Даниел Цветков Публикувано 2 януари 2019 Сподели Публикувано 2 януари 2019 Според мен следващата ти стъпка е махане на ЕГРа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 2 януари 2019 Сподели Публикувано 2 януари 2019 Освен да пробвам да го затапя(изолирам) физически и да покарам така за проба.Дали веднага ще запише грешка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 2 януари 2019 Сподели Публикувано 2 януари 2019 По добре само софтуерно,защото той си остава затворен.Само физически ако го изолираш ще си го търси компа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 4 януари 2019 Сподели Публикувано 4 януари 2019 Твърди се , че след премахването на ЕГР , живота на ДПФ-филтъра се скъсява значително,затова на някои места препоръчват да се премахват едновременно.Но моя дпф си е добре засега и не искам да го махам.Наистина на предишната кола ги отстранихме и двете неща едновременно, но тогава имаше причина.Според вас дали е проблем да се отстрани само ЕГР , а когато му дойде времето и ДПФ.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 4 януари 2019 Сподели Публикувано 4 януари 2019 Как разбра ,че ДПФ ти е добре?През колко км прави регенерации?Моя прави регенерации през около 700км,но карам 90% само градско.Аз още не съм го изолирал моя ЕГР,но уж другата седмица,че на майстора нещо булката болна.Иначе не ми е споменавал за такава връзка,а знае бая неща и е работил десетина години в СФА.Имал познати който купили някаква машина за чистене на ДПФи,но още нямал информация успешно ли е начинанието.На сина 4007та е с нов ДПФ-на 16000км а иска да я продава и мисля да ги врътнем,че си е бая пари един нов филтър.Струва ми се ,че неговата върви по леко от моята макар да е на повече км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 5 януари 2019 Сподели Публикувано 5 януари 2019 Днес изолирахме софтуерно ЕГР-а.Онзи ден ,докато пътувах, след поредното придърпване светна чека и влезе в авариен режим.След гасене и палене колата си тръгна , но лампата светеше.Отидох веднага на диагностика и записаната грешка беше-ЕГР.Досега не беше записвала тази грешка.Смятах , че след шунтирането на ЕГР-а проблемите ще изчезнат.За съжаление пак си придърпва.Мапера, който ми прави колата казва, че егр-а е останал затворен след шунтирането и няма нужда да се слага пластинка на тръбата (за да се запуши изцяло).Но сега мисля да пробвам с пластинка, да видя какво ще стане.Другия вариант е човека да не си е свършил работата както трябва...Или просто проблема не е в ЕГР-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 5 януари 2019 Сподели Публикувано 5 януари 2019 Налягането преди и след фап-а как е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Не знам как е налягането на ФАП-а, но днес направих експеримент.Сложих пластинка на тръбата на ЕГР - колата влезе в авариен, т.е. ограничи оборотите( без да свети чека-странна работа), след като я махнах , си тръгна нормално.Според мен , ако е направен както трябва софтуерно(да не го търси компа), не би трябвало да се влияе от пластината.Щом се влияе, значи мапера не си е свършил работата.Прав ли съм според вас , или греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Бъркането по електрониката на двигателя в БГ се прави на принципа проба - грешка и абсолютно некомпетентно.Бил ти изолирал софтуерно ЕГР ама не го затапил щото бил останал затворен, то и на чешмата крана е затворен ама капе. Буташ ли ЕГР трябва да бутнеш управлението на турбината, управлението на дроселовата клапа и най-вече се маха филтъта. Без ЕГР не може да има регенерация на ДПФ. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guncheff Публикувано 17 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2019 Колеги, има ли някакво развитие по проблема? От EGR клапана ли е, дроселова клапа ли е? По грешката илиза тя, но не знам.. При всяко излизане от града проблема се проявява. Говорих преди седмица с един познат, при който проблем с подобни или същите симптоми се е оказало от електронния педал, има ли такава възможност? Не знам какво да търся като причина вече, а очаквам бебе и ми се иска да отстраня този глупав проблем. Не ми идва на акъл и на каква диагностика да закарам колата, по-скоро при какъв майстор. Дадоха ми съвет да пробвам с дроселова клапа на някой съфорумник, но проблема е такъв, че не става само със закачане.Някакви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 Моята вчера на леко градско каране ми "заби"на два пъти,макар и леко си беше прекъсване.Още нищо не съм правил по въпроса,но вторник махаме софтуерно ЕГРа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 Ти беше напълно прав, колега.Проблема с придърпването при мен беше ЕГР-а.След като като го отстраниха софтуерно(както трябва), проблема изчезна.Затапих го и с ламаринка, че не се знае клапата в какво положение е останала.По принцип трябва да е в затворено , но заради нагара е възможно да остава леко отворена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 (редакция) Днес прегледах всички теми в пежофорума ,раздел 4007 и попаднах на същия проблем на колега с ЦКросър ,който след отстраняване на ЕГР е изчезнал.Остава да видим дали и моята ще се оправи след премахване на ЕГР.Радвам се,че си намерил решение на тоя тъп проблем.Но,след тази интервенция мотора ще загрява една идея по бавно-имай го пред вид. Редактирано 20 януари 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 Здр. Колеги след премахване на ЕГР, задължително ли е премахване на ФАП филтъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 Не е задължително.А за загряването- не съм забелязал някаква разлика.Явно е много малка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 януари 2019 Сподели Публикувано 21 януари 2019 ЕГР няма връзка с ФАПа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 21 януари 2019 Сподели Публикувано 21 януари 2019 Питам понеже по форумите пишат, че ЕГР клапана участва активно в регенерацията на ФАП филтъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 януари 2019 Сподели Публикувано 22 януари 2019 И аз без ЕГР вече пък да видим дали ще спре да лашка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 22 януари 2019 Сподели Публикувано 22 януари 2019 Ще спре, ще спре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 6 февруари 2019 Сподели Публикувано 6 февруари 2019 (редакция) За да не отварям нова тема, ще питам в тази(придърпването вече се изясни от какво е, мисля) :rolleyes: .Скоро смених пълен комплект съединител на Аутлендъра( на Luk).След смяната се появи странен шум по средата на хода на педала.Като натиснеш докрай, изчезва, започваш да пускаш-чува се как нещо започва да се увлича, върти , леко престъргва, и най-отгоре изчезва почти напълно.Според мен не е лагер на първичния вал, защото е доста различен шума.На другата кола имам шум точно от първичния вал и е доста по различен.Преди това отново ми се е случвало да имам шум от п. вал , дори съм сменял лагер, но шума беше доста различен.Някакви идеи , преди да отида в сервиза, където го сменяха(ще падне чудене и маене). Редактирано 6 февруари 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 6 февруари 2019 Сподели Публикувано 6 февруари 2019 Сменихте ли лагер помпата?Колко те хвана ако не е тайна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 6 февруари 2019 Сподели Публикувано 6 февруари 2019 Сменено е абсолютно всичко.От предишния собственик имах закупени притискател и феродов.Значи за маховик, лагер помпа, всички семеринги, масла скорости и раздатка(възможно най добрите)заедно с труда-1400лв.Днес един познат майстор ми обясняваше , че този шум е нормален за момента на "полусъединителя".Не съм съгласен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guncheff Публикувано 8 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2019 Колегите с премахнатите EGR-и, има ли успех след интервенцията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 8 февруари 2019 Сподели Публикувано 8 февруари 2019 Да ,при мен изчезна придърпването Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 9 февруари 2019 Сподели Публикувано 9 февруари 2019 Ходих малко на почивка в Рила и при изминати над 900 км всичко е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.