EvgeniR Публикувано 30 юни 2015 Сподели Публикувано 30 юни 2015 Браво колега, поздравления за проекта. Дано скоро постигнеш очаквания от теб резултат и да споделиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 30 юни 2015 Сподели Публикувано 30 юни 2015 Браво колега,продължавай в същия дух, а ние с каквото можем ще помагаме.BTW тези крушки по таблото дето светят не те ли дразнят и без друго не ти трябват, махай ги да не харчат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 30 юни 2015 Сподели Публикувано 30 юни 2015 (редакция) Колега нещо не ти разбирам идеята. За какво ми е друг генератор - когато мога да използвам задвижващия ел. мотор в генераторен режим при спиране. Btw, ето едно видео - тест на 60V (само не разбрах защо се качи наопаки видеото) Първо за това се сетих , че като спираш може да прави ток мотора. Предположих , че няма как да ползваш мотора за зареждане . И за това пишеш за бензинов агрегат. Поради тази причина драснах на прима виста идеите . А и на дълъг път едвали ще има много моменти в които двигателя ще има възможност да прави електричество. :icon_thumbup: Клипе е СУПЕР :icon_rock: !!!!!! Идеално е ! Оборотомера и него може да ликвидираш . Може да направиш ако желаеш на негово място панел с замерваните показатели . Редактирано 30 юни 2015 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WVO Публикувано 1 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2015 Да, крушките по таблото дето светят заплашително, ще ги разкарам, просто неостава време.Мисля даже да взема друго табло и да му нулирам километража.Оборотомера си ми трябва, не случайно ел моторът е снабден с подходящият сензор за обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 2 юли 2015 Сподели Публикувано 2 юли 2015 Да, крушките по таблото дето светят заплашително, ще ги разкарам, просто неостава време.Мисля даже да взема друго табло и да му нулирам километража.Оборотомера си ми трябва, не случайно ел моторът е снабден с подходящият сензор за обороти. АА оборотомера си е абсолютно задължителен, още повече че видях че и на клипа си работеше нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 5 юли 2015 Сподели Публикувано 5 юли 2015 Е щом е вързан за ел. мотора има смисъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WVO Публикувано 15 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2015 Здравейте, ето малко развитие по проекта Все още съм далеч от крайната цел. За момента напрежението на батерията е 110V а мощността е около 30 к.с. Пробега е 50км. със средна скорост 60км/ч (80 макс). Успях да засеча и разхода - около 20kwh за 100км. Което прави 2,50лв ако се зарежда на нощна тарифа или 4,50лв на дневна. Зимата предстои направа на нов по-мощен контролер, увеличаване на напрежението съответно на мощността и пробега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 октомври 2015 Сподели Публикувано 15 октомври 2015 (редакция) Приятел на шефа, в неговият сервиз след дълго човъркане и преобразуване направиха това цък. То не бяха ел.схеми, то не бяха батерии от USA и за куриос на Панаира под всичките изложени коли, служителите сложили едно чердженце да не би да капне масло :icon_thumbup: Ако искаш да обмениш идеи, мога да те свържа.Поздрави Редактирано 15 октомври 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WVO Публикувано 16 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2015 Приятел на шефа, в неговият сервиз след дълго човъркане и преобразуване направиха това цък. То не бяха ел.схеми, то не бяха батерии от USA и за куриос на Панаира под всичките изложени коли, служителите сложили едно чердженце да не би да капне масло :icon_thumbup: Ако искаш да обмениш идеи, мога да те свържа.Поздрави Няма да е лошо - прочетох че е успял да я регистрира в КАТ (аз още не съм). До няколко месеца се нядявам да удвоя пробега, така че спокойно да хода до Пловдив и да се връщам. Между другото веджнъж преди година го засякох това фиатче в сервиза за дизели на 'конарско шосе', но много бързо "избяга" не можах да го разгледам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 16 октомври 2015 Сподели Публикувано 16 октомври 2015 Жив и здрав и успехи в начинанието. Аз като вече завършил инженер по електроника разгледах проекта с голям интерес. Трябва повече хора като теб да се занимават с такива неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 8 март 2016 Сподели Публикувано 8 март 2016 Колега,какво се случва с проекта? Току що попаднах на темата и ще заспя с усмивка благодарение на теб! От дете си мечтая да си направя личния автомобил "на ток"! :D Личи си,че си вещ в света на електромеханиката. Стискам палци и очаквам като се постопли времето да ни зарадваш още! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 А, като се монтира втори електро двигател, как точно ще се синхронизират с първия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dammessi Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 Браво и успех с начинанието, ще следя и аз темата с интерес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 14 март 2016 Сподели Публикувано 14 март 2016 А, като се монтира втори електро двигател, как точно ще се синхронизират с първия? Не е много сложно:Ако са серво-мотори - малко работа по базовия софтуер на сервата и е ОК.Ако се работят с инвертори трябва компютур и софтуер за описване логиката на синхронизиране. Аз лично бих ползвал серво-мотори заради завидната динамика.И в двата случая са необходими познания по програмни управления на ел.задвижвания (Motion control) П.П. Поздравления за ентусиазма - Галанта е много подходящ автомобил за електро-задвижване на 4-те колела.:icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmare Публикувано 16 март 2016 Сподели Публикувано 16 март 2016 Евала за проекта ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai40 Публикувано 21 април 2016 Сподели Публикувано 21 април 2016 Как върви проекта колега ? Новости ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Odlo Публикувано 22 април 2016 Сподели Публикувано 22 април 2016 Ей такъв проект може само истински фен на Мицубиши да захване. После като си готов с електрическия модел директно се обаждай в Мицубиши да го патентоват, че сега както признаха за тия манипулирани вредни емисии, акциите им са паднали с 15% за месец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 април 2016 Сподели Публикувано 23 април 2016 Май не са вредни емисии е манипулирани данни за разхода на гориво. Точно по проекта на колегата - махаш резервоара и редиш батерии :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.