andi Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Първо привет на всички.В неделя си купих и Galant 2.0 TD и днес го прехвърлям на мое име, така че от тук нататък аз ще му мисля. Но като за начло имам следния проблем със скоростната кутия. Има една подобна тема , ама знам ли дали е същото.Някои за съвет или поне да каже какъв ми е случая.Та по проблема:Трудно включвам 2 и 1 скорост. От спряло положение няма никакъв проблем... но в Софииските задръствания като я пусна уж по инерция и дойде ред да мина на някоя от тези 2 предавки ...просто няма влизане. Единствно със сила...ама става въпрос за много груба сила... Намерих му цаката, ефекта се намалява много с двоино амбриране, ама не си е работа, някак си не ми се връща в казармата дето карах ЗИЛ Благодаря предварително на всички отзовали се, а и на всички останали също, дето ми помагат да ми влезе нещо в главата, щото се бях зарекъл , че неща и да знам какво се случва под капака Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 колега, не може с лошо! който не иска да знае какво му се случва под капака - трябва да вади здрава пачка! колиците ни искат внимание, уважение... галантости... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Колега, ако е така както описваш, май имаш проблем със самия съединител - или поточно помпата на съединителя. Аз имах наскоро подобно изживяване, но про мен всичките предавки изчезнаха - даже и на спряла кола пак не можеха да се включат. Проблема се оказа износено бутало и гумички. Не успяваше да направи налягане и следователно не можеше съединителя да захапе. Съвета ми е да се провери горната помпа на съединителя и специално, колко е износено буталото и гумичките. Успех :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Първо привет на всички.В неделя си купих и Galant 2.0 TD и днес го прехвърлям на мое име, така че от тук нататък аз ще му мисля. Но като за начло имам следния проблем със скоростната кутия. Има една подобна тема , ама знам ли дали е същото.Някои за съвет или поне да каже какъв ми е случая.Та по проблема:Трудно включвам 2 и 1 скорост. От спряло положение няма никакъв проблем... но в Софииските задръствания като я пусна уж по инерция и дойде ред да мина на някоя от тези 2 предавки ...просто няма влизане. Единствно със сила...ама става въпрос за много груба сила... Намерих му цаката, ефекта се намалява много с двоино амбриране, ама не си е работа, някак си не ми се връща в казармата дето карах ЗИЛ Благодаря предварително на всички отзовали се, а и на всички останали също, дето ми помагат да ми влезе нещо в главата, щото се бях зарекъл , че неща и да знам какво се случва под капака В спряло положение на колата но с работещ мотор как е??? Пак ли не може да влезе на скорост или само при движещ се автомобил............много важно е да се знае кога точно не влизат,дали не влизат при спряло положение ,но мотора да работи или така си влизат ,но когато леко потеглиш и купето се движи вече ,то тогава не искат да влизат..........уточни точно проблема и тогава.......... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 29 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2007 В спряло положение на колата но с работещ мотор как е??? Пак ли не може да влезе на скорост или само при движещ се автомобил............много важно е да се знае кога точно не влизат,дали не влизат при спряло положение ,но мотора да работи или така си влизат ,но когато леко потеглиш и купето се движи вече ,то тогава не искат да влизат..........уточни точно проблема и тогава.......... :icon_bye: В абсолютно спряло положение и работещ мотор -> включват без проблемНо при движение, дори като мравка -> проблема вече е на лице Колата е седяла около 20 дена на 1 место без да мърда, това не знам дали помага по някакъв начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 DJ, случая е почти като моя - 6 дни на едно място без да мърда и после проблема със съединителя. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 В абсолютно спряло положение и работещ мотор -> включват без проблемНо при движение, дори като мравка -> проблема вече е на лице Колата е седяла около 20 дена на 1 место без да мърда, това не знам дали помага по някакъв начин.Ами трябва да се види..............възможно е или от помпата, или от ск. кутия. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 29 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Ами трябва да се види..............възможно е или от помпата, или от ск. кутия. :icon_blush: Явно ще трябва да ходя на чичо доктор.Благодаря на всички отзовали се.А имате ли представа за някой такъв доктор, разбира се без да се ангажира човека с каквото и да било, просто да го погледне , за мнение и да каже, какъв е проблема, за да си знам какво ме чака. А ако може и да го оправи, дет се вика, аз съм неговия човек Благодаря още веднъж Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Цял ден разговаряш с доктора и неможеш да се усетиш :icon_dance: Стига той да иска да те покани де! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 29 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Цял ден разговаряш с доктора и неможеш да се усетиш :icon_dance: Стига той да иска да те покани де! Усетих се аз...ама, пустото му благоприличие..А и кой не би се радвал да попадне на правилния доктор... ;)Но всеки си знае заетостта, свободното време и т.н. и т.н., хиляда фактора са Тъй че, търси се хирург в София Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Цял ден разговаряш с доктора и неможеш да се усетиш :icon_dance: Стига той да иска да те покани де!Хахахаааа.................... :D Идвай ако искаш събота или неделя .......и няма да се плашиш ако видиш разкостени коли и т.н. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pdydy Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 DJ Tymbi (доктор ХАУС) :icon_n_gora: ДЕТО СЕ ВИКА НАЙ-ДОБРИЯТ, :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Kostadinov Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Здравейте колеги, Отскоро съм собственик на галант (на Божидар ) та имам проблем подобен на описания в тази тема. При мен не става въпрос за силово превключване, но се усеща че влиза трудно втора скорост, а понякога и първа. Когато колата е спряла и с работещ двигател на 15 пъти един ми се случва да не включва първа като хората. Пиша за да разбера по какъв начин е бил оправен проблема на колегата. Които знае да си каже ... Поздрави,Георги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 Колеги,явно проблемът е много неприятен. И при мен ситуацията е досущ като описаното в първия пост. Моля давайте съвети. Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2008 Сподели Публикувано 1 март 2008 Колеги,явно проблемът е много неприятен. И при мен ситуацията е досущ като описаното в първия пост. Моля давайте съвети. Мерси.Ако е като на Анди проблема,то той е малко по различен от описаните тук възможностти, а именно че освен синхронизатора на 2-ра предавка е заминал и игления лагар на муфата на тази предавка ,в резултат на което лоста за скоростите се движи доста тегаво..........Все още не съм отворил ск. кутия защото при мен сега е неговия Еклипс за ремонт но тук до една седмица ще я отворя и когато разбера точно какво е положението - ще пиша......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Направо си е изнервящо.На место - и при запален и при изгасен двигател всичко е перфектно.При потегляне - също.Но когато трябва да се превключи в движение от голяма предавка на 2 - направо кошмар.Ще следя развитието на ремонта започнат от Вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 При запален мотор и натискане на амбриажа ако осезаемо намалява шума под предния капак, то вероятните причини се увеличават с още една- лагери. Иначе би следвало да се разминеш само със синхронизатори. Скоро ми попадна австрийска фактура за ремонт на скоростна кутия на Галант 2000 TDI 1999г. , като стойността и беше 2100 ЕURO. Стискам палци ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Направо си е изнервящо.На место - и при запален и при изгасен двигател всичко е перфектно.При потегляне - също.Но когато трябва да се превключи в движение от голяма предавка на 2 - направо кошмар.Ще следя развитието на ремонта започнат от Вас. Имах този проблем на дизелака.Ако потърсиш из постовете ми ще откриеш нужното инфо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Какво е това включване от "голяма предавка" на 2ра? Как се включва на по-ниска предавка - ръгаш лоста и това е?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 5 март 2008 Автор Сподели Публикувано 5 март 2008 Докато DJ-я я отвори и наистина стане 100% ясно що за чудо е това, мога да ви кажа рецептата, която поне при мен, леко пооправи нещата, пак казвам леко, защото проблема си е на лице, но преди без междинна газ, включването си беше направо щастие.Та рецептата пак е на Пламен, смени ми маслото в скоростната кутия, оказа се че не е баш каквото трябва да е. За хора като мен които просто са си купили колата и са повярвали на някой на добра воля, който им е казал че всичко е на ред, а то не е, и най-малкото не знаят какво точно и къде аджеба има....нека пробват това...макар и временно все пак е решение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Докато DJ-я я отвори и наистина стане 100% ясно що за чудо е това, мога да ви кажа рецептата, която поне при мен, леко пооправи нещата, пак казвам леко, защото проблема си е на лице, но преди без междинна газ, включването си беше направо щастие.Та рецептата пак е на Пламен, смени ми маслото в скоростната кутия, оказа се че не е баш каквото трябва да е. За хора като мен които просто са си купили колата и са повярвали на някой на добра воля, който им е казал че всичко е на ред, а то не е, и най-малкото не знаят какво точно и къде аджеба има....нека пробват това...макар и временно все пак е решениеTransaxle, manual 5/1 2,2 liter Multigear MTF SAE 75W-80W Multigear S SAE 75W-90 Geartex S4 SAE 75W-90 Geartex EP-A SAE 75W-90 Multigear RN Premium SAE 75W-80 Check 15000 km / 12 months / Change 105000 km / 84 months Това показват каталозите на TEXACO за скоростна кутия на дизелов галант 1998г. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 6 март 2008 Admin Сподели Публикувано 6 март 2008 Проблема е захабени синхронизатори и евентуално муфа. Това е болката на тази скоростна кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 6 март 2008 Сподели Публикувано 6 март 2008 Ако се окаже това проблема,наложителен ли е спешен ремонт и евентуално отлагане на ремонта ще доведе ли до други неприятности.Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atanas Публикувано 6 март 2008 Сподели Публикувано 6 март 2008 Ако се окаже това проблема,наложителен ли е спешен ремонт и евентуално отлагане на ремонта ще доведе ли до други неприятности.Мерси. Ти как я караш след като предавките ти не влизат или влизат трудно евентуално с цената на адски шум от удрянето на зъбни колела? Според мен е опасно да не изрониш зъби от колелото на съответната предавка, което от своя страна ще те вкара в още по-големи разходи. Следя темата с интерес и преди се чудех дали да не си взема с механична кутия, но сега съм убеден, че автомата с Типтроник е най-доброто. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 6 март 2008 Сподели Публикувано 6 март 2008 Автоматик не е зле, ама ето сега ми трябва филтър за скоростната кутия и като слушам суми от рода на 300-400 лв. ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.