Премини към съдържание

Проблем с базовия CD-Player на Lancer 2008! Сервиз къде?


ferrarko

Препоръчано мнение

Май съм объркал снимката на антената... направих реална снимка: антена

 

Да и аз мисля, че сигнала на радио предавателите в България е по-слаб от този в Германия, но в крайна сметка вие как сте се справили с този проблем или не сте се занимавали с това ?

Радиото си работи по принцип, но не е супер качество и стерео ефекта в повечето време го няма (говоря за станциите които излъчват сигнал със стерео разбира се).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се повторя: зависи от радио програмите! Или казано по друг начин : Какъвто сигнал излязъл от предавателя, такъв е влязъл в приемника.

Поне според моите слухови възприятия базовата аудио система се справя много добре и ако има добър сигнал и звукът е добър.

Лично аз не съм се занимавал да си подобрявам антената. Други варианти за решаване на проблема са:

- слушане на дискове;

- добавяне на Aux и слушане от друг източник;

- създаване на собствена радио програма с качествен сигнал и покритие в цяла България ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази антена си е ОК. Радиото в колата не е на ниво. Действително има проблеми. Може би губи маса и от там идва кофти звука. Разликата с радио от друга кола е в пъти. А би трябвало да е супер, все пак е Rockford Fosgate. Сигурно най-смислено направената система в колите ни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

 

Ако някой се интересува и още не е пробвал посоченият ремонт, мога да кажа, че аз го пробвах и наистина се получи. Браво на братушката който е описал решението на проблема. Разглобих таблото, CD-то, просто извадих лентовия кабел и го почистих със спирт заедно с буксата/жакът. След като сглобих таблото и пуснах диск, всички говорители работеха! :icon_thumbup:

Така и така бях отворил таблото, най накрая добавих AUX кабел. :icon_dance:

Също така в посоченият руски сайт дават решение как да си решим проблема с дисплея над CD-то, който не се вижда през деня при силно слънце и включени фарове, тъй като намля яркостта на дисплеят. Това също проработи :icon_clap:

 

Много съм доволен :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

И малка видео, от което може да се научим и как се достига до режим спорт на CVT.

https://www.youtube.com/watch?v=gYyx0OuCHnA&feature=youtu.be

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е за мултимедията. Точно заради посочването на конкретното място на конектора за AUX го пуснах, но няма да е коректно да го сваля и преработя, заради втората половина, където става дума за другото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да използвам темата да попитам дали имате проблем със слаб радио сигнал с това радио ...

С времето антенният усилвател на антената се скапва. Дали от студени спойки или друго не се наемам да кажа.

Има обаче един начин поне да получавате сигнала от антената без затихване. Просто свързвате посочените места със жичка. Така сигнала от антената се прехвърля директно към входа на приемника.

post-2975-048233200 1504433974_thumb.jpg

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих операцията по почистването.

Невероятно леко и приятно занимание. Достигането до уредбата става за минута. Още минута за развиването на 4-те винта, с които се държи за таблото и двата куплунга и антената.

Следва разглобяването на "свирката". Развиват се 4 винта на капака отгоре и 3 винта на панела отпред, за да се свали CD-то. Последният се вдига 3-4 мм нагоре и се сваля напред. Единствената връзка с другата платка е въпросният лентов кабел. При мен нямаше някакви сериозни окислявания и само прекарах едно ножче и го върнах обратно в конектора. Мисля че само вадене и вкарване обратно щеше да е достатъчно. Въпросният лентов кабел е на куплунг и на CD-то, така че може да се подмени при желание. За сега не съм проверил за цената му, защото нямах за цел това.

Сглобяването е също толкова лесно, но трябва да се внимава, за да не се счупи нещо.

AUX не съм вадил, защото разполагах с 30-тина минути, а искам да го направя както трябва.

Искам да уверя тези, които се притесняват да го направят сами и се страхуват да започнат, че автомобила е удивително ремонтопригоден и за разлика от европейските автомобили не се чупят щипките по пластмасите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Да изтупам темата, че малко е прашлясала.

Изведох АUX изводите като запоих аудио кабел, завършващ с 3.5 мм жак и го оставих в жапката. Така при желание може да се свърже директно към смартфона или към ВТ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би вече повече от година моето радио също има проблеми с намирането и задържането на сигнала на радиостанциите. Както свири и почва да писука и тръгва да търси друга станция. А изобщо не спира и не засича сигнала на Дарик в София, 105 мхц. Само при ръчно въртене на десния бутон тази честота може да бъде намерена, но след минута-две се загубва. Дадох радиото на ремонт, май ще му сменят тунера. Ще им обърна внимание да видят и антенния усилвател, за който е посочено по-горе. Между другото, имам едни слушалки с вградено радио, те също не намират Дарик София и преди се чудех какви са тия фалшиви слушалки (вероятно са фалшиви де), а ето, че и радиото в колата нещо не харесва същата честота.

 

Иначе и аз имам изведен кабел от AUX, но при мен е направено с обувки, а не със запояване. При мен обаче звукът на тоя вход е доста по-тих от звука от радиото или от дисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам - антенният усилвател от снимката по-горе къде се намира?

 

Точно под антенате на тавана в купето. За да се достигне трябва да се свали кората на тавана.

Като начало може да се опита де се повторят спойките, понеже от конденза през Зимата крачетата на елементите се окисляват и образуват окисен слой между крачето на елемента и припоя.

За целта се използва качествен флюс, който се поставя на края на крачетата и при допиране на поялника от високата температура веществата във флюса се активират и почистват окиса.

След това се добавя припоя и спойката се възстановява.

Поради трудният достъп до антенния усилвател, може да се монтира допълнителна антена с усилвател, но трябва да сте сигурен, че наистина има усилвател, защото вече два пъти купувам такива антени и в двата случая се оказаха менте.

В първия случай (в кутия от т.нар. опашка на акула) имаше само платка с писти без нито един активен елемент, а във втория почти същата история, но имаше светодиод и резистор, който при подаване на захранване светеше, но усилвател в кутийката нямаше.

В София съм имал подобни проблеми. В различните квартали се ловят различни станции, т.е. станция която се лови перфектно в Красна поляна, в Студентски град посмъртно не може да се хване дори да е запаметена в радиото.

Ако я търся с ръчна настройка се хваща с много шум.

Във Видин станции, които знам със сигурност, че излъчват с 300 Вата, на 20-25 километра вече не се хващан, въпреки че няма възвишения, които да възпрепятстват сигнала.

Преди докато колата бе нова от Видин до Петрохан слушах радио Гама на 96.7 MHz, а като се спускам към София се ловеше софийска станция на същата честота.

Сега същото радио се губи на 15-20 км.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изводите са, че явно този модел радио и антената и каквото още там има са остарели и изхабени след употреба повече от 10 години... Да видим със смяната на тунера на моето дали ще се постигне подобрение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.И аз да попитам по темата.Колата е от Канада ,кара се основно в Стара Загора.Радиото хваща 3-4 радиа,но излеза ли от града радиостанциите се увеличават,а в София хваща много радиостанции.Какво решение на проблема ще предложите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

В последната може би година забелязах проблеми с радиото - станциите се губеха дори в града, а някои станции установих, че радиото не ги намира автоматично, а когато ги настроя ръчно се губят след 2-3 минути. Изнервих се и намерих човек, на когот да дам радиото за поправка. Макар първоначалния ми скептицизъм и забавеното изпълнение, днес монтирахме радиото обратно в колата и ето, че работи, вкл. намери автоматично установената от мен за проблемна станция в София. Поправката се състои в смяна на тунера с нов, който беше поръчан и доставен от Германия - по думите на техника. За тунер 30 лв., за работа - 30 лв. Който се интересува от връзка с този техник, може да ми пише ЛС.

 

Още когато свалихме радиото за ремонт, ми попадна оферта в интернет за същото радио, втора употреба. Реших и го купих, монтирах го и работеше. Днес го свалих, за да върнем моето ремонтирано. Така че имам и едно радио в резерв. Ако някой се интересува и има интерес, също може да ми пише ЛС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Актуализация по темата. Вече пътувах няколко пъти между Сф и Бс и потвърждавам, че след ремонта и смяната на тунера радиото работи перфектно - при пътуване се сменят честотите, търсейки и намирайки (където има) новата честота на запаметената станция. Обаче остава друг проблем, който наблюдавах и преди, както и когато временно за кратко бях с друго такова радио. При запалзване на колата (когато не е била карана няколко дни) и включване на радиото станцията не тръгва, а започва търсене и не може да намери нищо. Без значение, че натискам бутони да избера някоя от другите запаметени станции. Все едно няма антена. След около минута (или изминати няколко метра) проблемът изчезва и всичко работи нормално.

 

Някой има ли идея на какво може да се дължи това? Кое, свързано по някакъв начин с радиото, не е наред при стартиране на колата и как и поради каква причина после се оправя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стара японска мъдрост казва:

"Не се за нимавай с глупости, ами си купи ново японско радио!

Pioneer, Kenwood, Sony..."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Да събудя темата!

Моят проблем с радиото го оправих сам с любезното съдействие на СтоянБ, който ми изпрати оригинално радио, което служеше като временно, докато оправя моето.

След ремонта върнах моето в колата и сега имам едно свободно. Ако някой има нужда да се обади.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...