elenkov Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Здравейте ! Имам запитване и сам малко невеж относно генерацията на :mitsu-smiley: Каризма. Къде седи Ламба-Сондата на каризмата. Ако сваля катализатора ще повиша ли разхода ? ( Ще увелича ли вървенето на колата изкарвайки по бързо газовете без него ) ако сваля последното гърне ще се промени ли звука на колата ? А ако сваля цялата ценерация и сложа тръба Фи 50-55 и накрая едно резонаторно гърне ще има ли проблем за автомобила. Ще се радвам ако получа компетентни отговори на мойте въпроси, защото съм реши да направя някаква промяна по генерацията . В момента събирам информация. поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 С този двигател ще трябва доста неща да промениш, че да усетиш разлика във вървенето. Разлика се усеща най-вече при дизелови двигатели и то над 2000 кубика. Там като свалиш катализатора се вдига мощността съвсем леко и намалява разхода (теоретично). Но повечето хора като усетят колата малко по-мощна и почват да настъпват педала повечко, а това естествено не води до по-малък разход. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 6 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2007 С този двигател ще трябва доста неща да промениш, че да усетиш разлика във вървенето. Разлика се усеща най-вече при дизелови двигатели и то над 2000 кубика. Там като свалиш катализатора се вдига мощността съвсем леко и намалява разхода (теоретично). Но повечето хора като усетят колата малко по-мощна и почват да настъпват педала повечко, а това естествено не води до по-малък разход. :D Някъде по-горе да съм споменал че искам да променя нещо по мотора за да върви Каризмата повече ? Просто попитах по обстойно дали ще дава грешка ламба-сондата или еку-то ако сваля генерацията или сваля катализатора и сложа резонаторно гърне .. разхода и вървежа в момента слабо ме вълнуват тъй като колата е икономична и търгава очаквам компетентни отговори поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 6 декември 2007 Admin Сподели Публикувано 6 декември 2007 Ако махнеш ламбда сондата веднага ще даде грешка на твоя двигател. Но може да махнеш катализатора, без да се маха ламбдата и да сложиш резонаторно гърне. Често се случва обаче, че ако катализатора е наред, операцията става безмислена! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Ламбдата винаги е преди катализатора. С изключение на случаите с две ламбди (една преди и една след катализатора), тогава трудно ще свалиш катализатора без да извади грешка. Иначе на въпроса които задаваш аз бих отговорил така..... ако катализатора вече е леко запушен то това неминуемо води до вдигане на разхода, затова след свалянето му разхода би трябвало да падне, но ако не е запушен и нормално функциониращ, то свалянето ще доведе до вдигане на разхода. Това се дължи на невярни показания на ламбдата. Ако се намали съпротивлението при изпускане на газовете, то един бог знае как ще се отрази това на този автомобил ( на един се подобрява вървенето, на друг се влошава), определено обаче ще има разлика в звука :icon_blush: И според мен всички тези процедури водят до повишаване на разхода. Разход трудно се сваля, но много лесно се вдига, трябва да си наясно какво искаш от автомобила, за да се знае от къде и как да почнеш една такава промяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 6 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2007 Ламбдата винаги е преди катализатора. С изключение на случаите с две ламбди (една преди и една след катализатора), тогава трудно ще свалиш катализатора без да извади грешка. Иначе на въпроса които задаваш аз бих отговорил така..... ако катализатора вече е леко запушен то това неминуемо води до вдигане на разхода, затова след свалянето му разхода би трябвало да падне, но ако не е запушен и нормално функциониращ, то свалянето ще доведе до вдигане на разхода. Това се дължи на невярни показания на ламбдата. Ако се намали съпротивлението при изпускане на газовете, то един бог знае как ще се отрази това на този автомобил ( на един се подобрява вървенето, на друг се влошава), определено обаче ще има разлика в звука :icon_blush: И според мен всички тези процедури водят до повишаване на разхода. Разход трудно се сваля, но много лесно се вдига, трябва да си наясно какво искаш от автомобила, за да се знае от къде и как да почнеш една такава промяна. Искам колата да извади хубав звук .. а относно разхода говорих лично с Биг Босс-а и му споделих 16.66666 в период разход в София. Мисля че е време катализатора да се смени колата е на 162хил.км предполагам не е сменян никога. Значи ако сваля катализатора и сложа резонаторно гарне на негово място няма да има проблем? Преди имах подобна случка за това питам .. имах 2 алфи 155 как и да е .. Махнах катализатора и на негово мясло сложих тръба. Разхода ми стана 20-25 газ градско при нормално каране. Мисълта ми е да не стане същото и с митсубишито поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Не е разумно да се слага тръба след ламбдата. Или резонатор или рециклиране на катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 6 декември 2007 Сподели Публикувано 6 декември 2007 Мисля че е време катализатора да се смени колата е на 162хил.км предполагам не е сменян никога. При мен същата 1.6 с 4G92 на 160 000км, разходът е средно 7/100 както си беше и на 80 000км... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 6 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2007 При мен същата 1.6 с 4G92 на 160 000км, разходът е средно 7/100 както си беше и на 80 000км... Чудесно значи ще сложа резонаторно гърне пък да видим за що иде реч. поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 Ако сваля катализатора ще повиша ли разхода ? ( Ще увелича ли вървенето на колата изкарвайки по бързо газовете без него ) ако сваля последното гърне ще се промени ли звука на колата ? поздрави Някъде по-горе да съм споменал че искам да променя нещо по мотора за да върви Каризмата повече ? Просто попитах по обстойно дали ще дава грешка ламба-сондата или еку-то ако сваля генерацията или сваля катализатора и сложа резонаторно гърне .. разхода и вървежа в момента слабо ме вълнуват тъй като колата е икономична и търгава очаквам компетентни отговори поздравиА за мотора и аз не съм казал че трябва да го пипаш. Имах предвид че малките двигатели имат нужда от допълнителни модификации за да се получи разлика във вървенето. При по-големите понякога само от махането на катализатора се получават до +5к.с. .За звука е ясно. Става и само с друго крайно гърне например Ремус, Супер Спринт и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 10 януари 2008 Сподели Публикувано 10 януари 2008 Еленков, хайде като махнеш катализатора сподели как се е отразило на колата ти Аз съм с 4г92 на Колт, но разхода е доста смущаващ... както и да е.. Като го смениш напиши дали ти е паднал разхода дали е станал доста по-шумен...абе всичките ти впечатления Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 8 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Еленков, хайде като махнеш катализатора сподели как се е отразило на колата ти Аз съм с 4г92 на Колт, но разхода е доста смущаващ... както и да е.. Като го смениш напиши дали ти е паднал разхода дали е станал доста по-шумен...абе всичките ти впечатления Още не съм направил тази манипулация .. но със сигурност знам , че е задръстен катализатора.. Като я срежа малко повече колата почва да мерише на сяра .. Мисля че е за смяна катализатора. Вие как мислите? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 9 февруари 2008 Сподели Публикувано 9 февруари 2008 Още не съм направил тази манипулация .. но със сигурност знам , че е задръстен катализатора.. Като я срежа малко повече колата почва да мерише на сяра .. Мисля че е за смяна катализатора. Вие как мислите? ПоздравиА между другото на колко километра трябва да се сменя периодично или как да разбираме, че катализатора е за смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 23 февруари 2008 Сподели Публикувано 23 февруари 2008 Още не съм направил тази манипулация .. но със сигурност знам , че е задръстен катализатора.. Като я срежа малко повече колата почва да мерише на сяра .. Мисля че е за смяна катализатора. Вие как мислите? ПоздравиРазбира се, че ще мирише на сяра!Нали това му е функцията.Това си е съвсем нормално.Ако това е причината, която те кара да си мислиш, че е запушен катализатора си на грешна следа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 23 февруари 2008 Сподели Публикувано 23 февруари 2008 Разбира се, че ще мирише на сяра!Нали това му е функцията.Това си е съвсем нормално.Ако това е причината, която те кара да си мислиш, че е запушен катализатора си на грешна следа. Напротив-точно това е вярната следа,катал. е за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bihito Публикувано 22 март 2008 Сподели Публикувано 22 март 2008 Хора аз си смених обикновенното гърне със спортно и махнах катализатора и като че ли колата се отпуши и върви по добре...пък и визията стана по добра а за звука просто ми гали душата немога да се спра да я карам :icon_rock: ето и снимка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 23 март 2008 Автор Сподели Публикувано 23 март 2008 Хора аз си смених обикновенното гърне със спортно и махнах катализатора и като че ли колата се отпуши и върви по добре...пък и визията стана по добра а за звука просто ми гали душата немога да се спра да я карам :icon_rock: ето и снимка... Браво Колата изглежда чудесно с това гърне. Искам да те попитам в разхода има ли някаква промяна ? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 25 март 2008 Автор Сподели Публикувано 25 март 2008 xx ужас .. свалих катализатора и сложих гърне двуцевка. Всичко ок много ми харесва как изглежда. По същия начин като на колегата , но бучи до безобразие глава ме боли .. и като я изрежа и пусна газта .. пука .. еи така пук пук пук .. като ЛАДА мисля да сложа резонатор на мястото на катализатора Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CERT Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 Ако махнеш ламбда сондата веднага ще даде грешка на твоя двигател. Но може да махнеш катализатора, без да се маха ламбдата и да сложиш резонаторно гърне. Често се случва обаче, че ако катализатора е наред, операцията става безмислена! Аз какво да кажа като нямам ламбда сонда,но не ми дава грешка в двигателя или просто е изключена или не знам!Я някой компетентен да даде мнение по въпроса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bihito Публикувано 10 април 2008 Сподели Публикувано 10 април 2008 Браво Колата изглежда чудесно с това гърне. Искам да те попитам в разхода има ли някаква промяна ? Поздрави Ами да ти кажа все още несъм я засичал с точност.Мисля, че има но тя е минимална. В града ми гори около 10 което си ме устрйва.Поздрави! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.