Премини към съдържание

Проблем със скоростна кутия


andi

Препоръчано мнение

Първо привет на всички.

В неделя си купих и Galant 2.0 TD и днес го прехвърлям на мое име, така че от тук нататък аз ще му мисля. Но като за начло имам следния проблем със скоростната кутия. Има една подобна тема , ама знам ли дали е същото.Някои за съвет или поне да каже какъв ми е случая.

Та по проблема:

Трудно включвам 2 и 1 скорост. От спряло положение няма никакъв проблем... но в Софииските задръствания като я пусна уж по инерция и дойде ред да мина на някоя от тези 2 предавки ...просто няма влизане. Единствно със сила...ама става въпрос за много груба сила... Намерих му цаката, ефекта се намалява много с двоино амбриране, ама не си е работа, някак си не ми се връща в казармата дето карах ЗИЛ :)

 

Благодаря предварително на всички отзовали се, а и на всички останали също, дето ми помагат да ми влезе нещо в главата, щото се бях зарекъл , че неща и да знам какво се случва под капака :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

колега, не може с лошо! който не иска да знае какво му се случва под капака - трябва да вади здрава пачка! колиците ни искат внимание, уважение... галантости...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако е така както описваш, май имаш проблем със самия съединител - или поточно помпата на съединителя. Аз имах наскоро подобно изживяване, но про мен всичките предавки изчезнаха - даже и на спряла кола пак не можеха да се включат. Проблема се оказа износено бутало и гумички. Не успяваше да направи налягане и следователно не можеше съединителя да захапе. Съвета ми е да се провери горната помпа на съединителя и специално, колко е износено буталото и гумичките. Успех :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо привет на всички.

В неделя си купих и Galant 2.0 TD и днес го прехвърлям на мое име, така че от тук нататък аз ще му мисля. Но като за начло имам следния проблем със скоростната кутия. Има една подобна тема , ама знам ли дали е същото.Някои за съвет или поне да каже какъв ми е случая.

Та по проблема:

Трудно включвам 2 и 1 скорост. От спряло положение няма никакъв проблем... но в Софииските задръствания като я пусна уж по инерция и дойде ред да мина на някоя от тези 2 предавки ...просто няма влизане. Единствно със сила...ама става въпрос за много груба сила... Намерих му цаката, ефекта се намалява много с двоино амбриране, ама не си е работа, някак си не ми се връща в казармата дето карах ЗИЛ :)

 

Благодаря предварително на всички отзовали се, а и на всички останали също, дето ми помагат да ми влезе нещо в главата, щото се бях зарекъл , че неща и да знам какво се случва под капака :)

В спряло положение на колата но с работещ мотор как е??? Пак ли не може да влезе на скорост или само при движещ се автомобил............много важно е да се знае кога точно не влизат,дали не влизат при спряло положение ,но мотора да работи или така си влизат ,но когато леко потеглиш и купето се движи вече ,то тогава не искат да влизат..........уточни точно проблема и тогава.......... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В спряло положение на колата но с работещ мотор как е??? Пак ли не може да влезе на скорост или само при движещ се автомобил............много важно е да се знае кога точно не влизат,дали не влизат при спряло положение ,но мотора да работи или така си влизат ,но когато леко потеглиш и купето се движи вече ,то тогава не искат да влизат..........уточни точно проблема и тогава.......... :icon_bye:

 

 

В абсолютно спряло положение и работещ мотор -> включват без проблем

Но при движение, дори като мравка -> проблема вече е на лице

 

Колата е седяла около 20 дена на 1 место без да мърда, това не знам дали помага по някакъв начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, случая е почти като моя - 6 дни на едно място без да мърда и после проблема със съединителя. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В абсолютно спряло положение и работещ мотор -> включват без проблем

Но при движение, дори като мравка -> проблема вече е на лице

 

Колата е седяла около 20 дена на 1 место без да мърда, това не знам дали помага по някакъв начин.

Ами трябва да се види..............възможно е или от помпата, или от ск. кутия. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябва да се види..............възможно е или от помпата, или от ск. кутия. :icon_blush:

 

Явно ще трябва да ходя на чичо доктор.

Благодаря на всички отзовали се.

А имате ли представа за някой такъв доктор, разбира се без да се ангажира човека с каквото и да било, просто да го погледне , за мнение и да каже, какъв е проблема, за да си знам какво ме чака. А ако може и да го оправи, дет се вика, аз съм неговия човек :)

 

Благодаря още веднъж

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цял ден разговаряш с доктора и неможеш да се усетиш :icon_dance:

 

Стига той да иска да те покани де!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цял ден разговаряш с доктора и неможеш да се усетиш :icon_dance:

 

Стига той да иска да те покани де!

 

Усетих се аз...ама, пустото му благоприличие..:)

А и кой не би се радвал да попадне на правилния доктор... ;)

Но всеки си знае заетостта, свободното време и т.н. и т.н., хиляда фактора са :)

Тъй че, търси се хирург в София :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цял ден разговаряш с доктора и неможеш да се усетиш :icon_dance:

 

Стига той да иска да те покани де!

Хахахаааа.................... :D

Идвай ако искаш събота или неделя .......и няма да се плашиш ако видиш разкостени коли и т.н. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги,

Отскоро съм собственик на галант (на Божидар :)) та имам проблем подобен на описания в тази тема. При мен не става въпрос за силово превключване, но се усеща че влиза трудно втора скорост, а понякога и първа. Когато колата е спряла и с работещ двигател на 15 пъти един ми се случва да не включва първа като хората. Пиша за да разбера по какъв начин е бил оправен проблема на колегата. Които знае да си каже :)...

 

Поздрави,

Георги

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги,явно проблемът е много неприятен. И при мен ситуацията е досущ като описаното в първия пост. Моля давайте съвети. Мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,явно проблемът е много неприятен. И при мен ситуацията е досущ като описаното в първия пост. Моля давайте съвети. Мерси.

Ако е като на Анди проблема,то той е малко по различен от описаните тук възможностти, а именно че освен синхронизатора на 2-ра предавка е заминал и игления лагар на муфата на тази предавка ,в резултат на което лоста за скоростите се движи доста тегаво..........Все още не съм отворил ск. кутия защото при мен сега е неговия Еклипс за ремонт но тук до една седмица ще я отворя и когато разбера точно какво е положението - ще пиша.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо си е изнервящо.На место - и при запален и при изгасен двигател всичко е перфектно.При потегляне - също.Но когато трябва да се превключи в движение от голяма предавка на 2 - направо кошмар.Ще следя развитието на ремонта започнат от Вас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При запален мотор и натискане на амбриажа ако осезаемо намалява шума под предния капак, то вероятните причини се увеличават с още една- лагери. Иначе би следвало да се разминеш само със синхронизатори.

Скоро ми попадна австрийска фактура за ремонт на скоростна кутия на Галант 2000 TDI 1999г. , като стойността и беше 2100 ЕURO.

 

Стискам палци !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо си е изнервящо.На место - и при запален и при изгасен двигател всичко е перфектно.При потегляне - също.Но когато трябва да се превключи в движение от голяма предавка на 2 - направо кошмар.Ще следя развитието на ремонта започнат от Вас.

 

Имах този проблем на дизелака.

Ако потърсиш из постовете ми ще откриеш нужното инфо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това включване от "голяма предавка" на 2ра? Как се включва на по-ниска предавка - ръгаш лоста и това е??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато DJ-я я отвори и наистина стане 100% ясно що за чудо е това, мога да ви кажа рецептата, която поне при мен, леко пооправи нещата, пак казвам леко, защото проблема си е на лице, но преди без междинна газ, включването си беше направо щастие.

Та рецептата пак е на Пламен, смени ми маслото в скоростната кутия, оказа се че не е баш каквото трябва да е. За хора като мен които просто са си купили колата и са повярвали на някой на добра воля, който им е казал че всичко е на ред, а то не е, и най-малкото не знаят какво точно и къде аджеба има....нека пробват това...макар и временно все пак е решение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато DJ-я я отвори и наистина стане 100% ясно що за чудо е това, мога да ви кажа рецептата, която поне при мен, леко пооправи нещата, пак казвам леко, защото проблема си е на лице, но преди без междинна газ, включването си беше направо щастие.

Та рецептата пак е на Пламен, смени ми маслото в скоростната кутия, оказа се че не е баш каквото трябва да е. За хора като мен които просто са си купили колата и са повярвали на някой на добра воля, който им е казал че всичко е на ред, а то не е, и най-малкото не знаят какво точно и къде аджеба има....нека пробват това...макар и временно все пак е решение

Transaxle, manual 5/1

2,2 liter

Multigear MTF SAE 75W-80W

Multigear S SAE 75W-90

Geartex S4 SAE 75W-90

Geartex EP-A SAE 75W-90

Multigear RN Premium SAE 75W-80

Check 15000 km / 12 months / Change 105000 km / 84 months

Това показват каталозите на TEXACO за скоростна кутия на дизелов галант 1998г. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Проблема е захабени синхронизатори и евентуално муфа. Това е болката на тази скоростна кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже това проблема,наложителен ли е спешен ремонт и евентуално отлагане на ремонта ще доведе ли до други неприятности.Мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже това проблема,наложителен ли е спешен ремонт и евентуално отлагане на ремонта ще доведе ли до други неприятности.Мерси.

 

 

Ти как я караш след като предавките ти не влизат или влизат трудно евентуално с цената на адски шум от удрянето на зъбни колела?

Според мен е опасно да не изрониш зъби от колелото на съответната предавка, което от своя страна ще те вкара в още по-големи разходи.

 

Следя темата с интерес и преди се чудех дали да не си взема с механична кутия, но сега съм убеден, че автомата с Типтроник е най-доброто.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автоматик не е зле, ама ето сега ми трябва филтър за скоростната кутия и като слушам суми от рода на 300-400 лв. ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...