Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпроси за Lancer Sportback 2009


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

тъй като за сефте си купих толкова умна кола (слизам от един американски Акорд, без капка акъл в него), и се сблъсках с някои определени и някои неопределени въпроси около спортбекчето. Първо да кажа, че този автомобил е безобразно добър (по скромното ми мнение), и го обожавам за кратките 3 седмици в които сме заедно. Второ да кажа, че четох неговия manual от корица до корица ръчкайки по самата кола паралелно, и въпросите които ще задам тук не ги открих като отговор там. Here we go:

 

1. Как да направя така, че колата да не ми занулява средния разход/скорост? За manual/auto mode-a знам, направил съм го на мануал от Settings menu-то, обаче пак след около 4 часа стоене загасена, ми занулява разхода... Има ли шанс да държи, докато не го зануля ръчно така да се каже?

 

2. Взех я с развален cd changer, което ще рече, че дава Error 03. Четох, че означавало механичен проблем със самия чейнджър. Някой ако се е сблъсквал с този проблем или пък ако може да препоръча читаво място за отстраняването му?

 

3. Как по-д****те се пускат нагревателите на огледалата?! Хаха :)

 

4. Какви гуми+джанти (цолаж, размери) бихте препоръчали за зимни, че в момента е със stock 18" нископрофилни гуми и едва ли зимата ще седя с тях...

 

5. Кога ще има Mitsubishi сБирка да шием бири?

 

Мерси предварително на отзовалите се, и... прощавайте за глупавите въпроси. :)

 

П.П: Останалото - масла, филтри и т.н. ми е ясно, и я обслужих вече, че даже и занулих Service брояча ;)

 

П.П.П: Ще допълвам темата понякога, като ми изкочат поредните ми малоумни "неразрешими" въпроси... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3. Автоматично се пускат, няма ръчен режим.

 

4. За зимата е препоръчителен заводския размер за 16-ки - 205/60

 

5. Следи раздела за срещи, но като цяло са рядкост.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3. Автоматично се пускат, няма ръчен режим.

Пускат се автоматично само след като си пуснал подгрева на задното стъкло (5-та врата). :icon_dance:

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Как да направя така, че колата да не ми занулява средния разход/скорост?

 

2. Взех я с развален cd changer, което ще рече, че дава Error 03.

3. Как по-д****те се пускат нагревателите на огледалата?

4. Какви гуми+джанти (цолаж, размери) бихте препоръчали за зимни,

5. Кога ще има Mitsubishi сБирка да шием бири?

 

 

1. Няма как или има, но няма да ти хареса - да я държиш на контакт. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

2. Понеже разглобяването е малко пипкава работа, т.е. трябва да се работи внимателно и ако не знаеш как се прави може да счупиш някой детай, а те са скъпи, особено лайсната. Ако проблема е механичен и е предизвикан, т.е. нещо е строшено вътре по-добре си вземи един двоен DIN музикален център. Струват някъде около 1000 лв. Има за твоя модел и предлага освен стандартните екстри - DVD, диск в който да записваш MP3-ки, връзка с телефона, Интернет, цифрова телевизия, навигация и т.н.

3. Кото натиснеш в средата на най-дясната (третата от ляво на дясно) врътка.

4. Както ти писаха 16", но и с тях си като снегорин. Клиренса е 14 см. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif

5. Като съм по София обещавам да се обадя. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Няма как или има, но няма да ти хареса - да я държиш на контакт. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

2. Понеже разглобяването е малко пипкава работа, т.е. трябва да се работи внимателно и ако не знаеш как се прави може да счупиш някой детай, а те са скъпи, особено лайсната. Ако проблема е механичен и е предизвикан, т.е. нещо е строшено вътре по-добре си вземи един двоен DIN музикален център. Струват някъде около 1000 лв. Има за твоя модел и предлага освен стандартните екстри - DVD, диск в който да записваш MP3-ки, връзка с телефона, Интернет, цифрова телевизия, навигация и т.н.

3. Кото натиснеш в средата на най-дясната (третата от ляво на дясно) врътка.

4. Както ти писаха 16", но и с тях си като снегорин. Клиренса е 14 см. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif

5. Като съм по София обещавам да се обадя. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

 

Много благодаря, колега :)

Само да те питам, имаш ли представа този 2DIN като го връзват, може ли да се направи така, че управлението на звука и търсене на радиа от волана да остане функциониращо? Плюс дали ще се влоши качеството на музиката, че в момента с този буфер в багажника и другите колони, за мен лично качеството е страхотно балансирано и не ми се иска да прецаквам това? Или за тези неща в съответния сервиз/магазин да си питам? :) Ще ми се да си я запазя на макс стокова, с функциониращи прибори и т.н. :)

 

Мерси за отоговорите още веднъж

Редактирано от Spoonk
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалянето на радиото става елементарно. За 5 мин. се сваля, правил съм го поне 10 пъти на 3 различни Лансера хаха :)

 

Иначе по въпроса с копчетата на волана, те работят на принципна на регистър със съпротивления. Просто изпълнение е, така че дори китайските мултимедии поддържат такава функционалност. Естествено трябва да провериш преди да си купиш нещо. :)

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще се наложи да свалиш радиото(било то за ремонт или смяна с друго). Препоръчвам ти да го направиш сам(колкото по-малко някой "майстор" пипа по колата, толкова по-добре).

тук може да видиш как става. Има още няколко такива видеа в youtube - само напиши "lancer aux" и излизат.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Старите модели устройства от Китай не поддържаха управление от волана на 100%. Изпитано!! Звука също е зле от китайче! Смяната е лесна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, тъй като и аз се сдобих със същия красавец като от заглавието (моята е бензин 1.5, 109к.с), ще си позволя да пиша в темата на колегата.

Вчера я прибрах от Пловдив до София. В квартала реших да пробвам ABS-a.Но мисля, че така и не успях да го активирам. Та въпросите ми са следните:

Трябва ли да примигва индикацията на таблото, когато ABS-a се включва?

Има ли определена скорост над която трябва да се движи колата, за да се включи ABS-a, защото скачах на спирачките при скороат 50км/ч? Осезаемо ли е "ритането" на педала, защото аз пък слизам от кола без ABS?

Отделно на 3 пъти в градски условия за по-агресивно убиване на скоростта трябва доста силно да натисна спирачките. Предишната ми кола e Fiat Punto MK2 и там спирачките са доста по-силни и е нужно доста по-малко усилие за да "забие муцуната". Да уточня, че колата все още не е обслужена и не са проверявани дискове и накладки (спирачна течност има, но вероятно е стара). Във вторник ще и правя пълно обслужване и по-обстоен преглед.

И последно-нормално ли е колата да се "отпушва" след 3100 оборота?

 

Предварително благодаря за споделените мнения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега :)

За ABS-a не мога да ти кажа нищо. И моята риташе педала яко, и също като твоята едвам спираше, да не говорим, че при скорости над 80 км/ч волана тресеше яко при натискане на спирачките. Смених накладки и дискове и всичко заспа. Сега спира на умиране :)

И да, до към 3-3500 оборота е мъртвец, ама после е оса :)

Редактирано от Spoonk
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ABS-a работи постоянно и не може да се изключи. Не свети нищо на таблото когато се активира. Светва големия дисплей когато се активира стабилизиращата програма. На педала се усещат пулсации, няма как да се сбърка според мен, явно не си успял да го задействаш. Пробвай на мокра настилка, ще имаш повече успех. Сега в топлото време гумите имат по-голямо сцепление и ABS-a много рядко би се включил.

 

Когато волана се тресе при спиране на по-висока скорост значи са криви дисковете. Много са кашкавалени дисковете на тези Лансери, има доста изписано по тази тема.

 

Смени си спирачната течност задължително и си прегледай дисковете и накладките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, твоя спортбек има ли пепелник и запалка като го взе? Моя няма, има само тапа на запалката, а пепелник - изобщо не знам даже нишата до запалката дали е била за пепелник, та ми е интересно аз ли съм прецакан или япончетата са решили да намаляват процента на пушачите в световен мащаб :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей...то много модерно било туй нещо, http://i1381.photobucket.com/albums/ah234/willis23jm/dfdfsv_zpsypcqnt7o.jpg , е щом под капака има и такова , http://mumam.com/uploads/images/tb/5940_f_18_dvigateli-mitsubishi.jpg ,очаквай дамата да ти предложи огънче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен запалката е само тапа, но има пепелник.Това си е стандарт дори утре да си купиш нов автомобил пак ще е само тапа ако не си поръчаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен запалката е само тапа, но има пепелник.Това си е стандарт дори утре да си купиш нов автомобил пак ще е само тапа ако не си поръчаш.

Благодаря, значи ще потърся да си купя пепелник по сайтовете... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, значи ще потърся да си купя пепелник по сайтовете... :)

 

Ако нямаш пепелник значи самата пластмаса (конзолата) няма отделение за пепелник. Има такива варианти за непушачи, при които долната част на конзолата е заменена с такава без отделение за пепелник, а на мястото има едно като ниша за стотинки/дребни предмети. Ако ти е такъв случая, освен да си намериш пепелник, ще трябва да смениш и долната част на конзолата. Пусни снимки ако искаш, за да видим какво имаш/нямаш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да си вземеш портативен.

Не топиш оригиналния и може да го подаваш за задната седалка. Мога да ти пратя снимки на моя. Струва около 15-на лева и както споменах може да стои в една от поставките за чаши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запалката е опция, не се продава стандартно.

Като купувах колата си спомням, че трябваша да се доплати 25$ или 25€ за запалката. Продава се с тапа, която при мен стои в жапката, а в запалката е включен разклонител за радардетектора и видеорегистратора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

 

1. Как да направя така, че колата да не ми занулява средния разход/скорост? За manual/auto mode-a знам, направил съм го на мануал от Settings menu-то, обаче пак след около 4 часа стоене загасена, ми занулява разхода... Има ли шанс да държи, докато не го зануля ръчно така да се каже?

 

...

 

 

Средния разход на ръчен режим не го занулява, но като изгасиш и автоматично минава на авто режим. Когато искаш да видиш разхода

на ръчен режим трябва да минеш пак на него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Spoonk, като регистрира колата в КАТ къде ти търсиха номера на двигателя?

Не знам, фирмата от която взех колата я прекарваха в КАТ...

Мда, значи моята е без пепелник и запалка фабрично, мерси колеги :) ще си взема кръгло цокало, да одимявам салона.. :)

Благодаря и на колегата за съвета за зануляването на разхода, не знаех, че след загасяне на колата, минава пак на ауто :)

Редактирано от Spoonk
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...