брой като едната струва около 40 лв. ( става дума за японски такива - Дензо или Ен-Джи-Ка) и самата смяна е достатрудоемка спрямо тези на 4 цилиндровите мотори...............но за това пък най малко 100 000 км. няма да ги пипаш........Има и 2.0 4G63 16 кл. Галанти с много екстри ............но са по рядко срещани...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 150 коньовите мотори са 2.4 GDI - тези мотори са неподходящи за нашите условия.............за седмица минаха 2 такива с проблеми по тях ( за справка - Милен-З) лично аз няма да си купя такъв мотор........За 6А13 2.5 литорвите мотори - агр. и ролки с японски части ( поне такива ,които аз слагам - изкл. добро качество ) стъпват към 350 лв. Ако се наложи да сменяш водна помпа - оригинална -280 лв. , има и хидр. обтегач който е убаво да се смени - и той някъде там. .............към 300 лв. Последните две не са задължителни за смяна а само при необходимост...........На този мотор има и други скъпи консумативи и това са свещите , те са платинени и са 6 на брой като едната струва около 40 лв. ( става дума за японски такива - Дензо или Ен-Джи-Ка) и самата смяна е достатрудоемка спрямо тези на 4 цилиндровите мотори...............но за това пък най малко 100 000 км. няма да ги пипаш........Има и 2.0 4G63 16 кл. Галанти с много екстри ............но са по рядко срещани......Категорично се отказвам от 2.4!!! сега да видиме дали ще намериме читава количка 2.5 с екстричките към 10 да излезе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 150 коньовите мотори са 2.4 GDI - тези мотори са неподходящи за нашите условия.............за седмица минаха 2 такива с проблеми по тях ( за справка - Милен-З) лично аз няма да си купя такъв мотор........За 6А13 2.5 литорвите мотори - агр. и ролки с японски части ( поне такива ,които аз слагам - изкл. добро качество ) стъпват към 350 лв. Ако се наложи да сменяш водна помпа - оригинална -280 лв. , има и хидр. обтегач който е убаво да се смени - и той някъде там. .............към 300 лв. Последните две не са задължителни за смяна а само при необходимост...........На този мотор има и други скъпи консумативи и това са свещите , те са платинени и са 6 на брой като едната струва около 40 лв. ( става дума за японски такива - Дензо или Ен-Джи-Ка) и самата смяна е достатрудоемка спрямо тези на 4 цилиндровите мотори...............но за това пък най малко 100 000 км. няма да ги пипаш........Има и 2.0 4G63 16 кл. Галанти с много екстри ............но са по рядко срещани...... Незнам защо толкова негативно за 2.4 ГДИ ама аз съм доволен за момента :icon_blush: Градско 11-13 литра...зависи дали аз карам или половинката, извънградско от 6.5 до 9 пак зависи от крака...Като капризност, откакто си изчистих дроселовата клапа проблеми нямам вече 20+ хиляди километра. Отделно въртящия момент на 2.4 ГДИ май е малко по-висок от този на 2.5 и не мога да кажа, че има особена разлика във вървенето... ПоздравиСлави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Незнам защо толкова негативно за 2.4 ГДИ ама аз съм доволен за момента :icon_blush: Градско 11-13 литра...зависи дали аз карам или половинката, извънградско от 6.5 до 9 пак зависи от крака...Като капризност, откакто си изчистих дроселовата клапа проблеми нямам вече 20+ хиляди километра. Отделно въртящия момент на 2.4 ГДИ май е малко по-висок от този на 2.5 и не мога да кажа, че има особена разлика във вървенето... ПоздравиСлавиЕ , всяко нещо си има изключения .............твоя Галант е читав , а и си късметлия защото навреме си почистил дросела и колекторите, тук в неделя се борихме с Милен с една такава , и компресията и беше средно около 7-8 атм. при заводски 17 атм. .............просто толкова нагар не бях виждал и в дизелов мотор на някоя евробангия......... :D А нагара прецаква всичко вътре .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Е , всяко нещо си има изключения .............твоя Галант е читав , а и си късметлия защото навреме си почистил дросела и колекторите, тук в неделя се борихме с Милен с една такава , и компресията и беше средно около 7-8 атм. при заводски 17 атм. .............просто толкова нагар не бях виждал и в дизелов мотор на някоя евробангия......... :D А нагара прецаква всичко вътре ..............Прависте колеги. всичко е до късмет дано да имам и аз такъв и до месец-два да се сдобия с такава акулка!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Категорично се отказвам от 2.4!!! сега да видиме дали ще намериме читава количка 2.5 с екстричките към 10 да излезеКъм 10 както ти си го написал за 2.5 доста трудно ще се вместиш и със тези екстри и година, обаче 2.0 с тези екстри при усилено търсене имаш голям шанс да намериш и да се вместиш от към финанси. Успех с търсенето, който и вариант да избереш няма да сгрешиш :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Към 10 както ти си го написал за 2.5 доста трудно ще се вместиш и със тези екстри и година, обаче 2.0 с тези екстри при усилено търсене имаш голям шанс да намериш и да се вместиш от към финанси. Успех с търсенето, който и вариант да избереш няма да сгрешиш :good:Абе не знам какво ще изкочи ама ако е кармазъ, като твойто го вземам веднага. Много харесвам, червени и черни на цвят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Не гледай цвета, гледай колата, тя е по-важна - цвят се пребоядисва. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Не гледай цвета, гледай колата, тя е по-важна - цвят се пребоядисва. ;)http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1това съм харесал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Тази кола е поне на двойно повече километри :icon_hmm: иначе е добер така като се гледа :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1това съм харесал Галанта е много хубав, но и цената си я бива, а е 97 година. Сина ми в момента е в Испания и в началото на другата седмица го чакам да се върне с един Галант 2,5 V6 (от края на 1999г) с всички екстри, включително дигитален километраж и типтроник. Колата е за член на клуба, но засега няма да споменавам името му, нито цената за да не му завиждате :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Мерси колеги, със сигурност ще сменям Мондеото със Галант 99 г. Искам да е максимално мощен и евтин за поддръжка. Тези които са по 163 коня са поне с 1000 евро по скъпи от другите. Но пък чувам от тук и от там, че тези по 150 коня нещо им има, но не знам какво? Искам кола до 10 000лв с вноса и към 99г, но да има екстри, а такива има предимно на 2,5 литровите но май няма да се събера в тази сума. Стресна ме само нещо! Наистина ли смяната на ангренажа с ролките е към 1000 лева?Спрямо Мондеото, всичко ще ти се стори като песен. Не знам колко км. минаваш годишно. но ако си подбрал внимателно автомобила, може да остарееш с него. Изисква си своето, но се отблагодарява по несравним начин. Аз след 3 години с дизелов Галант 2000година и след някои други автомобили, продължавам да съм на мнение , че единствената кола след настоящия Галант е eдинствено друг, но 2.5 V6. УСПЕХ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Определено твоят избор е 2.5v6!И всъщност този модел може да се намери на по-евтина цена от 2.0, зависи от коя държава ще ти го носят.Аз лично си търся 2.0 но не мога да намеря с екстрите които искам :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Аз лично си търся 2.0 но не мога да намеря с екстрите които искам :(Е , какви са тези екстри, колега? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Тук никой не спомена 3.0л V6 24V двигател ;)! Тодоре, Сигмата съм я пооправил, така че може да помислиш по въпроса! :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Ми аз го бях измислил, ама ти ме изпревари! :icon_thumbup: Сега ... :icon_hmm: имам една идея, ама този път няма да я споделям! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Е , какви са тези екстри, колега? :icon_hmm: 1. ESP2. Cruise Control3. Кожен салон Може и без последното Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Ми аз го бях измислил, ама ти ме изпревари! :icon_thumbup: Сега ... :icon_hmm: имам една идея, ама този път няма да я споделям! Аз сериозно ти говоря, ако я искаш- продавам я! Ще си оставя другата, че има люк и пръскалки на фаровете! :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 1. ESP2. Cruise Control3. Кожен салон Може и без последното Няма такова 2.0. Откажи се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Няма такова 2.0. Откажи се! Много ме обнадежди )))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Колега, има такива 2.0 но са супер редки. По-голям е шансът да намериш със ESP и кожа или със Cruise Control и кожа от колкото със Cruise Control и ESP-но даже и такива да намериш ще са много голяма цифра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.