Celeborn Публикувано 23 юли 2016 Сподели Публикувано 23 юли 2016 Здравейте, от около година започнах да усещам всяко камъче на пътя... все едно съм със спортно окачване. Винаги съм карал с 18-ки, имам зимен и летен комплект с различни джанти, дори хора с други Outlander-и са ме питали не ме ли дразни зимата толкова твърдо да вози (без да са се качвали в колата), но винаги съм се чудил за какво говорят, защото никога преди не съм усещал проблеми и съм бил доволен. Тъй като наскоро около 2 седмици карах една E46-ца, също с 18-цолови джанти... ами все едно се возих на облак - кола на 12 години, по чието окачване е пипан само един шарнир и 1 носач возеше мазно като френска кола. Като се качих на моята направо ми се дорева, а много добре помня, че в началото, преди 4 години, возията беше перфектна. Предно и задно окачване са стегнати идеално и всичко е проверено. Возията с летни и зимни гуми (Nokian и Continental, съответно) е еднаква, а разликата между 2.2 и 2.4 бар-а почти не се усеща. Обикновено ги държа 2.3-2.4 през зимата и 2.2 през летните жеги. Та въпросът е - заслужава ли си да подменям амортисьори и пружини, или има и някаква малка възможност проблемът да е другаде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 23 юли 2016 Сподели Публикувано 23 юли 2016 по принцип при офф-роуд се усеща всичко това в кръга на шегата. по въпроса: за стойността на ремонта - зареди гориво и продължавай да "усещаш" неравностите по пътя.поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 25 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2016 (редакция) Стойността не ме притеснява, возията - да... Редактирано 25 юли 2016 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xcm Публикувано 25 юли 2016 Сподели Публикувано 25 юли 2016 погледни си тампоните на стабилизиращата щанга, при мен само от смяна на въпросните тампони станаха чудеса успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 26 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2016 (редакция) Благодаря, ще им обърна внимание задължително! Редактирано 26 юли 2016 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
randyu Публикувано 22 ноември 2016 Сподели Публикувано 22 ноември 2016 Благодаря, ще им обърна внимание задължително! колега имали развитие по темата защото и мойят аутледър усеща всяка неравност Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
randyu Публикувано 22 ноември 2016 Сподели Публикувано 22 ноември 2016 погледни си тампоните на стабилизиращата щанга, при мен само от смяна на въпросните тампони станаха чудеса успех колега какво се оправи при теб сас смяната на тампоните.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 ноември 2016 Сподели Публикувано 22 ноември 2016 колега имали развитие по темата защото и мойят аутледър усеща всяка неравност.....до колкото си спомням, сменихме тампони на ст. щанга и биалетки и нещата се оправиха.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
randyu Публикувано 22 ноември 2016 Сподели Публикувано 22 ноември 2016 (редакция) .....до колкото си спомням, сменихме тампони на ст. щанга и биалетки и нещата се оправиха.... много ти благодаря колега ще ги проверя ... Редактирано 22 ноември 2016 от randyu Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
randyu Публикувано 23 ноември 2016 Сподели Публикувано 23 ноември 2016 .....до колкото си спомням, сменихме тампони на ст. щанга и биалетки и нещата се оправиха.... ходих при двама ваши колеги .първият ми каза че гумите са ми малко по твърди и е от това .другият че гумите са ми наред и можеби е от пружините ако са сложени от някоя друга модификация сас по тежък двигател.и съответно стоманата е по твърда .биалетките ми са сменени преди 2 е седмици .а за тампоните и двамата са категорични че са добре и няма как да е от тях .повозих единият и тои каза че друса много и се усеща всяка неравност много по твърдо от колкото трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цветан Костов Публикувано 26 ноември 2016 Сподели Публикувано 26 ноември 2016 Преди имах бмв е34 ,после си взех аутлендъра и няма да казвам ,че докато свикна с возията усещах и пясъка под колелетата колата е с оригиналните пружини сменени са и всички тампони и не се получи никва разлика.Караш така и свикваш с возията и не се качваш на по висок клас автомобили(имам предвид седани и лимузини защото 5-та серия на бмв се води клас лимузина(особено старите модели)) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 22 декември 2016 Сподели Публикувано 22 декември 2016 My linkПопаднах на тва УРЕТАНОВИТЕ АВТОБУФЕРИ, що е то и има ли почва у нас/:) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 декември 2016 Сподели Публикувано 22 декември 2016 My linkПопаднах на тва УРЕТАНОВИТЕ АВТОБУФЕРИ, що е то и има ли почва у нас/:) Polyurethane тампони са много по-твърди от гумените и возията ще се влоши още повече от колкото да се подобри, също така имат много по-кратък живот от гумените. Тези коли си возят просто твърдо понеже така са конструирани, ъпгрейт на тампоните няма да подобри нищо според мен. Дори тези да са направени специално за комфорт от този материал комфорт няма как да се получи, гума си трябва. Аз не бих инвестирал, това е същото като да сложиш спортен филтър и да очакваш бавната кола да стане по-бърза 👍 Само споделям мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.