NIX Публикувано 21 септември 2017 Сподели Публикувано 21 септември 2017 Здравейте колеги. Ще съм благодарен ако ми дадете малко инфо за 2.0 мотора със турбина. Относно турбината дава ли много дефекти и скъпа ли е като нова. Кой е по добрия вариант - чистия мотор без турбо или и двата са поносими за обслужване. Досега само японски автомобили съм карал и не искам друго, просто желая да е СУВ и по висока както във случая е Аутландера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2017 Сподели Публикувано 21 септември 2017 Здравейте колеги. Ще съм благодарен ако ми дадете малко инфо за 2.0 мотора със турбина. Относно турбината дава ли много дефекти и скъпа ли е като нова. Кой е по добрия вариант - чистия мотор без турбо или и двата са поносими за обслужване. Досега само японски автомобили съм карал и не искам друго, просто желая да е СУВ и по висока както във случая е Аутландера.....по добре си вземи 2.4 ,отколкото този, много са чупливи ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIX Публикувано 21 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2017 А за чистия двулитров мотор без турбо и той ли е чуплив или просто е много слаб Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sheyene Публикувано 21 септември 2017 Сподели Публикувано 21 септември 2017 А за чистия двулитров мотор без турбо и той ли е чуплив или просто е много слаб Такъв май няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 21 септември 2017 Сподели Публикувано 21 септември 2017 По АХН има някакво предаване - унгарко е май, защото "чоколят" нещо си. Та имаше епизод точно за турбинирания мотор и се изказаха доста ласкаво за него, НО..... много е рядък и ако стане нещо почти изгаряш. Тия специално пътуваха от Будапеща 2500км в едната посока за да купят такъв аутландър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIX Публикувано 21 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2017 Благодаря ви колеги....явно ще се оглеждам за 2.0 или 2.4 . Двулитровия както прочитам от темите бил доста муден, но едно тестдрайвче ще ми подскаже точно към какво да се насоча Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIX Публикувано 21 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2017 Все пак ще съм благодарен ако споделите кой от двата мотора е по надажден Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2017 Сподели Публикувано 21 септември 2017 Все пак ще съм благодарен ако споделите кой от двата мотора е по надажден.....2.4 бензина е най подходящ, нито ще харчи кой знае колко повече ,нито нищо , а + са доста повече от минусите..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 21 септември 2017 Сподели Публикувано 21 септември 2017 Предполагам колегата пита за Outlander първа генерация, където има 4G63T ~ 200hp.Интересувам се конкретно какви проблеми може да има автомобила с този двигател, ако може с повече от едно изречение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIX Публикувано 22 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2017 Да точно за този мотор попитах, понеже си е двулитров но с турбина. И по конкретно колеги които имат информация относно поддръжката на турбината да пишат или мотора със по намален ресурс ли е зареди по високия въртящ момент. Ще ви бъда благодарен ако компетентни колеги отговорят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIX Публикувано 25 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2017 Ееее коооолеги....явно никой не кара Аутландер 1ва. генерация с турбо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 25 септември 2017 Сподели Публикувано 25 септември 2017 (редакция) Ееее коооолеги....явно никой не кара Аутландер 1ва. генерация с турбо Не ползваш търсачката.Обърни внимание на мнението на колегата Бонев от Димитровград... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=34058&st=0&p=322108&hl="%E5%E2%E5%ED%F2%F3%E0%EB%ED%EE%20%EA%F3%EF%F3%E2%E0%EC"&fromsearch=1entry322108 . Редактирано 25 септември 2017 от Shamy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIX Публикувано 26 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2017 Благодаря колега това ми беше достатъчно за да се откажа от турбо двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2017 Сподели Публикувано 26 септември 2017 Благодаря колега това ми беше достатъчно за да се откажа от турбо двигателя...взе правилното решение... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 26 септември 2017 Сподели Публикувано 26 септември 2017 (редакция) Общо взето аз разбрах, че с турбо двигателя ще имаме висок разход на гориво, което разбира се не е неочаквано, но нищо не стана ясно по техническата част. Редактирано 26 септември 2017 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2017 Сподели Публикувано 26 септември 2017 Общо взето аз разбрах, че с турбо двигателя ще имаме висок разход на гориво, което разбира се не е неочаквано, но нищо не стана ясно по техническата част.....е, малко пояснение от мен....на първо място има проблеми с раздатката, слабо звено е там.....другото е че има и турбина, която при едно експоатиране не както трябва , живота на турбина се съкраащава драстично,.....и тъй като това е турбо автомобил, то той предразполага шофьора да я ръчка, а това води до съкращение на живота на различните звена и механиката като цяло..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 26 септември 2017 Сподели Публикувано 26 септември 2017 ....е, малко пояснение от мен....на първо място има проблеми с раздатката, слабо звено е там.....другото е че има и турбина, която при едно експоатиране не както трябва , живота на турбина се съкраащава драстично,.....и тъй като това е турбо автомобил, то той предразполага шофьора да я ръчка, а това води до съкращение на живота на различните звена и механиката като цяло.....Точно това ме притесняваше, един от Аутлендърите който гледах имаше точно в раздатката шум, разбира се според авто-джамбаза - то маслото като се смени и ще се оправи (поредното бла бла), значи си е слабо място. Иначе колата имаше инсталиран турбо-таймер от швейцареца .Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 септември 2017 Сподели Публикувано 27 септември 2017 Точно това ме притесняваше, един от Аутлендърите който гледах имаше точно в раздатката шум, разбира се според авто-джамбаза - то маслото като се смени и ще се оправи (поредното бла бла), значи си е слабо място. Иначе колата имаше инсталиран турбо-таймер от швейцареца .Благодаря!...мъдро решение от страна на швейцареца, по принцип от :mitsu-smiley: не дават да имало проблем с турбината, защото според тях има водно охлаждане ( което е така,) но според мен и много препатили с тази модификация и Ево-тата , това не е точно така, не е достатъчно това охлаждане ,а и при спиране на мотора ,водата не се върти.....освен това ,колите с тази модификация страдат от лагери на главините на задните колела, все още не знам каква е причината.......по бързо се разбиват тампоните на задното окачване, да не говорим, че тампоните на задния диф-л са консуматив особено ако е с ръчна скоростна кутия ( виждал съм и автомат).....общо взето това ,при евентуална покупка, ще се прави от втория му собственик ,защото купена от магазина нова и карана от първия ,то той няма да има проблем с тези неща, обаче като разбере за какво става въпрос и бързо се продава .....също така съм имал не един случай с проблем в бобините запалителните ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzufa Публикувано 17 октомври 2017 Сподели Публикувано 17 октомври 2017 (редакция) всичко това отнася ли се и за обикновенните 2.0 и 2.2 дизелови двигатели? Редактирано 17 октомври 2017 от Tzufa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 октомври 2017 Сподели Публикувано 18 октомври 2017 всичко това отнася ли се и за обикновенните 2.0 и 2.2 дизелови двигатели?.....отнася се, но в по малка степен....по принцип модификациите ,за които вие питате, се отнасят за моделите след 2008 година,там е малко по добре положението,но въпреки това не е драстично по различно..ако си търсите Аутлендсър CW8W модификацията с 2.0 дизелов мотор помпа дюза 140 коня, има при мен един за продажба( не е мой) с току що сменен съединител заедно с маховика на марка ЛЮК....имайте напредвид ,че съединителя е скъп ( около 2500 лв.) и при една евентуална покупка ,това трябва да се гледа.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 18 октомври 2017 Сподели Публикувано 18 октомври 2017 Така и така разисквате различни мотори, интересува ме за Аутландър 2-ро поколение(2006-2012), кой конкретно БЕНЗИНОВ мотор е най-подходящ -безпроблемен/икономичен/надежден? Отделно- как стои въпроса с газифицирането? В wikipedia забелязах че се предлагат 3-мотора:4B11 2.0 L DOHC MIVEC I4 (Japan, New Zealand)4B12 2.4 L DOHC MIVEC I46B31 3.0 L SOHC MIVEC V6Ако не се лъжа в едно от ревютата първия(2.0) го предлагат от 2010г -147 конски сили, втория 2.4(170), и 3-тия V6 -по спомени е от сорта над 200 конски сили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jojo33 Публикувано 5 август 2019 Сподели Публикувано 5 август 2019 Здравейте, Темата е малко стара, но сега съм в процес на избиране на ново за мен, иначе старо мпс. В момента избора съм свел до няколко модела, Outlander I , като се замислям за 2.0 Т, другото е Forestar 2.5 T и вече като други опции само за возене в които няма тръпка, са kia/hyundai sportage/tucson или Кашкай. Вече съм имал по-голям сув и затова се ориентирам към размера на горните и да като разход нещо от сорта да е 12-13, макс 15 с опция газ. От първите 2 модела почти няма мн избор, както тук, така и по обявите из Европа. За Отлендъра, имам познати с такъв и зависи от страната, често явление е проблем с ръждата по мостовете,тампоните.За турбинирания мотор нямам много данни и ще се радвам ако някой търкаля такъв. Че тук там намирам по някое мнение, че стоков има тук там някой проблем с типичните за японските бензини от тези години с клапани, и други дребни проблеми.Ходовата част виждам че е абсолютно същата като на всички.Съединителя на модела с турбо видях, че с демфер, което малко оскъпява, но поносимо. Ако някой има такава нека сподели какви болежки се очакват и кои са слабите места на мотора. Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.