Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Придърпване при Outlander 2.2 DI-D


Препоръчано мнение

  • Отговори 110
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Освен да пробвам да го затапя(изолирам) физически и да покарам така за проба.Дали веднага ще запише грешка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По добре само софтуерно,защото той си остава затворен.

Само физически ако го изолираш ще си го търси компа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твърди се , че след премахването на ЕГР , живота на ДПФ-филтъра се скъсява значително,затова на някои места препоръчват да се премахват едновременно.Но моя дпф си е добре засега и не искам да го махам.Наистина на предишната кола ги отстранихме и двете неща едновременно, но тогава имаше причина.Според вас дали е проблем да се отстрани само ЕГР , а когато му дойде времето и ДПФ.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как разбра ,че ДПФ ти е добре?

През колко км прави регенерации?

Моя прави регенерации през около 700км,но карам 90% само градско.

Аз още не съм го изолирал моя ЕГР,но уж другата седмица,че на майстора нещо булката болна.

Иначе не ми е споменавал за такава връзка,а знае бая неща и е работил десетина години в СФА.

Имал познати който купили някаква машина за чистене на ДПФи,но още нямал информация успешно ли е начинанието.

На сина 4007та е с нов ДПФ-на 16000км а иска да я продава и мисля да ги врътнем,че си е бая пари един нов филтър.

Струва ми се ,че неговата върви по леко от моята макар да е на повече км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес изолирахме софтуерно ЕГР-а.Онзи ден ,докато пътувах, след поредното придърпване светна чека и влезе в авариен режим.След гасене и палене колата си тръгна , но лампата светеше.Отидох веднага на диагностика и записаната грешка беше-ЕГР.Досега не беше записвала тази грешка.Смятах , че след шунтирането на ЕГР-а проблемите ще изчезнат.За съжаление пак си придърпва.Мапера, който ми прави колата казва, че егр-а е останал затворен след шунтирането и няма нужда да се слага пластинка на тръбата (за да се запуши изцяло).Но сега мисля да пробвам с пластинка, да видя какво ще стане.Другия вариант е човека да не си е свършил работата както трябва...Или просто проблема не е в ЕГР-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е налягането на ФАП-а, но днес направих експеримент.Сложих пластинка на тръбата на ЕГР - колата влезе в авариен, т.е. ограничи оборотите( без да свети чека-странна работа), след като я махнах , си тръгна нормално.Според мен , ако е направен както трябва софтуерно(да не го търси компа), не би трябвало да се влияе от пластината.Щом се влияе, значи мапера не си е свършил работата.Прав ли съм според вас , или греша?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъркането по електрониката на двигателя в БГ се прави на принципа проба - грешка и абсолютно некомпетентно.

Бил ти изолирал софтуерно ЕГР ама не го затапил щото бил останал затворен, то и на чешмата крана е затворен ама капе. Буташ ли ЕГР трябва да бутнеш управлението на турбината, управлението на дроселовата клапа и най-вече се маха филтъта. Без ЕГР не може да има регенерация на ДПФ.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги, има ли някакво развитие по проблема? От EGR клапана ли е, дроселова клапа ли е? По грешката илиза тя, но не знам.. При всяко излизане от града проблема се проявява.

Говорих преди седмица с един познат, при който проблем с подобни или същите симптоми се е оказало от електронния педал, има ли такава възможност? Не знам какво да търся като причина вече, а очаквам бебе и ми се иска да отстраня този глупав проблем. Не ми идва на акъл и на каква диагностика да закарам колата, по-скоро при какъв майстор. Дадоха ми съвет да пробвам с дроселова клапа на някой съфорумник, но проблема е такъв, че не става само със закачане.

Някакви идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята вчера на леко градско каране ми "заби"на два пъти,макар и леко си беше прекъсване.

Още нищо не съм правил по въпроса,но вторник махаме софтуерно ЕГРа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти беше напълно прав, колега.Проблема с придърпването при мен беше ЕГР-а.След като като го отстраниха софтуерно(както трябва), проблема изчезна.Затапих го и с ламаринка, че не се знае клапата в какво положение е останала.По принцип трябва да е в затворено , но заради нагара е възможно да остава леко отворена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес прегледах всички теми в пежофорума ,раздел 4007 и попаднах на същия проблем на колега с ЦКросър ,който след отстраняване на ЕГР е изчезнал.

Остава да видим дали и моята ще се оправи след премахване на ЕГР.

Радвам се,че си намерил решение на тоя тъп проблем.

Но,след тази интервенция мотора ще загрява една идея по бавно-имай го пред вид.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително.А за загряването- не съм забелязал някаква разлика.Явно е много малка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питам понеже по форумите пишат, че ЕГР клапана участва активно в регенерацията на ФАП филтъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

За да не отварям нова тема, ще питам в тази(придърпването вече се изясни от какво е, мисля) :rolleyes: .Скоро смених пълен комплект съединител на Аутлендъра( на Luk).След смяната се появи странен шум по средата на хода на педала.Като натиснеш докрай, изчезва, започваш да пускаш-чува се как нещо започва да се увлича, върти , леко престъргва, и най-отгоре изчезва почти напълно.Според мен не е лагер на първичния вал, защото е доста различен шума.На другата кола имам шум точно от първичния вал и е доста по различен.Преди това отново ми се е случвало да имам шум от п. вал , дори съм сменял лагер, но шума беше доста различен.Някакви идеи , преди да отида в сервиза, където го сменяха(ще падне чудене и маене).

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменено е абсолютно всичко.От предишния собственик имах закупени притискател и феродов.Значи за маховик, лагер помпа, всички семеринги, масла скорости и раздатка(възможно най добрите)заедно с труда-1400лв.Днес един познат майстор ми обясняваше , че този шум е нормален за момента на "полусъединителя".Не съм съгласен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...