Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Outlander с 2 нови двигателя


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

От Балкан стар са пуснали на саита си нови 2 двигателя - дизел 2.2 и бензин 2.4. :icon_clap:

 

ЛИНК :icon_rock:

Какво мислите за цифрите колеги :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че този новия френски двигател, някой каза, че е по скоро разработка на Ситроен е доста добър. Като данни най-близко до него дизела на Shevrolet Captiva. А относно Freelander 2 този двигател как се представя там, някой имали впечетления? На Freelander 2 двигателя е почти същия като очаквания 2.2L в Mitsubishi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледайки сайта на Балканстар ми прави впечатление че липсват двигателите GDI. Някои знае ли защо, според мен най-технологично развитата система не се предлага, или може би се доставя само по поръчка. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Концепцията GDI е замразена за неопределено време, такива двигатели вече не се предлагат и в Япония,защото не са доказали ефективността си и са много капризни откъм качеството на горивото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да но опита показва че в Япония и дори в Западна Европа има достатъчно качествено гориво с което GDI-то няма проблеми. Но както и да е явно е така, а пък на мен са ми огромна страст :icon_dance:

 

P.S. Само за сравнение една Каризма от Германия пристига на 270 000 км в отлично състояние , а тук не може да изкара и 90 000 без проблем. За какво чудо даваме по два лева на литър. :icon_blush:

Oстава сега на пазара да триумфират другите системи като на NISSAN-NEO DI, TOYOTA-D4 и VW,Audi и тяхното FSI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и на 300000 ди пак са си екстра колите! Тук като дойдат са им достатъчни 2-5000 км и колата се превръща в руина! То не са дупки, то не бе бензин, то не е прашуляк и гадна луга, а и една купчина разбиращи майстори!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

От Балкан стар са пуснали на саита си нови 2 двигателя - дизел 2.2 и бензин 2.4. :icon_clap:

 

ЛИНК :icon_rock:

Какво мислите за цифрите колеги :icon_bye:

Ами честно казано не мога да разбера защо цената на 2.0 DI-D 140 к.с. от 61 990 преди няколко месеца сега стана 66 990 :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

 

Ако някой може да ми даде отговор за уникалната ценова политика на БС - ще ми бъде интересно :icon_censored:

 

А иначе - двигатела на Пежо / Ситроен е по-добрия избор и разликата от 3 000 лв на практика се изплаща от всякъде :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......Това което прави системата с директно впръскване (при бензиновия двигател) може да се окаже ефективно само при големи двигатели с голям запас от мощност и въртящт момент (като при Американските автомобили например) тогава двигателя по-често ще е разтоварен и ще има разлика в разхода на гориво при еднакви двигатели с и без система с директно впръскване - при двигател 1.8-2.4 едва ли може да има голям ефект.........

 

 

Мирославе недеи така... Има си голяма разлика. Сравни въртящите моменти на един 1.8 16v 4G93 на Каризма и 1.8 16v GDI, също така виж и при какви обороти го достига. Колко е мощноста, разхода, ускорението и макс. скорост.

 

P.S. само за инфо, моита дава 4,7/100 извънградско при скорост до 110км/ч. Да се сещаш за кола в този клас с подобен разход. Или за един Галант 2,4 GDI (на човек от форума) който дава 6,5/100 на магистралата с скорост около 130км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят разход е по маршрута Пловдив, Ст. Загора, Казанлък и Пловдив. И няма никаква разлика в реалност, може на практика параметрите да не отговарят на истината, но разликата между MPI и GDI е повече от очевадна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят разход е по маршрута Пловдив, Ст. Загора, Казанлък и Пловдив. И няма никаква разлика в реалност, може на практика параметрите да не отговарят на истината, но разликата между MPI и GDI е повече от очевадна.

Колега не може да засечеш разхода точно само от 200-300км, освен ако не използваш някакъв разграфен мерителен съд извън резервоара. меренето на разхода с допълване догоре е само вярно, ако се усредни разхода на поне 10 пълнения. Ако пък отчиташ по компютъра на колата разликата е дори по-голяма.

Самия факт, че японците се отказаха от GDI за европейския пазар, доказва неговата нецелесъобразност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А иначе - двигатела на Пежо / Ситроен е по-добрия избор ...
Един приятел, който живее в Англия каза че е пробвал двигателя на Пежо и не е много очарован - доста шумен и не иска да върви като се форсира над 3500 об.мин.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не може да засечеш разхода точно само от 200-300км, освен ако не използваш някакъв разграфен мерителен съд извън резервоара. меренето на разхода с допълване догоре е само вярно, ако се усредни разхода на поне 10 пълнения. Ако пък отчиташ по компютъра на колата разликата е дори по-голяма.

Самия факт, че японците се отказаха от GDI за европейския пазар, доказва неговата нецелесъобразност.

 

Колега карам тази кола от 7год. Освен това фирмата в която работя, се занимава основно с доставка и монтаж на оборудване за бензиностанции, т.е. правим бензиностанции. Колко пъти мислиш че съм пълнил резервоара до горе. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам тази кола от 7год. Освен това фирмата в която работя, се занимава основно с доставка и монтаж на оборудване за бензиностанции, т.е. правим бензиностанции. Колко пъти мислиш че съм пълнил резервоара до горе.
Още по-добре, тогава имаш реална представа какъв е разхода на смесен всекидневен цикъл, а не
само за инфо, моита дава 4,7/100 извънградско при скорост до 110км/ч
.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел, който живее в Англия каза че е пробвал двигателя на Пежо и не е много очарован - доста шумен и не иска да върви като се форсира над 3500 об.мин.

Въпроса е дали е пробвал също и двигателя на VW - тъй като в момента говорим за съпоставка между тези два двигателя. Аз честно казано до сега не съм прочел изцяло положително мнение на този двигател на VW и се надявам Пежо да е по-добрия избор - поне като параметри е по-добър (к.с./об./ускорение). А никой не спори че сигурно има и по-добри двигатели от този на Пежо :rolleyes:

От дилъра разбрах, че първите бройки с новия двигател се очакват ноември - декември. Дано някой от тези колеги да може да сподели мнение. :icon_thumbup:

Също така ми е интересно мнението на Мирослав за този двигател на Пежо съпоставен с двигателя на VW - дано да каже нещо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали е пробвал също и двигателя на VW - тъй като в момента говорим за съпоставка между тези два двигателя. Аз честно казано до сега не съм прочел изцяло положително мнение на този двигател на VW и се надявам Пежо да е по-добрия избор - поне като параметри е по-добър (к.с./об./ускорение). А никой не спори че сигурно има и по-добри двигатели от този на Пежо
Той е пробвал Аутландер с двигател на VW и Кросовър на Ситроен. По думите му двигателя на Пежо е по-добър само в ниските обороти - под 2000, където на VW няма никаква тяга. Иначе като цялостен пакет шумоизолацията не е на ниво и на двата джипа.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отностно новия двигател на Пежо, над 3500 оборота кривата му пада и е нормално да става по тромав, за това трябва да се слага 5-та и 6-та предавка и оборотите до 3500 да се държат. Някой знае ли из Интернет английски, френски или немски форум където да се обсъжда този новия двигател и съптветно Peugeot 4007, C-Crosser, Outlander-a?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той е пробвал Аутландер с двигател на VW и Кросовър на Ситроен. По думите му двигателя на Пежо е по-добър само в ниските обороти - под 2000, където на VW няма никаква тяга. Иначе като цялостен пакет шумоизолацията не е на ниво и на двата джипа.

 

 

Направи ми впечетление като всички SUV от този клас бяха на Пловдив на панаира, че изглеждат с еднаква изолазия по вратите уплътненията, затова не ми се струва, че точно тези 3-те близнака, са с по-лоша изолация?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм в Германия Аутлендър с ФВ мотора и Ситроен с 2.2 мотора.

 

Вярно е , че в ниските обороти френския върви по добре

Bярно е , че има по висока крайна скорост и по дълги 5 и 6 та предавка.

Вярно е , че е маааалко по беЗшумен особенно на место с вдигнат капак.

 

НО тук свършват предимствата му.

 

Харчи повече, поне 1.5литра нафта

Върви по малко, тествал сам ги на ускорение до 160 то хронометър

Еластичност от мотора на Пежо не очаквай

По тежък е с около 80 килограма което се отраЗява на поведението на колата в Завой

 

И сега идва най лошото в тоя мотор

Работи на 1.5 бара налягане на турбината макс.

 

Мотора на Фолксваген работи на 0.95 бара макс.

 

А сега поЗнайте кой мотор ще иЗкара повече...

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Пробвал съм в Германия Аутлендър с ФВ мотора и Ситроен с 2.2 мотора.

 

НО тук свършват предимствата му.

 

Харчи повече, поне 1.5литра нафта

Върви по малко, тествал сам ги на ускорение до 160 то хронометър

Еластичност от мотора на Пежо не очаквай

По тежък е с около 80 килограма което се отраЗява на поведението на колата в Завой

 

И сега идва най лошото в тоя мотор

Работи на 1.5 бара налягане на турбината макс.

 

Мотора на Фолксваген работи на 0.95 бара макс.

 

А сега поЗнайте кой мотор ще иЗкара повече...

 

:mitsu-smiley:

 

Честно казано малко се пообърках - до сега на всякъде където съм чел или питал за двигателя на VW казваха че като цяло не става. Сега май същото се чува и за двигателя на Пежо.

Аз си признавам, че от двигатели на коли не разбирам и разчитам на експертно мнение - ако сега трябва да направя извод за себе си от прочетеното към момента - и двата двигателя не стават - прав ли съм? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа, това е първото отрицателно мнение за двигател Пежо HDI което чета, но пак казвам докато един автомобил не се тества няма как да се даде оценка, дори и най-перфектния двигател ако не е добре съчетан със скоростите и диференциалите резултата няма да е добър. Относно разхода на гориво, не знам дали наистина харчи 1.5л повече, но при всички положения разхода ще е по-висок от този на VW (все пак двигателя от Пежо е по-мощен) - основното предимство на кострукцията дюза-помпа е в ниския разход на гориво и голяма специфична мощност, но по всички други показатели, включително и надежност двигателите комон-рейл са по-добри. Между другото повечето от мненията които се изказват са субективни (за съжаление), когато Каризма излезе с двигател 1.9DID от Рено ситуацията беше същата - "то французите не можели да направят читав мотор, много се разваляли, давали дефекти и т.н", към днешен ден може спокойно да кажем че двигателя е изключително надежден, икономичен и автомобила е много пъргав (за съжаление няма дизелов автомобил на Митсубиши с по-добри динамични качества, поне до 2003г). Така че докато не се тества един автомобил обективно мнение за поведението му не може да се даде, относно надежността на двигателите мисля че и с двата няма да има ядове, все пак и двата двигателя са използвани до момента.

Съгласен съм с Мирослав - към момента основните забележки за VW двигателя са, че е малко слаб за подобно купе, малко шумен и с много лоша динамика при ниските обороти (дори за дизел).

А поне като спецификация двигателя на Пежо е много по-добър и завишения разход е оправдан - няма как хем мощно хем икономично (поне според мен) :icon_dance:

Още един въпрос - двигателя на Пежо с друга скоростна кутия ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За момента не мога да съм сигурен, все още не е излязъл по каталозите, но според мен кутиите би трябвало да са различни.

И още един въпрос за двигателя на Пежо - с ремък или верига е?

За VW знам че е с ремък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз чакам аутлендър и миналата седмица правих тестдрайв на двойката на аутлендъра и на 2.2 на пежо 4007 - едно след друго в разстояние на 20 минути.

 

Разликата е огромна. VW двигателят изобщо не става в сравнение с този на пежо - по-бърз, по-тих и с по-добра динамика.

 

2.0 - ако се натисне педала - няма първа, защото оборотите са вече в 5-6, между втора и трета е отвратително, чак след трета вече е окей.

 

2.2 - много по-добре стои колата и моторът на ниските предавки, оборотите са в рамките на нормалното, когато натиснеш здраво.

 

Освен това до 6-12 месеца мицубиши спира да произвежда аутлендъри с VW двигатели и минават само на френските. Освен това някъде пишеше, че този VW двигател като цяло май ще го спират от производство.

 

 

Аз си смених заявката и чакам вече 2.2.

 

Дано не съм се пр..бал!

 

Редакция: Не използвайте нецензурни изрази!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...