Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

djidjo75

Потребител
  • От него общо

    40
  • Регистрация

  • Беше тук

За djidjo75

  • Рожден ден 08/06/1975

Местоживеене

  • Град
    Herzogenrath DE

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Lancer, Grandis
  • Интереси
    Риболов

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

djidjo75's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. На кратко да опиша проблема как се появи. На таблото до радиото имам монтирана запалка. През седмицата ми спадна едната гума и аз спокоен че имам компресор го включих да си я напомпя. Компресора изключи моментално и ми стана ясно че е изгорял някой бушон. Започнах да се ровя в интернет и ми стана ясно че запалката е монтирана допълнително и са взели плюс от радиото, който захранва също и монитора на часовника. Намерих бушона и го смених, обаче за смяната ми се наложи да изключа и компютъра за да мога да извадя бушона за радиото. Допълнително бях разколачил и голяма част от средната конзола при което ми се наложи да изключа всички букси. След като отстраних проблема и сглобих всичко светна SRS. Предполагам че е заради изключване на компа, но не съм сигурен. Пробвах да прочета грешката, но не ми излиза нищо. Програмата с която чета е Delphi2015.3. За сега не ми се ходи в сервиз че тука парите не ги познават много, а и не смятам че могат много да ми помогнат.
  2. Поръчах го комплект с манометър, но като се замисля на мен не ми трябва много да го надигам а просто да го поддържам да не кляка много като го натоваря. Така че може и само на балони да остане.
  3. Поръчах балони с манометър от Бг, без компресор. Ще се наложи да връщам пружините които поръчах по-рано. Проблема идва от там, че преди преглед трябва да махам всичко и след това пак да го монтирам, ако ме спрат за проверка по пътя, жална ми майка.
  4. Не е задължително да са дискове. Още повече че от написаното се разбира, че по предницата не е правено нищо освен спирачните апарати. Аз имах подобен проблем с моя Грандис. Купих го със сменени дискове и накладки, но при спиране тресеше много. За да спра от 120 до нула ми се налагаше да отпусна педала и пак да натисна, и тогава спира. Смених накладките и се оправи. Какво точно означава тръгнали водачи на спирачките, сменят се с нови ли? При мен само ги зачиствам със шкурка и ги смазвам при всяка сезонна смяна на гуми.
  5. Можеш ли да качиш снимки и някакво инфо? Как е направено помпенето на балоните, всеки за себе си или двата заедно? Къде го прави и дали може да се закупят само детайлите и сам да си го монтираш? Ако не е удобно може и на лично.
  6. Поръчах пружини пък да видим, ще дам отзиви като го накича. Проблема при мен е че ако има някоя интервенция по колата трябва да е вписана в талона на автомобила. От фирмата ме увериха че пружините идват с такъв сертификат, който се представя пред институциите за да се узакони интервенцията.
  7. Знаете ли как става надуването на тези възглавници, дали е еднократно с помпа и вентили на всяка, или с компресор монтиран в купето и шлаух до всяка от двете? И тука има такива комплекти на цена от 260 евро, но ме притеснява че тези възглавници с времето ще се протрият от пружината и ще започнат да създават ядове, все пак са създадени сами по себе си да носят товара и да не се опират никъде. За това си мисля, че с пружини ще е малко по-дуракоустойчиво, но пък при тях не можеш да регулираш височината, и при празен автомобил може и да стърчи задницата.
  8. Имам въпросния автомобил от 2013-та година. Втори собственик съм, като я взех от един келеш с монтирана газова уредба. Колата е 2,0 4g63, в момента на 297440 ткм. Ако искате железен семеен автомобил, който да не си маркира с масло парко мястото, да сте сигурни при изпреварване, това е вашата кола. Само че, това струва пари. След придобиването се гответе да смените всички възможни тампони на щанги а в много от случаите и самите болтове, повечето от които са оригинални, намирането им е доста трудно и скъпо, от делно гърнетата и тръбите за тези години са за боклука. На мен по груби сметки с труда ми излезе над 2400 лв, като от Германия си носих единствено маслата. Като трябва да се има в предвид че съм сменил всичко по окачването, масла, ремъци, филтри, кондензатора на климатика и зареждането му, а, и задните пружини че ми се струваше доста клекнала, след смяната не се промени нищо. Газта е монтирана на колата 2008г при пробег 120ткм. На последното си прибиране в Бг при 275ткм и проверихме компресията и на всички цилиндри показа над 2,1-2,3. Не съм гледал колко е по спецификация. Газовата е Тартарини и е без мазане на клапаните. Колата има един единствен проблем, или няма корозионна защита, или за тези години си е заминала. Много и гният задните калници. Не се лъжете от мнението на майсторите относно смяната на масло. Аз се подлъгах при първата смяна и сложих 10w40 и сутрин доста отчетливо можех да си преброя клапаните. Не я изтраях и една седмица и сложих 5w30, за 10ткм на колкото сменям масло не ми се налагало да доливам никога, за разлика от Грандиса. Разхода на газ градско е около 10, но тука не слагам бензина на който пали винаги, с него може би ще се качи до 12-13.
  9. Здравейте колеги. И аз искам да се присъединя към питането за повдигането на Грандис. Моят е доста клекнал отзад, и отделно газовата бутилка смъква още от клиренса. Когато се натовари опира доста. В Германия нямам проблеми, но на лято като тръгнем да се прибираме и след Унгария почват ядове. Отделно карането в България доста ме изтормозява с този проблем. Тази година трябва да сменям бутилката заради давност и като гледам старата не ми се иска с новата да се случва това. Имам два варианта на повдигане, единия е с пружина с малък диаметър,която се вкарва в оригиналната, а втория е с балон с компресор. И двата варианта са с документ с който да мога да узаконя интервенцията. Първия вариант ме притеснява от това да не почнат двете пружини да се трият една в друга и да почне да скърца като каруца, а втория ме притеснява това да не се протрие балона, и въздуха от делно. Имах джип на времето с въздушно окачване и брах бая ядове с него. Преглеждах му пружините и на първо четене не виждам счупено и не ми се сменят с нови само за пробата. Имам и Лансер на който още на първата година му смених задните пружини за да се окаже че нищо не се променя, все така увиснал си е. Ако има някой който си е решил проблема, моля да сподели опит.
  10. Еми само това имам като вариант което да работи на моя Грандис. Инсталирал съм почти всичко което има за андроид, дори и от платените и не ще да се върже. Иначе InCarDoc Pro работи добре, на Лансера обаче. Много се чудих преди да взема LAUNCH-а, но просто ОБД-то нещя да заработи, а и като платиш няколко програми за проба, като не тръгнат и ти писва в един момент.
  11. Аз пък на моя с ОБД не можах да се свържа, но за сметка на това с LAUNCH X431 CRP123 се връзва веднага.
  12. Моята при нормално каране извън града около 120 на аутобана ми излиза околло 13,800, ама в града скача над 18 и това без да се смята бензина. На часовника за среден разход дава други показатели, но те са само моментни стойности. Тези коли не са от най-икономичните.
  13. На мен ми ги сменяха в сервиз. Разкача се внимателно предната пластмасова кора на подкалника и с много ругатни се сменя.
  14. По-скоро си мисля, че колегата има в предвид дали седалките имат някое лостче което да се дърпа, натиска или нещо подобно и седалката да се маха като на повечето автомобили от този тип. За съжаление Грандиса не е от тях и свалянето е приключение за сам човек.
×
×
  • Създаване...