Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

angelcho81

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Троян

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

angelcho81's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега как точно реши проблема че и моите показания изчезнаха след поставянето на ГИ
  2. Аз съм с оригиналното радио и при мене след стартиране на двигателя показва реалната температура след което замръзва и не се променя Спеис Стар 1.6 98кс.2004г.
  3. Не знам на Мицубиши как е но на повечето от колите това което регулира оборотите на вентилатора на купето се намира на самия корпус на вентилатора.4 скорост е директно свързана към вентилатора и затова само тя работи.виж кабелите които влизат във вентилатора дали има една кутиика
  4. И при мене е така.Аз си карам така и вече не ми прави впечатление
  5. И при мен положението беше почти същото .като я запаля я изкарвах на полусъединител от гаража - като загрее се оправяше.за мое учудване се оказа че се е извадило едно вакумно маркуче на изпарителя.проблема времено го отстранявах като откачах акумулатора за малко и после колата работеше перфектно
  6. Някио кара ли с зимни гуми 175/70/14 .знам че трябва да са 175/65/14 но така ги взех с колата.задницата на колата е малко увиснала и с летните 185/55/15 като седнат 3 човека отзад и на копките стърже.имам газова уредба и явно бутилката в багажника натежава.ако някои ми даде съвет за траино повдигане на задницата ще съм му много благодарен
  7. И при мене спря да свети лампата за маслото .с нов датчик и светна.датчика е евтин 10лв
  8. Извинявайте че пиша чак сега но исках да се обедя че колата вече не прекъсва.оказа се извадено маркуче на изпарителя на ГИ
  9. Два пъти вече си правя експеримент -след откачане на акумулатора колата се оправя и върви много добре .след 100 - 150 км.почва пак да заглъхва и докато двигателя влезе в около 2500 оборото трябва да карам с много малко газ .това го прави и на бензин и на газ
  10. Пробвах с други свещи но разлика няма.днес откачих акумумулатора за малко и колата почти се оправи само че сега оборотите са малко ниски.ще направя адаптация на компа за оботротите на празен ход и дано всичко се оправи
  11. Купуването на колата,слагането на ГИ и обслужването стана за 2-3 дена и немога да кажа кога точно се появи това "глъхнене".При обслужването са сменени ремъци ,ролки ,водна помпа ,масло ,филтри ,масло на скоростите,едно външно каре и свещи
  12. След великденските празници ще я закарам на майстор.ако някои е имал такива проблеми с колта и ги е решил нека да пише
  13. Другата седмица ще ходя на маистор да я погледне.
  14. Свещите са DENSO и са сложени преди 2-3 седмици .щях и тях да проверя макар че са нови но се оказа че нямам ключ 16 за свщите.колата си държи перфектни обороти без да играят.като я запаля е 1500 оборота и като взема да тръгвам я мамя с мако газ че иначе глъхне.като позагре се пооправя малко но докато влези в по големи обори карам с много малко газ защото пак глъхне
  15. Проверх лулите.на едната имаше малко оксидация почистих я но ефект нямаше
×
×
  • Създаване...