HrSt Публикувано 17 октомври 2007 Сподели Публикувано 17 октомври 2007 колеги, да не би този двигател на VW - 2.0 /140 к.с./ да е същият, който ще се монтира на новия Лансер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 17 октомври 2007 Сподели Публикувано 17 октомври 2007 колеги, да не би този двигател на VW - 2.0 /140 к.с./ да е същият, който ще се монтира на новия Лансер? Преди време бях карал Шкода Октавия с такъв двигател, и останах с много добри впечатления, отлична динамика и ускорение. Все пак Лансера е по-лек от Аутлендър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moriarty Публикувано 17 октомври 2007 Сподели Публикувано 17 октомври 2007 колеги, да не би този двигател на VW - 2.0 /140 к.с./ да е същият, който ще се монтира на новия Лансер? Октавията, Ауди и още къде ли не са набутали този мотор. Информацията ми е, че спират да го произвеждат и не знам какви са последните новости при двигателите на VW, но явно има нещо остаряло в системата помпа-дюза tdi 2.0 - не знам. А мицубиши просто са го взели, за да преебат пежо и ситроен при джиповете и да извадят аутледъра в средата на 2007. Първите 4007 идват март-април 2008, а с-кросера на ситроен най-рано септември и то май не е сигурно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 17 октомври 2007 Сподели Публикувано 17 октомври 2007 Октавията, Ауди и още къде ли не са набутали този мотор. Информацията ми е, че спират да го произвеждат и не знам какви са последните новости при двигателите на VW, но явно има нещо остаряло в системата помпа-дюза tdi 2.0 - не знам. А мицубиши просто са го взели, за да преебат пежо и ситроен при джиповете и да извадят аутледъра в средата на 2007. Първите 4007 идват март-април 2008, а с-кросера на ситроен най-рано септември и то май не е сигурно.Колега не знам дали ще го спират, но в момента освен на VW се слага на Джип Компас, Партиот, Додж Калибър, Митсубиши Грандис, Лансер и Аутландър за Европа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 За "пре*ване" не може да става дума защото става въпрос за договор за съвместно производство, макар че май ще има леко прецакване за Митсубиши и по-точно за клиентите на Митсубиши защото автомобилите за Европа ще се правят в Недкар Холандия, а Пежо и Ситроен поне за момента ще идват от Япония, ако и цента на трите автомобила сходна няма да е много добре за Митсубиши. Честно казано при сегашните цени обявени от Пежо (+12 000 лв) и предполагам сходна цена на Ситроен и при положение че единствената причина за преместване на производството в Европа ще е минимизиране на разходите, не вярвам цените да се приближат П.П. Днес съм си записал час за тест драйв на Outlander с двигател 2.2 - като се върна ще споделя впечатления :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 П.П. Днес съм си записал час за тест драйв на Outlander с двигател 2.2 - като се върна ще споделя впечатления :icon_rock: Явно нещо не се бяхме разбрали с дилъра на БС - колата беше със стария 2.0 двигател. Дано поне при доставките са по-добри :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moriarty Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Честно казано при сегашните цени обявени от Пежо (+12 000 лв) и предполагам сходна цена на Ситроен и при положение че единствената причина за преместване на производството в Европа ще е минимизиране на разходите, не вярвам цените да се приближат П.П. Днес съм си записал час за тест драйв на Outlander с двигател 2.2 - като се върна ще споделя впечатления :icon_rock: Няма начин да е с 2.2. Мицубиши нямат автомобил с такъв двигател в момента. Ако искаш да пробваш 2.2 трябва да отидеш в пежо на 10км. Там трябва да се правиш на луд и да нахалстваш и ще ти дадат да караш 4007 с този двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Няма начин да е с 2.2. Мицубиши нямат автомобил с такъв двигател в момента. Ако искаш да пробваш 2.2 трябва да отидеш в пежо на 10км. Там трябва да се правиш на луд и да нахалстваш и ще ти дадат да караш 4007 с този двигател. Благодаря много за инфото. До колкото разбрах от БС най-рано в края на годината ще имат такъв автомобил (евентуално) за тестов. Няма проблеми - вчера покарах 2.0 и така ще имам по-ясна база за сравнение с 2.2 като дойде - :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 октомври 2007 Admin Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Вече има и V-образен 6-цилиндров двигател с обем 3000 см2. Той ще развива 220 к.с., с максимален въртящ момент 28,1 кг-м. Цената е 2 362 500 — 2 877 000 йени (около $20 300-$24 700).Това е за Япония. За тук незнам колко ще бъде на този етап. http://www.picvalley.net/u/8/1978_719.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Предварително се извинявам че пиша в тази тема. Big Boss ще може ли да разясниш каква е същноста на технологията MIVEC, понеже наистина не съм запознат а мисля че ще е интересно и на други. Сетих се като видях надписа на снимката, ако има друга тема в форума съжалявам не съм я видял и просто ми даите линк. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 октомври 2007 Admin Сподели Публикувано 19 октомври 2007 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...post&p=4217 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...pic=1030&hl Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Много благодаря , трябваше да погледна преди да питам. Всъщност това са добре познати системи, но подредени по един добър начин и прецизно работещи. Мен всъщност повече ме интересуват тънкостите в тази разработка, но мисля че ще се справя. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 октомври 2007 Admin Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Да не би да искаш да слагаш газ на този двигател? Ще има от собственици такива въпроси за в бъдеще. Сигурен съм. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 О не не, аз отдавна съм се отказал от газта. Затова си взех GDI. Просто ме интерсуват подробности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 25 октомври 2007 Сподели Публикувано 25 октомври 2007 От чужди сайтове докопах инфо, че новият Outlander с френския двигател е добра кола, като минус се посочва само скоростната кутия, която понякога не е така прецизна. Тя е изцяло Японска разработка на Aisin, но с сайта на компанията изобщо не се споменава, че правят скоростни кутий, всякакви други компоненти за коли, но не и скоростни кутий! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 25 октомври 2007 Сподели Публикувано 25 октомври 2007 Тя е изцяло Японска разработка на Aisin, но с сайта на компанията изобщо не се споменава, че правят скоростни кутий, всякакви други компоненти за коли, но не и скоростни кутий!Aisin-AI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Някой знае ли от кога 4007 на пежо официално ще може да се тества, не да ходиш и да спориш с тях, че да ти я дадат за 2 км? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Някой знае ли от кога 4007 на пежо официално ще може да се тества, не да ходиш и да спориш с тях, че да ти я дадат за 2 км?Според мен на дилърите на "Пежо" им е ясно, че ходим на тест драйв не защото ще си купим Пежо, а защото още няма Outlander с 2.2 и им е гадно :icon_crying: Едва ли някой ще се засили да го купува това Пежо с тази висока цена и този смачкан преден капак :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Aisin-AIАз не видях изрично Outlander там - да не би да е тази кутия, която слагат на RAV4, Grandis, Eclipse? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v_vassilev Публикувано 4 ноември 2007 Сподели Публикувано 4 ноември 2007 Вече има и V-образен 6-цилиндров двигател с обем 3000 см2. Той ще развива 220 к.с., с максимален въртящ момент 28,1 кг-м. Цената е 2 362 500 — 2 877 000 йени (около $20 300-$24 700).Това е за Япония. За тук незнам колко ще бъде на този етап. http://www.picvalley.net/u/8/1978_719.JPG Това са цените за Русия. Сами пресметнете с колко са по-ниски от тези за България!!!!http://www.mitsubishi-motors.ru/ru/auto_ca...&auto29=329 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 4 ноември 2007 Сподели Публикувано 4 ноември 2007 Найстина в Русия е доста по евтино, жалко че не предлагат дизелови Outlander-и. БС както го купуват в долари джипа и продават в левове, само от разликата правят 10 000 лв печалба. Реално трябва да им искаме отстъпка от 5-10 хил лева от тези начални цени! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
volvic Публикувано 28 декември 2007 Сподели Публикувано 28 декември 2007 Исках да поръчам един 2.2 от щатите, ама на офоциалния им сайт се предлага единствено трилитровката :icon_thumbup: Американци :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 28 декември 2007 Сподели Публикувано 28 декември 2007 Исках да поръчам един 2.2 от щатите, ама на офоциалния им сайт се предлага единствено трилитровката :icon_thumbup: Американци :icon_hmm: Не ги мисли тях ... и ти да живееш там , няма да си помислиш за 2.2 дизел , а ще се мяташ на 3.0 бензин и ще се чудиш : "абе тия няма ли да предложат вариант с V8 мотор ?" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wastema Публикувано 12 януари 2008 Сподели Публикувано 12 януари 2008 В един руски сайт се зададе следният въпрос: Как ви звучи джип Пежо?Моят отговор: Като баничарка BMW. Относно двигателите: Вижте как вървят цените на старо на автомобили със сходни двигатели?Примерно Passat и 406 или 407.Пасата е легенда, особено при колите втора ръка.Държи цена.Една от причините са и моторите.Аутлендера бил тежък за този мотор.Пасат кобми 4х4 е малко по тежък от Митсубишито.Вижте характеристиките в сайтовете.Карам Аутлендер от юни 2007.Един ден си направих експеримент.Каране по правилата леко,внимателно.На извън градско по едно време ми показа среден разход 4.7.Това го може само TDI-то.Какъв е смисълът от 160 или170 коня,като зад всеки храст се крие катаджия.С това каране доста българи изгоряха вГърция,защото при превишаване на скоростта там ти свалят номера и те съдят веднага.Двулитровият мотор има достатъчно мощ да изпревариш бързо,когато се налага.Сменил съм над 10 дизелови коли от различни марки и мога да направя сравнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.