al_bandi Публикувано 8 октомври 2016 Сподели Публикувано 8 октомври 2016 Здравейте колеги бърз въпрос с какви пружини да сменя предното окачване така че колата да се снижи с два три пръста.Обяснявам Галант 2.5 V6 комби отзад си е с нивомат който си работи за сега и задницатя си стои добре нито висока нито ниска харесва ми но предницата вири и то доста и колата стои не естествено все едно е яко натварена отзад. Дойде време да сменям носачи накрайници и амортисьори отпред и искам да си снижа предницата.Мислех си да сложа пружини от двулитров Галант мисля си че са по меки и от тежеста ще си олегнат но не съм сигурен.Моля дайте съвет.Коментари от рода режи си твойте моля да няма със селски тунинг не искам да се занимавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 8 октомври 2016 Сподели Публикувано 8 октомври 2016 Колега, аз съм с ето тези (http://www.ebay.com/itm/Eibach-Pro-Kit-Lowering-Springs-Mitsubishi-Galant-Hatch-96-04-2-5-V6-2-4-GDI-/251272472695) на моя Галант шестак и предницата стои ниско до степен в която арката над гумите (17 инча 215/45/17) образува равномерно отстояние от всичките и страни. Общо взето колата става по-ниска с около 3 сантиметра, както пише в описанието им. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 9 октомври 2016 Сподели Публикувано 9 октомври 2016 Имам едни предни Tein, ако имаш интерес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 9 октомври 2016 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2016 И каква им е разликата с оригиналните?Пък и аз съм в момента в германия ще се прибера по нова година! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 10 октомври 2016 Сподели Публикувано 10 октомври 2016 (редакция) И каква им е разликата с оригиналните?Пък и аз съм в момента в германия ще се прибера по нова година! По-дебели са, пишеше, че свалят с 3 см, водят ги по-меки от Eibach, но все пак по-твърди от стандартните ОЕМ. Потърси из нета за "tein springs legnum", излизат доста резултати. Ето как бяха при мен непосредствено след монтиране с 15-ки на 95/60 (без тъмната/вечерната снимка): My link А тази снимка е от тази вечер (отпред в ляво, тук е с 17-ките на 225/45): My link 1 Един въпрос за разпределителя - не е ли опасно да се "набият" спирачки в завой и да занесе задницата, тъй като задните спирачки ще хващат доста по рано и може би по-силно от оригиналното? Редактирано 10 октомври 2016 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 октомври 2016 Сподели Публикувано 10 октомври 2016 Опасно е, то иначе нямаше да има разпределяне на спирачките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 11 октомври 2016 Сподели Публикувано 11 октомври 2016 Дори и при елиминиран разпределител спирачките отзад са много по-слаби в сравнение с двубуталните предни, така че според мен при коректно работещ ABS и читави гуми няма място за притеснения.Но това си е мое мнение де, при мен си е наличен регулатора засега, спирачките работят добре, даже ми харесват повече от тия на Зафирата ми ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 11 октомври 2016 Сподели Публикувано 11 октомври 2016 (редакция) Аз съм се замислял, най-вече заради това, че при натискане на сприрачката, колата се "лашка" леко напред, и е логично ако се засилят малко задните, този ефект ще бъде намален. Но ме притесняват другите потенциални ефекти от промяната. Аз съм с ВР-ски спирачки и 4-те, задните си работят добре, но първо има накланяне напред и след това вс е ОК. Нз как да го елиминирам или поне намаля това накланяне. Не е супер голямо, но при по принцип стабилната стойка с (tein пружините и kyb-ultrasr амовете) е леко дразнещо това. Редактирано 11 октомври 2016 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 11 октомври 2016 Сподели Публикувано 11 октомври 2016 Според мен е много опасно да се пипат механизми, които са разработвани и изпитвани в лабораторни условия многократно, докато със съответните показатели влезнат в производство. Така наречения разпределител представлява клапан, който отваря над определено налягане в системата, съответно редуцира налягането. За предната и задната спирачна система са отделни клапани и така се получава различното усилие в накладките. Ако усилието се изравни задните колела ще започнат да задържат много по-рано и колата неминуемо би се хлъзнала на мокър път. Така остава да разчитаме само на АБС-а, а той намалява ефективността на спиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 12 октомври 2016 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2016 Колега понякога теорията и практиката се разминават, пък и този въпрос сме го расъждавали вече преди няколко години когато махнах разспределителя от стария ми галант (който сега е връцете на баща ми) и извода във форума беше никакъв.Въпреки че тогава във цифри им показах резултата пак имаше хора които спориха че не трябва да се маха "опасно е"!Е след няколко години експлоатация от мен на стария ми галант без распределителя мога да кажа НЕ Е ОПАСНО!- само ползи без недостатъци!1:Няма го това голямо забиване на муцуната при ряско спиране.2:Спира по бързо и то доста!3:Спря да криви предните дискове!4:Минавам преглед без проблем!Заради което и махнах разспределителя. При други автомобили които са с по сериозни спирачки е опасно , но с нашите кашкавалени спирачки няма проблем да се махне , освен това че взех да сменям и задни накладки от време на време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 октомври 2016 Сподели Публикувано 14 октомври 2016 Бааааа,само аз ли не съм кривил предни дискове бе хора и с още монтиран разпределител успявам да спирам нормално и да минавам преглед. Сигурен съм, че тук има още хора, които изключват от скорост и спират на свободна в последния момент преди завоя,както и да карат само на газ-спирачка. Еми ще кривите дискове ,това не е спортна кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.