yashkoo Публикувано 13 ноември 2015 Сподели Публикувано 13 ноември 2015 Здравейте имам един малък въпрос: Автомобила ми е галант 2000 кубика 136 к.с. 1998г при загрят двигател стрелката на температурата по средата ли трябва да е защото при по високи скорости 80-90км/h или при изкачване на баири минава средата и то доста над средата? Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 14 ноември 2015 Сподели Публикувано 14 ноември 2015 Знaчи нещо не е нaред зa 6години не съм виждaл стрелкaтa нa гaлaнтa ми дa се вдигa нaд средaтa дaже бих кaзaл че стои еднa идея под средaтa.Виж термостaт или рaдиaторa дa не е зaдръстен или перките дaли включвaт!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 ноември 2015 Сподели Публикувано 14 ноември 2015 Това, че стрелката ти се покачва не означава задължително, че прегрява мотора. Тя си има отделен датчик и нерядко той се поврежда и дава грешни показания, които стрелката отчита. Първо се увери, че работната температура на мотора се повишава, тогава почвай да търсиш проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 14 ноември 2015 Сподели Публикувано 14 ноември 2015 Я земи си налей антифриз Аз така карах 2 дена докато се усетя ,че нямам вода/антифриз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yashkoo Публикувано 15 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2015 ами колата има антифриз но забелязах че радиатора в долната част е студен както и долния маркуч за водата който отива в двигатела а горния маркуч и радиатора в горната част са горещи така ли трябва да е по принцип Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 ноември 2015 Сподели Публикувано 15 ноември 2015 (редакция) По принцип е така докато загрее охладителната течност и термостатът почне да отваря. Тогава течността загрява радиатора отгоре надолу. На кратко разстояние долния маркуч може да е студен, при 3-4 км пробег би трябвало и той да почне да се загрява и на дълъг път става горещ. Само на дизелите от по-старите е нормално и то зимата, в студ, да карат 10 км и чак тогава долния маркуч леееко да почне да се отвръща. Внимавай сега! Термостатът ти е блокирал в почти напълно затворено положение ако не и в затворено. Не отваря и двигателят ти се охлажда само от малкия кръг. Смени го веднага, защото ще прегрееш двигателя. Пътьом към майстора непременно включи парното на най-високата степен да помага в охлаждането. Карай я в ниски обороти. На баирите - трета, втора, т.е. според наклона. Ако се налага, ще гасиш да изстива 30 минути минимум и продължаваш на етапи. Редактирано 15 ноември 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 16 ноември 2015 Сподели Публикувано 16 ноември 2015 На моя галант стрелката при напълно загряд двигател седи една идея под средата и не съм забелязвал някога да се е качвала над средата дори при най-големите летни жеги. Даже когато външната температура е ниска карайки по цариградско с 80км/ч съм забелязал преохлаждане и стрелката пада още по-ниско от средата на скалата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 16 ноември 2015 Сподели Публикувано 16 ноември 2015 .... Даже когато външната температура е ниска карайки по цариградско с 80км/ч съм забелязал преохлаждане и стрелката пада още по-ниско от средата на скалата. Колега, според мен и това не е нормално поведение. На двата ми Галанта стрелката никога по никаква причина не е мърдала от нормалното и положение. Няма значение дали е 40 градуса навън или -20 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 ноември 2015 Сподели Публикувано 16 ноември 2015 На моя галант стрелката при напълно загряд двигател седи една идея под средата и не съм забелязвал някога да се е качвала над средата дори при най-големите летни жеги. Даже когато външната температура е ниска карайки по цариградско с 80км/ч съм забелязал преохлаждане и стрелката пада още по-ниско от средата на скалата. А ти си смени термостата http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 16 ноември 2015 Сподели Публикувано 16 ноември 2015 Аз пък от може би 4-5 години съм с радиатор от двулитров галант, а двигателя е 2.5 ... разликата е в дебелината - на двулитровия монтират 15мм, а на 2.5 - 25мм, когато го поръчвах не знаех тази подробност. Никакви проблеми с тази разлика, но понеже колата наближава излизането от тиин годините си, се чудя дали не е хубаво да се смени превантивно термостата. Освен на оригиналния, на какви алтернативи може да се разчита? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2015 Сподели Публикувано 16 ноември 2015 Vernet за 28,40 лв. Не виждам защо да се сменя точно тази част щом работи. Да е водна помпа, разбирам. По-добре не пипай, че току виж изкарал колкото купето... Това че стрелката след загряване на автомобила не се помръдва при изправна охладителна система изобщо не значи, че температурата не варира. Уредът нарочно е направен да показва осреднени стойности за Т с много бавна промяна като движение на стрелката нагоре/надолу. Всяко напъване на пета с 90 по баира нагоре, всяко изпреварване, всеки престой на място на светофара в жегата ... вдигат температурата, но това няма как да се види, защото уредът не е направен да го показва. Тя от 85 до 95 все си е там. Чак като стане 98-100 градуса за няколко минути се сеща да се изрепчи до средата, когато ако не беше включен климатика, фенчетата щяха да се връцкат на І степен. При 105 пак си е на средата, но вече се въртят на втора и въобще нещо такова се получава на практика за тази температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yashkoo Публикувано 20 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Смених термостата и се оправи проблема сега си стои мирно на средата стрелката и не мърда от там,а някой знае ли каква е разликата между синия и зеления антифриз че налях син и пречи ли да е със син а не със зелен антифриз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 ноември 2015 Сподели Публикувано 20 ноември 2015 Не пречи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.