pbalinov Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Здравейте колеги, Ще се наложи да сменя спирачните дискове на моя Галант и след кратко търсене попаднах на тези: Марка: NKЦена: 150 лева за комплект предниНакладки: 40 лева за комплект предни Фирмата се казва КСД ООД и се намира на "Г.М. Димитров", бл. 60. Някой купувал ли е такива дискове? Имате ли някакви впечатления? В Google намерих доста писано по темата и изглеждат добри, но имаше и няколко теми за ментета. Така че се чудя още :icon_hmm: Oригиналните ми стъпват към 450 лева общо. Знам че от гуми и спирачки не се пести, но все пак разликата е огромна. В eBay повечето дискове с комплект накладки се колебаеха между 80 и 120 евро, така че 200-300 лева ми изглежда по-нормална цена. Мерси предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 22 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2008 Мисля че имаще няколко теми и обсъждания на спирачни дискове за Галант, така че ги прочети. NK е опаковъчна фирма, възможно е да попаднеш на добри, но е възможно да попаднеш и на лоши. Все пак някой ако е ползвал продуктите им да си каже мнението, аз един единствен път съм купувал накладки за Toyota които бяха NK и не останах доволен. Мерси за отговора! Изчетох темите предварително и в Google търсих. Точно за това питам за конкретният магазин и марка. Разбира се ако има други варианти - моля, препоръчайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 :mitsu-smiley: Аз съм си купувал от тях предни накладки и не бяха много добри. От средно към ниско качество. Иначе за варианти - Miroslav или DJ Tymbi. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 22 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2008 :mitsu-smiley: Аз съм си купувал от тях предни накладки и не бяха много добри. От средно към ниско качество. Иначе за варианти - Miroslav или DJ Tymbi. :mitsu-smiley: Мерси много за инфото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Между другото дай малко информация за Галанта, предполагам че е след 1997г, но и там има доста вариации на тема дискове и накладки, така че най-точно ще стане с номер на рама. Аз ще ти дам цени за оргинални дискове и накладки и за накладки Akebono (ако имат за твоя Галант), а пък другите колеги да казват за други алтернативи, крайното решение разбира се ще е твое. Рамата е пратена на ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Ако някой го интересува: комплект дискове Brembo е 174 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Марка: NKЦена: 150 лева за комплект предни Аз съм с такива от месец и честно казано съм много доволен за момента... само че то въпроса е дали се кривят а това още е рано да кажа :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Аз съм с такива от месец и честно казано съм много доволен за момента... само че то въпроса е дали се кривят а това още е рано да кажа :icon_blush: Чакаш лятото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Здравейте колеги, Ще се наложи да сменя спирачните дискове на моя Галант и след кратко търсене попаднах на тези:А каква е причината за смяната??? Криви или под допуска? Ако са криви и са все още в допуск, горещо ти препоръчвам единствено шлайф. След това няма да имаш повече проблеми, стига да подбереш, колкото се може по-меки накладки. Запомни, след смяна на дискове или шлайф-задължително нови накладки. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 24 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2008 А каква е причината за смяната??? Криви или под допуска? Ако са криви и са все още в допуск, горещо ти препоръчвам единствено шлайф. След това няма да имаш повече проблеми, стига да подбереш, колкото се може по-меки накладки. Запомни, след смяна на дискове или шлайф-задължително нови накладки. Успех! Криви са. Така я купих колата. Когато спирам при висока скорост колата тресе отпред в дясно мисля - педала + волана. Доста неприятно и искам да взема мерки. На предишната Toyota съм шлайфал дискове, и след това 2 години без проблеми. Но тя ми беше кола за работа и нямаше fun. Честно казано нямам желание да го правя на Галанта. Искам нови, не знам как да го обясня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 24 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2008 Малко информация за останалите, които може да им се наложи да сменят дискове (не го пожелавам), подредени по цени: - Италиански дискове, обикновени: 111 лева;- NK: 150 лева; с коментар от колегата по-горе;- Brembo: 184 лева; с много положителен коментар на ЛС;- Италиански дискове, спортни: 311 лева;- Оригинални дискове на Mitsubishi: 372 лева; предполагам най-добрият вариант, но и най-скъп; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 24 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2008 Ако не са много криви и имаш допуск (след престъргването размера трябва да е по-голям от минималния допустим), по добре ги шлайфай. OK, в неделя ще ги погледнат дали става. Tnks! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Малко информация за останалите, които може да им се наложи да сменят дискове (не го пожелавам), подредени по цени: - Италиански дискове, обикновени: 111 лева;- NK: 150 лева; с коментар от колегата по-горе;- Brembo: 184 лева; с много положителен коментар на ЛС;- Италиански дискове, спортни: 311 лева;- Оригинални дискове на Mitsubishi: 372 лева; предполагам най-добрият вариант, но и най-скъп;Има и още един вариант и той е "Нипартс", цената е към 130лв мисля. Аз съм купувал такива, но и те се изкривиха и после пак ги шлайфах. Защо са ти оригинални и смяташ , че това е оптималния вариант, след като се кривят? Това е хроничен проблем на Галант, заради лошото охлаждане на спирачните дискове. Почти всички страдат от изкривяване на дисковете. Аз след като шлайфах оригиналните не съм имал проблем, но трябва много да се внимава с това какви накладки ще сложиш. Търси възможно най-меките по възможност и няма да имаш проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 24 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2008 Има и още един вариант и той е "Нипартс", цената е към 130лв мисля. Аз съм купувал такива, но и те се изкривиха и после пак ги шлайфах. Защо са ти оригинални и смяташ , че това е оптималния вариант, след като се кривят? Това е хроничен проблем на Галант, заради лошото охлаждане на спирачните дискове. Почти всички страдат от изкривяване на дисковете. Аз след като шлайфах оригиналните не съм имал проблем, но трябва много да се внимава с това какви накладки ще сложиш. Търси възможно най-меките по възможност и няма да имаш проблем. Ами, казвам, че предполагам че са най-добрите. Няма как да знам Съвета за шлайфането май ще го послушам. В неделя ще се разбере дали става. Още повече, че след като е хроничен проблем е хубаво да има тема с актуални цени, препоръки и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Да се включа и аз по темата :rolleyes: Колега купихси оригинални дискове и накладки,но за съжаление на 2-та седмица колата започна да тресе все едно не съм правил нищо.Чакам с нетерпение да дойде пролетта и тогава ще я карам на "доктор"да и шлайфнат дискчетата и нови накладки(отново ще се доверя на профисионалистите от РАТОЛА-Пловдив :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 25 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2008 Колега купихси оригинални дискове и накладки,но за съжаление на 2-та седмица колата започна да тресе все едно не съм правил нищо. Не звучи хич добре. Успех ти пожелавам! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 Дискове могат да се прегреят (и да се изкривят) и за 2 часа така че всичко зависи от стила на каране, ако някой даде информация през колко километра сменя накладки може до голяма степен да се прецени какво се случва всъщност.Приятелю нали не мислиш че съм карал на спирачка до Плевен от Пловдив че да прегрея чисто нови дискове.На пролет като ти я докарам за шлайф на дисковете ще погледнеш накладките които Вие сте ги сложили ,а да не забравя и предни амортесиори ще ги сменяма,но на пролет. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 30 януари 2008 Сподели Публикувано 30 януари 2008 Сега виждам темата и искам и аз да споделя мнение за NK. Преди 3 месеца сложих дискове и накладки от въпросната марка и засега съм доста доволен. Минал съм не много 4-5хил. км - никакви признаци на изкривяване досега, но избягвам да спирам рязко от високи скорости. Колата спира по-добре отколкото с предишните дискове, които бяха изтънели като вестник (не бяха криви) и марковите накладки. Успех! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 31 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2008 Моят проблем се реши. Като покарам и събера впечтления ще пиша пак. Решението за момента е престъргани дискове (имат добра дебелина) и Акебоно накладки. Благодаря на DJ-a! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 Като я докараш ще я погледнат в сервиза, но дисковете се кривят само от прегряване просто няма друг вариант, не е необходимо да караш на спирачки, достатъчно е няколко по-резки спирания. Джантите как са (предните), събира ли по тях прах от "феродо"? Възможно е да са криви в момента задните дискове и от там да се получават вибрации, тях сменя ли ги?Да събира по предните джанти "феродо",но ти гарантирам че рязки спиранията нямаше,почвам да съмнявам в спирачните апарати-незнам дали е възможно НО?а от зад съм на барабан а не на диск. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 Значи със сигурност не е от барабаните, дори и да са износени неравномерно няма да се усеща толкова силно тресене във волана.Имали вероятнос да е от спирачните апарати? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 31 януари 2008 Admin Сподели Публикувано 31 януари 2008 Още е студено. Като се стопли времето ще се разбере дали са добри дисковете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 2 февруари 2008 Сподели Публикувано 2 февруари 2008 Имали вероятнос да е от спирачните апарати? Възможно е , аз имам подобен проблем с моето :mitsu-smiley: . След пристъргване на дисковете (оригиналните) и нови накладки (мисля , че са Акебоно), отново имам проблем - при спиране от 120+ км /ч пак си притриса , а и на всичкото отгоре дисковете започнаха да се износват неравномерно , иначе казано - направо си станаха улеи в тях, което малко или много ги прави директно за смяна. Проблемът се оказа - изкривен водач на спирачния механизъм . Не са скъпи (водачите) , но може да ти направят подобна мизерия. Сега чакам да се постопли. Сменям водача , взимам едни нови дискове/накладки и се надявам да позабравя за този проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 февруари 2008 Сподели Публикувано 3 февруари 2008 Проблемът се оказа - изкривен водач на спирачния механизъм . Не са скъпи (водачите) , но може да ти направят подобна мизерия. Сега чакам да се постопли. Сменям водача , взимам едни нови дискове/накладки и се надявам да позабравя за този проблем :good: :good: Има една подробност обаче - при спиране и тресене на волана може да не е от криви дискове, а от разбити вътрешни и/или външни накрайници.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 3 февруари 2008 Сподели Публикувано 3 февруари 2008 :good: :good: Има една подробност обаче - при спиране и тресене на волана може да не е от криви дискове, а от разбити вътрешни и/или външни накрайници.......... Хехехе ОК. Смяна на плана - стопля се, сменям водачите, проверявам дали са разбити вътрешни и/или външни накрайници , пак взимам нови дискове и вече си свиркам ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.