GMM Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Здравейте. Появи се странно проблемче!Колата е Carisma, 1.6, 16V, 90HP, 1997, 4G92 мотор. Напоследък при по-студено време пали от вторият път. При първият опит пали на един или два цилиндъра, при което цялата кола започва да се тресе и чука отвретително.След няколко секунди угасва.Веднага след това завъртам втори път и двигалела стартира плавно и равномерно до 2000 оборота. Проблема вече е изчезнал.Свещите са на Denso на 3000км. Въздушен филтър е сменен преди 6000км.Моля ви, дайте идея, какво може да е това чудо и защо се оправя при второто палене. Не е толкова страшно, че пали от втори път но това, че при първият опит работи неравномерно и тресе страшно ме плаши. Жал ми е. Благодаря ви предварително!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Някакъв конденз може би Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 да не би да има вода в бензина ? и помпата да не може да подкачи горивото от веднъж ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 По ското е свързано с температура. Не я бях карал от 10 дни. В събота влязох врътнах и запали от първият път без грам колебание. В събота температурата беше около 10-11 градуса.В неделя сутрин около 6 градуса беше температурата ми направи номера на първото палене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Ама конденза също е свързан с температурата и вероятно това е проблема.Свали и почисти добре дистрибуторната капачка и палеца. Забърши добре кабелите за свещите и виж... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Нямам дистрибуторна капачка и палец.Кабелите за свещита са късички. Моята е с две бубини разположени на главата над двете от свещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Ами извади и ги огледай за опушване по лулите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Благодаря за идеята BAlexandrov, ще го направя. Няма газова уредба, не е имало, няма и да има докато аз съм собственик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Има една малка подробност............Проблем може да бъде и клапана на бензина който задържа горивото в бензинопровода когато колата е в покой...........той се намира в самата помпа отгоре на изхода й, ако клапанчето не задържа както трябва, то при изгасване на мотора ,помпата спира и бенза се стича обратно към рез.-ра........възможно е при по високи темп. клапана да сработва ,но при ниски той да изпуска..............така че това трябва да се замери и тогава да се видят други причини........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 DJ това го бях забравил, като възможна причина. А само преди година се случи на мой колега.Ако два или три пъти дам на контакт, преди да завъртя, дали ще подкачи и дали ще мога да го изолирам, като причина? Наприме: Ако падкача 3 пъти и пали винаги, значи проблема е там, ако след подкачване не запали значи не е там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Благодаря ви! Ще пробвам няколко дни, ще наблюдавам как ще се държи и ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Не знам обаче при Каризмите дали помпата сработва при подаване на ОН ( контакт ) или при завъртане на стартер.........Ако при подаване на контакт чуеш помпата да върти ,то би трябвало след 2-3 пъти подавания на контакт и последвало завъртане на стартер мотора ти да запали от раз..........тогава е ясно причината каква е, но ако не върти помпата на контакт а само на стартер ,то тогава я подръж малко повече да върти на стартер първия път и се помъчи да определиш за колко време ще запали мотора...........ако до 2-3 секунди запали , -също е ясно .................но ако не запали и се установи че пали само от 2 път , значи имаш проблем някъде другаде , а възможностите за този проблем са много и не ми се изброяват сега ............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 19 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2007 Ще направя този опит. По спомен мисля, че помпата тръгва на контакт, но не съм на сто процента сигурен. Утре ще споделя резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 20 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Резултат:DJ се оказа много прав, за това, че помпата не сработва при подаване на контакт а при старт. Снощи и тази сутрин магарията се повтори. И двата пъти въртях по-дълго на стартер но не запали от първи път. Вторят пали само с леко чукване на стартера. Както и преди.Но, вече и не се опитва след, като повъртя малко на стартер. Просто в момента, в който престана да въртя стартера - двигатела спира. Сякаш, като повъртя малко поваче на стартер изхвърля някакво остатъчно гориво и не пуска въобще ново в системата. т.е. не се опитва да заработи дори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 ноември 2007 Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Но, вече и не се опитва след, като повъртя малко на стартер. Просто в момента, в който престана да въртя стартера - двигатела спира. Сякаш, като повъртя малко поваче на стартер изхвърля някакво остатъчно гориво и не пуска въобще ново в системата. т.е. не се опитва да заработи дори.Нещо не разбрах какво искаше да кажеш с това ......... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 20 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Извинявай, DJ.Оптитах се с малко думи да кажа много, но нищо не излезе.Проблемът си остава. Колкото и да въртя не пали първия път. При второто завъртане пали от четвърт оборот. Само ,че когато въртя по-продължително, не се разтриса двигатела. Не се опитва да запали дори на един или два цилиндъра и после да огасне.Сякаш въобще не се подава гориво през инжекторите. Не мирише и на бензин при по дълго въртене.Видях в руското ръководство, че има две релета. Едното за управление на бензиновата помпа другото за захранване на компа, инжекторите и дебитомера. Възможно ли е проблема да е там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 А каква е вероятността да са зацапани дюзите? С този,нашия бензин,всичко може да се очаква. Мой колега с някакво Ренде имаше същия проблем. Когато го закарал в сервиз,майстора го посъветвал да зареди v-power от Shell за изчистване на дюзите и от тогава колегата нямал проблем с паленето. Нищо не пречи да опиташ и ти и после да споделиш. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 26 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Чувал съм от много места за такива съвети на майстори. Предстои ми дълго пътуване и ще заредя V-Power, и ще сложа една добавка, пък да видим ще има ли резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Мисля, че няма нужда от добавки. V-Power си ги има. Той е А-95 с добавки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 28 ноември 2007 Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Здравейте, да си кажа честно! Моята Каризма винаги пали от втория път като е студена, но никога от трети, нито първи! :D Не знам каква е тая работа, но само 2 ри път и по-скоро не ми пука свикнах си и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 28 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Вече съм почти сигурен, че зависи от температурата. Незнам как да отворя и почистя датчика за мерене на температурата на въздуха. Намира се при дебитомера и барометара, но ме е страх да пипам там, в тази черна кутийка, която се намира веднага след въздушния филтър. Ако някой знае как тя може да се отвори по безопасен начин, моля да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 ноември 2007 Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Вече съм почти сигурен, че зависи от температурата. Незнам как да отворя и почистя датчика за мерене на температурата на въздуха. Намира се при дебитомера и барометара, но ме е страх да пипам там, в тази черна кутийка, която се намира веднага след въздушния филтър. Ако някой знае как тя може да се отвори по безопасен начин, моля да сподели.Не пипай там ............по добре да видим някой с " палеща от раз " Каризма и да му свалим дебитомера и да я пробваш на твоята.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 28 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Балгодаря за савета. Чесно да си кажа се изкошавах да погледна какво има там, но щом ме съветваш да не пипам, ще те послушам. Чел съм доста твои теми и съм резпектиран от познанията ти и опита.За проба ще стане трудно, защото защото трябва да мине време. Например да го сложим вечерта и сутринта да пробваме и така поне три дена за де се докаже категорично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 ноември 2007 Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Колега, ако е възможно, когато намериш време, би ли се запознал с тази тема същоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4421 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 29 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Извинявам се за допуснатите правописни грешки. Ще се постарая да не се повтори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.