Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Спейс Стар - прекъсва


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. От 1 месец съм собственик на Спейс Стар 1.6 2004г. Опслужих я смених и маслото на скоростите и свщите.сложих и Г.И.

1.колата започна да прекъсва (глъхне) и на бензин и на газ между 1500 - 2000 оборота.

2.след слагането на газовата уредба нулирах борд компютъра и на всички показания се появиха чертички.компютъра на газовата е свързан към този на колота.

Четох и за двата проблема във форума но не намир някои да е писъл решения на проблемите.днес ходих на компютърна диягностика но не намериха никакви грешки

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

НА мен ми прилича на евентуален проблем с ламбда сондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямах грешки "на диагностиката" свързани с ламбда сондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори колега.как установихте че е сондата и колго пари ти излезе ремонта.сутринта като запалих колата установих че вече много хлъхне и трудно се изфорцирва.като позагрее се пооправя малко.възможно ли е от не добре работеща сонда да не ми показва моментен и среден разход на дисплея

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За моментния разход и стойностите по дисплея, не мога да отговоря, но не е лош вариант да се пробваш да откачиш за малко акумулатора и после като го закачиш да пробваш отново дали ще стане.

 

Иначе за ламбда сондата признаците са г/д идентични - мудна, с колебливи обороти докато загрее. Лично аз, играх на късмет и я смених с нова, която струва 82лв. DENSO DOX0113 и можеш и ти да си я смениш, не е сложно.

 

Пак ти препоръчвам да се консултираш със специалист тъй като твоя проблем може да се окаже различен. Дръж ни в течение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с откачане на акумулатора но стоиностите на дисплея не се появиха

Изключих и газовия комп (от копчето ) но резолтат нямаше.ще спра тока на газовиия комп и дано тогава има резолтат.

 

Ще потърся и специялисти за сондата но живея в малъг град и ще е трудно (от Троян съм )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсването може да е от лулите.На една от моите имаше нагар.Смених свещи,кабели и не се оправяше докато не се почисти лулата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще проверя лулите за нагар.ще проверя и свещите -те са на 200-300 км но може някоя да е дефектна

 

Започни с нови свещи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са DENSO и са сложени преди 2-3 седмици .щях и тях да проверя макар че са нови но се оказа че нямам ключ 16 за свщите.колата си държи перфектни обороти без да играят.като я запаля е 1500 оборота и като взема да тръгвам я мамя с мако газ че иначе глъхне.като позагре се пооправя малко но докато влези в по големи обори карам с много малко газ защото пак глъхне

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След великденските празници ще я закарам на майстор.ако някои е имал такива проблеми с колта и ги е решил нека да пише

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът се е появил след обслужването или след поставянето на газовата? Обслужването включва ли смяна на ангренажен ремък?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купуването на колата,слагането на ГИ и обслужването стана за 2-3 дена и немога да кажа кога точно се появи това "глъхнене".При обслужването са сменени ремъци ,ролки ,водна помпа ,масло ,филтри ,масло на скоростите,едно външно каре и свещи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с други свещи но разлика няма.днес откачих акумумулатора за малко и колата почти се оправи само че сега оборотите са малко ниски.ще направя адаптация на компа за оботротите на празен ход и дано всичко се оправи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Два пъти вече си правя експеримент -след откачане на акумулатора колата се оправя и върви много добре .след 100 - 150 км.почва пак да заглъхва и докато двигателя влезе в около 2500 оборото трябва да карам с много малко газ .това го прави и на бензин и на газ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти вече си правя експеримент -след откачане на акумулатора колата се оправя и върви много добре .след 100 - 150 км.почва пак да заглъхва и докато двигателя влезе в около 2500 оборото трябва да карам с много малко газ .това го прави и на бензин и на газ

Понеже и преди съм споделял сега по накратко какво се случва при мен на газ и бензин: Подобно глъхнене се получава, когато е студена или е изгасена след малко работа на двигателя - като подадеш газ забива муцуна, тогава отнемам газта и я оставям да работа на тихи обороти, които падат до 700, след 10-тина секунди оборотите се вдигат рязко до 950-1000 и тогава работа като часовник във всички режими. Четох и мисля, че е подгрева на ламбдата, опитвах да я сваля, но не успях, и понеже разхода е нормален около 6,5 - 7,2 на газ извънградско я дюндюркам така. Опасно е когато си в интензивно движение да чакаш да ти се оправи колата, за това внимавам докато влезе в нормална работа, но в екстремни случай се форсира със съединител и излиза от ситуация. Мисля си, че като подаваш през това време газ трупаш грешки, което налага честото откачане на акумулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Извинявайте че пиша чак сега но исках да се обедя че колата вече не прекъсва.оказа се извадено маркуче на изпарителя на ГИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...