Премини към съдържание

Спирачни дискове


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Ще се наложи да сменя спирачните дискове на моя Галант и след кратко търсене попаднах на тези:

 

Марка: NK

Цена: 150 лева за комплект предни

Накладки: 40 лева за комплект предни

 

Фирмата се казва КСД ООД и се намира на "Г.М. Димитров", бл. 60.

 

Някой купувал ли е такива дискове? Имате ли някакви впечатления? В Google намерих доста писано по темата и изглеждат добри, но имаше и няколко теми за ментета. Така че се чудя още :icon_hmm:

 

Oригиналните ми стъпват към 450 лева общо. Знам че от гуми и спирачки не се пести, но все пак разликата е огромна. В eBay повечето дискове с комплект накладки се колебаеха между 80 и 120 евро, така че 200-300 лева ми изглежда по-нормална цена.

 

Мерси предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че имаще няколко теми и обсъждания на спирачни дискове за Галант, така че ги прочети. NK е опаковъчна фирма, възможно е да попаднеш на добри, но е възможно да попаднеш и на лоши. Все пак някой ако е ползвал продуктите им да си каже мнението, аз един единствен път съм купувал накладки за Toyota които бяха NK и не останах доволен.

 

Мерси за отговора!

 

Изчетох темите предварително и в Google търсих. Точно за това питам за конкретният магазин и марка. Разбира се ако има други варианти - моля, препоръчайте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Аз съм си купувал от тях предни накладки и не бяха много добри. От средно към ниско качество. Иначе за варианти - Miroslav или DJ Tymbi. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Аз съм си купувал от тях предни накладки и не бяха много добри. От средно към ниско качество. Иначе за варианти - Miroslav или DJ Tymbi. :mitsu-smiley:

 

Мерси много за инфото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото дай малко информация за Галанта, предполагам че е след 1997г, но и там има доста вариации на тема дискове и накладки, така че най-точно ще стане с номер на рама. Аз ще ти дам цени за оргинални дискове и накладки и за накладки Akebono (ако имат за твоя Галант), а пък другите колеги да казват за други алтернативи, крайното решение разбира се ще е твое.

 

Рамата е пратена на ЛС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марка: NK

Цена: 150 лева за комплект предни

 

Аз съм с такива от месец и честно казано съм много доволен за момента... само че то въпроса е дали се кривят а това още е рано да кажа :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такива от месец и честно казано съм много доволен за момента... само че то въпроса е дали се кривят а това още е рано да кажа :icon_blush:

 

Чакаш лятото :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Ще се наложи да сменя спирачните дискове на моя Галант и след кратко търсене попаднах на тези:

А каква е причината за смяната??? Криви или под допуска?

Ако са криви и са все още в допуск, горещо ти препоръчвам единствено шлайф. След това няма да имаш повече проблеми, стига да подбереш, колкото се може по-меки накладки. Запомни, след смяна на дискове или шлайф-задължително нови накладки. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква е причината за смяната??? Криви или под допуска?

Ако са криви и са все още в допуск, горещо ти препоръчвам единствено шлайф. След това няма да имаш повече проблеми, стига да подбереш, колкото се може по-меки накладки. Запомни, след смяна на дискове или шлайф-задължително нови накладки. Успех!

 

Криви са. Така я купих колата. Когато спирам при висока скорост колата тресе отпред в дясно мисля - педала + волана. Доста неприятно и искам да взема мерки.

 

На предишната Toyota съм шлайфал дискове, и след това 2 години без проблеми. Но тя ми беше кола за работа и нямаше fun. Честно казано нямам желание да го правя на Галанта. Искам нови, не знам как да го обясня :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко информация за останалите, които може да им се наложи да сменят дискове (не го пожелавам), подредени по цени:

 

- Италиански дискове, обикновени: 111 лева;

- NK: 150 лева; с коментар от колегата по-горе;

- Brembo: 184 лева; с много положителен коментар на ЛС;

- Италиански дискове, спортни: 311 лева;

- Оригинални дискове на Mitsubishi: 372 лева; предполагам най-добрият вариант, но и най-скъп;

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са много криви и имаш допуск (след престъргването размера трябва да е по-голям от минималния допустим), по добре ги шлайфай.

 

OK, в неделя ще ги погледнат дали става. Tnks!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко информация за останалите, които може да им се наложи да сменят дискове (не го пожелавам), подредени по цени:

 

- Италиански дискове, обикновени: 111 лева;

- NK: 150 лева; с коментар от колегата по-горе;

- Brembo: 184 лева; с много положителен коментар на ЛС;

- Италиански дискове, спортни: 311 лева;

- Оригинални дискове на Mitsubishi: 372 лева; предполагам най-добрият вариант, но и най-скъп;

Има и още един вариант и той е "Нипартс", цената е към 130лв мисля. Аз съм купувал такива, но и те се изкривиха и после пак ги шлайфах. Защо са ти оригинални и смяташ , че това е оптималния вариант, след като се кривят? Това е хроничен проблем на Галант, заради лошото охлаждане на спирачните дискове. Почти всички страдат от изкривяване на дисковете. Аз след като шлайфах оригиналните не съм имал проблем, но трябва много да се внимава с това какви накладки ще сложиш. Търси възможно най-меките по възможност и няма да имаш проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и още един вариант и той е "Нипартс", цената е към 130лв мисля. Аз съм купувал такива, но и те се изкривиха и после пак ги шлайфах. Защо са ти оригинални и смяташ , че това е оптималния вариант, след като се кривят? Това е хроничен проблем на Галант, заради лошото охлаждане на спирачните дискове. Почти всички страдат от изкривяване на дисковете. Аз след като шлайфах оригиналните не съм имал проблем, но трябва много да се внимава с това какви накладки ще сложиш. Търси възможно най-меките по възможност и няма да имаш проблем.

 

Ами, казвам, че предполагам че са най-добрите. Няма как да знам :-) Съвета за шлайфането май ще го послушам. В неделя ще се разбере дали става.

 

Още повече, че след като е хроничен проблем е хубаво да има тема с актуални цени, препоръки и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз по темата :rolleyes: Колега купихси оригинални дискове и накладки,но за съжаление на 2-та седмица колата започна да тресе все едно не съм правил нищо.Чакам с нетерпение да дойде пролетта и тогава ще я карам на "доктор"да и шлайфнат дискчетата и нови накладки(отново ще се доверя на профисионалистите от РАТОЛА-Пловдив :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега купихси оригинални дискове и накладки,но за съжаление на 2-та седмица колата започна да тресе все едно не съм правил нищо.

 

Не звучи хич добре. Успех ти пожелавам! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дискове могат да се прегреят (и да се изкривят) и за 2 часа така че всичко зависи от стила на каране, ако някой даде информация през колко километра сменя накладки може до голяма степен да се прецени какво се случва всъщност.

Приятелю нали не мислиш че съм карал на спирачка до Плевен от Пловдив че да прегрея чисто нови дискове.На пролет като ти я докарам за шлайф на дисковете ще погледнеш накладките които Вие сте ги сложили ,а да не забравя и предни амортесиори ще ги сменяма,но на пролет. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам темата и искам и аз да споделя мнение за NK. Преди 3 месеца сложих дискове и накладки от въпросната марка и засега съм доста доволен. Минал съм не много 4-5хил. км - никакви признаци на изкривяване досега, но избягвам да спирам рязко от високи скорости. Колата спира по-добре отколкото с предишните дискове, които бяха изтънели като вестник (не бяха криви) и марковите накладки.

 

Успех! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем се реши. Като покарам и събера впечтления ще пиша пак. Решението за момента е престъргани дискове (имат добра дебелина) и Акебоно накладки.

 

Благодаря на DJ-a! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като я докараш ще я погледнат в сервиза, но дисковете се кривят само от прегряване просто няма друг вариант, не е необходимо да караш на спирачки, достатъчно е няколко по-резки спирания. Джантите как са (предните), събира ли по тях прах от "феродо"? Възможно е да са криви в момента задните дискове и от там да се получават вибрации, тях сменя ли ги?

Да събира по предните джанти "феродо",но ти гарантирам че рязки спиранията нямаше,почвам да съмнявам в спирачните апарати-незнам дали е възможно НО?а от зад съм на барабан а не на диск.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи със сигурност не е от барабаните, дори и да са износени неравномерно няма да се усеща толкова силно тресене във волана.

Имали вероятнос да е от спирачните апарати?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Още е студено. Като се стопли времето ще се разбере дали са добри дисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имали вероятнос да е от спирачните апарати?

 

Възможно е , аз имам подобен проблем с моето :mitsu-smiley: . След пристъргване на дисковете (оригиналните) и нови накладки (мисля , че са Акебоно), отново имам проблем - при спиране от 120+ км /ч пак си притриса , а и на всичкото отгоре дисковете започнаха да се износват неравномерно , иначе казано - направо си станаха улеи в тях, което малко или много ги прави директно за смяна. Проблемът се оказа - изкривен водач на спирачния механизъм . Не са скъпи (водачите) , но може да ти направят подобна мизерия. Сега чакам да се постопли. Сменям водача , взимам едни нови дискове/накладки и се надявам да позабравя за този проблем :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът се оказа - изкривен водач на спирачния механизъм . Не са скъпи (водачите) , но може да ти направят подобна мизерия. Сега чакам да се постопли. Сменям водача , взимам едни нови дискове/накладки и се надявам да позабравя за този проблем :)

:good: :good:

Има една подробност обаче - при спиране и тресене на волана може да не е от криви дискове, а от разбити вътрешни и/или външни накрайници..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good: :good:

Има една подробност обаче - при спиране и тресене на волана може да не е от криви дискове, а от разбити вътрешни и/или външни накрайници..........

 

Хехехе ОК. Смяна на плана - стопля се, сменям водачите, проверявам дали са разбити вътрешни и/или външни накрайници , пак взимам нови дискове и вече си свиркам ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...