Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Мнения за Outlander 2.0 turbo


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Ще съм благодарен ако ми дадете малко инфо за 2.0 мотора със турбина. Относно турбината дава ли много дефекти и скъпа ли е като нова. Кой е по добрия вариант - чистия мотор без турбо или и двата са поносими за обслужване. Досега само японски автомобили съм карал и не искам друго, просто желая да е СУВ и по висока както във случая е Аутландера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Ще съм благодарен ако ми дадете малко инфо за 2.0 мотора със турбина. Относно турбината дава ли много дефекти и скъпа ли е като нова. Кой е по добрия вариант - чистия мотор без турбо или и двата са поносими за обслужване. Досега само японски автомобили съм карал и не искам друго, просто желая да е СУВ и по висока както във случая е Аутландера.

....по добре си вземи 2.4 ,отколкото този, много са чупливи ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за чистия двулитров мотор без турбо и той ли е чуплив или просто е много слаб

 

Такъв май няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По АХН има някакво предаване - унгарко е май, защото "чоколят" нещо си. Та имаше епизод точно за турбинирания мотор и се изказаха доста ласкаво за него, НО..... много е рядък и ако стане нещо почти изгаряш.

Тия специално пътуваха от Будапеща 2500км в едната посока за да купят такъв аутландър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги....явно ще се оглеждам за 2.0 или 2.4 . Двулитровия както прочитам от темите бил доста муден, но едно тестдрайвче ще ми подскаже точно към какво да се насоча

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все пак ще съм благодарен ако споделите кой от двата мотора е по надажден

.....2.4 бензина е най подходящ, нито ще харчи кой знае колко повече ,нито нищо , а + са доста повече от минусите.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам колегата пита за Outlander първа генерация, където има 4G63T ~ 200hp.

Интересувам се конкретно какви проблеми може да има автомобила с този двигател, ако може с повече от едно изречение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да точно за този мотор попитах, понеже си е двулитров но с турбина. И по конкретно колеги които имат информация относно поддръжката на турбината да пишат или мотора със по намален ресурс ли е зареди по високия въртящ момент. Ще ви бъда благодарен ако компетентни колеги отговорят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееее коооолеги....явно никой не кара Аутландер 1ва. генерация с турбо

Не ползваш търсачката.Обърни внимание на мнението на колегата Бонев от Димитровград... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=34058&st=0&p=322108&hl="%E5%E2%E5%ED%F2%F3%E0%EB%ED%EE%20%EA%F3%EF%F3%E2%E0%EC"&fromsearch=1entry322108 .

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега това ми беше достатъчно за да се откажа от турбо двигателя

...взе правилното решение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето аз разбрах, че с турбо двигателя ще имаме висок разход на гориво, което разбира се не е неочаквано, но нищо не стана ясно по техническата част.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето аз разбрах, че с турбо двигателя ще имаме висок разход на гориво, което разбира се не е неочаквано, но нищо не стана ясно по техническата част.

....е, малко пояснение от мен....на първо място има проблеми с раздатката, слабо звено е там.....другото е че има и турбина, която при едно експоатиране не както трябва , живота на турбина се съкраащава драстично,.....и тъй като това е турбо автомобил, то той предразполага шофьора да я ръчка, а това води до съкращение на живота на различните звена и механиката като цяло.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....е, малко пояснение от мен....на първо място има проблеми с раздатката, слабо звено е там.....другото е че има и турбина, която при едно експоатиране не както трябва , живота на турбина се съкраащава драстично,.....и тъй като това е турбо автомобил, то той предразполага шофьора да я ръчка, а това води до съкращение на живота на различните звена и механиката като цяло.....

Точно това ме притесняваше, един от Аутлендърите който гледах имаше точно в раздатката шум, разбира се според авто-джамбаза - то маслото като се смени и ще се оправи (поредното бла бла), значи си е слабо място. Иначе колата имаше инсталиран турбо-таймер от швейцареца :).

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ме притесняваше, един от Аутлендърите който гледах имаше точно в раздатката шум, разбира се според авто-джамбаза - то маслото като се смени и ще се оправи (поредното бла бла), значи си е слабо място. Иначе колата имаше инсталиран турбо-таймер от швейцареца :).

Благодаря!

...мъдро решение от страна на швейцареца, по принцип от :mitsu-smiley: не дават да имало проблем с турбината, защото според тях има водно охлаждане ( което е така,) но според мен и много препатили с тази модификация и Ево-тата , това не е точно така, не е достатъчно това охлаждане ,а и при спиране на мотора ,водата не се върти.....освен това ,колите с тази модификация страдат от лагери на главините на задните колела, все още не знам каква е причината.......по бързо се разбиват тампоните на задното окачване, да не говорим, че тампоните на задния диф-л са консуматив особено ако е с ръчна скоростна кутия ( виждал съм и автомат).....общо взето това ,при евентуална покупка, ще се прави от втория му собственик ,защото купена от магазина нова и карана от първия ,то той няма да има проблем с тези неща, обаче като разбере за какво става въпрос и бързо се продава .....също така съм имал не един случай с проблем в бобините запалителните .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

всичко това отнася ли се и за обикновенните 2.0 и 2.2 дизелови двигатели?

.....отнася се, но в по малка степен....по принцип модификациите ,за които вие питате, се отнасят за моделите след 2008 година,там е малко по добре положението,но въпреки това не е драстично по различно..ако си търсите Аутлендсър CW8W модификацията с 2.0 дизелов мотор помпа дюза 140 коня, има при мен един за продажба( не е мой) с току що сменен съединител заедно с маховика на марка ЛЮК....имайте напредвид ,че съединителя е скъп ( около 2500 лв.) и при една евентуална покупка ,това трябва да се гледа....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така разисквате различни мотори, интересува ме за Аутландър 2-ро поколение(2006-2012), кой конкретно БЕНЗИНОВ мотор е най-подходящ -безпроблемен/икономичен/надежден? Отделно- как стои въпроса с газифицирането? В wikipedia забелязах че се предлагат 3-мотора:

4B11 2.0 L DOHC MIVEC I4 (Japan, New Zealand)

4B12 2.4 L DOHC MIVEC I4

6B31 3.0 L SOHC MIVEC V6

Ако не се лъжа в едно от ревютата първия(2.0) го предлагат от 2010г -147 конски сили, втория 2.4(170), и 3-тия V6 -по спомени е от сорта над 200 конски сили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте,

 

Темата е малко стара, но сега съм в процес на избиране на ново за мен, иначе старо мпс.

 

В момента избора съм свел до няколко модела, Outlander I , като се замислям за 2.0 Т, другото е Forestar 2.5 T и вече като други опции само за возене в които няма тръпка, са kia/hyundai sportage/tucson или Кашкай.

 

Вече съм имал по-голям сув и затова се ориентирам към размера на горните и да като разход нещо от сорта да е 12-13, макс 15 с опция газ.

 

От първите 2 модела почти няма мн избор, както тук, така и по обявите из Европа.

 

За Отлендъра, имам познати с такъв и зависи от страната, често явление е проблем с ръждата по мостовете,тампоните.

За турбинирания мотор нямам много данни и ще се радвам ако някой търкаля такъв. Че тук там намирам по някое мнение, че стоков има тук там някой проблем с типичните за японските бензини от тези години с клапани, и други дребни проблеми.

Ходовата част виждам че е абсолютно същата като на всички.

Съединителя на модела с турбо видях, че с демфер, което малко оскъпява, но поносимо.

 

Ако някой има такава нека сподели какви болежки се очакват и кои са слабите места на мотора.

 

Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...