baj Joro Публикувано 26 септември 2007 Сподели Публикувано 26 септември 2007 Здравейте, От Балкан стар са пуснали на саита си нови 2 двигателя - дизел 2.2 и бензин 2.4. :icon_clap: ЛИНК :icon_rock: Какво мислите за цифрите колеги :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 26 септември 2007 Сподели Публикувано 26 септември 2007 Еми да ти призная доста по-добре ми звучат отколкото 50000 за лансер :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 27 септември 2007 Сподели Публикувано 27 септември 2007 Аз мисля, че този новия френски двигател, някой каза, че е по скоро разработка на Ситроен е доста добър. Като данни най-близко до него дизела на Shevrolet Captiva. А относно Freelander 2 този двигател как се представя там, някой имали впечетления? На Freelander 2 двигателя е почти същия като очаквания 2.2L в Mitsubishi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 септември 2007 Сподели Публикувано 27 септември 2007 Гледайки сайта на Балканстар ми прави впечатление че липсват двигателите GDI. Някои знае ли защо, според мен най-технологично развитата система не се предлага, или може би се доставя само по поръчка. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 27 септември 2007 Сподели Публикувано 27 септември 2007 Концепцията GDI е замразена за неопределено време, такива двигатели вече не се предлагат и в Япония,защото не са доказали ефективността си и са много капризни откъм качеството на горивото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 септември 2007 Сподели Публикувано 27 септември 2007 Да но опита показва че в Япония и дори в Западна Европа има достатъчно качествено гориво с което GDI-то няма проблеми. Но както и да е явно е така, а пък на мен са ми огромна страст :icon_dance: P.S. Само за сравнение една Каризма от Германия пристига на 270 000 км в отлично състояние , а тук не може да изкара и 90 000 без проблем. За какво чудо даваме по два лева на литър. :icon_blush: Oстава сега на пазара да триумфират другите системи като на NISSAN-NEO DI, TOYOTA-D4 и VW,Audi и тяхното FSI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 27 септември 2007 Сподели Публикувано 27 септември 2007 То и на 300000 ди пак са си екстра колите! Тук като дойдат са им достатъчни 2-5000 км и колата се превръща в руина! То не са дупки, то не бе бензин, то не е прашуляк и гадна луга, а и една купчина разбиращи майстори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 28 септември 2007 Сподели Публикувано 28 септември 2007 Здравейте, От Балкан стар са пуснали на саита си нови 2 двигателя - дизел 2.2 и бензин 2.4. :icon_clap: ЛИНК :icon_rock: Какво мислите за цифрите колеги :icon_bye:Ами честно казано не мога да разбера защо цената на 2.0 DI-D 140 к.с. от 61 990 преди няколко месеца сега стана 66 990 :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Ако някой може да ми даде отговор за уникалната ценова политика на БС - ще ми бъде интересно :icon_censored: А иначе - двигатела на Пежо / Ситроен е по-добрия избор и разликата от 3 000 лв на практика се изплаща от всякъде :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 ......Това което прави системата с директно впръскване (при бензиновия двигател) може да се окаже ефективно само при големи двигатели с голям запас от мощност и въртящт момент (като при Американските автомобили например) тогава двигателя по-често ще е разтоварен и ще има разлика в разхода на гориво при еднакви двигатели с и без система с директно впръскване - при двигател 1.8-2.4 едва ли може да има голям ефект......... Мирославе недеи така... Има си голяма разлика. Сравни въртящите моменти на един 1.8 16v 4G93 на Каризма и 1.8 16v GDI, също така виж и при какви обороти го достига. Колко е мощноста, разхода, ускорението и макс. скорост. P.S. само за инфо, моита дава 4,7/100 извънградско при скорост до 110км/ч. Да се сещаш за кола в този клас с подобен разход. Или за един Галант 2,4 GDI (на човек от форума) който дава 6,5/100 на магистралата с скорост около 130км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 Моят разход е по маршрута Пловдив, Ст. Загора, Казанлък и Пловдив. И няма никаква разлика в реалност, може на практика параметрите да не отговарят на истината, но разликата между MPI и GDI е повече от очевадна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 Моят разход е по маршрута Пловдив, Ст. Загора, Казанлък и Пловдив. И няма никаква разлика в реалност, може на практика параметрите да не отговарят на истината, но разликата между MPI и GDI е повече от очевадна.Колега не може да засечеш разхода точно само от 200-300км, освен ако не използваш някакъв разграфен мерителен съд извън резервоара. меренето на разхода с допълване догоре е само вярно, ако се усредни разхода на поне 10 пълнения. Ако пък отчиташ по компютъра на колата разликата е дори по-голяма. Самия факт, че японците се отказаха от GDI за европейския пазар, доказва неговата нецелесъобразност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 А иначе - двигатела на Пежо / Ситроен е по-добрия избор ...Един приятел, който живее в Англия каза че е пробвал двигателя на Пежо и не е много очарован - доста шумен и не иска да върви като се форсира над 3500 об.мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 Колега не може да засечеш разхода точно само от 200-300км, освен ако не използваш някакъв разграфен мерителен съд извън резервоара. меренето на разхода с допълване догоре е само вярно, ако се усредни разхода на поне 10 пълнения. Ако пък отчиташ по компютъра на колата разликата е дори по-голяма. Самия факт, че японците се отказаха от GDI за европейския пазар, доказва неговата нецелесъобразност. Колега карам тази кола от 7год. Освен това фирмата в която работя, се занимава основно с доставка и монтаж на оборудване за бензиностанции, т.е. правим бензиностанции. Колко пъти мислиш че съм пълнил резервоара до горе. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 1 октомври 2007 Сподели Публикувано 1 октомври 2007 Колега карам тази кола от 7год. Освен това фирмата в която работя, се занимава основно с доставка и монтаж на оборудване за бензиностанции, т.е. правим бензиностанции. Колко пъти мислиш че съм пълнил резервоара до горе.Още по-добре, тогава имаш реална представа какъв е разхода на смесен всекидневен цикъл, а не само за инфо, моита дава 4,7/100 извънградско при скорост до 110км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Да де точно затова съм го написал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Един приятел, който живее в Англия каза че е пробвал двигателя на Пежо и не е много очарован - доста шумен и не иска да върви като се форсира над 3500 об.мин.Въпроса е дали е пробвал също и двигателя на VW - тъй като в момента говорим за съпоставка между тези два двигателя. Аз честно казано до сега не съм прочел изцяло положително мнение на този двигател на VW и се надявам Пежо да е по-добрия избор - поне като параметри е по-добър (к.с./об./ускорение). А никой не спори че сигурно има и по-добри двигатели от този на Пежо :rolleyes: От дилъра разбрах, че първите бройки с новия двигател се очакват ноември - декември. Дано някой от тези колеги да може да сподели мнение. :icon_thumbup: Също така ми е интересно мнението на Мирослав за този двигател на Пежо съпоставен с двигателя на VW - дано да каже нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Въпроса е дали е пробвал също и двигателя на VW - тъй като в момента говорим за съпоставка между тези два двигателя. Аз честно казано до сега не съм прочел изцяло положително мнение на този двигател на VW и се надявам Пежо да е по-добрия избор - поне като параметри е по-добър (к.с./об./ускорение). А никой не спори че сигурно има и по-добри двигатели от този на ПежоТой е пробвал Аутландер с двигател на VW и Кросовър на Ситроен. По думите му двигателя на Пежо е по-добър само в ниските обороти - под 2000, където на VW няма никаква тяга. Иначе като цялостен пакет шумоизолацията не е на ниво и на двата джипа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Отностно новия двигател на Пежо, над 3500 оборота кривата му пада и е нормално да става по тромав, за това трябва да се слага 5-та и 6-та предавка и оборотите до 3500 да се държат. Някой знае ли из Интернет английски, френски или немски форум където да се обсъжда този новия двигател и съптветно Peugeot 4007, C-Crosser, Outlander-a? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Той е пробвал Аутландер с двигател на VW и Кросовър на Ситроен. По думите му двигателя на Пежо е по-добър само в ниските обороти - под 2000, където на VW няма никаква тяга. Иначе като цялостен пакет шумоизолацията не е на ниво и на двата джипа. Направи ми впечетление като всички SUV от този клас бяха на Пловдив на панаира, че изглеждат с еднаква изолазия по вратите уплътненията, затова не ми се струва, че точно тези 3-те близнака, са с по-лоша изолация? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petko Публикувано 5 октомври 2007 Сподели Публикувано 5 октомври 2007 Пробвал съм в Германия Аутлендър с ФВ мотора и Ситроен с 2.2 мотора. Вярно е , че в ниските обороти френския върви по добреBярно е , че има по висока крайна скорост и по дълги 5 и 6 та предавка.Вярно е , че е маааалко по беЗшумен особенно на место с вдигнат капак. НО тук свършват предимствата му. Харчи повече, поне 1.5литра нафта Върви по малко, тествал сам ги на ускорение до 160 то хронометърЕластичност от мотора на Пежо не очаквайПо тежък е с около 80 килограма което се отраЗява на поведението на колата в Завой И сега идва най лошото в тоя моторРаботи на 1.5 бара налягане на турбината макс. Мотора на Фолксваген работи на 0.95 бара макс. А сега поЗнайте кой мотор ще иЗкара повече... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Пробвал съм в Германия Аутлендър с ФВ мотора и Ситроен с 2.2 мотора. НО тук свършват предимствата му. Харчи повече, поне 1.5литра нафта Върви по малко, тествал сам ги на ускорение до 160 то хронометърЕластичност от мотора на Пежо не очаквайПо тежък е с около 80 килограма което се отраЗява на поведението на колата в Завой И сега идва най лошото в тоя моторРаботи на 1.5 бара налягане на турбината макс. Мотора на Фолксваген работи на 0.95 бара макс. А сега поЗнайте кой мотор ще иЗкара повече... :mitsu-smiley: Честно казано малко се пообърках - до сега на всякъде където съм чел или питал за двигателя на VW казваха че като цяло не става. Сега май същото се чува и за двигателя на Пежо. Аз си признавам, че от двигатели на коли не разбирам и разчитам на експертно мнение - ако сега трябва да направя извод за себе си от прочетеното към момента - и двата двигателя не стават - прав ли съм? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Да си кажа, това е първото отрицателно мнение за двигател Пежо HDI което чета, но пак казвам докато един автомобил не се тества няма как да се даде оценка, дори и най-перфектния двигател ако не е добре съчетан със скоростите и диференциалите резултата няма да е добър. Относно разхода на гориво, не знам дали наистина харчи 1.5л повече, но при всички положения разхода ще е по-висок от този на VW (все пак двигателя от Пежо е по-мощен) - основното предимство на кострукцията дюза-помпа е в ниския разход на гориво и голяма специфична мощност, но по всички други показатели, включително и надежност двигателите комон-рейл са по-добри. Между другото повечето от мненията които се изказват са субективни (за съжаление), когато Каризма излезе с двигател 1.9DID от Рено ситуацията беше същата - "то французите не можели да направят читав мотор, много се разваляли, давали дефекти и т.н", към днешен ден може спокойно да кажем че двигателя е изключително надежден, икономичен и автомобила е много пъргав (за съжаление няма дизелов автомобил на Митсубиши с по-добри динамични качества, поне до 2003г). Така че докато не се тества един автомобил обективно мнение за поведението му не може да се даде, относно надежността на двигателите мисля че и с двата няма да има ядове, все пак и двата двигателя са използвани до момента.Съгласен съм с Мирослав - към момента основните забележки за VW двигателя са, че е малко слаб за подобно купе, малко шумен и с много лоша динамика при ниските обороти (дори за дизел). А поне като спецификация двигателя на Пежо е много по-добър и завишения разход е оправдан - няма как хем мощно хем икономично (поне според мен) :icon_dance: Още един въпрос - двигателя на Пежо с друга скоростна кутия ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1st Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 За момента не мога да съм сигурен, все още не е излязъл по каталозите, но според мен кутиите би трябвало да са различни.И още един въпрос за двигателя на Пежо - с ремък или верига е? За VW знам че е с ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moriarty Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Аз чакам аутлендър и миналата седмица правих тестдрайв на двойката на аутлендъра и на 2.2 на пежо 4007 - едно след друго в разстояние на 20 минути. Разликата е огромна. VW двигателят изобщо не става в сравнение с този на пежо - по-бърз, по-тих и с по-добра динамика. 2.0 - ако се натисне педала - няма първа, защото оборотите са вече в 5-6, между втора и трета е отвратително, чак след трета вече е окей. 2.2 - много по-добре стои колата и моторът на ниските предавки, оборотите са в рамките на нормалното, когато натиснеш здраво. Освен това до 6-12 месеца мицубиши спира да произвежда аутлендъри с VW двигатели и минават само на френските. Освен това някъде пишеше, че този VW двигател като цяло май ще го спират от производство. Аз си смених заявката и чакам вече 2.2. Дано не съм се пр..бал! Редакция: Не използвайте нецензурни изрази! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Дано не съм се пр..бал!Защо да си се прекарал, нали си го тествал и ти хареса? Какво те притеснява? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.