jeronimo4204 Публикувано 7 септември 2017 Сподели Публикувано 7 септември 2017 Здравейте. Днес докато си карах ми светна тази грешка. Потърсих в мануал-а, който имам, но не я открих. Някой може ли да каже какво значи и как да я отстраня? Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 септември 2017 Сподели Публикувано 7 септември 2017 Прилича на запушен DPF филтър. Някой колега с дизел може да потвърди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 7 септември 2017 Сподели Публикувано 7 септември 2017 Аз съм с 2.0 DI-D, но моят е без DPF и не мога да кажа. Иначе и на мен ми прилича на картинка, че нещо е запушено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 7 септември 2017 Сподели Публикувано 7 септември 2017 http://gdlauto.com.au/gdl-auto-blog/diesel-particular-filter-warning-light/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeronimo4204 Публикувано 8 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2017 (редакция) Вчера и аз се порових и наистина картинката е за DPF-a. Колата е Lancer Sportback 2.0 DI-D 140hp 2009, но понеже не съм запознат с този модел и двигател, когато купувах колата собственика (немец) ми каза, че няма DPF. Но няма логика да свети грешка за нещо, което го няма Следобяд ще я изпъна на магистралата малко да позагрее и да видим дали ще поиздуха нещо, като загрее повече. Разпитах за карбоново почистване, което доста хора хвалят. Намерих в Пазарджик на цена 50 лв/час. Момчето ми обясни, че може за един час да не е достатъчно, но със сигурност ще има резултат. И сега съм в процес на обмисляне, но май нямам много варианти :icon_angel: Редактирано 8 септември 2017 от jeronimo4204 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 септември 2017 Сподели Публикувано 8 септември 2017 Еее питай ме за тази картинка .Пълна глупост - разделяш се с 1000 лв. и повече нямаш главоболия ;).От 10000 км. почна да ми се появява, то не беше каране извънградско да се чисти, то не беше даване пари в Ратола и Балкан Стар да го чистят, то не беше чудо.Има тема по случая, ако искаш да си почетеш какво те чака ... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23189&st=0&p=229557&hl=%F4%E8%EB%F2%FA%F0&fromsearch=1entry229557 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeronimo4204 Публикувано 8 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2017 Запазих час за водородно почистване. После ще взема добавка за горивото и подбиране на хубава нафта (мисия невъзможна в Бг). Не ми се занимава със сваляне, чистене и сглобяване. Няколко дни без кола си е загуба за мен. Ще пробвам това почистване, ако има резултат - ще е добре. Ако не - ще премина към премахване на този филтър и да не се занимавам с глупости повече :icon_rock: Ще пиша по-късно дали има резултат от това водородно почистване или е пари на вятъра :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 8 септември 2017 Сподели Публикувано 8 септември 2017 Трудно ми е да си обясня как точно добавка в горивото и хубава нафта ще помогне за почистване на ДПФ филтъра. Иначе мога да ти кажа как моят дизел напоследък тресеше и накъсваше и пушеше до достигане на работна температура и как го оправих, след като се бях шокирал че някоя дюза пак е заминала. Първо, смятам, че установих, че моят BWC двигател НЕ харесва горивото на Шел, особено скъпото. Второ, след доста четене все пак реших да карам няколко резервоара с добавяне на двутактово масло. Да, знам, има множество статии, вкл. научни изследвания за и най-вече против. Но аз мога да кажа следното - според мен заради изгарянето на маслото са се почистили нагари и запушени/затлачени части в двигателя. Отделно от това, двигателят работи по-тихо и с никакви вибрации. Трето, според мен най-доброто гориво за моя дизел е на Газпром. Последните 3-4 резервоара съм с G-Drive. Горните неща се отнасят за работата на двигателя. Как ще се отразят нд ДПФ филтъра - не мога да си представя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeronimo4204 Публикувано 8 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2017 Добавката за горивото не я слагам, за да почисти филтъра. Идеята ми е след това карбоново почистване, ако има резултат, просто да удължа времето на запушване като сипвам хубава нафта и добавка. Защото мисля, че горивото в бг е пълен шрот и се надяваме, че като сипем по-скъпа нафта и добавка - ще повишим малко качеството на това, което сипваме... Може да е заблуда, но поне не вреди :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 8 септември 2017 Сподели Публикувано 8 септември 2017 Пробвай скъпото на Газпром, има го на Черния кос и в Дружба. Не слагай добавка. По-скоро, ако искаш нещо да сложиш, на един резервоар преди пълнене налей 200 мл. двутактово бездимно масло. Напр. на Husqvarna. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeronimo4204 Публикувано 9 септември 2017 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2017 От известно време зареждам само на две места - Газпром, само G-Drive и Авиодизела на Еко. Последния път, когато напълних до горе беше в Сърбия на Ниш петрол. Не знам дали е от сръбската нафта или от повечето км градско каране. :icon_angel: Вчера я разтрих малко на магистралата и като реших да се връщам и да отиввам за карбоновото почистване грешката изчезна. Предполагам е моментно отпушване, но реших да откажа почистването (засега). Със сигурност ще се появи отново, но дано е по-късно :icon_rock: Иска по-често да се продухва :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 9 септември 2017 Сподели Публикувано 9 септември 2017 Може ли за неуките, какво е КАРБОНОВО почистване и ВОДОРОДНО, че един път ползваш едната дума, после другата.Какво точно ще се случва в тоя DPF ми е интересно ?Балкан Стар и РАТОЛА предлагат едни и същи методи, едните срещу 100тина лв., другите срещу 60лв. и от двете места ефекта е краткотраен . Но пък и аз като теб хвърлих едни пари, докато не ми стана ясно че тая няма да я бъде ;). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 9 септември 2017 Сподели Публикувано 9 септември 2017 За карбона (въглерод) и водорода и аз се чудех навремето, но наскоро май го разбрах - при работата си машината използва водород, за да почисти карбоновите (въглеродните) замърсявания. Т.е. carbon cleaning трябва да означава почистване на въглерода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eazysnatch Публикувано 12 септември 2017 Сподели Публикувано 12 септември 2017 АКо наистина имаш драма с DPF-a ти препоръчвам да идеш до Дунев моторспорт пращали сме хора там доволни са: http://www.dunevmotorsport-r21.com/proverka-i-pochistvane-na-zapushen-dpf-filtar-s-mashini/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.