Niki72 Публикувано 14 юни 2007 Сподели Публикувано 14 юни 2007 Здравейте. От няколко дни забелязах че само при загрял двигател при спиране и изкл. от скорост оборотите ми падат за малко - няколко секунди( 5-6сек.) на 600 и после се връщат на 800. Всъщност това го забелязах след като ми падна акумулатора вследствие на залепнало реле на алармата което беше довело до непрекъснато светене на мигачите (светене, не мигане). Махнах 2-та бушона на алармата(дето са за мигачите) и мигачите угаснаха. След това се опитах да запаля 2-3 пъти, но не можа да завърти-акумулатора беше паднал. След около час пробвах пак и колата запали. Свалих акумулатора и го заредих. Провериха ми го в сервиз с мултицет и отделно гъстотата на електролита и казаха че е добре и да не го сменям за сега (макар да е на повече от 3 години) . Сложих пак бушоните на алармата-известно време беше ОК, после пак залепна,пак махнах бушоните, но този път акумулатора си запали нормално.Утре ще ми сменят това реле на алармата, но това едва ли има връзка с падането на оборотите. Какво може да е? Дали може да е от акумулатора? Или друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 14 юни 2007 Сподели Публикувано 14 юни 2007 В инструкцията на моя Space Star пише, че след паднал акумулатор компютъра на колата губи настройки и трябва да се изпълни следната процедура - да се остави да поработи 15 мин. на място за да се самонастрои, да се изгаси и после пак още 10 мин ...И след това не трябва да има проблем с оборотите ... може и при теб да е същото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 При мен става същото ! Правил съм го понякога нарочно "уж" за да изчистя грешките, махам акумулатора за 1-2 минути, после оборотите ми падат на 500-600 rpm. После се оправя само ... не се притеснявай ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki72 Публикувано 15 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2007 При мен става същото ! Правил съм го понякога нарочно "уж" за да изчистя грешките, махам акумулатора за 1-2 минути, после оборотите ми падат на 500-600 rpm. После се оправя само ... не се притеснявай ;) В смисъл как само се оправя? По начина който спомена alex или как? И днес пак си е така, всъщност това с оборотите го забелязах преди да сваля акумулатора за зареждане-след като беше паднал (е то май е същотото като да го откача-че всичко изгасна) запалих и покарах 15 мин и като спрях забелязах ниските обороти. И после го свалих за зареждане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 Или както той е казал, или покарай ден два ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki72 Публикувано 15 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2007 Или както той е казал, или покарай ден два ;) Благодаря, вече съм спокоен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icomitsu Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 :icon_hammering: Здравейте колеги!Получи се колебание на оборотите при моя :mitsu-smiley: Galant 2.0. При пускане по инерция по дълъг наклон вчера оборотите му се колебаеха между 330-660 (отчетено по оборотомера първа и втора черта след нулата).Нормално досега са били 660 на празен ход. Карам само на бензин като винаги зареждам нз OMV. Смяната на акумулатора не мисля, че е някакъв повод за това. Дайте съвети, pls. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen-kipar Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Аз карам митсубиши колт мивек 1.6 и на мен ми падаха оборотите така и се оказа че ми губи компресич колата и яде от маслото и за това ми падаха оборотите но след като направих основен ремонт всичко работи на 6+ но сега имам проблем със повдигачите и тука в кипър ги няма но няма проблем ще си докарам от бг и на мен са ми падали оборотите дори и ми е гаснала 1-2 пъти и после се оправяше абе кво да ви кажа ходене по мъките има сега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 :icon_hammering: Смяната на акумулатора не мисля, че е някакъв повод за това. Дайте съвети, pls. :mitsu-smiley: Именно тука е проблема, покарай малко и след самонастройването всичко ще е както си беше. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Просто и ясно: след оставането на ЕКУ-то без ток за повече от 5 мин., същият се рестартирва след ново подаване на напрежение и възвръща заводските си настройки. Необходимо е време, на базата на показанията на датчиците, ЕКУ-то да се настрои към моментното състояние на ДВГ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.