Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

marin8888

Потребител
  • От него общо

    65
  • Регистрация

  • Беше тук

За marin8888

  • Рожден ден 01/28/1975

Местоживеене

  • Град
    BURGAS

Интернет контакт

  • MSN
    0878 444 595

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    GRANDIS 2.4 LPG AUTOMATIC
  • Интереси
    Такси в Слънчев бряг

marin8888's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Интересува ме някои да е слагал предни дискове с по-голям диаметър от 290 мм. и съответно други спирачни апарати на Грандис.
  2. Свещите са NGK - LZFRAI , на бензин мисля им дават 90 х.км. на газ ги сменям на 50-60 х.км.
  3. При мен също нямаше разлика при движение в ляв и десен завой. Свали си предните дискове и завърти главините на ръка, ако има разлика в въртенето единия да се върти плавно (мазно) а другия да ти насича плавното въртене - сменяй.
  4. Усещаше се шум и слаба дразнеща вибрация след около 80 км.ч. и се усилваше с повишение на скороста.
  5. Два броя - MR594979 и си решаваш проблема. Няма на ляво,на дясно или луфт в лагера. Сменяй ги и двата едновременно. При мен разликата един от друг беше 30 хил.км и много излишни гимнастики, сменях гуми при положение,че бяха нови. Шума се чуваше от сраната на сменения лагер та първо смених него тъй като сложих първия наличе в магазина незнайна марка. Проблема си остана до като не сложих набедения от другата страна. В голям сериял бях. При шум в заден лагер ще сменям и двете страни едновременно.
  6. На страница 215 пише ,че трябва да е Super Long Life Coolant (SLLC).
  7. На страница 11 и 12 е указанието за регулирането на клапаните. Интересно е , че пише 1 во. мотора да е загрял на 80 − 95°C. Смяната на гарнитурата е препоръчителна но не и задължителна , ако са омаслени свещите отвън сменяй я. Това е мое мнение, два пъти са ми ги регулирали клапаните и не съм я сменил , купена е и чака на следващата регулировка ще я сложа. Standard value (hot engine): Intake valve: 0.20 mm Exhaust valve: 0.30 mm Standard value (in cold state): Intake side: 0.11 mm Exhaust side: 0.20 mm
  8. При мен е с такъв модул свързан за дългите на 20 процента, работи с години без проблеми. Преди монтирането му бяха включени постоянно и след като изгасиш двигателя с отварянето на вратата изгасваха.
  9. Направи при стругар или купи готови дистанционни втулки за сондите и грешка не трябва да имаш .
  10. Комплект на INA и водна помпа на HEPU съм ги сменял след изминати повече от 100 хиляди километра пробег.
  11. https://www.drive2.r...11985424515788/ Отново сложих такова но смятам следващият път да пробва с DE.
  12. От самия дисплей. Написал съм ти стъпка по стъпка как се настройва.Това е за големия дисплей и на малкия би трябвало да е подобно. Твоя от кой е?
  13. Можеш да си го настроиш-Setup-System 2/2 Display unit Trip : km,km/h,l/100 km. или km,km/h,km/l.
  14. Колега с какво ли не съм я карал и то все Истинско МАЙ. Първо и сложих GM 5W30 от магазина на опел,второто беше http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif 5W40 ,третото http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif 5W30 с което работеше добре и разхода беше нормален по моята схема . А тя е при смяната на маслото нивото е на макс 4,3 л, след като падне на минимума доливам останалото и така до 15 000 км. Тях също съм ги купувал от http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif истински масла в истински туби МАЙ . Четвъртото обаче не стигна и 13 000 км. по моята схема става дума за прехваления MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 от него никога повече. Сега сложих YACCO LUBE O 5W30 нещо различно от това във въпроса зададен по горе на когото никой нищо не сподели. Това е първия път когато слагам масло от тази марка и не знам колко отговаря по спецификация за моята кола НО колата работи може би най-добре в сравнение от четирите изброени по горе,ако и разхода е в нормите ще е супер. Махнах двата катализатора на колектора за напред мога да избирам масло по други изисквания , а относно километрите и на моята са толкова .
×
×
  • Създаване...