Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

За LED крушките


Препоръчано мнение

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Проблемите са много, контрола нулев не виждам какво се вглъбявате в конкретно...

Абсолютно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Отговори 59
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Би ли обяснил за по-невежите какъв е този баласт симулатор? Моите крушки са като на @nikovas и единственото което излиза от тях са 2 кабела 😊😊

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отвори Али експрес и напиши

Led canbus и прочети малко

Излагаш ВМЕЙ-Габрово

Не да спамите със снимки само.

😡

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така предоставено вече ми стана ясно, просто с израза "баласт симулатор" мислех, че има някакви баласти като при ксенона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност става дума за "бласт симулатор". Баласт е съвсем друго нещо....

А "ВМЕЙ-Габрово" е култово, признавам :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ОК с ЛЕД, влизат си на мястото, капачката на фара си затваря плътно, регулирани, даже прекалено ниско ми отсича чертата и на къси, и на дълги, особено на левия фар личи как е долу, едва ли на Рангел ще му пречи, обаче не съм доволна в гъста мъгла. Ама хич. Има ли кой друг да сподели?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ОК с ЛЕД, влизат си на мястото, капачката на фара си затваря плътно, регулирани, даже прекалено ниско ми отсича чертата и на къси, и на дълги, особено на левия фар личи как е долу, едва ли на Рангел ще му пречи, обаче не съм доволна в гъста мъгла. Ама хич. Има ли кой друг да сподели?

 

В мъглата си малко като електроженист, нещата са малко едното за сметка на другото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Някой може ли да обясни това баласт ли е или бласт?

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светле, като цяло бялата светлина (визирам и моя фабричен ксенон) е слаба работа в мъгла :). Случвало ми се е нощно време да карам само на халогени, за да виждам по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ОК с ЛЕД, влизат си на мястото, капачката на фара си затваря плътно, регулирани, даже прекалено ниско ми отсича чертата и на къси, и на дълги, особено на левия фар личи как е долу, едва ли на Рангел ще му пречи, обаче не съм доволна в гъста мъгла. Ама хич. Има ли кой друг да сподели?

Изпревари ме малко за мъглата ,онзи ден карах по тъмно в мъгла и беше доста неприятно усещането ,може би ако се вземат с по малко Келвини ,леко да жълтеят ще е по добре .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
{style_images_url}/offtop.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[off]Ами като няма кой да ми отговори какво е бласт симулатор най-бързото решение е чичко google:

И аз го питах този чичко, но ...

Доколкото едно от значенията на "blast" e "силна струя", вероятно става въпрос за някаква симулация, че има лупи и фокусиран сноп светлина.

Но засега можем само да гадаем. Поне докато авторът на термина не ни осветли :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах е синоним на can bus, и има предвид баласт (товар) симулатор. Тоест да симулира товара (мощността) на една халогенна крушка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно CAN BUS е протокол и интерфейс за комуникация, но да каже някой, който разбира от електроника.

Та "баласт" да му е синоним?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много инженери тука много нещо. На тия китайски диодни крушки им слагат товар дали ще е резистор или нещо друго, за да не свети индикацията за изгоряла лампа. Просто бай китаец много обича шантавите думички, пък и като ви чета излиянията, чак не ми е смешно. Баласта повишава 12-те волта до към 20 000, за да може да запали ксеноновата крушка, там също се слагат такива допълнителни товари за да се симулира изкуствена консумация, за да не свети лампата за изгоряла крушка,за която компютъра на колата (Body-то) разбира по CAN BUS комуникационния протокол между отделните компютри. Хайде приберете вече бластерите и нека силата бъде с вас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно, Светльо. Крушка с товар е необходима, АКО ЕКУ-то има такава следяща функция. Сега, примерно при мигачите, обаче аз съм сменил релето с такова за ЛЕД крушки, защото те нямат товар и с нормалното реле мигат много бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

А аз да попитам, с такива модификации по колата как успявате да минете преглед, на прегледа не преглеждат ли височината на фаровете и за такива не законни интервенции? Мен ме върнаха за да си снижа малко фаровете за мъгла, че светели малко на горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На прегледите в БГ, пускат коли които пушат като локомотив на въглища...та за фаровете ли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На прегледите в БГ, пускат коли които пушат като локомотив на въглища...та за фаровете ли...

Ясно. И аз съм се заглеждал по такива крушки, но на сайта пише"забранено за Германия"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

И ас си сложих лед крушки на фаровете,но не мога да ги затворя със оригиналните капачета,защото заради винтилаторите не могат да се зарворят.И въпросът ми е следния трябва ли да са отворени или трябва задължително да се затворят,защото вчера купих два маншона за карета и със тях ги затворих,но не знам дали съм постъпил правилно.Не трябва ли да са отворени за да могат вентилаторите да охлаждат

Редактирано от Georgi9210
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, колеги. По темата. Смених си ксенона (4300к), с лед (4300к). Оказва се, че на леда китаеца е направил температурата много по близка до 4300. С лед крушките има и повече лумени определено. На лявата снимка, левия фар е с ксенон, а десния с лед.

1578499276093.JPEG

1578421851673.JPEG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Емо, добре изглежда. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

Какви са ти преките впечатления след няколко дни употреба?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, след няколко дни с лед крушките, мога да кажа че от всички типове крушки които съм ползвал (скъпи халогени, ксенони 6000, 5000 и 4300к.), това е най-добрата осветеност която съм постигал. Голям плюс е това че няма допълнителни кабели, баласти и т.н. както при ксеноните. Единственото което забелязах като недостатък, е че и при мен се появи шум в радио-станциите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей за това си махах и моите. Забрави за радио, там където си слушах без проблем в продължение на 30 км. си пъркаше. Спирам фаровете - спира пъркането. Отделно на къси беше ОК, ама дългите - мъка. Сега съм с Филипс екстрем визион и съм доволен. Дано не изгорят скоро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз го имам шуменето от ксенона.

Четох някъде, че има специални устройства, на които не им знам името, че анулират този неприятен шум в радиото...но не мога да се сетя....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...