Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

jojo33

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

jojo33's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Случайно някой да е слагал размер 225/70/16 гума на оутлендър I. Имам доста добра оферта за този размер и се чудя дали ще стане.
  2. Колега, супер че всичко наред вече. Може ли да споделиш колко $$ ти излезе ремонта.
  3. Здравейте, На същия проблем случих, но не намерих стъпков мотор, защото си мислех че е това, след това температурни датчици, но сега виждам същия проблем описан на 100%. Може ли малко инфо какво точно да се направи или за целта сервиз за турбини трябва се посети. Благодаря!
  4. Здравейте, Темата е малко стара, но сега съм в процес на избиране на ново за мен, иначе старо мпс. В момента избора съм свел до няколко модела, Outlander I , като се замислям за 2.0 Т, другото е Forestar 2.5 T и вече като други опции само за возене в които няма тръпка, са kia/hyundai sportage/tucson или Кашкай. Вече съм имал по-голям сув и затова се ориентирам към размера на горните и да като разход нещо от сорта да е 12-13, макс 15 с опция газ. От първите 2 модела почти няма мн избор, както тук, така и по обявите из Европа. За Отлендъра, имам познати с такъв и зависи от страната, често явление е проблем с ръждата по мостовете,тампоните. За турбинирания мотор нямам много данни и ще се радвам ако някой търкаля такъв. Че тук там намирам по някое мнение, че стоков има тук там някой проблем с типичните за японските бензини от тези години с клапани, и други дребни проблеми. Ходовата част виждам че е абсолютно същата като на всички. Съединителя на модела с турбо видях, че с демфер, което малко оскъпява, но поносимо. Ако някой има такава нека сподели какви болежки се очакват и кои са слабите места на мотора. Мерси!
×
×
  • Създаване...