Имам въпросния автомобил от 2013-та година. Втори собственик съм, като я взех от един келеш с монтирана газова уредба. Колата е 2,0 4g63, в момента на 297440 ткм. Ако искате железен семеен автомобил, който да не си маркира с масло парко мястото, да сте сигурни при изпреварване, това е вашата кола. Само че, това струва пари. След придобиването се гответе да смените всички възможни тампони на щанги а в много от случаите и самите болтове, повечето от които са оригинални, намирането им е доста трудно и скъпо, от делно гърнетата и тръбите за тези години са за боклука. На мен по груби сметки с труда ми излезе над 2400 лв, като от Германия си носих единствено маслата. Като трябва да се има в предвид че съм сменил всичко по окачването, масла, ремъци, филтри, кондензатора на климатика и зареждането му, а, и задните пружини че ми се струваше доста клекнала, след смяната не се промени нищо. Газта е монтирана на колата 2008г при пробег 120ткм. На последното си прибиране в Бг при 275ткм и проверихме компресията и на всички цилиндри показа над 2,1-2,3. Не съм гледал колко е по спецификация. Газовата е Тартарини и е без мазане на клапаните. Колата има един единствен проблем, или няма корозионна защита, или за тези години си е заминала. Много и гният задните калници. Не се лъжете от мнението на майсторите относно смяната на масло. Аз се подлъгах при първата смяна и сложих 10w40 и сутрин доста отчетливо можех да си преброя клапаните. Не я изтраях и една седмица и сложих 5w30, за 10ткм на колкото сменям масло не ми се налагало да доливам никога, за разлика от Грандиса. Разхода на газ градско е около 10, но тука не слагам бензина на който пали винаги, с него може би ще се качи до 12-13.