mmotors Публикувано 11 февруари 2018 Сподели Публикувано 11 февруари 2018 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПроблемите са много, контрола нулев не виждам какво се вглъбявате в конкретно...Абсолютно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val76 Публикувано 22 февруари 2018 Сподели Публикувано 22 февруари 2018 Би ли обяснил за по-невежите какъв е този баласт симулатор? Моите крушки са като на @nikovas и единственото което излиза от тях са 2 кабела 😊😊 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val76 Публикувано 22 февруари 2018 Сподели Публикувано 22 февруари 2018 Отвори Али експрес и напишиLed canbus и прочети малкоИзлагаш ВМЕЙ-Габрово Не да спамите със снимки само.😡 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastyboy Публикувано 23 февруари 2018 Сподели Публикувано 23 февруари 2018 Така предоставено вече ми стана ясно, просто с израза "баласт симулатор" мислех, че има някакви баласти като при ксенона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 24 февруари 2018 Сподели Публикувано 24 февруари 2018 Всъщност става дума за "бласт симулатор". Баласт е съвсем друго нещо....А "ВМЕЙ-Габрово" е култово, признавам :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 26 февруари 2018 Сподели Публикувано 26 февруари 2018 Всичко ОК с ЛЕД, влизат си на мястото, капачката на фара си затваря плътно, регулирани, даже прекалено ниско ми отсича чертата и на къси, и на дълги, особено на левия фар личи как е долу, едва ли на Рангел ще му пречи, обаче не съм доволна в гъста мъгла. Ама хич. Има ли кой друг да сподели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 26 февруари 2018 Сподели Публикувано 26 февруари 2018 Всичко ОК с ЛЕД, влизат си на мястото, капачката на фара си затваря плътно, регулирани, даже прекалено ниско ми отсича чертата и на къси, и на дълги, особено на левия фар личи как е долу, едва ли на Рангел ще му пречи, обаче не съм доволна в гъста мъгла. Ама хич. Има ли кой друг да сподели? В мъглата си малко като електроженист, нещата са малко едното за сметка на другото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 февруари 2018 Admin Сподели Публикувано 26 февруари 2018 Някой може ли да обясни това баласт ли е или бласт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 февруари 2018 Сподели Публикувано 26 февруари 2018 Светле, като цяло бялата светлина (визирам и моя фабричен ксенон) е слаба работа в мъгла . Случвало ми се е нощно време да карам само на халогени, за да виждам по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 26 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2018 Всичко ОК с ЛЕД, влизат си на мястото, капачката на фара си затваря плътно, регулирани, даже прекалено ниско ми отсича чертата и на къси, и на дълги, особено на левия фар личи как е долу, едва ли на Рангел ще му пречи, обаче не съм доволна в гъста мъгла. Ама хич. Има ли кой друг да сподели?Изпревари ме малко за мъглата ,онзи ден карах по тъмно в мъгла и беше доста неприятно усещането ,може би ако се вземат с по малко Келвини ,леко да жълтеят ще е по добре . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 февруари 2018 Admin Сподели Публикувано 26 февруари 2018 {style_images_url}/offtop.gifАми като няма кой да ми отговори какво е бласт симулатор най-бързото решение е чичко google:https://www.youtube.com/watch?v=qrwz7ELyvOc Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 27 февруари 2018 Сподели Публикувано 27 февруари 2018 [off]Ами като няма кой да ми отговори какво е бласт симулатор най-бързото решение е чичко google:И аз го питах този чичко, но ...Доколкото едно от значенията на "blast" e "силна струя", вероятно става въпрос за някаква симулация, че има лупи и фокусиран сноп светлина.Но засега можем само да гадаем. Поне докато авторът на термина не ни осветли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastyboy Публикувано 28 февруари 2018 Сподели Публикувано 28 февруари 2018 Доколкото разбрах е синоним на can bus, и има предвид баласт (товар) симулатор. Тоест да симулира товара (мощността) на една халогенна крушка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 1 март 2018 Сподели Публикувано 1 март 2018 Доколкото ми е известно CAN BUS е протокол и интерфейс за комуникация, но да каже някой, който разбира от електроника.Та "баласт" да му е синоним? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 март 2018 Сподели Публикувано 2 март 2018 Много инженери тука много нещо. На тия китайски диодни крушки им слагат товар дали ще е резистор или нещо друго, за да не свети индикацията за изгоряла лампа. Просто бай китаец много обича шантавите думички, пък и като ви чета излиянията, чак не ми е смешно. Баласта повишава 12-те волта до към 20 000, за да може да запали ксеноновата крушка, там също се слагат такива допълнителни товари за да се симулира изкуствена консумация, за да не свети лампата за изгоряла крушка,за която компютъра на колата (Body-то) разбира по CAN BUS комуникационния протокол между отделните компютри. Хайде приберете вече бластерите и нека силата бъде с вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 март 2018 Сподели Публикувано 3 март 2018 Точно, Светльо. Крушка с товар е необходима, АКО ЕКУ-то има такава следяща функция. Сега, примерно при мигачите, обаче аз съм сменил релето с такова за ЛЕД крушки, защото те нямат товар и с нормалното реле мигат много бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djidjo75 Публикувано 13 юли 2019 Сподели Публикувано 13 юли 2019 А аз да попитам, с такива модификации по колата как успявате да минете преглед, на прегледа не преглеждат ли височината на фаровете и за такива не законни интервенции? Мен ме върнаха за да си снижа малко фаровете за мъгла, че светели малко на горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юли 2019 Сподели Публикувано 14 юли 2019 На прегледите в БГ, пускат коли които пушат като локомотив на въглища...та за фаровете ли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djidjo75 Публикувано 14 юли 2019 Сподели Публикувано 14 юли 2019 На прегледите в БГ, пускат коли които пушат като локомотив на въглища...та за фаровете ли...Ясно. И аз съм се заглеждал по такива крушки, но на сайта пише"забранено за Германия" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi9210 Публикувано 3 декември 2019 Сподели Публикувано 3 декември 2019 (редакция) И ас си сложих лед крушки на фаровете,но не мога да ги затворя със оригиналните капачета,защото заради винтилаторите не могат да се зарворят.И въпросът ми е следния трябва ли да са отворени или трябва задължително да се затворят,защото вчера купих два маншона за карета и със тях ги затворих,но не знам дали съм постъпил правилно.Не трябва ли да са отворени за да могат вентилаторите да охлаждат Редактирано 3 декември 2019 от Georgi9210 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 януари 2020 Сподели Публикувано 8 януари 2020 Здравейте, колеги. По темата. Смених си ксенона (4300к), с лед (4300к). Оказва се, че на леда китаеца е направил температурата много по близка до 4300. С лед крушките има и повече лумени определено. На лявата снимка, левия фар е с ксенон, а десния с лед. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 януари 2020 Admin Сподели Публикувано 11 януари 2020 Емо, добре изглежда. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Какви са ти преките впечатления след няколко дни употреба? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 януари 2020 Сподели Публикувано 11 януари 2020 Ами, след няколко дни с лед крушките, мога да кажа че от всички типове крушки които съм ползвал (скъпи халогени, ксенони 6000, 5000 и 4300к.), това е най-добрата осветеност която съм постигал. Голям плюс е това че няма допълнителни кабели, баласти и т.н. както при ксеноните. Единственото което забелязах като недостатък, е че и при мен се появи шум в радио-станциите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 януари 2020 Сподели Публикувано 11 януари 2020 Ей за това си махах и моите. Забрави за радио, там където си слушах без проблем в продължение на 30 км. си пъркаше. Спирам фаровете - спира пъркането. Отделно на къси беше ОК, ама дългите - мъка. Сега съм с Филипс екстрем визион и съм доволен. Дано не изгорят скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 януари 2020 Admin Сподели Публикувано 13 януари 2020 Аз го имам шуменето от ксенона.Четох някъде, че има специални устройства, на които не им знам името, че анулират този неприятен шум в радиото...но не мога да се сетя....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.