mixail Публикувано 2 септември 2020 Сподели Публикувано 2 септември 2020 Здравейте, от 1 седмица съм горд собственик на Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT. Купих колата от първият собственик и в момента е на 144 000 км. Това мине първа кола с автоматична скоростна кутия и страшно много ми харесва. Върви чудесно, не съм състезател, държа на комфортното пътуване. Въпросите ми са за кутията. Чета по форуми и статии за тези кутии и като че ли нещата са 50:50. Някой сменял ли си е този метален ремък вътре в нея и как разбирате че трябва да бъде сменен? Какви са първите симптоми на тези кутии сигнализиращи за евентуални проблеми? Следващият месец ще се сменя масло на двигател и това на кутията и дали не е нужно да сменя и този ремък? Благодаря ви!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 3 септември 2020 Сподели Публикувано 3 септември 2020 Честита придобивка и много безаварийни километри! Задължително сменете маслата и на двата агрегата. Уверете се че сервиза знае как се сменя маслото на скоростната кутия с правилна техника и процедура. За да смените ремъка трябва да се свали и отвори кутията... Нещо което се прави ако кутията се нуждае от ремонт. При CVT кутиите голям фактор е начина на експлоатация и поддръжка. Ако я карате нормално и обслужвате и ПРЕДИ вас са я карали нормално без да бъде "газена" колата би трябвало да карате още безаварийни километри. Успех с обслужването и пишете как е минало ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 Здравейте, от 1 седмица съм горд собственик на Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT. Купих колата от първият собственик и в момента е на 144 000 км. Това мине първа кола с автоматична скоростна кутия и страшно много ми харесва. Върви чудесно, не съм състезател, държа на комфортното пътуване. Въпросите ми са за кутията. Чета по форуми и статии за тези кутии и като че ли нещата са 50:50. Някой сменял ли си е този метален ремък вътре в нея и как разбирате че трябва да бъде сменен? Какви са първите симптоми на тези кутии сигнализиращи за евентуални проблеми? Следващият месец ще се сменя масло на двигател и това на кутията и дали не е нужно да сменя и този ремък? Благодаря ви!!!Здравей!Гледайки това ревю -човека изглежда доста си разбира -КОНКРЕТНО за автоматичната вартиаторна скоростна кутия човека съветва да се сменя ВЕДНЪЖ на 30 000км, а не на 60 000км. Доколкото се разбира от видеото -тая кутия е добра, но за да е всичко ок трябва правилно да се експлоатира и поддържа, както каза и колегата горе. Отделно се споменава че тая кутия е правена/оразмерена за по-малки двигатели да работи, докато на 2.4 мивек-а работи на предела. Не трябва да се буксува, да се правят дрифтинги където и да е, и трябва да се чака при тръгване да загрее маслото до оптималните 50-60 градуса.Друго, което съм чувал е че не трябва да се кара над 130км -продължително време/няколко часа без почивка -защото прегряват. Има модели с радиатори за охлаждане -но е доста спорно решение -което не решава проблема с прегряването.Изгледай видеото -много от въпросите ще се изяснят.https://www.youtube.com/watch?v=D2j-OL2mEQo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 17 юли 2021 Сподели Публикувано 17 юли 2021 (редакция) Здравейте и от мен. Дълго време не съм се включвал във форума, заради проблеми, но ето че пак започвам надявам се с активно присъствие. Та включвам се към тази тема с малко разяснения за CVT кутията. От стария собственик знам, че маслото е сменяно на 80 хил. Сега съм се насочил към Ратола за смяна с промивка и консумативи - уплътнения и филтри, ми казаха за 1 ден работа. Добър избор ли са те за подобна манипулация? Последно време не се караше много, т.к. собственика започна да си работи от вкъщи поради ясни на всички причини. От скоро време (2-3 седмици) я наблюдавам, че се чува едно странно виене, тип перка на вентилатор. Още с паленето се чува. Не е нужно да съм я карал. Не знам дали си внушавам, но ми се струва да е от кутията. Възможно е да се дължи и на жегите, които са в посленно време. Нямам никакви проблеми с нея, нито свети нещо на таблото. Но мисля час по-скоро да я обслужа. Възможно ли е да ми шуми заради необходимостта от подмяна на тъй важната течност или да се ровя по на дълбоко за да търся под вола теле? И изобщо дали е от нея? П.П. колата е 2008 lancer 1.8 CVT Благодаря за вниманието. Редактирано 17 юли 2021 от Goshkata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 11 октомври 2021 Сподели Публикувано 11 октомври 2021 Здравейте. Ако може да използвам темата да попитам за маслото на тези CVT кутии. По принцип знам, че трябва да е това: https://www.allmakeparts.co.uk/collections/mitsubishi-car-parts/products/mz320262 Но, може ли да се използва това? https://autobox.bg/transmisionno-maslo-ravenol-cvtf-gs3-j4-fluid-4l Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 октомври 2021 Admin Сподели Публикувано 11 октомври 2021 Естествено, че ОЕМ (първото). Освен това е само £53.58 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivn5f Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 Здравейте! Ще използвам темата за да задам и моя въпрос. Къде в София мога да се доверя на сервиз за смяна на масло и обслужване на CVT кутия Mitsubishi RVR (ASX) 2011. Първосигнално мислех да ходя направо в сервиза на Балканстар - официални дистрибутори са и би трябвало да си знаят технологията по смяна на маслото, но ако имате по-добри предложения ще съм доволен да ги споделите. Държа работата да се свърши качествено и не искам да пестя пари точно от тази процедура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 (редакция) преди 13 часа, Светльо Ангелов написа: Естествено, че ОЕМ (първото). Освен това е само £53.58 Само £53.58 ама като сложиш и мито и шипинг... но, проблема е че има само 1 бройка... Трудно се намира това масло, направо незнам... Трети ден търся. Въпроса ми беше не кое да избера, а дали второто става въобще. Редактирано 12 октомври 2021 от Edor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 преди 32 минути, ivn5f написа: Здравейте! Ще използвам темата за да задам и моя въпрос. Къде в София мога да се доверя на сервиз за смяна на масло и обслужване на CVT кутия Mitsubishi RVR (ASX) 2011. Първосигнално мислех да ходя направо в сервиза на Балканстар - официални дистрибутори са и би трябвало да си знаят технологията по смяна на маслото, но ако имате по-добри предложения ще съм доволен да ги споделите. Държа работата да се свърши качествено и не искам да пестя пари точно от тази процедура. Колега, а масло от къде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 А, това дали става? https://a.allegroimg.com/original/038918/7e01ed4e439c82dc1b5cf7c10d03/ORYGINALNY-OLEJ-DO-SKRZYNI-CVT-MITSUBISHI-MZ320262 https://a.allegroimg.com/original/031743/464f13d34c3595e10e57120a6245/ORYGINALNY-OLEJ-DO-SKRZYNI-CVT-MITSUBISHI-MZ320262-Pojemnosc-opakowania-4-l Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivn5f Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 (редакция) преди 3 часа, Edor написа: Колега, а масло от къде? Надявам се там където ме упътите да имат, но така като ти гледам въпросите над мен, явно не се намира лесно. Edit: Сега звъннах на Балканстар, казаха ми, че за смяна на масло те си набавят маслото, но човекът, който се занимава в момента е отпуска, щя звъня понеделник. Редактирано 12 октомври 2021 от ivn5f Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 Отивате в най-близкото представителство на и си купувате наливно OEM масло. Цените за маслата са нормални. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 Здравейте, прегледайте и тази тема, там съм описвал детайли около смяната на маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 октомври 2021 Admin Сподели Публикувано 13 октомври 2021 Моля, ползвайте за смяна DiaQueen CVT J4 ОЕМ на Мицубиши! Както и оригинални ОЕМ консумативи точно за тази кутия, за да нямате проблеми. Може да слагате по колата каквито си искате втори и трети вграждания, но тук НЕ! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 октомври 2021 Сподели Публикувано 13 октомври 2021 Подкрепям мнението на Светльо с две ръце и два крака Ето и линка на това, което аз купих: ЦЪК 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 11 ноември 2021 Сподели Публикувано 11 ноември 2021 Вече от 2 места ми препоръчват това масло, било най-висок клас, немско, т.н.... RAVENOL CVTF NS2/J1 FLUID Въпроса ми е: Някой ползвал ли го е? Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 11 ноември 2021 Сподели Публикувано 11 ноември 2021 преди 7 часа, Edor написа: Вече от 2 места ми препоръчват това масло, било най-висок клас, немско, т.н.... RAVENOL CVTF NS2/J1 FLUID Въпроса ми е: Някой ползвал ли го е? Благодаря. Като си яхнал хорото CVT, танцувай както е по книгата. Не си струва да спестиш някой лев при риска да ти се наложи ремонт. За тази кутия OEM и нищо друго. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.