Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Предно окачване Галант 2.5 V6


al_bandi

Препоръчано мнение

Здравейте колеги бърз въпрос с какви пружини да сменя предното окачване така че колата да се снижи с два три пръста.

Обяснявам Галант 2.5 V6 комби отзад си е с нивомат който си работи за сега и задницатя си стои добре нито висока нито ниска харесва ми но предницата вири и то доста и колата стои не естествено все едно е яко натварена отзад. Дойде време да сменям носачи накрайници и амортисьори отпред и искам да си снижа предницата.

Мислех си да сложа пружини от двулитров Галант мисля си че са по меки и от тежеста ще си олегнат но не съм сигурен.

Моля дайте съвет.

Коментари от рода режи си твойте моля да няма със селски тунинг не искам да се занимавам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с ето тези (http://www.ebay.com/itm/Eibach-Pro-Kit-Lowering-Springs-Mitsubishi-Galant-Hatch-96-04-2-5-V6-2-4-GDI-/251272472695) на моя Галант шестак и предницата стои ниско до степен в която арката над гумите (17 инча 215/45/17) образува равномерно отстояние от всичките и страни. Общо взето колата става по-ниска с около 3 сантиметра, както пише в описанието им.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И каква им е разликата с оригиналните?

Пък и аз съм в момента в германия ще се прибера по нова година!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И каква им е разликата с оригиналните?

Пък и аз съм в момента в германия ще се прибера по нова година!

 

По-дебели са, пишеше, че свалят с 3 см, водят ги по-меки от Eibach, но все пак по-твърди от стандартните ОЕМ. Потърси из нета за "tein springs legnum", излизат доста резултати.

 

Ето как бяха при мен непосредствено след монтиране с 15-ки на 95/60 (без тъмната/вечерната снимка): My link

 

А тази снимка е от тази вечер (отпред в ляво, тук е с 17-ките на 225/45): My link 1

 

Един въпрос за разпределителя - не е ли опасно да се "набият" спирачки в завой и да занесе задницата, тъй като задните спирачки ще хващат доста по рано и може би по-силно от оригиналното?

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори и при елиминиран разпределител спирачките отзад са много по-слаби в сравнение с двубуталните предни, така че според мен при коректно работещ ABS и читави гуми няма място за притеснения.

Но това си е мое мнение де, при мен си е наличен регулатора засега, спирачките работят добре, даже ми харесват повече от тия на Зафирата ми ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се замислял, най-вече заради това, че при натискане на сприрачката, колата се "лашка" леко напред, и е логично ако се засилят малко задните, този ефект ще бъде намален. Но ме притесняват другите потенциални ефекти от промяната. Аз съм с ВР-ски спирачки и 4-те, задните си работят добре, но първо има накланяне напред и след това вс е ОК. Нз как да го елиминирам или поне намаля това накланяне. Не е супер голямо, но при по принцип стабилната стойка с (tein пружините и kyb-ultrasr амовете) е леко дразнещо това.

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е много опасно да се пипат механизми, които са разработвани и изпитвани в лабораторни условия многократно, докато със съответните показатели влезнат в производство.

Така наречения разпределител представлява клапан, който отваря над определено налягане в системата, съответно редуцира налягането. За предната и задната спирачна система са отделни клапани и така се получава различното усилие в накладките. Ако усилието се изравни задните колела ще започнат да задържат много по-рано и колата неминуемо би се хлъзнала на мокър път. Така остава да разчитаме само на АБС-а, а той намалява ефективността на спиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега понякога теорията и практиката се разминават, пък и този въпрос сме го расъждавали вече преди няколко години когато махнах разспределителя от стария ми галант (който сега е връцете на баща ми) и извода във форума беше никакъв.

Въпреки че тогава във цифри им показах резултата пак имаше хора които спориха че не трябва да се маха "опасно е"!

Е след няколко години експлоатация от мен на стария ми галант без распределителя мога да кажа НЕ Е ОПАСНО!- само ползи без недостатъци!

1:Няма го това голямо забиване на муцуната при ряско спиране.

2:Спира по бързо и то доста!

3:Спря да криви предните дискове!

4:Минавам преглед без проблем!

Заради което и махнах разспределителя.

При други автомобили които са с по сериозни спирачки е опасно , но с нашите кашкавалени спирачки няма проблем да се махне , освен това че взех да сменям и задни накладки от време на време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бааааа,само аз ли не съм кривил предни дискове бе хора и с още монтиран разпределител успявам да спирам нормално и да минавам преглед. Сигурен съм, че тук има още хора, които изключват от скорост и спират на свободна в последния момент преди завоя,както и да карат само на газ-спирачка. Еми ще кривите дискове ,това не е спортна кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...