Премини към съдържание

Outlander с 2 нови двигателя


Препоръчано мнение

колеги, да не би този двигател на VW - 2.0 /140 к.с./ да е същият, който ще се монтира на новия Лансер?

 

 

 

Преди време бях карал Шкода Октавия с такъв двигател, и останах с много добри впечатления, отлична динамика и ускорение. Все пак Лансера е по-лек от Аутлендър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги, да не би този двигател на VW - 2.0 /140 к.с./ да е същият, който ще се монтира на новия Лансер?

 

Октавията, Ауди и още къде ли не са набутали този мотор. Информацията ми е, че спират да го произвеждат и не знам какви са последните новости при двигателите на VW, но явно има нещо остаряло в системата помпа-дюза tdi 2.0 - не знам.

 

А мицубиши просто са го взели, за да преебат пежо и ситроен при джиповете и да извадят аутледъра в средата на 2007. Първите 4007 идват март-април 2008, а с-кросера на ситроен най-рано септември и то май не е сигурно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Октавията, Ауди и още къде ли не са набутали този мотор. Информацията ми е, че спират да го произвеждат и не знам какви са последните новости при двигателите на VW, но явно има нещо остаряло в системата помпа-дюза tdi 2.0 - не знам.

А мицубиши просто са го взели, за да преебат пежо и ситроен при джиповете и да извадят аутледъра в средата на 2007. Първите 4007 идват март-април 2008, а с-кросера на ситроен най-рано септември и то май не е сигурно.

Колега не знам дали ще го спират, но в момента освен на VW се слага на Джип Компас, Партиот, Додж Калибър, Митсубиши Грандис, Лансер и Аутландър за Европа.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За "пре*ване" не може да става дума защото става въпрос за договор за съвместно производство, макар че май ще има леко прецакване за Митсубиши и по-точно за клиентите на Митсубиши защото автомобилите за Европа ще се правят в Недкар Холандия, а Пежо и Ситроен поне за момента ще идват от Япония, ако и цента на трите автомобила сходна няма да е много добре за Митсубиши.

 

Честно казано при сегашните цени обявени от Пежо (+12 000 лв) и предполагам сходна цена на Ситроен и при положение че единствената причина за преместване на производството в Европа ще е минимизиране на разходите, не вярвам цените да се приближат

 

П.П. Днес съм си записал час за тест драйв на Outlander с двигател 2.2 - като се върна ще споделя впечатления :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Днес съм си записал час за тест драйв на Outlander с двигател 2.2 - като се върна ще споделя впечатления :icon_rock:

 

Явно нещо не се бяхме разбрали с дилъра на БС - колата беше със стария 2.0 двигател. Дано поне при доставките са по-добри :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано при сегашните цени обявени от Пежо (+12 000 лв) и предполагам сходна цена на Ситроен и при положение че единствената причина за преместване на производството в Европа ще е минимизиране на разходите, не вярвам цените да се приближат

 

П.П. Днес съм си записал час за тест драйв на Outlander с двигател 2.2 - като се върна ще споделя впечатления :icon_rock:

 

Няма начин да е с 2.2. Мицубиши нямат автомобил с такъв двигател в момента. Ако искаш да пробваш 2.2 трябва да отидеш в пежо на 10км. Там трябва да се правиш на луд и да нахалстваш и ще ти дадат да караш 4007 с този двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да е с 2.2. Мицубиши нямат автомобил с такъв двигател в момента. Ако искаш да пробваш 2.2 трябва да отидеш в пежо на 10км. Там трябва да се правиш на луд и да нахалстваш и ще ти дадат да караш 4007 с този двигател.

 

Благодаря много за инфото. До колкото разбрах от БС най-рано в края на годината ще имат такъв автомобил (евентуално) за тестов. Няма проблеми - вчера покарах 2.0 и така ще имам по-ясна база за сравнение с 2.2 като дойде - :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Вече има и V-образен 6-цилиндров двигател с обем 3000 см2. Той ще развива 220 к.с., с максимален въртящ момент 28,1 кг-м.

Цената е 2 362 500 — 2 877 000 йени (около $20 300-$24 700).Това е за Япония. За тук незнам колко ще бъде на този етап.

 

http://www.picvalley.net/u/8/1978_719.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам че пиша в тази тема. Big Boss ще може ли да разясниш каква е същноста на технологията MIVEC, понеже наистина не съм запознат а мисля че ще е интересно и на други. Сетих се като видях надписа на снимката, ако има друга тема в форума съжалявам не съм я видял и просто ми даите линк. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Много благодаря , трябваше да погледна преди да питам. Всъщност това са добре познати системи, но подредени по един добър начин и прецизно работещи. Мен всъщност повече ме интересуват тънкостите в тази разработка, но мисля че ще се справя. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да не би да искаш да слагаш газ на този двигател? Ще има от собственици такива въпроси за в бъдеще. Сигурен съм. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О не не, аз отдавна съм се отказал от газта. Затова си взех GDI. Просто ме интерсуват подробности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От чужди сайтове докопах инфо, че новият Outlander с френския двигател е добра кола, като минус се посочва само скоростната кутия, която понякога не е така прецизна. Тя е изцяло Японска разработка на Aisin, но с сайта на компанията изобщо не се споменава, че правят скоростни кутий, всякакви други компоненти за коли, но не и скоростни кутий!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя е изцяло Японска разработка на Aisin, но с сайта на компанията изобщо не се споменава, че правят скоростни кутий, всякакви други компоненти за коли, но не и скоростни кутий!
Aisin-AI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли от кога 4007 на пежо официално ще може да се тества, не да ходиш и да спориш с тях, че да ти я дадат за 2 км?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли от кога 4007 на пежо официално ще може да се тества, не да ходиш и да спориш с тях, че да ти я дадат за 2 км?

Според мен на дилърите на "Пежо" им е ясно, че ходим на тест драйв не защото ще си купим Пежо, а защото още няма Outlander с 2.2 и им е гадно :icon_crying:

Едва ли някой ще се засили да го купува това Пежо с тази висока цена и този смачкан преден капак :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече има и V-образен 6-цилиндров двигател с обем 3000 см2. Той ще развива 220 к.с., с максимален въртящ момент 28,1 кг-м.

Цената е 2 362 500 — 2 877 000 йени (около $20 300-$24 700).Това е за Япония. За тук незнам колко ще бъде на този етап.

 

http://www.picvalley.net/u/8/1978_719.JPG

 

Това са цените за Русия. Сами пресметнете с колко са по-ниски от тези за България!!!!

http://www.mitsubishi-motors.ru/ru/auto_ca...&auto29=329

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Найстина в Русия е доста по евтино, жалко че не предлагат дизелови Outlander-и.

БС както го купуват в долари джипа и продават в левове, само от разликата правят 10 000 лв печалба. Реално трябва да им искаме отстъпка от 5-10 хил лева от тези начални цени!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Исках да поръчам един 2.2 от щатите, ама на офоциалния им сайт се предлага единствено трилитровката :icon_thumbup: Американци :icon_hmm:

 

Не ги мисли тях ... и ти да живееш там , няма да си помислиш за 2.2 дизел , а ще се мяташ на 3.0 бензин и ще се чудиш : "абе тия няма ли да предложат вариант с V8 мотор ?" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

В един руски сайт се зададе следният въпрос: Как ви звучи джип Пежо?

Моят отговор: Като баничарка BMW.

Относно двигателите:

Вижте как вървят цените на старо на автомобили със сходни двигатели?

Примерно Passat и 406 или 407.Пасата е легенда, особено при колите втора ръка.

Държи цена.Една от причините са и моторите.

Аутлендера бил тежък за този мотор.Пасат кобми 4х4 е малко по тежък от Митсубишито.

Вижте характеристиките в сайтовете.

Карам Аутлендер от юни 2007.Един ден си направих експеримент.Каране по правилата леко,внимателно.

На извън градско по едно време ми показа среден разход 4.7.Това го може само TDI-то.

Какъв е смисълът от 160 или170 коня,като зад всеки храст се крие катаджия.С това каране доста българи изгоряха в

Гърция,защото при превишаване на скоростта там ти свалят номера и те съдят веднага.

Двулитровият мотор има достатъчно мощ да изпревариш бързо,когато се налага.

Сменил съм над 10 дизелови коли от различни марки и мога да направя сравнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...