Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпроси за Грандис


Препоръчано мнение

Здравейте, решил съм да купувам Грандис 2.4, предпочитам да е с автоматична СК и задължително да има "автопилот". Ще се слага и АГУ-ГИ.

Въпросите са ми следните:

1. Надежден ли е автомата и какви са дефектите му ако има такива?

2. Колко струва обслужването на автомата и на колко км се прави?

3. Възможно ли е допълнително поставяне на "автопилот" ако няма (и за автоматична и за ръчна СК)- в смисъл лесно и не прекалено скъпо?

4. Колко горе-долу е разхода на газ извънградско?

5. Има ли сериозни проблеми с ръждата (като Мазда 3/6)?

Благодаря на всички които ще помогнат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, решил съм да купувам Грандис 2.4, предпочитам да е с автоматична СК и задължително да има "автопилот". Ще се слага и АГУ-ГИ.

Въпросите са ми следните:

1. Надежден ли е автомата и какви са дефектите му ако има такива?

2. Колко струва обслужването на автомата и на колко км се прави?

3. Възможно ли е допълнително поставяне на "автопилот" ако няма (и за автоматична и за ръчна СК)- в смисъл лесно и не прекалено скъпо?

4. Колко горе-долу е разхода на газ извънградско?

5. Има ли сериозни проблеми с ръждата (като Мазда 3/6)?

Благодаря на всички които ще помогнат!

....

1.да ,надежден е ,но е 4 скоростен , вярно -дълги са предавките , но и така го бива.....

2. около 200-250 лв. и се прави на всеки 90к км. ,но мен ако питаш, по добре е на 60к км....

3.тези коли ,особено варианта с А/Т кутията си имат фабрично круиз контрол....

4.предвид че е автомат - около 13-14л./100км. ,градско -около 17-18л./100км.

5.не ,но зависи къде е карана.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Благодаря, със закъснение на Пламен, колата е купена - 2.4 а/т 2006г двигател 4g69, сега на дневен ред е слагането на ГИ (BRC), а от там и следващия въпрос:

Необходимо ли е да се слага система за омасляване на клапаните (flashlube и подобни)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, със закъснение на Пламен, колата е купена - 2.4 а/т 2006г двигател 4g69, сега на дневен ред е слагането на ГИ (BRC), а от там и следващия въпрос:

Необходимо ли е да се слага система за омасляване на клапаните (flashlube и подобни)?

....с половин година има няма закъснение... :D даже се стъписах в първия момент като попаднах на тази тема....

....малко съвети от мен за конкретния модел ....

.... преди да слагате АГУ, направете следните неща......

1. сменете си агр. ремъци и ролки, трябва да са 2 агр. ремъка :голям -122х20 и малък -65х13....има и три ролки, две обтяжни и една паразитна....

2. хубаво е да се види и малсения обтегач как е, дали държи, омаслен ли е и т.н.....по възможност го сменете дори и да не е за смяна в конкретния момент.....

3. Водната помпа , въпреки че се върти от външния ремък(пистовия) е хубаво да се огеда и евентуално да се смени....

4. Смененте и пистовите ремъци...

5. Запалителните свещи са ви иридиеви и не се налага намаляване на GAP-а (разстоянието м/у електродите на свеща, обикновенно е 1.1 мм растояние )но нека се проверят дали имат износване и дали няма прегоряля кварцова изолация ,защото там ще прескача искрата при евентуална работа на газ....

6. задължително е да се регулират клапаните на мотора, ако луфтовете са 0.20 и 0.30 ,съответно смук. и изпуск. клапани, то при работа на газ трябва да са 0.25 и 0.35 .....

7. тъй като газаджийте редовно като монтират АГУ-та , не проверяват нито водата/антифриза дали е на ниво ,нито пък притягат тройниците ,от които взимат вода за изпарителя по предлог че "то малко изтече" или нещо от сорта......та след като монтират АГУ-то ,веднага проверете охладителната течност в радиатора и в разширителния съд, а на следващия ден сутринта ги проверете отново, и така повтаряйте поне една седмица всяка сутрин за да сте обеден че не губи охл. т-ст....

 

Тази кола има малко необичайни болежки , които не всеки майстор може да открие за определено време, но ако искате да ги опиша , тогава че сега нямам време....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря още веднъж за съветите.

А за системата за смазване на клапаните flashlube и подобни какво ти е мнението: има ли нужда или не за този ДВГ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря още веднъж за съветите.

А за системата за смазване на клапаните flashlube и подобни какво ти е мнението: има ли нужда или не за този ДВГ?

...не е лошо да я има, защщото в бъдеще ще имате проблеми с клапаните.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

имам следния проблем, не се случва често но почва да ме притеснява: когато завъртя ключа за да запаля двигателя, светва таблото, но двигателят не пали. Трябва да завъртя ключа обратно и при повторен опит пали без проблем. Както казах не се случва често, но до скоро нямах този проблем. Някой знае ли какъв може да е проблемът? Може ли да е от свещите? От както съм го купил не съм ги сменял, а вече съм изминал към 60 000км. На колко км се сменят и какви бихте ми препоръчали? Или пък стартера? Автомобилът е Грандис 2004 бензин без АГУ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

имам следния проблем, не се случва често но почва да ме притеснява: когато завъртя ключа за да запаля двигателя, светва таблото, но двигателят не пали. Трябва да завъртя ключа обратно и при повторен опит пали без проблем. Както казах не се случва често, но до скоро нямах този проблем. Някой знае ли какъв може да е проблемът? Може ли да е от свещите? От както съм го купил не съм ги сменял, а вече съм изминал към 60 000км. На колко км се сменят и какви бихте ми препоръчали? Или пък стартера? Автомобилът е Грандис 2004 бензин без АГУ.

 

Здрасти Колега, не пали защото не върти стартера или върти но не пали? Ако не върти просто смени клемореда на контактния ключ!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземете контактен спрей и пръснете в ключалката или на самия ключ. Ако колата е поседяла повече време прави такива номера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са NGK - LZFRAI , на бензин мисля им дават 90 х.км. на газ ги сменям на 50-60 х.км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

имам следния проблем, не се случва често но почва да ме притеснява: когато завъртя ключа за да запаля двигателя, светва таблото, но двигателят не пали. Трябва да завъртя ключа обратно и при повторен опит пали без проблем. Както казах не се случва често, но до скоро нямах този проблем. Някой знае ли какъв може да е проблемът? Може ли да е от свещите? От както съм го купил не съм ги сменял, а вече съм изминал към 60 000км. На колко км се сменят и какви бихте ми препоръчали? Или пък стартера? Автомобилът е Грандис 2004 бензин без АГУ.

 

При мен, беше същата ситуация! Накрая започна да пали от 3 път...когато размърдам ключа нагоре-надолу, палеше от първия, но не всеки път!

Оказа се клемореда на конт. ключ. Цена 50лв. Сменя се за 10 мин, щото се махат 2 малки кори на и под волана :)

Редактирано от Federal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за бързите отговори. Ще опитам сам да се справя, ако не ще посетя DJ Tymbi :)

Редактирано от burtan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

при включване на дълги светлини, лампичката на таблото ту светва ту изгасва. Същото става и когато включа фаровете за мъгла. Някой имал ли е подобен проблем?

Колата е Грандис 2004г. Бензин

Редактирано от burtan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...